SURSĂ DE PUTERE NELIMITATĂ.

Dinamica de condus şi eficienţa BMW Seria 3 Gran Turismo.

SURSĂ DE PUTERE NELIMITATĂ.

Dinamica de condus şi eficienţa BMW Seria 3 Gran Turismo.

Mai multă plăcere de a conduce cu emisii de noxe mici. BMW Seria 3 Gran Turismo îmbină în mod selectiv caracteristici care sunt aparent incompatibile. Întregul pachet de tehnologii oferă automobilului putere, în mod eficient, pentru a obţine cea mai bună performanţă – prin intermediul tehnologiilor BMW EfficientDynamics precum transmisia Steptronic cu 8 trepte şi suspensia adaptivă. Iar în exterior, spoilerul spate activ evidenţiază aspectul dinamic al BMW Seria 3 Gran Turismo.

SURSĂ DE PUTERE NELIMITATĂ.Dinamica de condus şi eficienţa BMW Seria 3 Gran Turismo.

Mai multă plăcere de a conduce cu emisii de noxe mici. BMW Seria 3 Gran Turismo îmbină în mod selectiv caracteristici care sunt aparent incompatibile. Întregul pachet de tehnologii oferă automobilului putere, în mod eficient, pentru a obţine cea mai bună performanţă – prin intermediul tehnologiilor BMW EfficientDynamics precum transmisia Steptronic cu 8 trepte şi suspensia adaptivă. Iar în exterior, spoilerul spate activ evidenţiază aspectul dinamic al BMW Seria 3 Gran Turismo.

DINAMICĂ ÎN FORMĂ MAXIMĂ.

DINAMICĂ ÎN FORMĂ MAXIMĂ.

Un şasiu care transferă puterea absolută către şosea şi motoare BMW TwinPower Turbo pentru energie maximă. Descoperă dinamica impresionantă a BMW Seria 3 Gran Turismo – trăieşte plăcerea de a conduce fără limite.
 

BMW 340i Gran Turismo:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: de la 7,0 până la 7,3
Emisii medii de CO2, în g/km: de la 159 până la 166

Cifrele pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie se aplică în funcţie de formatul de jante şi anvelope selectat. Consumul de combustibil este determinat în concordanţă cu circuitul ECE de condus. Modelele ilustrate pot include parţial echipamente opţionale şi accesorii care nu sunt incluse în echiparea standard.

EFICIENŢĂ DINAMICĂ.

BMW Seria 3 Gran Turismo stabileşte standarde noi în materie de dinamică şi confort în timpul călătoriei. Transmisia Steptronic cu 8 trepte interacţionează cu puterea motoarelor BMW TwinPower Turbo şi oferă distribuţie optimă a puterii în toate treptele de viteză. Suspensia M adaptivă îţi permite să descoperi dinamica de condus remarcabilă.

  • Motoare BMW TwinPower Turbo

    Datorită tehnologiei BMW TwinPower Turbo, noua generaţie de motoare inovatoare BMW diesel şi pe benzină din portofoliul de motoare BMW EfficientDynamics oferă performanţă agilă şi răspuns excelent chiar şi la turaţii scăzute, în timp ce consumul de combustibil şi nivelul emisiilor de noxe rămân mici.
    Eficienţa sporită şi dinamica optimă oferă plăcere intensă de a conduce.

    Motoarele pe benzină sunt echipate cu tehnologii inovatoare ale turbocompresorului, control variabil al supapei Valvetronic, sistem Vanos dublu şi sistem High Precision Injection. Împreună, aceste componente asigură eliberare optimă a puterii şi eficienţă ridicată. Motoarele diesel includ şi alte tehnologii, precum turbocompresoare cu geometrie variabilă a turbinei şi cea mai recentă generaţie de sistem de injecţie Common Rail. Sistemul de combustie optimizat contribuie de asemenea la valorile mici ale consumului de combustibil şi ale emisiilor de noxe.

  • Transmisie Steptronic cu 8 trepte

    Transmisia Steptronic cu 8 trepte impune standarde noi în materie de confort şi performanţă dinamică şi constituie un element cheie al tehnologiilor BMW EfficientDynamics. Gradaţiile fine dintre trepte permit distribuţie optimă a puterii în toate treptele de viteze. Acest lucru are drept rezultat consum de combustibil mic, în timp ce conducătorul auto se bucură de sportivitate şi de performanţă dinamică. Turaţiile motorului sunt reduse în special la viteze mari, iar acest lucru rezultă în consum mic de combustibil şi scăderea zgomotului produs de motor.

    Sistemul este susţinut şi de ambreiajul cu control electronic al convertorului de cuplu – chiar dacă automobilul se află în modul manual de operare. Tranziţiile rapide între vitezele motorului şi reglajul precis al transmisiei garantează schimbări imperceptibile de treaptă.

    În modul SPORT, poţi opta pentru un stil de condus agil cu răspuns rapid, iar modul COMFORT activează un program de schimbare a vitezelor orientat spre confort, cu turaţii mai mici ale motorului. Chiar şi funcţiile integrate, precum trenul de rulare cu sistem de anticipare, sistemul de monitorizare constantă a mişcărilor automobilului şi a situaţiei de trafic, influenţează în mod considerabil modul în care transmisia efectuează schimbarea vitezelor. Indiferent de modul de condus pentru care optezi, sistemul selectează întotdeauna treapta de viteză potrivită.

  • Suspensie M adaptivă

    Suspensia M adaptivă a fost coborâtă cu 10 mm, pentru a creşte potenţialul dinamic al automobilului. Conducătorul auto poate configura caracteristicile de condus prin intermediul sistemului Driving Experience Control, pentru a se bucura de orice stil de condus, oricând – de la un stil confortabil până la unul foarte dinamic. Indiferent de configurarea pentru care optezi, amortizoarele controlate electric ale suspensiei M adaptive sunt calibrate pentru a se adapta suprafeţei de rulare în fracţiuni de secundă. Sistemul utilizează numeroşi senzori care măsoară vibraţiile roţilor dar şi viteza automobilului, pentru a adapta în mod ideal amortizoarele şi pentru a oferi siguranţă optimă pentru toţi pasagerii.

    Modul COMFORT îţi oferă confort excepţional în timpul condusului şi face ca suprafaţa denivelată a şoselei să devină aproape imperceptibilă, în timp ce modul SPORT permite caracteristici mai sportive ale suspensiei şi reglaje mai ferme ale amortizoarelor. Modul SPORT+ îţi oferă dinamică de condus remarcabilă şi răspuns rapid din partea direcţiei şi a trenului de rulare. Acesta activează şi Controlul dinamic al tracţiunii (Dynamic Traction Control – DTC), care permite alunecarea roţilor cu tracţiune în condiţii de rulare dificile, pentru un stil de condus foarte dinamic.

    În acest timp, Controlul dinamic al stabilităţii (Dynamic Stability Control – DSC) nu este complet dezactivat, ci acesta intervine mai târziu – în limitele permise de legile fizicii – pentru a stabiliza automobilul.

SPOILER SPATE ACTIV.

Spoilerul spate activ se extinde automat la viteze de peste 110 km/h şi se retrage odată ce viteza a fost redusă la 70 km/h, pentru a îmbunătăţi stabilitatea automobilului. Poţi, de asemenea, să controlezi manual spoilerul din spate, printr-un buton amplasat pe portiera conducătorului auto.

MANAGEMENT INTELIGENT AL ENERGIEI.

Sistemul inteligent de management al energiei constă într-un număr de tehnologii BMW EfficientDynamics disponibile în echiparea standard, care includ funcţia Start Stop motor automată, modul ECO PRO, Recuperarea energiei la frânare şi servodirecţia electromecanică. Interacţiunea dintre aceste tehnologii asigură mobilitate sustenabilă şi în acelaşi timp oferă plăcere de a conduce şi dinamică impresionantă.

  • Driving Experience Control inclusiv modul ECO PRO

    Sistemul Driving Experience Control îţi oferă posibilitatea de a alege modul COMFORT, modul ECO PRO orientat spre eficienţă, modul SPORT pentru dinamică sau modul SPORT+, care împinge dinamica de condus spre limite. Modul ECO PRO adaptează în mod inteligent caracteristicile transmisiei Steptronic (dacă aceasta este disponibilă), precum şi setările pentru sistemul de încălzire/ aer condiţionat, pentru a face condusul cât mai eficient posibil, în timp ce oferă consum de combustibil mai mic cu până la 20%*. Se pot economisi încă cinci procente din consumul de combustibil cu funcţii precum „Coasting” şi Rutele ECO PRO, care îţi oferă o rută optimizată privind eficienţa pe baza volumului traficului, a stilurilor individuale de condus şi a condiţiilor locale. Eficienţa optimizată înseamnă consum mic de combustibil. Cu funcţia „Coasting”, automobilul „alunecă” de-a lungul drumului la viteze de până la 160 km/h fără a fi necesară putere suplimentară, imediat ce conducătorul auto ia piciorul de pe acceleraţie şi nu apasă frâna.

    Modul COMFORT oferă o experienţă de condus foarte confortabilă, prin reglarea corespunzătoare a setărilor componentelor suspensiei. În modurile SPORT şi SPORT+ toate setările tracţiunii şi suspensiei sunt reglate pentru condus mai dinamic. Motorul răspunde mai rapid, treptele transmisiei automate sunt schimbate la turaţii mai mari, punctele de schimbare a treptelor de viteză în cazul transmisiei manuale sunt indicate mai târziu, iar per ansamblu, automobilul reacţionează mult mai direct şi mai dinamic.

    * Conform unui studiu intern BMW privind consumul de combustibil; în funcţie de stilul individual de condus.

  • Funcţie Start Stop motor automată

    Funcţia Start Stop motor automată opreşte motorul atunci când automobilul se opreşte temporar (de exemplu la semafor sau în trafic aglomerat), pentru a economisi combustibil. Atunci când apeşi ambreiajul (în cazul transmisiei manuale) sau când iei piciorul de pe frână (în cazul transmisiei Steptronic), motorul reporneşte automat, într-o fracţiune de secundă.

  • Recuperarea energiei la frânare

    Fiecare proces de frânare generează energie cinetică, iar până de curând această energie se risipea. Sistemul de Recuperare a energiei la frânare profită acum de acest potenţial, mult timp necunoscut. Acesta canalizează energia generată de fiecare dată când frânezi sau iei piciorul de pe pedala de acceleraţie şi o transformă în electricitate. Această electricitate este apoi utilizată pentru a încărca bateria automobilului. Sistemul inteligent de management al energiei înseamnă că alternatorul nu mai trebuie să funcţioneze constant şi că generatorul este astfel mai puţin solicitat. Drept rezultat, consumul de combustibil este mic, iar forţa de propulsie creşte – caracteristic tehnologiei BMW EfficientDynamics.

  • Servodirecţie electrică

    Servodirecţia electrică reglează în mod optim sprijinul direcţiei în funcţie de viteza curentă de rulare. Rezultatul este comportamentul direct şi precis al direcţiei la viteze mari şi manevrare uşoară în timpul parcării. Direcţia consumă energie doar atunci când este absolut necesar. Astfel, se economiseşte combustibil, iar emisiile de noxe sunt mici.

    Aceasta se bazează nu pe o pompă hidraulică, ci pe un motor electric. În cadrul sistemelor convenţionale, pompa trebuie să primească energie de la motor în mod constant, dar servodirecţia electrică funcţionează doar atunci când roteşti volanul. Atunci când conduci pe drum drept sau când menţii unghiul volanului (spre exemplu în viraje lungi), motorul rămâne inactiv şi astfel nu consumă energie deloc. Confortul oferit de direcţie este îmbunătăţit prin reglarea flexibilă a suportului direcţiei în funcţie de situaţia curentă de condus.

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale autoturismelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.

Cifrele nu se referă la un anumit model, nu fac parte din oferta curentă de produse şi sunt afişate doar pentru a compara diferitele modele. Conform Directivei 1999/94/CE, emisiile de CO2 generate de producerea şi furnizarea de combustibili sau de alte surse de energie nu au fost luate în considerare în momentul efectuării acestor calcule.