DINAMICĂ MAXIMĂ ŞI SPAŢIU DIN BELŞUG.

Dinamica de condus şi eficienţa BMW Seria 6 Cabriolet

DINAMICĂ MAXIMĂ ŞI SPAŢIU DIN BELŞUG.

Dinamica de condus şi eficienţa BMW Seria 6 Cabriolet

Motoarele cu cuplu înalt şi tehnologiile sofisticate ale şasiului sunt armonizate perfect şi garantează astfel o experienţă de condus deosebită. Toate acestea sunt completate de sunetul dinamic al sistemului sport de evacuare. Agilitatea şi dinamica BMW Seria 6 Cabriolet se reflectă în special prin tehnologii BMW EfficientDynamics precum motoarele BMW TwinPower Turbo de înaltă performanţă şi foarte eficiente sau transmisia Steptronic Sport cu 8 trepte.

DINAMICĂ MAXIMĂ ŞI SPAŢIU DIN BELŞUG.Dinamica de condus şi eficienţa BMW Seria 6 Cabriolet

Motoarele cu cuplu înalt şi tehnologiile sofisticate ale şasiului sunt armonizate perfect şi garantează astfel o experienţă de condus deosebită. Toate acestea sunt completate de sunetul dinamic al sistemului sport de evacuare. Agilitatea şi dinamica BMW Seria 6 Cabriolet se reflectă în special prin tehnologii BMW EfficientDynamics precum motoarele BMW TwinPower Turbo de înaltă performanţă şi foarte eficiente sau transmisia Steptronic Sport cu 8 trepte.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Fie că este vorba de performanţă maximă sau de consum minim de combustibil – la BMW, accentul este pus întotdeauna pe oferirea plăcerii de a conduce. BMW EfficientDynamics este strategia elaborată de BMW pentru a obţine consum de combustibil şi emisii de noxe mici, în timp ce se creşte dinamica şi plăcerea de a conduce. Este un pachet cuprinzător de tehnologii care include trenul de rulare, managementul energiei şi conceptul BMW EfficientLightweight – toate acestea în echiparea standard a fiecărui automobil BMW.

Noua generaţie de motoare BMW TwinPower Turbo pe benzină şi diesel este responsabilă pentru îmbunătăţirea performanţei şi pentru consumul mic de combustibil al automobilelor BMW. Aerodinamica optimizată contribuie de asemenea la creşterea eficienţei.

SISTEM SPORT DE EVACUARE.

Sunetul puternic al sistemului sport de evacuare completează perfect alura atletică a automobilului. Sunetul poate fi modificat prin intermediul mecanismului integrat cu supapă de evacuare, care este controlat de sistemul Driving Experience Control. Modurile de condus dinamice SPORT şi SPORT+ au sunet palpitant, care iese în evidenţă, în timp ce modurile orientate spre confort sunt însoţite de acustică mai discretă a motorului, care se potriveşte mai bine călătoriilor lungi şi experienţei condusului luxos.

Puternic şi inconfundabil.

DINAMICĂ DE CONDUS.

Poate părea un lucru normal, dar de fapt este rezultatul unei munci intense. BMW Seria 6 Cabriolet nu face excepţie de la această regulă. Uşurinţa cu care este controlat este rezultatul reglajului meticulos al şasiului de înaltă precizie. Tehnologiile BMW EfficientDynamics precum motoarele BMW TwinPower Turbo cu 6 cilindri în linie şi cu 8 cilindri ce au cuplu mare, precum şi transmisia Steptronic Sport cu 8 trepte din echiparea standard transformă acest model decapotabil BMW Seria 6 într-un cabriolet dinamic în care poţi sta relaxat(ă) pentru a te bucura de senzaţia pe care ţi-o oferă lumina, soarele şi condusul în aer liber.

Storming on.

Experience the driving dynamics of the BMW 6 Series Convertible.

  • Şasiu

    BMW Seria 6 Cabriolet impresionează prin manevrabilitate precisă şi stabilitate direcţională absolută. Acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic datorită şasiului, care garantează contact optim cu suprafaţa şoselei şi manevrabilitate ideală în orice situaţie. Şasiul BMW Seria 6 Cabriolet îmbină componentele tehnice armonizate perfect, distribuţia greutăţii echilibrată egal în raport de 50:50 între punţi, precum şi tracţiunea spate.
    În timp ce puntea spate asigură transferul dinamic al puterii de la motor către suprafaţa şoselei, sistemul de direcţie nu este influenţat de tracţiune. Puntea faţă cu braţ dublu şi puntea spate integrală fac de asemenea parte din şasiu. Pentru a se scădea greutatea automobilului, ambele componente sunt fabricate preponderent din aluminiu. Pentru că mai puţin înseamnă mai mult: în cazul BMW Seria 6 Cabriolet, greutatea redusă înseamnă agilitate, confort şi siguranţă sporite.

  • Direcţie activă integrală

    Sistemul de direcţie activă integrală pentru automobile cu tracţiune spate îmbină direcţionarea roţilor din spate cu unghiul variabil de direcţie pentru puntea faţă. La viteze de până la aproximativ 60 km/h, roţile spate se învârt în sens invers faţă de roţile faţă. Ampatamentul aparent mai scurt îmbunătăţeşte manevrabilitatea şi agilitatea. Începând cu viteze de aproximativ 60 km/h, roţile spate se învârt paralel cu roţile faţă. Ampatamentul pare astfel mai lung, iar stabilitatea şi confortul sunt îmbunătăţite – mai ales la schimbarea rapidă sau bruscă a benzii de rulare.

  • Driving Experience Control inclusiv Modul ECO PRO

    Sistemul Driving Experience Control îţi oferă posibilitatea de a selecta modul COMFORT, pentru reglaje standard ale motorului şi transmisiei, modul ECO PRO orientat spre eficienţă sporită sau modul SPORT, care oferă caracteristici de condus mai dinamice. Modul ECO PRO adaptează în mod inteligent curbele caracteristice pentru acceleraţie şi transmisie, precum şi setările pentru sistemul de încălzire/ aer condiţionat, pentru a face condusul cât mai eficient posibil.
    Modul ECO PRO contribuie la reducerea consumului de combustibil cu până la 20%. Se pot economisi încă cinci procente din consumul de combustibil cu funcţii suplimentare precum „Coasting”, Asistentul pentru condus proactiv şi Rutele ECO PRO. Asistentul pentru condus proactiv foloseşte date furnizate de la sistemul de navigaţie, evaluează condiţiile rutiere locale şi oferă sfaturi înainte de a fi nevoie să realizezi o manevră. Dacă există o limită de viteză după următorul viraj, sistemul îţi recomandă să încetineşti înainte de a vira.
    Rutele ECO PRO asigură de asemenea utilizarea economică a combustibilului. Sistemul îţi oferă o rută optimizată privind eficienţa consumului de combustibil pe baza volumului traficului, a stilului individual de condus şi a condiţiilor locale. Cu funcţia „Coasting”, automobilul „alunecă” de-a lungul drumului la viteze de până la 160 km/h, imediat ce iei piciorul de pe acceleraţie şi nu apeşi frâna. În modul Sport automobilul răspunde mai direct şi permite un stil de condus mai sportiv.

TRANSMISIE STEPTRONIC SPORT CU 8 TREPTE.

Transmisia Steptronic Sport cu 8 trepte se adaptează stilului individual de condus. Aceasta este ideală atât pentru viteze de croazieră, cât şi pentru un stil de condus dinamic. Pe lângă selecţia automată a treptelor de viteză, ai desigur posibilitatea de a schimba treptele de viteză şi manual. Treapta de viteză poate fi schimbată prin intermediul schimbătorului de viteze cu design dinamic sau prin intermediul padelelelor de schimbare a treptelor de pe volan.
În modul Sport, schimbarea treptelor este configurată pentru performanţă maximă. Datorită gradaţiilor fine dintre cele 8 trepte de viteză, motorul este menţinut mereu la nivelul de performanţă la care îşi poate folosi puterea în mod eficient. Aceste caracteristici îmbunătăţesc şi răspunsul acceleraţiei – în situaţii precum depăşirea unui alt automobil.
La viteze mai mari, turaţiile motorului scad datorită treptei a opta de viteze, iar astfel rezultatul este consum de combustibil mic şi mai puţin zgomot produs de motor. Acest lucru este valabil şi atunci când intră în acţiune ambreiajul convertor nou creat. Transmisia Steptronic Sport cu 8 trepte oferă eficienţă maximă şi schimbări foarte line ale treptelor de viteză.

  • Funcţie „Launch Control”

    Funcţia „Launch Control” este inclusă în sistemul de transmisie Steptronic Sport cu 8 trepte, care permite acceleraţie maximă la pornirea de pe loc. Pentru a profita din plin de această funcţie, nu trebuie decât să activezi Controlul dinamic al tracţiunii (DTC – Dynamic Traction Control) prin apăsarea scurtă a butonului DSC (Dynamic Stability Control, trad. Controlul dinamic al stabilităţii), să muţi maneta schimbătorului de viteze în poziţia „S”, să ţii ferm apăsată pedala de frână şi să apeşi pedala de acceleraţie până la capăt. În timp ce pedala de acceleraţie este apăsată, eliberează pedala de frână, iar automobilul va accelera până la punctul maxim, până ce pedala de acceleraţie este eliberată. Această funcţie este menită să încânte conducătorii auto cu ambiţii dinamice, sportive.

BMW xDrive.

BMW xDrive.

Sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive se adaptează perfect chiar şi celor mai dificile suprafeţe de rulare şi asigură tracţiune excepţională în orice moment. Cu xDrive şi Controlul dinamic al stabilităţii (DSC – Dynamic Stability Control), automobilul tău BMW rămâne sigur şi stabil. Sistemul xDrive este controlat prin intermediul senzorului DSC şi distribuie puterea în mod flexibil între cele două punţi, pentru a preveni subvirarea sau supravirarea pe carosabil – adică asigură aderenţă maximă. Mai mult de atât, asigură acceleraţie rapidă şi sigură chiar şi pe porţiuni alunecoase ori abrupte. În situaţii critice de condus, sistemul DSC nu trebuie să intervină prea mult. BMW xDrive îmbină toate avantajele unui sistem de tracţiune integrală – tracţiune, stabilitate direcţională şi siguranţă la condus – cu agilitatea caracteristică BMW.

MANAGEMENT INTELIGENT AL ENERGIEI.

Managementul inteligent al energiei BMW Seria 6 Cabriolet are în echiparea standard o serie de tehnologii BMW EfficientDynamics, precum modul ECO PRO, funcţia Start Stop motor automată şi Recuperarea energiei la frânare – toate acestea se îmbină pentru a garanta mobilitate sustenabilă şi eficienţă maximă.

  • Modul ECO PRO

    Modul ECO PRO îţi permite să reduci consumul de combustibil cu până la 20%, în funcţie de stilul tău de condus – potrivit unui studiu BMW intern de consum. Funcţia „Coasting”, Asistentul pentru condus proactiv şi Rutele ECO PRO oferă potenţial suplimentar de 5% pentru economisirea de combustibil.
    Funcţia „Coasting” deconectează trenul de rulare de la motor, iar automobilul rulează la liber („coasting”), fără putere de la motor, atunci când ridici piciorul de pe acceleraţie la viteze cuprinse între 50 şi 160 km/h şi nu apeşi frâna. Dacă este necesar, Asistentul pentru condus proactiv poate interveni pentru a întrerupe rularea la liber.
    Pe baza informaţiilor primite de la sistemul de navigaţie, Asistentul pentru condus proactiv anticipează limitele de viteză, zonele urbane, virajele, sensurile giratorii şi ieşirile de pe autostradă şi îţi oferă sfaturi pentru reducerea vitezei, la momentul potrivit.
    În funcţie de trafic, de stilul individual de condus şi de condiţiile locale, Rutele ECO PRO afişează recomandări privind cel mai eficient traseu de urmat. Computerul de bord afişează procentul de combustibil care poate fi economisit dacă alegi Ruta ECO PRO indicată.

  • Funcţie Start Stop motor automată

    Funcţia Start Stop motor automată se asigură că se consumă combustibil doar atunci când automobilul tău funcţionează efectiv. Atunci când automobilul se opreşte temporar, de exemplu în timp ce aştepţi la semafor sau în trafic aglomerat, funcţia Start Stop motor automată economiseşte combustibil prin oprirea motorului imediat ce automobilul este la ralanti şi atunci când frânezi până la oprire completă.
    Un semnal pe Info Display indică faptul că funcţia Start Stop motor automată este activă. De îndată ce iei piciorul de pe frână, motorul porneşte din nou imediat, în mod automat.
    Această funcţie nu scade niciodată confortul la condus şi siguranţa, pentru că rămâne inactivă în cazul în care motorul nu a atins temperatura ideală de funcţionare, interiorul nu a fost încă suficient încălzit/ răcit, dacă nivelul bateriei este prea scăzut sau dacă roteşti volanul. O unitate de control centrală reporneşte motorul dacă este necesar, chiar şi atunci când automobilul este oprit: de exemplu, dacă automobilul începe să înainteze încet sau dacă se formează condens pe parbriz. Funcţia Start Stop motor automată poate fi dezactivată în orice moment, prin apăsarea unui buton.

  • Recuperarea energiei la frânare

    De fiecare dată când frânezi se generează energie cinetică, iar până de curând această energie nu era utilizată. Sistemul de Recuperare a energiei la frânare profită acum de acest potenţial, mult timp necunoscut. Acesta canalizează energia generată de fiecare dată când frânezi sau iei piciorul de pe pedala de acceleraţie şi o transformă în electricitate. Această electricitate este apoi utilizată pentru a încărca bateria automobilului. Sistemul inteligent de management al energiei înseamnă că alternatorul nu mai trebuie să funcţioneze constant şi că generatorul este astfel mai puţin solicitat. Drept rezultat, consumul de combustibil este mic, iar puterea de propulsie creşte – caracteristic tehnologiei BMW EfficientDynamics.