ENERGIE ŞI SPORTIVITATE.

BMW i

Propulsia BMW i8.

ENERGIE ŞI SPORTIVITATE.

Propulsia BMW i8.

Motorul electric şi motorul puternic pe benzină creează împreună baza extraordinară pentru cel mai inovator automobil sport din prezent – BMW i8. Caracterul său sportiv este evident în orice moment. Interacţiunea precisă dintre motorul cu combustie şi propulsia electrică asigură eficienţă şi dinamism în egală măsură.

ENERGIE ŞI SPORTIVITATE.Propulsia BMW i8.

Motorul electric şi motorul puternic pe benzină creează împreună baza extraordinară pentru cel mai inovator automobil sport din prezent – BMW i8. Caracterul său sportiv este evident în orice moment. Interacţiunea precisă dintre motorul cu combustie şi propulsia electrică asigură eficienţă şi dinamism în egală măsură.

BMW i

BMW eDrive.

Tehnologia BMW eDrive este rezultatul multor ani de activitate de dezvoltare a BMW EfficientDynamics. Cuplul total al motorului electric agil este disponibil chiar de la pornire şi oferă plăcere inegalabilă de a conduce. În acelaşi timp, un sistem de răcire inovator menţine bateriile de înaltă tensiune la temperatura optimă de operare, iar astfel performanţa acestora creşte, la fel ca şi durata de viaţă.
Managementul inteligent al energiei coordonează interacţiunea dintre motorul electric cu baterie şi motorul electric cu motor cu combustie, şi este întotdeauna orientat spre performanţă maximă cu consum de combustibil minim. Rezultatul este un sistem hibrid plug-in puternic şi eficient.

BMW eDrive ca hibrid plug-in.

Primul automobil sport cu consumul de combustibil al unui automobil compact.

  • Sistem hibrid plug-in puternic

    Gândeşte mai departe pentru a merge mai departe. Sistemul inteligent de propulsie eDrive al BMW i8 oferă avantajele unui motor electric şi ale unui motor pe benzină într-un hibrid plug-in, pentru a crea experienţă excepţională de condus: eficienţa remarcabilă şi dinamica maximă sunt posibile simultan. Propulsia electrică, adică motorul puternic de 96 kW (131 CP), se află pe puntea faţă. În schimb, puntea spate este propulsată de un motor puternic BMW TwinPower Turbo pe benzină în 3 cilindri şi capacitate de 1.5 litri, cu 170 kW (231 CP) şi cuplu de până la 320 Nm; împreună cu impulsul electric al sistemului hibrid, ţi se oferă plăcerea de a conduce caracteristică BMW. Împreună, aceste două sisteme de propulsie accelerează BMW i8 de la 0 până la 100 km/h în 4,4 secunde - cu consum de combustibil de doar 2,1 litri per 100 km şi emisii de CO2 de 49 g/km.
    Informaţii suplimentare despre consumul oficial de energie şi de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi de energie şi la emisiile de CO2 ale autoturismelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.
    Emisiile de noxe ale motorului în timpul încărcării bateriei de înaltă tensiune îndeplinesc standardul EU6 de emisii noxe. Consumul de combustibil este determinat în concordanţă cu circuitul ECE de condus (93/116/EC), alcătuit din aproximativ o treime trafic urban şi două treimi trafic extraurban (pe baza distanţei parcurse). Emisiile de CO2 sunt măsurate conform unui astfel de consum de energie. Consumul de combustibil este calculat pentru automobilele cu echipamente standard. Echipamentele speciale pot avea impact asupra consumului de combustibil.
    Datele tehnice specificate se aplică automobilelor din România. Modelele ilustrate pot include parţial echipamente opţionale şi accesorii care nu sunt incluse în echiparea standard. În funcţie de cerinţele specifice ale altor ţări, pot apărea modificări privind modelele şi echipamentele standard şi opţionale, faţă de datele descrise în text şi ilustraţii. Pentru informaţii exacte, te rugăm să contactezi dealerul tău BMW. Pot apărea modificări de design şi echipamente. Pot apărea erori. Echipamentele specifice pieţelor naţionale nu apar aici.
    Masa la gol (UE) în kg: s-a luat în calcul că rezervorul este 90% plin, conducătorul auto are o greutate de 68 kg şi un bagaj de 7 kg. Masa la gol corespunde automobilelor cu echipamente standard. Echipamentele opţionale pot creşte această cifră.
    BMW recomandǎ folosirea benzinei RON 95. Benzina RON 91 sau mai mult cu o limitǎ maximǎ de etanol de 10% (E10) poate de asemenea fi folosită. Cifrele privind consumul de combustibil al motorului cu combustie al BMW i3 cu sistem de extindere a distanţei de parcurs sunt bazate pe folosirea combustibilului RON 98.
    Cifrele nu se referă la un anumit automobil şi nu fac parte din oferta de produse; sunt furnizate doar în scopul comparaţiei între diverse tipuri de automobile.
    Emisiile de CO2 generate de producerea şi furnizarea de combustibil sau de alte surse de energie nu sunt luate în considerare la determinarea emisiilor de CO2, în conformitate cu Directiva 1999/94/CE.

  • Management inteligent al energiei

    Eficienţa uimitoare a BMW i8 este rezultatul interacţiunii perfecte între tehnologia BMW eDrive şi motorul pe benzină. Utilizarea celor două componente ale sistemului este coordonată cu precizie în funcţie de modul de condus şi de situaţia curentă, pentru a îndeplini cerinţele specifice. Totodată, sistemul de Recuperare a energiei la frânare, prin conducerea cu o singură pedală şi în timpul proceselor de decelerare, asigură o creştere eficientă a autonomiei electrice. Designul optimizat aerodinamic contribuie suplimentar la performanţa BMW i8 de automobil sport prin esenţă, iar astfel se obţin cifre de consum de combustibil şi emisii de noxe comparabile cu cele ale unui automobil compact.

MOTOR TWINPOWER TURBO PE BENZINĂ CU 3 CILINDRI ŞI CAPACITATE DE 1.5 LITRI.

MOTOR TWINPOWER TURBO PE BENZINĂ CU 3 CILINDRI ŞI CAPACITATE DE 1.5 LITRI.

Motorul BMW TwinPower Turbo pe benzină cu 3 cilindri şi capacitate de 1.5 litri, care a fost recent dezvoltat ca parte a strategiei BMW EfficientDynamics, oferă toate avantajele pe care te aştepţi să le obţii de la unitatea de putere a unui automobil sport. Managementul motorului garantează schimbarea optimă a proceselor de încărcare din momentul pornirii motorului şi asigură un răspuns rapid de la turbocompresor. În timpul funcţionării, beneficiezi de cei 170 kW (231 CP) ai motorulului pe o plajă largă de turaţii şi ţi se oferă cuplu de până la 320 Nm. În acelaşi timp, dinamica şi performanţa sunt însoţite de eficienţă remarcabilă, după cum o demonstrează consumul mixt de combustibil de doar 2,1 l/100 km şi emisiile de CO2 de 49 g/km.

Uşor şi compact.

Motorul BMW TwinPower Turbo oferă performanţă şi consum redus.

MODURI DE CONDUS.

Există o varietate de moduri de condus, pentru o experienţă excepţională: COMFORT, ECO PRO, SPORT şi butonul eDrive optimizează caracteristicile automobilului tău BMW i8 pentru a se potrivi situaţiei de condus. Condusul 100% electric este posibil până la o distanţă de 37 km*, dar în acelaşi timp este un automobil sport foarte atletic pentru condusul în afara oraşului. De aceea ţi se oferă ceea ce este mai bun din ambele lumi: motorul pe benzină şi motorul electric demonstrează în mod constant că simbioza lor tehnică nu este un compromis.
Dacă apeşi butonul eDrive, adaptezi BMW i8 pentru condusul integral electric. Acest lucru este posibil în modurile COMFORT şi ECO PRO. În modul COMFORT cu eDrive, BMW i8 rulează fără sprijin de la motorul cu combustie, până când bateria este aproape epuizată. Cu eDrive este posibil condusul integral electric, cu viteze de până la 120 km/h. Dacă butonul nu este apăsat, motorul cu combustie este activat la viteza de 60 km/h.
* Cifrele au fost determinate prin studii BMW interne de consum. Autonomia automobilului depinde de diverşi factori, în special de: stilul individual de condus, ruta selectată, condiţiile meteo, utilizarea sistemului de încălzire/ aer condiţionat şi cerinţele individuale.

  • Modul COMFORT

    Toată puterea care ai nevoie, imediat ce ai pornit. În modul COMFORT, automobilul BMW i8 încărcat complet porneşte electric. Condusul integral electric este posibil până la aproximativ 65 km/h şi include pornirile de la semafoare şi depăşirile. La viteze mai mari, este activat de asemenea motorul cu combustie, pentru a garanta confortul optim la condus.

  • Modul ECO PRO

    Modul ECO PRO permite BMW i8 să-şi demonstreze eficienţa. Acceleraţia şi transmisia, precum şi sistemele de încălzire şi de răcire sunt reglate pentru a fi cât mai eficiente posibil. Condusul integral electric este posibil până la aproximativ 65 km/h. Mai mult, motorul cu combustie este activat la viteze mari sau când nivelul de încărcare a bateriei scade sub limita minimă specificată.

  • Modul SPORT

    Ca alternativă la setarea „D” a transmisiei pentru condusul automat, poţi utiliza şi maneta de schimbare a treptelor de viteză pentru a trece la modul SPORT. Acest mod include de asemenea selectarea manuală a treptelor de viteză, prin intermediul schimbătorului de viteze sau al padelelor de pe volan. Modul SPORT activează de asemenea setările automobilului care sunt special adaptate la condusul sportiv. Motorul cu combustie şi motorul electric eliberează cuplul de condus cu dinamică maximă, curba caracteristică acceleraţiei este programată să reacţioneze spontan, iar tu te bucuri pe deplin de funcţia boost a motorului electric. Pentru a se asigura că există întotdeauna suficientă energie disponibilă, setarea SPORT oferă şi recuperare maximă a energiei în fazele de propulsie şi de frânare.

TRACŢIUNE INTEGRALĂ.

Cu butonul eDrive apăsat, este posibil condusul 100% electric în BMW i8, cu putere doar de la puntea faţă. Modul hibrid permite combinarea inteligentă a două tipuri de propulsie, care oferă tracţiune optimă în orice situaţie. Unitatea electrică se află pe puntea faţă, în timp ce motorul cu 3 cilindri de înaltă performanţă funcţionează pe puntea spate. Astfel, toate cele patru roţi pot primi putere de la două motoare şi - în funcţie de situaţia de condus - poţi beneficia de avantajele tracţiunii faţă sau ale tracţiunii integrale. În afara oraşului, tracţiunea integrală a BMW i8 îşi demonstrează adevărata valoare, la viteze de până la 250 km/h.