+ PERFORMANŢĂ

BMW M

Dinamica de condus a BMW M3 Sedan.

+ PERFORMANŢĂ

Dinamica de condus a BMW M3 Sedan.

+ PERFORMANŢĂDinamica de condus a BMW M3 Sedan.

Dinamica de condus a BMW M3 Sedan este convingătoare pe circuitul de curse şi impresionantă pe şosea, iar acest lucru se datorează în mod special pachetului M Competition, disponibil opţional. Acest pachet oferă motor cu putere de 450 CP şi numeroase inovaţii din lumea motorsport, care accentuează şi mai mult caracterul sportiv al automobilului. Suspensia M adaptivă cu reglaje speciale, diferenţialul M activ, transmisia M Servotronic sau transmisia M cu 7 trepte şi ambreiaj dublu stabilesc noi limite – şi transformă conducătorul auto al BMW M3 Sedan într-un adevărat sportiv.



BMW M3 Sedan:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 8,8 (8,3)
Emisii medii de CO2, în g/km: 204 (194)

Valorile din paranteze se referă la modelul cu transmisia M Drivelogic cu 7 trepte şi ambreiaj dublu.

Consumul de combustibil este determinat în concordanţă cu circuitul ECE de condus (93/116/EC), şi depinde de formatul şi dimensiunea anvelopelor selectate. Modelele ilustrate aici au diverse echipamente opţionale.

BMW M

DEPĂŞEŞTE TOATE LIMITELE.

Îţi poţi da seama dintr-o privire că BMW M3 Sedan este un adevărat sportiv de top, chiar şi atunci când nu se află pe circuitul de curse. Acesta asigură manevrabilitate precisă şi agilă în special în situaţii de condus dificile. Motorul M puternic transferă doză optimă de propulsie către carosabil, cu ajutorul transmisiei M manuale cu 6 trepte sau – fără întreruperi de putere – prin intermediul transmisiei cu 7 trepte şi ambreiaj dublu.

 

 

PACHET M COMPETITION.

Senzaţie motorsport veritabilă: pachetul M Competition pentru BMW M3 Sedan oferă mai multă performanţă, datorită puterii crescute a motorului, suspensiei M adaptive cu reglaje speciale, Controlului dinamic al stabilităţii (DSC - Dynamic Stability Control) îmbunătăţit, diferenţialului M activ şi jantelor M din aliaj uşor de 20”, cu anvelope mixte.

  • Detalii dinamică de condus a pachetului M Competition

    Puterea motorului M TwinPower Turbo cu 6 cilindri pe benzină a fost crescută la 450 CP (331 kW). Sistemul de evacuare M Sport asigură sunet deosebit de puternic, caracteristic modelelor M – care îţi dă cu siguranţă fiori. Scaunele M Sport cu construcţie uşoară au spătar reglabil pe lăţime şi perforaţii verticale, iar centurile de siguranţă din faţă au dungi M subtile. Suspensia M adaptivă cu reglaje speciale oferă aderenţă optimă pe şosea, tracţiune îmbunătăţită şi manevrabilitate sportivă.

  • Detalii exterior pachet M Competition

    La exterior, una dintre cele mai impresionante caracteristici ale pachetului M Competition este reprezentată de jantele M forjate şi lucioase din aliaj uşor de 20” Star-spoke tip 666 M, cu anvelope mixte. Caracterul sportiv al automobilului este accentuat şi mai mult datorită pachetului BMW Individual Shadow Line lucios cu conţinut extins în negru lucios şi partea spate evidenţiată de ţevile de eşapament în negru cromat.

VERSIUNI DE TRANSMISIE ALE BMW M3 SEDAN.

Transmisia M manuală cu 6 trepte şi transmisia M cu 7 trepte şi ambreiaj dublu, disponibile opţional pentru BMW M3 Sedan, îţi permit să alegi modul în care doreşti să-ţi accelerezi pulsul de la 0 la 180. Ambele tipuri de transmisie îţi garantează plăcere maximă de a conduce.

  • Transmisie M manuală cu 6 trepte

    Transmisia M manuală cu 6 trepte a BMW M3 Sedan are greutate mai mică cu 12 kg în comparaţie cu modelele tradiţionale şi formă mai compactă şi reprezintă, în mod clar, un exemplu de construcţie uşoară inteligentă. În interiorul transmisiei, garnitura din fibră de carbon face ca schimbările de treaptă să fie mai confortabile. În plus, transmisia este mai eficientă, pentru că sistemul de lubrifiere cu carter uscat permite distribuţia precisă a uleiului.

  • Transmisie M cu 7 trepte şi ambreiaj dublu

    Acum poţi schimba vitezele fără a întrerupe forţa de tracţiune, fără a utiliza ambreiajul sau fără a încetini: transmisia M cu 7 trepte, ambreiaj dublu şi Drivelogic face posibil acest lucru. Treptele de viteză pot fi schimbate în mod automat sau manual, prin utilizarea padelelor de schimbare a vitezelor de pe volan sau a schimbătorului de viteze. Funcţia Launch Control oferă acceleraţie maximă la plecarea de pe loc.

DIFERENŢIAL M ACTIV.

DIFERENŢIAL M ACTIV.

Diferenţialul M activ optimizează tracţiunea şi stabilitatea la condus atunci când automobilul schimbă banda de rulare, când accelerează după viraje, când intră în curbe cu viteză mare sau pe suprafeţe cu denivelări. Tracţiunea este optimizată prin intermediul unui dispozitiv controlat electronic, ce reduce diferenţa dintre viteza de rotaţie a roţilor spate.

SUSPENSIE M ADAPTIVĂ.

SUSPENSIE M ADAPTIVĂ.

Prin reglarea electronică a amortizoarelor, suspensia M adaptivă asigură în mod automat adaptarea optimă a automobilului, pentru a corespunde condiţiilor de drum. Setările suspensiei pot fi reglate pentru a oferi confort sporit sau condus dinamic şi sportiv, prin intermediul modurilor „COMFORT”, „SPORT” şi „SPORT+”, din cadrul sistemului „Driving Experience Control”.

365 DE ZILE DE SENZAŢII MOTORSPORT.

Transferul de tehnologie inovatoare motorsport către producţia de automobile sport standard reprezintă principala competenţă a BMW M GmbH. Din acest motiv BMW M3 Sedan beneficiază de echilibrul perfect între performanţă plină de adrenalină şi utilitate în călătoriile zilnice.

  • Launch Control

    Funcţia Launch Control oferă acceleraţie maximă la plecarea de pe loc. Aceasta setează motorul la viteza ideală de pornire, iar transmisia M cu ambreiaj dublu stabileşte în mod constant treptele de viteză, pentru ca în momentul acceleraţiei să fie disponibilă viteza optimă corespunzătoare a motorului.

  • Pachet M Driver

    Pachetul M Driver creşte viteza maximă la 280 km/h. Acesta poate fi comandat direct pentru automobilele noi, sau poate fi adăugat ulterior. Toate celelalte caracteristici tehnice rămân neschimbate după instalarea pachetului M Driver. Pachetul include un voucher pentru cursul BMW M Intensive Training, parte a programului BMW Driving Experience.

  • M Drive

    Sistemul M Drive îţi permite să configurezi modul DSC („Dynamic Stability Control” – trad. Control dinamic al stabilităţii), aspectul sistemului Head-Up Display şi profilele de condus în funcţie de preferinţele individuale – pentru un stil de condus foarte confortabil sau foarte dinamic, cu răspuns direct. Acest lucru se realizează prin reglarea motorului, a amortizoarelor, a caracteristicilor de condus şi a transmisiei. Activarea este posibilă oricând prin apăsarea unuia din cele două butoane „M” integrate pe volanul multifuncţional.

  • Servotronic M

    Sistemul Servotronic M reglează servodirecţia, pentru ca aceasta să se potrivească vitezei curente de rulare şi asigură un răspuns direct şi precis al direcţiei, chiar şi la viteze mari. De asemenea, acest sistem asigură confort suprem, prin minimizarea efortului fizic necesar la direcţionare. Sistemul maximizează agilitatea la parcare şi la rularea pe drumuri înguste sau şerpuite.

  • Mod M Dynamic

    Modul M Dynamic, o subfuncţie a sistemului de Control dinamic al stabilităţii (DSC – Dynamic Stability Control), permite roţilor un derapaj limitat pentru a îmbunătăţi dinamica de condus. În timp ce DSC lucrează pentru a preveni subvirarea şi supravirarea, modul M Dynamic permite exploatarea potenţialului dinamic lateral şi longitudinal maxim al automobilului. Totuşi, accesul la asistenţa oferită de sistemul DSC este limitat.

ADERENŢĂ MAXIMĂ LA FRÂNARE.

O parte esenţială a experienţei de condus foarte dinamice oferite de BMW M3 Sedan este sistemul de frânare. Datorită preciziei şi eficienţei de care dispun, frânele M din material compozit şi frânele M cu discuri din carbon şi ceramică (disponibile opţional) asigură performanţă şi dinamică de neegalat.

  • Frâne M din material compozit

    Prin utilizarea diferitelor materiale, frânele M din material compozit ating valori de decelerare impresionante, sunt foarte stabile şi prezintă rezistenţă ridicată. De asemenea, acestea cântăresc mai puţin, iar astfel agilitatea, dinamica şi acceleraţia sunt îmbunătăţite. Etrierele în albastru metalizat cu logo „M” reprezintă componentele cheie ale acestor frâne de înaltă performanţă, caracteristice M.

  • Frâne M cu discuri din carbon şi ceramică

    Frânele M cu discuri din carbon şi ceramică asigură forţă de frânare mai directă. De asemenea, acest sistem nu se corodează, tolerează mai multă căldură şi contribuie la scăderea greutăţii automobilului, iar astfel agilitatea, dinamica şi acceleraţia sunt îmbunătăţite. Acest echipament special devine vizibil la exterior datorită discurilor de frână în auriu mat cu logo „M” caracteristic.

    În funcţie de condiţiile de utilizare, componentele specifice materialelor uzate pot cauza zgomote, în special în caz de carosabil ud şi înainte ca automobilul să se oprească. Impactul negativ al umezelii şi al sării asupra frânelor poate determina ca acţiunea de frânare să fie asemănătoare cu cea a unui sistem convenţional. Acest lucru poate da senzaţia de scădere a forţei de frânare pentru un timp şi poate fi compensat prin aplicarea unei presiuni mai mari pe pedală, atunci când este necesar.

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • Consumul de combustibil este determinat în concordanţă cu circuitul ECE de condus (93/116/EC) şi depinde de formatul şi dimensiunea anvelopelor selectate. Modelele ilustrate aici au diverse echipamente opţionale.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale autoturismelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.

    Cifrele nu se referă la un anumit model, nu fac parte din oferta de produse şi sunt afişate doar pentru a compara diferitele modele. Conform Directivei 1999/94/CE, emisiile de CO2 generate de producerea şi furnizarea de combustibili sau de alte surse de energie nu au fost luate în considerare în momentul efectuării acestor calcule.