DESCHIDE CALEA. ŞI LASĂ-TE URMAT.

Serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive disponibile pe BMW M6 Cabriolet.

Eşti mereu cu un pas înainte, cu numeroasele opţiuni BMW ConnectedDrive. Serviciile şi aplicaţiile disponibile aici îţi oferă conectivitate completă în automobilul tău BMW M6 Cabriolet - pentru acces la informaţii, opţiuni de divertisment şi servicii direct în automobilul tău. Ai posibilitatea de a utiliza funcţii motorsport precum aplicaţia BMW M Laptimer. Obţii informaţii actualizate şi la timp despre situaţiile din trafic prin intermediul funcţiei Informaţii din trafic în timp real (funcţia nu este disponibilă încă în România) sau asculţi melodia ta preferată din colecţia de milioane de titluri disponibile prin intermediului serviciului Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România).

SERVICII CONNECTEDDRIVE.

Serviciile ConnectedDrive opţionale reprezintă baza funcţiilor BMW ConnectedDrive şi îţi oferă numeroase informaţii, opţiuni de divertisment şi funcţii de service, atunci când te afli pe drum.


Aceste servicii includ funcţii care îţi permit să accesezi informaţii actualizate în funcţie de locaţie, precum informaţii meteo, ştiri, căutări online cu ajutorul GoogleTM sau funcţii de birou. În plus, poţi accesa comod servicii şi elemente individuale precum informaţii despre parcare, dar şi ghiduri de călătorie şi de hoteluri, prin intermediul meniului ConnectedDrive – din interiorul automobilului, fără a fi nevoie de conectarea unui smartphone.


Serviciile sunt disponibile pentru utilizarea comodă şi sigură a aplicaţiilor de smartphone, fără limită de timp. Această opţiune de echipare îţi permite accesul la BMW ConnectedDrive Store, unde ai la dispoziţie servicii şi aplicaţii conform solicitărilor individuale, oriunde şi oricând. Serviciile ConnectedDrive opţionale îţi oferă mult mai multe soluţii de acest fel, pentru ca fiecare călătorie în automobilul tău BMW să fie o experienţă de neuitat.

  • BMW ConnectedDrive Store

    În BMW ConnectedDrive Store ai acces la aplicaţii şi servicii conform nevoilor individuale, oricând şi oriunde. Aceste servicii pot fi selectate şi comandate în mod flexibil, chiar şi după achiziţionarea automobilului tău BMW. Acest lucru îţi permite să alegi dintre toate serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive disponibile direct din automobil, în orice moment, în funcţie de nevoi.
    Serviciile şi aplicaţiile care pot fi comandate din BMW ConnectedDrive Store au fost create special pentru a se potrivi nevoilor şi cerinţelor conducătorilor auto BMW. Poate fi selectată şi durata serviciilor individuale: clienţii pot comanda servicii pentru o anumită perioadă de timp, de exemplu atunci când pleacă în vacanţă.
    BMW ConnectedDrive Store poate fi accesat în timpul călătoriilor din interiorul automobilului BMW sau prin intermediul portalului online pentru clienţi „My BMW ConnectedDrive”. Serviciile şi aplicaţiile recent comandate sunt apoi accesibile în automobil la scurt timp după ce au fost alese şi achiziţionate. BMW ConnectedDrive Store oferă informaţii actualizate privind serviciile şi aplicaţiile disponibile în orice moment.

APLICAŢIA „BMW M LAPTIMER”.

Cu aplicaţia „BMW M Laptimer”, date specifice de condus de pe pista de curse sunt înregistrate cu precizie şi apoi sunt analizate, pentru îmbunătăţirea performanţei la condus. Aplicaţia colectează informaţii precise de la senzorii BMW şi afişează valorile selectate pe Control Display.

Sistemul este operat prin intermediul Controller-ului iDrive. În timp ce înregistrează date specifice de condus, aplicaţia „BMW M Laptimer” afişează informaţii precum poziţia detectată de GPS, viteza curentă, acceleraţia şi acceleraţia laterală (forţa G), cel mai bun timp per tură şi timpul de accelerare până la o anumită viteză (de exemplu, de la 0 până la 100 km/h). În funcţie de echipamentele automobilului şi de anul fabricaţiei, factorii măsuraţi includ poziţia pedalei de acceleraţie, unghiul de virare, decelerarea, numărul de rotaţii per minut şi treapta de viteză, precum şi consumul de combustibil. Datele înregistrate pot fi astfel postate sub formă de imagine pe reţele de socializare sau pot fi salvate şi trimise prin e-mail.

SERVICIU DE ASISTENŢĂ „CONCIERGE”.

Dacă ai vrut mereu să ştii cum e să ai propriul majordom, acum este momentul – cu serviciul de asistenţă „Concierge” (serviciul nu este disponibil încă în România) de la BMW ConnectedDrive. Prin acest serviciu comod, eşti transferat(ă) către operatorii de call center BMW, care îţi stau la dispoziţie ca „asistenţi personali" atunci când te afli în mişcare.
Fie că doreşti să găseşti un anumit restaurant, cel mai apropiat bancomat sau o farmacie cu program prelungit – operatorul de call center BMW îţi stă la dispoziţie pentru a te ajuta şi îţi poate transfera detalii legate de adresa căutată, direct pe sistemul tău de navigaţie, la solicitare. Serviciul de asistenţă „Concierge” funcţionează independent de telefonul tău mobil şi îţi este disponibil atât în ţară, cât şi în străinătate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, fără costuri suplimentare.

ONLINE ENTERTAINMENT.

Coloana sonoră potrivită pentru fiecare situaţie de condus, şosea sau stare de spirit. Serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi oferă acces direct şi nelimitat la peste 22 de milioane de melodii – fără a fi nevoie să utilizezi şi alte dispozitive, precum smartphone-ul tău. Opţiunile de muzică de aici sunt pe toate gusturile. De îndată ce o melodie sau un album sunt redate în automobil, acestea sunt descărcate automat pe hard disc-ul automobilului – pentru plăcerea audiţiei, fără întreruperi.
Cu serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi poţi deschide un cont contra cost valabil pe perioada unui an la partenerii de muzică ai BMW, de exemplu Napster. Acest serviciu este disponibil în şase ţări europene, fără costuri suplimentare: Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia, Spania şi Olanda.

INFORMAŢII DIN TRAFIC ÎN TIMP REAL.

Funcţia Informaţii din trafic în timp real (RTTI - Real Time Traffic Information) (funcţia nu este disponibilă încă în România) îţi oferă cele mai actualizate informaţii din trafic, în orice moment. Detalii precise referitoare la ora şi durata ambuteiajelor sunt transmise pentru a furniza informaţii în timp real despre condiţiile curente de trafic pe autostrăzi, şosele principale, drumuri de ţară şi numeroase rute urbane. Recomandările inteligente de rute alternative te ajută să ajungi la destinaţie în cel mai eficient mod posibil. Datele astfel furnizate provin din surse precum profile anonime de mişcare din date de GPS ale flotelor auto, aplicaţii de smartphone şi comunicate ale poliţiei şi iau de asemenea în calcul situaţii de trafic stabilite, precum ore de vârf.
Informaţiile din trafic sunt prezentate în mod clar, iar rutele sunt afişate în verde, galben, portocaliu şi roşu.

SERVICII LA DISTANŢĂ.

Cu Serviciile la distanţă (nu sunt disponibile încă în România) şi aplicaţia gratuită „My BMW Remote App” (disponibilă în Apple App Store şi în Google Play Store) pot fi controlate diverse funcţii ale automobilului tău de la distanţă. Astfel, poţi descuia şi încuia automobilul de la distanţă. Acest sistem îţi permite de asemenea să transferi destinaţii direct de la motorul de căutare GoogleTM către sistemul de navigaţie al automobilului, dacă există un astfel de sistem. În plus, poate fi indicată şi locaţia curentă a automobilului. Pentru a accesa această funcţie, trebuie doar să activezi Serviciile la distanţă, prin intermediul portalului pentru clienţi „My BMW ConnectedDrive” de la adresa www.bmw-connecteddrive.com.

APEL DE URGENŢĂ INTELIGENT.

Funcţia Apel de urgenţă inteligent (funcţia nu este disponibilă încă în România) oferă asistenţă rapidă şi în permanenţă, precum şi sprijin din partea personalului autorizat – chiar şi atunci când te afli în altă ţară. Dacă are loc un accident care să implice activarea airbag-urilor sau a tensiometrelor centurilor de siguranţă, se declanşează un apel de urgenţă automat. Operatorul de Call Center BMW va informa cel mai apropiat centru de salvare în situaţii de urgenţă şi va oferi asistenţă prin telefon, până la sosirea echipajului de salvare. Apelul telefonic poate fi declanşat şi manual în cazul în care, de exemplu, alţi participanţi la trafic au nevoie de ajutor.