DESCHIDE CALEA. ŞI LASĂ-TE URMAT.

Serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive în BMW X6.

Un aspect esenţial: echipamentele inovatoare de la BMW ConnectedDrive se asigură că eşti mereu conectat(ă). Prin intermediul Serviciilor şi aplicaţiilor de la BMW ConnectedDrive, ai acces la informaţii, divertisment şi servicii online direct în automobilul tău. Spre exemplu, funcţia Informaţii din trafic în timp real (funcţia nu este disponibilă încă în România) îţi permite să verifici situaţia din trafic în avans. Serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi oferă acces la milioane de melodii. În plus, cu funcţia Apel de urgenţă inteligent (funcţia nu este disponibilă încă în România), obţii asistenţă rapidă în situaţii de urgenţă.

Control Display-ul cu design nou de interfaţă pentru utilizatori va fi disponibil din octombrie 2016.

SERVICII CONNECTEDDRIVE.

Serviciile ConnectedDrive opţionale reprezintă baza funcţiilor BMW ConnectedDrive şi îţi oferă numeroase informaţii, opţiuni de divertisment şi funcţii de service, atunci când te afli pe drum.

Aceste servicii includ funcţii care îţi permit să accesezi informaţii actualizate în funcţie de locaţie, precum informaţii meteo, ştiri, căutări online cu ajutorul GoogleTM sau funcţii de birou. În plus, poţi accesa comod servicii şi elemente individuale precum informaţii despre parcare, dar şi ghiduri de călătorie şi de hoteluri, prin intermediul meniului ConnectedDrive – din interiorul automobilului, fără a fi nevoie de conectarea unui smartphone.

Serviciile sunt disponibile pentru utilizarea comodă şi sigură a aplicaţiilor de smartphone, fără limită de timp. Această opţiune de echipare îţi permite accesul la BMW ConnectedDrive Store, unde ai la dispoziţie servicii şi aplicaţii conform solicitărilor individuale, oriunde şi oricând. Serviciile ConnectedDrive opţionale îţi oferă mult mai multe soluţii de acest fel, pentru ca fiecare călătorie în automobilul tău BMW să fie o experienţă de neuitat.

  • BMW ConnectedDrive Store

    Poţi achiziţiona servicii şi aplicaţii utile din BMW ConnectedDrive Store. Aceste servicii pot fi selectate individual şi pot fi comandate în orice moment, de îndată ce ai achiziţionat automobilul BMW. Acest lucru permite cumpărătorilor să aleagă din gama diversificată de servicii şi aplicaţii disponibile de la BMW ConnectedDrive, direct din automobil şi în orice moment, în funcţie de nevoie.
    BMW ConnectedDrive Store este o aplicaţie care poate fi accesată în timp ce te afli în mişcare, chiar din interiorul automobilului tău BMW, sau via portalul online pentru clienţi „My BMW ConnectedDrive”. Serviciile şi aplicaţiile astfel comandate sunt apoi disponibile în automobil în cel mai scurt timp, după ce le-ai ales şi achiziţionat. BMW ConnectedDrive Store îţi oferă mereu informaţii actualizate despre selecţia de servicii şi aplicaţii disponibile.
    Serviciile şi aplicaţiile care pot fi comandate via BMW ConnectedDrive Store au fost dezvoltate special pentru a se plia nevoilor şi solicitărilor conducătorilor auto BMW. De asemenea, poţi selecta şi durata de valabilitate a serviciilor selectate. Iar acest lucru îţi permite să beneficiezi de servicii pentru o anumită perioadă de timp – spre exemplu, în timpul vacanţelor.

  • BMW Apps

    BMW Apps este o platformă care îţi permite utilizarea comodă a unei game selectate de aplicaţii pentru smartphone în interiorul automobilului BMW. Pentru a face disponibilă o gamă diversă de aplicaţii în automobil, BMW dezvoltă nu doar propriile aplicaţii (precum „BMW Connected” sau „M laptimer”), ci se află în strânsă colaborare şi cu parteneri precum Napster, Deezer, AUPEO! şi Audible, ceea ce înseamnă că astfel de aplicaţii pot fi de asemenea utilizate în mod sigur în interiorul automobilului.
    Nu trebuie decât să conectezi la automobil smartphone-ul tău via adaptorul snap-in inclus sau cablul USB şi să iniţiezi aplicaţia (proces necesar doar în cazul dispozitivelor iPhone Apple). Toate funcţiile aplicaţiilor pot fi operate comod via Controller-ul iDrive. Gama de aplicaţii disponibile în automobil este permanent îmbogăţită, datorită parteneriatelor apropiate dintre BMW şi un număr mare de diferiţi furnizori. Pentru informaţii suplimentare, accesează www. bmw.com/apps.

SERVICIU DE ASISTENŢĂ „CONCIERGE”

Pentru cei care au vrut mereu să ştie cum e să ai propriul majordom, acum este momentul – cu serviciul de asistenţă „Concierge” (funcţia nu este disponibilă încă în România), parte a pachetului BMW ConnectedDrive. Prin apăsarea unui singur buton, eşti transferat(ă) către operatorii de call center BMW, care îţi stau la dispoziţie ca „asistenţi personali” atunci când te afli în mişcare.
Fie că doreşti să găseşti un anumit restaurant, cel mai apropiat bancomat sau o farmacie cu program prelungit – operatorul de call center BMW îţi stă la dispoziţie pentru a te ajuta şi îţi poate transfera detalii legate de adresa căutată, direct pe sistemul tău de navigaţie, la solicitare. Serviciul de asistenţă „Concierge” (funcţia nu este disponibilă încă în România) funcţionează independent de telefonul tău mobil şi îţi este disponibil atât în ţară, cât şi în străinătate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, fără costuri suplimentare. Această funcţie poate fi utilizată doar prin activarea Serviciilor ConnectedDrive.

Serviciu de asistenţă „Concierge”.

Descoperă filmul despre acest echipament.

INFORMAŢII DIN TRAFIC ÎN TIMP REAL.

Funcţia Informaţii din trafic în timp real (RTTI - Real Time Traffic Information) (funcţia nu este disponibilă încă în România) îţi oferă cele mai actualizate informaţii din trafic, în orice moment. Astfel, detalii referitoare la ora şi durata ambuteiajelor sunt redate virtual, în timp real. Datele astfel furnizate provin din surse precum profile de mişcare din reţelele de telefonie mobilă, date de GPS ale flotelor auto, aplicaţii de smartphone şi comunicate ale poliţiei. Aceste informaţii sunt analizate cu atât de multă precizie, încât este posibil să se determine locul ambuteiajului cu o acurateţe de 100 de metri. Acest lucru permite funcţiei RTTI să furnizeze informaţii în timp real despre condiţiile curente de trafic pe autostrăzi, şosele principale, drumuri de ţară şi numeroase rute urbane, precum şi să ofere recomandări de rute alternative.
Vizualizarea informaţiilor din trafic este optimizată datorită afişării rutelor în verde, galben, portocaliu şi roşu.

SERVICII LA DISTANŢĂ.

Cu Serviciile la distanţă (nu sunt disponibile încă în România) şi aplicaţia gratuită „My BMW Remote App” (disponibilă în Apple App Store şi în Google Play Store) pot fi controlate diverse funcţii ale automobilului tău de la distanţă. Astfel, poţi descuia şi încuia automobilul de la distanţă. Acest sistem îţi permite de asemenea să transferi destinaţii direct de la motorul de căutare GoogleTM către sistemul de navigaţie al automobilului, dacă există un astfel de sistem. În plus, poate fi indicată şi locaţia curentă a automobilului. Pentru a accesa această funcţie, trebuie doar să activezi Serviciile la distanţă, prin intermediul portalului pentru clienţi „My BMW ConnectedDrive” de la adresa www.bmw-connecteddrive.com.

ONLINE ENTERTAINMENT.

Coloana sonoră potrivită pentru fiecare situaţie de condus, şosea sau stare de spirit. Serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi oferă acces direct şi nelimitat la peste 22 de milioane de melodii – fără a fi nevoie să utilizezi şi alte dispozitive, precum smartphone-ul tău. Opţiunile de muzică de aici sunt pe toate gusturile. De îndată ce o melodie sau un album sunt redate în automobil, acestea sunt descărcate automat pe hard disc-ul automobilului.
Cu serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi poţi deschide un cont contra cost valabil pe perioada unui an la partenerii de muzică ai BMW, de exemplu Napster sau rara. Acest serviciu este disponibil în şase ţări europene, fără costuri suplimentare: Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia, Spania şi Olanda.

APEL DE URGENŢĂ INTELIGENT.

Funcţia Apel de urgenţă inteligent (funcţia nu este disponibilă încă în România) oferă asistenţă rapidă şi în permanenţă, precum şi sprijin din partea personalului autorizat – chiar şi atunci când te afli în altă ţară. Dacă are loc un accident grav care să implice activarea airbag-urilor sau a tensiometrelor centurilor de siguranţă, se declanşează un apel de urgenţă automat. Operatorul de Call Center BMW va informa cel mai apropiat centru de salvare în situaţii de urgenţă şi va oferi asistenţă prin telefon, până la sosirea echipajului de salvare. Apelul telefonic poate fi declanşat şi manual în cazul în care, de exemplu, alţi participanţi la trafic au nevoie de ajutor.