PUTERE MAI MARE. GREUTATE MAI MICĂ.

BMW EfficientLightweight.

PUTERE MAI MARE. GREUTATE MAI MICĂ.

BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight este un exemplu relevant al îmbinării perfecte dintre condusul eficient şi condusul dinamic. Datorită utilizării de materiale extrem de uşoare şi de rigide - precum carbonul la habitaclu, aluminiul la şasiu, oţelul ultrarezistent la caroserie sau aliajele ultramoderne de magneziu la motor - consumul de combustibil este mic, iar în acelaşi timp performanţa la condus şi dinamica sunt îmbunătăţite.

PUTERE MAI MARE. GREUTATE MAI MICĂ.BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight este un exemplu relevant al îmbinării perfecte dintre condusul eficient şi condusul dinamic. Datorită utilizării de materiale extrem de uşoare şi de rigide - precum carbonul la habitaclu, aluminiul la şasiu, oţelul ultrarezistent la caroserie sau aliajele ultramoderne de magneziu la motor - consumul de combustibil este mic, iar în acelaşi timp performanţa la condus şi dinamica sunt îmbunătăţite.

GREUTATE MICĂ. ACCELERAŢIE RAPIDĂ.

GREUTATE MICĂ. ACCELERAŢIE RAPIDĂ.

De la puntea spate până la şorţul faţă din aluminiu, de la jantele M din aliaj uşor până la plafonul din CFRP (Carbon fibre reinforced plastic; trad. plastic ranforsat cu fibră de carbon), BMW M4 Coupé este exemplul modului în care poţi descoperi diversitatea BMW EfficientLightweight.

Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 8,8 [8,3]
Emisii medii de CO2, în g/km: 204 [194]

RIGIDITATE ŞI SIGURANŢĂ MARI: HABITACLUL FABRICAT DIN CARBON.

RIGIDITATE ŞI SIGURANŢĂ MARI: HABITACLUL FABRICAT DIN CARBON.

BMW i revoluţionează industria de inginerie a automobilelor, odată cu primele habitacluri din carbon produse în serie, iar astfel stabileşte standarde noi în construcţia uşoară. Datorită rezistenţei sale foarte ridicate, materialul oferă pasagerilor cea mai bună protecţie posibilă în cazul unor accidente şi în acelaşi timp este destul de uşor pentru a contrabalansa greutatea suplimentară a bateriei de înaltă tensiune. Rezultatul este siguranţă mare şi spaţiozitate care reduce şi greutatea, iar astfel se oferă dinamică mare.

BMW i3 şi BMW i8 sunt primele automobile la care a fost folosit carbonul de înaltă tehnologie pentru producţia de serie pe scară largă. Utilizarea carbonului a fost limitată o perioadă de timp îndelungată, pentru că acesta trebuia produs manual. În prezent, BMW Group produce fibrele de carbon şi chiar plăcile din fibre de carbon, ceea ce a făcut posibilă producţia de serie pe scară largă.

CONSUM DE COMBUSTIBIL ŞI EMISII DE CO2.

Cifrele pentru consumul de combustibil şi emisiile de CO2 se aplică în funcţie de formatul de jante şi anvelope selectat.
Valorile din afara parantezelor se referă la modelul de bază cu transmisia din echiparea standard; valorile din paranteze se referă la modelul cu transmisia disponibilă opţional (a se vedea echipamentele speciale).
Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale autoturismelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.