SERVICII BMW CONNECTED DRIVE.

Cerinţe/ disponibilitate.

Pe această pagină vei găsi informaţii detaliate despre disponibilitatea serviciilor BMW ConnectedDrive în România. 

INFORMAŢII GENERALE

Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft, Petuelring 130, 80788 München, cu sediul în München şi înregistrată la Registrul Comerţului de pe lângă tribunalul din München cu numărul HRB 42243 (denumită în continuare „BMW”) oferă clientului anumite informaţii legate de automobil şi de funcţiile de asistenţă (denumite în continuare „servicii”) disponibile, sub numele de BMW ConnectedDrive. BMW nu colectează, stochează sau procesează datele clienţilor pentru serviciile enumerate aici – cu excepţia cazului în care acest lucru este menţionat în mod explicit în descrierea care urmează pentru fiecare dintre serviciile individuale. În cazul serviciilor care necesită colectarea, stocarea şi procesarea de date cu caracter personal, astfel încât aceste servicii să poată fi efectiv furnizate, clienţii sunt informaţi cu privire la acest lucru în prealabil şi sunt rugaţi să îşi acorde consimţământul. Serviciile sunt furnizate prin intermediul cartelei SIM instalate în automobil. Taxele pentru conexiunile de voce şi de date sunt incluse în tariful serviciilor. BMW colectează, stochează şi procesează datele referitoare la automobil în baza prevederilor legale în măsura în care acest lucru este necesar pentru crearea de conţinut şi pentru utilizarea serviciilor.

1. FUNCŢII DE BAZĂ BMW CONNECTEDDRIVE

  • cerinţele preliminare pentru utilizarea Serviciilor digitale BMW ConnectedDrive sunt Serviciile ConnectedDrive de bază (6AK) şi Apelul de urgenţă inteligent (6AC) (funcţia nu este disponibilă încă în România);
  • dacă ai rezervat una dintre aceste funcţii de bază, poţi rezerva în plus şi Serviciile digitale oferite de BMW ConnectedDrive: Informaţii din trafic în timp real (funcţia nu este disponibilă încă în România), Serviciul de asistenţă „Concierge” (serviciul nu este disponibil încă în România), Serviciile la distanţă (nu sunt disponibile încă în România), Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) sau serviciul de Internet, ca opţiuni suplimentare;
  • o parte din aceste funcţii de bază o reprezintă echipamentul opţional BMW Teleservices (6AE) (funcţia nu este disponibilă încă în România), care include o cartelă SIM instalată permanent în automobil (nu este disponibilă încă în România). Echipamentul opţional este furnizat în mod automat în momentul comandării Serviciilor ConnectedDrive (6AK) sau a funcţiei Apel de urgenţă inteligent (6AC) (funcţia nu este disponibilă încă în România).

A. SERVICII CONNECTEDDRIVE (6AK)

  • echipamentul opţional este unitatea centrală care permite comandarea ulterioară de servicii individuale din cadrul Serviciilor digitale BMW ConnectedDrive;
  • pentru utilizarea serviciului este necesară identificarea automobilului şi prelucrarea informaţiilor solicitate – datele sunt ulterior şterse;
  • în funcţie de situaţie (de exemplu, unele solicitări cu privire la puncte de interes), solicitările sunt transferate furnizorilor de servicii – datele sunt ulterior şterse şi nu sunt transmise către terţe părţi.

B. APEL DE URGENŢĂ (6AC)

  • cerinţe preliminare pentru comandarea de servicii individuale din cadrul Serviciilor digitale BMW ConnectedDrive:
  • datele pentru identificarea şi localizarea automobilului, precum şi informaţii relevante în scopul salvării, pot fi transmise centrului de control al apelurilor de urgenţă;
  • orice întrebări care pot apărea, precum şi orice alte date necesare sunt transmise furnizorului de servicii – acestea sunt utilizate pentru prestarea serviciului şi nu sunt transmise către terţe părţi.

C. BMW TELESERVICES (6AE)


• acest serviciu este utilizat pentru a asigura mobilitatea clientului;
• atunci când este nevoie de service sau când acesta este comandat de client, datele tehnice legate de service sunt trimise la BMW (de exemplu, informaţii despre service, informaţii despre starea automobilului, etc.);
• atunci când este nevoie de service, nu sunt transferate informaţii cu caracter personal;
• transferul regulat de date tehnice către BMW în scopuri de dezvoltare sub forma unui Raport BMW Teleservice este strict tehnic şi nu implică transmiterea niciunei informaţii cu caracter personal. Funcţia Raport BMW Teleservice nu este activată în mod constant. Sistemul este un serviciu la cerere, care trimite datele tehnice de la automobile individuale către BMW la intervale regulate (pe baza perioadei sau a kilometrilor parcurşi). Aceste date tehnice specifice automobilului (de exemplu, starea termostatului lichidului de răcire) sunt utile pentru dezvoltarea continuă a automobilelor noastre;

Doar serviciile menţionate mai sus, sunt disponibile în Romania. Informaţiile au fost actualizate în martie 2016.