DESCHIDE CALEA. ŞI LASĂ-TE URMAT.

Serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive ale BMW Seria 2 Active Tourer.

Comunicare, informaţii şi divertisment – descoperă mobilitatea într-un mod complet nou, cu serviciile şi aplicaţiile disponibile, parte a BMW ConnectedDrive.

SERVICII CONNECTEDDRIVE.

Serviciile ConnectedDrive opţionale reprezintă baza funcţiilor BMW ConnectedDrive şi îţi oferă numeroase informaţii, opţiuni de divertisment şi funcţii de service, atunci când te afli pe drum.

Aceste servicii includ funcţii care îţi permit să accesezi informaţii actualizate în funcţie de locaţie, precum informaţii meteo, ştiri, căutări online cu ajutorul GoogleTM sau funcţii de birou. În plus, poţi accesa comod servicii şi elemente individuale precum informaţii despre parcare, dar şi ghiduri de călătorie şi de hoteluri, prin intermediul meniului ConnectedDrive – din interiorul automobilului, fără a fi nevoie de conectarea unui smartphone. Serviciile sunt disponibile pentru utilizarea comodă şi sigură a aplicaţiilor de smartphone, fără limită de timp. Această opţiune de echipare îţi permite accesul la BMW ConnectedDrive Store, unde ai la dispoziţie servicii şi aplicaţii conform solicitărilor individuale, oriunde şi oricând. Serviciile ConnectedDrive opţionale îţi oferă mult mai multe soluţii de acest fel, pentru ca fiecare călătorie în automobilul tău BMW să fie o experienţă de neuitat.

  • Pregătire pentru Apple CarPlay®

    Sistemul de pregătire pentru Apple CarPlay®* permite utilizarea comodă şi wireless a funcţiilor speciale iPhone® în automobil. Astfel, conţinutul de pe smartphone, împreună cu funcţii precum muzică, mesaje text/ iMessage, telefonie, Siri şi aplicaţii speciale de la terţi sunt afişate în automobil şi pot fi operate în manieră obişnuită sau prin intermediul interfeţei pentru utilizator. Sistemul de pregătire pentru Apple CarPlay® poate fi utilizat prin ecranul cu suprafaţă tactilă, controller-ul iDrive sau sistemul de comandă vocală, în funcţie de echipamentele automobilului.

    * Disponibil începând cu vara anului 2017.

„BMW CONNECTED”.

„BMW Connected” este asistentul tău personal de mobilitate, care facilitează mobilitatea zilnică şi te ajută să ajungi relaxat(ă) şi în timp util la destinaţie. Toate serviciile importante sunt disponibile de la distanţă pe iPhone şi Apple Watch în orice moment, prin intermediul aplicaţiei.

 

Destinaţii găsite pe diverse website-uri sau prin intermediul altor aplicaţii, precum Yelp, Apple Maps sau Google Maps pot fi importate uşor şi comod în „BMW Connected” şi apoi transferate fără probleme către sistemul de navigaţie al automobilului, cu un singur click. Întâlnirile, inclusiv adresele şi ora planificată pentru sosire, care au fost salvate în calendarul iPhone-ului, sunt automat importate în agenda de mobilitate „BMW Connected”. În funcţie de locaţia curentă şi de condiţiile din trafic, „BMW Connected” calculează ora de sosire, anunţă utilizatorii din timp şi îi îndrumă pe jos de la automobilul parcat spre destinaţia finală. În cazul în care întârzierea nu poate fi evitată din cauza unor obstacole neprevăzute din trafic sau dacă nu poţi găsi un loc liber de parcare în apropierea destinaţiei finale, poţi trimite un mesaj prin „BMW Connected” pentru a informa persoana/ persoanele care te aşteaptă în legătură cu ora sosirii, fără a fi necesar să foloseşti telefonul mobil. În plus, „BMW Connected” poate recunoaşte destinaţii frecvente, pe care le adaugă automat în agenda de mobilitate.

 

Aplicaţia „BMW Connected” poate fi descărcată din Apple App Store.

APELUL DE URGENŢĂ.

APELUL DE URGENŢĂ.

Funcţia Apel de urgenţă inteligent (funcţia nu este disponibilă încă în România) oferă asistenţă rapidă şi în permanenţă, precum şi sprijin din partea personalului autorizat, chiar şi atunci când te afli în altă ţară. Dacă are loc un accident grav care să implice activarea airbag-urilor sau a tensiometrelor centurilor de siguranţă, se declanşează un apel de urgenţă automat. Detalii importante precum locaţia exactă a automobilului, gravitatea accidentului şi riscuri posibile de rănire a pasagerilor sunt transmise la Call Center-ul BMW, prin intermediul cartelei SIM integrate în automobil (aceasta funcţionează independent de orice dispozitiv de telefonie mobilă). Operatorul de Call Center BMW va informa cel mai apropiat centru de salvare în situaţii de urgenţă şi va oferi asistenţă prin telefon, până la sosirea echipajului de salvare. Apelul telefonic poate fi declanşat şi manual în cazul în care, de exemplu, alţi participanţi la trafic au nevoie de ajutor.

Cum funcţionează Apelul de urgenţă inteligent?

BMW TELESERVICES.

BMW Teleservices (funcţia nu este disponibilă încă în România) conectează în mod inteligent conducătorul auto, automobilul şi centrul BMW. Funcţia transferă în mod independent centrului BMW informaţii despre automobil atunci când este necesar şi te anunţă când trebuie să faci o vizită la service. Partenerul tău de Service BMW poate accesa informaţiile pentru a face o programare şi va pregăti tot ce este necesar pentru următoarea ta vizită la service. De exemplu, acesta poate comanda în avans orice piesă de schimb necesară. Partenerul tău de service BMW te va contacta în momentul în care este necesară o vizită la service. Iar cu BMW Teleservices poţi rezolva anumite probleme chiar şi de la distanţă, fără a fi nevoie să duci automobilul la atelierul de service.

SERVICIU DE ASISTENŢĂ „CONCIERGE”.

Pentru cei care au vrut mereu să ştie cum e să ai propriul majordom, acum este momentul – cu serviciul de asistenţă „Concierge” (serviciul nu este disponibil încă în România), parte a pachetului BMW ConnectedDrive. Prin apăsarea unui singur buton, eşti transferat(ă) către operatorii de Call Center BMW, care îţi stau la dispoziţie ca „asistenţi personali” atunci când te afli în mişcare.
Fie că doreşti să găseşti un anumit restaurant, cel mai apropiat bancomat sau o farmacie cu program prelungit – operatorul de Call Center BMW îţi stă la dispoziţie pentru a te ajuta şi îţi poate transfera detalii legate de adresa căutată direct pe sistemul de navigaţie al automobilului tău BMW, la cerere. Serviciul de asistenţă „Concierge” funcţionează independent de telefonul tău mobil şi îţi este disponibil atât în ţară, cât şi în străinătate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, fără costuri suplimentare. Serviciul de asistenţă „Concierge” este disponibil doar împreună cu Serviciile ConnectedDrive.

MUSIC ENTERTAINMENT.

Ai foarte multe de descoperit atunci când te afli pe şosea în automobilul tău BMW. Şi pentru că melodia perfectă transformă orice călătorie într-o aventură, există aplicaţii de muzică ce redau piesa muzicală potrivită fiecărei situaţii. De acum, fie că mergi la serviciu, la cumpărături sau în vacanţă, îţi poţi asculta postul de radio preferat, poţi alege dintr-o listă extinsă de cărţi audio sau poţi difuza muzica ta preferată – direct în automobilul tău BMW, prin activarea Serviciilor ConnectedDrive opţionale.

BMW CAR HOTSPOT LTE.

BMW CAR HOTSPOT LTE.

Descoperă internetul de mare viteză în automobil.

Aplicaţia BMW Car Hotspot LTE disponibilă opţional permite acces la internet de mare viteză pentru până la opt utilizatori. Pentru utilizarea acestui echipament este necesar un card SIM compatibil LTE. Instalarea aplicaţiei este facilă şi poate fi utilizată şi în afara automobilului, datorită bateriei integrate.