DESCHIDE CALEA. ŞI LASĂ-TE URMAT.

Serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive disponibile pe BMW Seria 6 Gran Coupé.

Comunicare, informaţii şi divertisment – serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive îţi oferă o experienţă complet nouă a mobilităţii. De exemplu, poţi regla aerul condiţionat în automobilul tău BMW Seria 6 Gran Coupé înainte să intri în acesta, cu ajutorul smartphone-ului tău sau prin intermediul Serviciului de asistenţă „Concierge”, care devine ghidul tău personal de călătorie.

SERVICII CONNECTEDDRIVE.

Serviciile ConnectedDrive opţionale reprezintă baza funcţiilor BMW ConnectedDrive şi îţi oferă numeroase informaţii, opţiuni de divertisment şi funcţii de service, atunci când te afli pe drum.


Aceste servicii includ funcţii care îţi permit să accesezi informaţii actualizate în funcţie de locaţie, precum informaţii meteo, ştiri, căutări online cu ajutorul GoogleTM sau funcţii de birou. În plus, poţi accesa comod servicii şi elemente individuale precum informaţii despre parcare, dar şi ghiduri de călătorie şi de hoteluri, prin intermediul meniului ConnectedDrive – din interiorul automobilului, fără a fi nevoie de conectarea unui smartphone.


Serviciile sunt disponibile pentru utilizarea comodă şi sigură a aplicaţiilor de smartphone, fără limită de timp. Această opţiune de echipare îţi permite accesul la BMW ConnectedDrive Store, unde ai la dispoziţie servicii şi aplicaţii conform solicitărilor individuale, oriunde şi oricând. Serviciile ConnectedDrive opţionale îţi oferă mult mai multe soluţii de acest fel, pentru ca fiecare călătorie în automobilul tău BMW să fie o experienţă de neuitat.

Servicii ConnectedDrive.

  • Apps

    Opţiunea „Apps” este o platformă care permite utilizarea comodă a aplicaţiilor de smartphone selectate în automobilele BMW. Pentru a oferi numeroase aplicaţii clienţilor săi, BMW dezvoltă propriile aplicaţii (precum „BMW Connected” sau „BMW M Laptimer”), dar se află în strânsă colaborare şi cu parteneri precum Spotify, Napster, GoPro, Deezer şi Audible. Iar acest lucru înseamnă că astfel de aplicaţii pot fi de asemenea utilizate în mod sigur în interiorul automobilului. Nu trebuie decât să conectezi la automobil un smartphone compatibil, prin intermediul adaptorului „snap-in”, a cablului USB de la smartphone sau wireless. Toate funcţiile aplicaţiilor pot fi operate uşor prin intermediul Controller-ului iDrive. Numărul de aplicaţii disponibile în automobil creşte permanent, datorită parteneriatelor apropiate dintre BMW şi un număr mare de furnizori din domeniu. Pentru informaţii suplimentare, accesează www.bmw.com/apps.

  • BMW Car Hotspot LTE

    Echipamentul opţional BMW Car Hotspot LTE via WLAN îţi oferă posibilitatea de a te bucura de internet de mare viteză chiar şi în timpul călătoriei. În acest scop pot fi folosite o serie de dispozitive diferite, de la iPod™ şi iPad™, până la laptop-uri şi telefoane mobile de la diferiţi producători.

  • Pregătire pentru Apple CarPlay®

    Sistemul de pregătire pentru Apple CarPlay® permite utilizarea comodă şi wireless a funcţiilor speciale iPhone® în automobil. Astfel, conţinutul de pe smartphone, împreună cu funcţii precum muzică, mesaje text/ iMessage, telefonie, Siri şi aplicaţii speciale de la terţi sunt afişate în automobil şi pot fi operate în manieră obişnuită sau prin intermediul interfeţei pentru utilizator. Sistemul de pregătire pentru Apple CarPlay® poate fi utilizat prin ecranul cu suprafaţă tactilă, controller-ul iDrive sau sistemul de comandă vocală, în funcţie de echipamentele automobilului.

„BMW CONNECTED”.

„BMW Connected” este asistentul tău personal de mobilitate, care facilitează mobilitatea zilnică şi te ajută să ajungi relaxat(ă) şi în timp util la destinaţie. Toate serviciile importante sunt disponibile de la distanţă pe iPhone şi Apple Watch în orice moment, prin intermediul aplicaţiei.

Destinaţiile găsite pe diverse website-uri sau prin intermediul altor aplicaţii, precum Yelp, Apple Maps sau Google Maps pot fi importate uşor şi comod în „BMW Connected” şi apoi transferate fără probleme către sistemul de navigaţie al automobilului, cu un singur click. Întâlnirile, inclusiv adresele şi ora planificată pentru sosire, care au fost salvate în calendarul iPhone-ului, sunt automat importate în agenda de mobilitate „BMW Connected”. În funcţie de locaţia curentă şi de condiţiile din trafic, „BMW Connected” calculează ora de sosire, anunţă utilizatorii din timp şi îi îndrumă pe jos de la automobilul parcat spre destinaţia finală. În cazul în care întârzierea nu poate fi evitată din cauza unor obstacole neprevăzute din trafic sau dacă nu poţi găsi un loc liber de parcare în apropierea destinaţiei finale, poţi trimite un mesaj prin „BMW Connected” pentru a informa persoana/ persoanele care te aşteaptă în legătură cu ora sosirii, fără a fi necesar să foloseşti telefonul mobil. În plus, „BMW Connected” poate recunoaşte destinaţii frecvente, pe care le adaugă automat în agenda de mobilitate.

Aplicaţia „BMW Connected” poate fi descărcată din Apple App Store.

SERVICIU DE ASISTENŢĂ „CONCIERGE”.

Pentru cei care au vrut mereu să ştie cum e să ai propriul majordom, acum este momentul – cu serviciul de asistenţă „Concierge” (serviciul nu este disponibil încă în România), parte a pachetului BMW ConnectedDrive. Prin apăsarea unui singur buton, eşti transferat(ă) către operatorul de call center BMW, care îţi stă la dispoziţie ca „asistent personal” atunci când te afli în mişcare.
Fie că doreşti să găseşti un anumit restaurant, cel mai apropiat bancomat sau o farmacie cu program prelungit – operatorul de call center BMW îţi stă la dispoziţie pentru a te ajuta şi îţi poate transfera detalii legate de adresa căutată direct pe sistemul de navigaţie al automobilului tău BMW. Serviciul de asistenţă „Concierge” (serviciul nu este disponibil încă în România) funcţionează independent de telefonul tău mobil şi îţi este disponibil atât în ţară, cât şi în străinătate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, fără costuri suplimentare.

Serviciu de asistenţă „Concierge”.

BMW CONNECTEDDRIVE STORE.

În BMW ConnectedDrive Store ai acces la aplicaţii şi servicii conform nevoilor individuale, oricând şi oriunde. Aceste servicii pot fi selectate şi comandate în mod flexibil, chiar şi după achiziţionarea automobilului tău BMW. Acest lucru îţi permite să alegi dintre toate serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive disponibile direct din automobil, în orice moment, în funcţie de nevoi.
Serviciile şi aplicaţiile care pot fi comandate din BMW ConnectedDrive Store au fost create special pentru a se potrivi nevoilor şi cerinţelor conducătorilor auto BMW. Poate fi selectată şi durata serviciilor individuale: clienţii pot comanda servicii pentru o anumită perioadă de timp, de exemplu atunci când pleacă în vacanţă.
BMW ConnectedDrive Store poate fi accesat în timpul călătoriilor din interiorul automobilului BMW sau prin intermediul portalului online pentru clienţi „My BMW ConnectedDrive”. Serviciile şi aplicaţiile recent comandate sunt apoi accesibile în automobil la scurt timp după ce au fost alese şi achiziţionate. BMW ConnectedDrive Store oferă informaţii actualizate privind serviciile şi aplicaţiile disponibile în orice moment.

ONLINE ENTERTAINMENT.

Coloana sonoră potrivită pentru fiecare situaţie de condus, şosea sau stare de spirit. Serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi oferă acces direct şi nelimitat la peste 22 de milioane de melodii în interiorul automobilului tău BMW – fără a fi nevoie să utilizezi un smartphone sau alte dispozitive. Opţiunile de muzică de aici sunt pe toate gusturile. De îndată ce o melodie sau un album sunt redate în automobil, acestea sunt descărcate automat pe hard disc-ul automobilului – pentru plăcerea audiţiei, fără întreruperi.
Cu serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi poţi deschide un cont contra cost valabil pe perioada unui an la partenerii de muzică ai BMW, de exemplu Napster. Acest serviciu este disponibil în şase ţări europene, fără costuri suplimentare: Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia, Spania şi Olanda.

SERVICII LA DISTANŢĂ.

Numeroase funcţii ale automobilului, precum încuierea şi descuierea portierelor, pot fi operate de la distanţă cu ajutorul funcţiei de Servicii la distanţă din cadrul aplicaţiei „BMW Connected” (disponibilă în Apple App Store).

La fel ca şi portalul pentru clienţi „BMW ConnectedDrive”, aplicaţia oferă de asemenea posibilitatea de a accesa informaţii despre automobil, precum distanţa care mai poate fi parcursă în mod electric, statusul geamurilor sau al portierelor. În acest fel conducătorul auto este întotdeauna pe deplin informat cu privire la statusul automobilului, chiar şi de la distanţă şi are toate informaţiile în acelaşi loc, pentru acces comod.

Poate fi indicată şi locaţia curentă a automobilului. Pentru a accesa această funcţie, trebuie doar să activezi funcţia de Servicii la distanţă, prin intermediul portalului pentru clienţi „BMW ConnectedDrive” de la adresa www.bmw-connecteddrive.com.

Servicii la distanţă.

INFORMAŢII DIN TRAFIC ÎN TIMP REAL.

Funcţia Informaţii din trafic în timp real (RTTI – Real Time Traffic Information) (funcţia nu este disponibilă încă în România) îţi oferă cele mai actualizate informaţii din trafic, în orice moment.
Detalii precise referitoare la ora şi durata ambuteiajelor sunt transmise pentru a furniza informaţii aproape în timp real despre condiţiile curente de trafic pe autostrăzi, drumuri de ţară, şosele principale şi numeroase rute din oraşe. Recomandările inteligente de rute alternative te ajută să ajungi la destinaţie în cel mai eficient mod posibil. Datele astfel furnizate provin din surse precum profile anonime de mişcare din date de GPS ale flotelor auto, aplicaţii de smartphone şi comunicate ale poliţiei şi iau de asemenea în calcul situaţii de trafic stabilite precum ore de vârf.
Informaţiile din trafic sunt prezentate în mod clar, iar rutele sunt afişate în verde, galben, portocaliu şi roşu.

Informaţii din trafic în timp real.

APEL DE URGENŢĂ INTELIGENT.

Funcţia Apel de urgenţă inteligent (funcţia nu este disponibilă încă în România) oferă asistenţă rapidă şi în permanenţă, precum şi sprijin din partea personalului autorizat – chiar şi atunci când te afli în altă ţară. Dacă are loc un accident care să implice activarea airbag-urilor sau a tensiometrelor centurilor de siguranţă, se declanşează un apel de urgenţă automat. Operatorul de Call Center BMW va informa cel mai apropiat centru de salvare în situaţii de urgenţă şi va oferi asistenţă prin telefon, până la sosirea echipajului de salvare. Apelul telefonic poate fi declanşat şi manual în cazul în care, de exemplu, alţi participanţi la trafic au nevoie de ajutor.

Apel de urgenţă inteligent.