
PRIMUL BMW iX: ÎNCEPUTUL UNEI NOI ERE.
Graţie tehnologiei eficiente BMW eDrive şi a propulsiei sale pur electrice cu tracţiune integrală, BMW iX este o mașina electrică care beneficiază de o autonomie excepţională şi de o acceleraţie spectaculoasă la plecarea de pe loc. Sistemul inteligent de operare BMW 8 se actualizează singur în permanenţă şi poate fi operat complet intuitiv.
ALEGE DIN RECOMANDĂRILE NOASTRE PENTRU BMW iX.

ESSENCE
- Autonomie: 425 km
- Acceleraţie 0–100km/h: 6.1 sec
- Sistem de acces confort, Scaune multifuncţionale & Asistent Plus la parcare

BALANCE
- Autonomie electrică: 598 km, 0–100km/h: 4,6 sec
- Cablu de încărcare
- Pachet sport, Plafon panoramic din sticlă, pachet Heat Comfort
ALEGE DIN RECOMANDĂRILE NOASTRE PENTRU BMW iX.
DESCOPERĂ AUTONOMIA NOULUI MODEL iX DE LA BMW.
iX xDrive40
404 - 436 WLTP 0 g/km CO2iX xDrive50
590 - 633 WLTP 0 g/km CO2iX M60
501 - 566 WLTP 0 g/km CO2
iX xDrive40
404 - 436 km WLTP 0 g/km CO2Selectează modeluliX xDrive50
590 - 633 km WLTP 0 g/km CO2Selectează modeluliX M60
501 - 566 km WLTP 0 g/km CO2Selectează modelul
Prin folosirea Google Maps, utilizatorii sunt supuşi Termenilor suplimentari de utilizare a serviciului Google Maps/Google Earth (inclusiv Politica de confidenţialitate Google).
Vezi Termenii suplimentari de utilizare a serviciului Google Maps/Google Earth şi Politica de confidenţialitate Google.
De ce variază autonomia?
Autonomia respectivă a unui automobil electric depinde de diverşi factori, cum ar fi stilul de condus, condiţiile de traseu, echipamentele automobilului, condiţiile meteorologice şi sarcina utilă.
Detalii despre autonomia variabilă.
Vitezele medii mari (pe autostradă) reduc autonomia cel mai mult, în timp ce traficul din oraş duce la o autonomie mai mare datorită vitezei mai reduse şi a ratelor mari de recuperare (spre deosebire de automobilele cu motoare cu combustie internă). Mai mult, autonomia este redusă la temperaturi scăzute din cauza încălzirii, iar la temperaturi ridicate din cauza funcţionării sistemului de climatizare la capacitate mare. În ceea ce priveşte caracteristicile/echipamentele speciale, alegerea combinaţiilor mai mari de anvelope reduce, în general, autonomia (dacă dezavantajul aerodinamic nu este compensat de un design mai închis al roţii). Clasa de rezistenţă la rulare a anvelopelor este de asemenea relevantă pentru autonomie: de exemplu utilizarea unei anvelope de iarnă reduce autonomia în comparaţie cu o anvelopă de vară Label A.
Specificaţiile generale ale autonomiei şi valorile autonomiei pentru acest indicator.
În alegerea modelului, autonomia comunicată se bazează pe ciclul WLTP (Worldwide harmonized Light-Duty Test Procedure).
WLTP permite calcularea autonomiei în condiţiile de conducere recomandate. WLTP presupune existenţa unui stil de conducere defensiv, cu o combinaţie de rute incluzând străzi din oraş, drumuri rurale şi autostrăzi.
Indicatorul de autonomie îţi permite să estimezi autonomia în cazul condiţiilor tale tipice de conducere. Cercul exterior reprezintă valoarea autonomiei calculată pe baza distanţelor liniare (nu harta rutieră reală), în timp ce cercul interior arată valoarea calculată -30% pentru a ţine cont de rutele din viaţa reală.
Care sunt ipotezele care stau la baza setărilor stilului de conducere?
Setarea unui stil de conducere „sportiv” presupune conducerea 100% pe autostradă cu o viteză medie de aproximativ 130 km/h şi un stil de depăşire dinamic. Setarea „economică” presupune conducerea defensivă pe drumurile de ţară cu o viteză medie de aproximativ 80 km/h. Setările intermediare generează o combinaţie dintre cele două.