ELIMINĂ BARIERELE.

BMW M

Dinamica de condus şi eficienţa BMW M2 Coupé.

ELIMINĂ BARIERELE.

Dinamica de condus şi eficienţa BMW M2 Coupé.

Conceput pentru sprinturi spontane şi viraje înguste. O experienţă a condusului pe care nu o vei uita prea curând. Cu agilitate remarcabilă, dinamică de excepţie şi sunet puternic, BMW M2 Coupé este un automobil caracteristic M. Cu transmisia M cu 7 trepte şi ambreiaj dublu disponibilă opţional, schimbarea treptelor de viteză se realizează foarte rapid. Frânele M din material compozit au fost concepute pentru performanţă maximă, iar diferenţialul M activ din echiparea standard oferă stabilitate maximă şi tracţiune optimă. Pe scurt, acesta este un automobil creat pentru a domina orice şosea.

ELIMINĂ BARIERELE.Dinamica de condus şi eficienţa BMW M2 Coupé.

Conceput pentru sprinturi spontane şi viraje înguste. O experienţă a condusului pe care nu o vei uita prea curând. Cu agilitate remarcabilă, dinamică de excepţie şi sunet puternic, BMW M2 Coupé este un automobil caracteristic M. Cu transmisia M cu 7 trepte şi ambreiaj dublu disponibilă opţional, schimbarea treptelor de viteză se realizează foarte rapid. Frânele M din material compozit au fost concepute pentru performanţă maximă, iar diferenţialul M activ din echiparea standard oferă stabilitate maximă şi tracţiune optimă. Pe scurt, acesta este un automobil creat pentru a domina orice şosea.

BMW M

OPŢIUNI PENTRU TRANSMISIE.

Transmisie M cu 6 trepte.

Transmisia M manuală cu 6 trepte are design compact şi uşor şi reprezintă un exemplu de construcţie uşoară inteligentă. În interiorul transmisiei, elementele din fibră de carbon asigură ca schimbările de treaptă să fie mai comode.

Transmisie M DCT cu 7 trepte şi Drivelogic.

Acum poţi schimba vitezele fără a întrerupe forţa de tracţiune, fără a utiliza ambreiajul sau fără a încetini: transmisia M cu 7 trepte, ambreiaj dublu şi Drivelogic face posibil acest lucru. Treptele de viteză pot fi schimbate în mod automat sau manual, prin utilizarea padelelor de schimbare a vitezelor de pe volan sau a schimbătorului de viteze. Funcţia „Launch Control” oferă acceleraţie maximă la plecarea de pe loc.

SISTEM M DE EVACUARE.

SISTEM M DE EVACUARE.

Datorită contrapresiunii scăzute, sistemul M de evacuare cu două ornamente pentru ţeava dublă de eşapament optimizează performanţa şi activitatea prietenoasă cu mediul a motorului M. O supapă electrică de control la evacuare conferă tuşa finală a sunetului sport caracteristic.

DIFERENŢIAL M ACTIV.

Diferenţialul M activ distribuie cuplul în mod variabil între cele două roţi spate, pentru a optimiza tracţiunea şi stabilitatea la condus atunci când automobilul schimbă dinamic banda de rulare, când accelerează la ieşirea din viraje, la abordarea virajelor cu viteză mare sau pe suprafeţe cu denivelări, inclusiv pe zăpadă, pietriş şi gheaţă. Diferenţialul M activ oferă manevrabilitate precisă chiar şi în cazuri extreme de acceleraţie laterală. Reglarea constantă şi lină a diferenţialului blocabil armonizează performanţa la condus a automobilului şi îmbunătăţeşte controlul în situaţii extreme de condus.


Tracţiunea este optimizată cu ajutorul unui dispozitiv controlat electronic, ce reduce diferenţa dintre viteza de rotaţie a roţilor spate. Sistemul a fost creat pentru sporturile cu motor şi este conectat la sistemul de Control dinamic al stabilităţii (DSC - Dynamic Stability Control) printr-un element de control electronic. Acesta impune în mod proactiv o acţiune de blocare inteligentă, între 0 şi 100 la sută şi neutralizează chiar şi cele mai mici diferenţe de cuplu dintre roţile spate, fără subvirare. Diferenţialul M activ oferă aderenţă optimă, stabilitate direcţională şi manevrabilitate perfectă şi transformă practic toată puterea de tracţiune a motorului în acceleraţie.

CARACTERISTICI MOTORSPORT.

Dinamica irezistibilă, agilitatea care te încântă şi manevrabilitatea precisă reprezintă trei dintre caracteristicile modelelor M. Senzaţia la condus oferită de BMW M2 Coupé are la bază tehnologii testate în cele mai extreme condiţii, care au demonstrat că acest automobil este pregătit pentru sprinturi perfecte cu aderenţă maximă. Componentele importante au fost optimizate pentru utilizare în condiţiile specifice sporturilor motorizate şi au fost testate pentru performanţă maximă. Sistemul DSC cu mod M Dynamic, servodirecţia electrică cu sistem Servotronic M specific şi conceptul de construcţie uşoară pentru punţile faţă şi spate completează acest concept deosebit.

  • Abilităţi motorsport

    Accelerarea laterală şi longitudinală care intervin în timpul diverselor situaţii de condus pe circuitul de curse solicită în mod deosebit alimentarea cu ulei. Datorită expertizei motorsport, inginerii BMW M GmbH au conceput o alimentare de ulei foarte sigură – atât pentru situaţii de condus de fiecare zi, cât şi pe circuitul de curse.

  • Mod M Dynamic

    Modul M Dynamic, o subfuncţie a Controlului dinamic al stabilităţii (DSC – Dynamic Stability Control), permite roţilor un derapaj limitat pentru a îmbunătăţi dinamica de condus. În timp ce DSC lucrează pentru a preveni subvirarea şi supravirarea, modul M Dynamic permite exploatarea potenţialului dinamic lateral şi longitudinal maxim al automobilului. Totuşi, accesul la asistenţa oferită de sistemul DSC este limitat.

  • Servotronic M

    Sistemul Servotronic M reglează servodirecţia, pentru ca aceasta să se potrivească vitezei curente de rulare şi asigură un răspuns direct şi precis al direcţiei, chiar şi la viteze mari. De asemenea, acest sistem asigură confort suprem, prin minimizarea efortului fizic necesar la direcţionare. Sistemul maximizează agilitatea la parcare şi la rularea pe drumuri înguste sau şerpuite.

FRÂNE M DIN MATERIAL COMPOZIT.

FRÂNE M DIN MATERIAL COMPOZIT.

Prin utilizarea diferitelor materiale, frânele M din material compozit ating valori de decelerare impresionante, sunt foarte stabile şi prezintă rezistenţă ridicată. De asemenea, acestea cântăresc mai puţin, iar astfel agilitatea, dinamica şi acceleraţia sunt îmbunătăţite. Etrierele în albastru metalizat cu logo „M” reprezintă componentele cheie ale acestor frâne performante, caracteristice M.

CONSTRUCŢIE UŞOARĂ INTELIGENTĂ.

Punte faţă uşoară.

Prin reducerea masei, puntea faţă uşoară creşte dinamica de condus, tracţiunea şi confortul suspensiei. Această tehnologie optimizează şi distribuţia greutăţii pe punţi şi asigură astfel caracteristici de condus neutre şi control îmbunătăţit în situaţii de condus dificile.

Punte spate uşoară.

Puntea spate cu greutate redusă ajută la scăderea masei totale a automobilului şi îmbunătăţeşte astfel agilitatea, dinamica şi accelerarea. În acelaşi timp, această măsură scade masa, iar acest lucru optimizează tracţiunea şi confortul suspensiei.

TEHNOLOGII BMW EFFICIENT DYNAMICS.

TEHNOLOGII BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Profită la maximum de fiecare litru de combustibil cu BMW EfficientDynamics: beneficiezi de performanţă îmbunătăţită, eficienţă mai mare şi o experienţă de condus impresionantă. Inovaţiile tehnice scad consumul de combustibil în timp ce cresc plăcerea de a conduce şi îţi oferă dinamica de condus uimitoare caracteristică tuturor modelelor BMW.

  • Consum de combustibil şi emisii de CO2 pentru BMW M2 Coupé:

    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,9 – 8,5

    Emisii medii de CO2, în g/km: 185 – 199

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.