+ ADRENALINĂ

BMW M

Dinamica de condus a BMW M4 Cabriolet.

+ ADRENALINĂ

Dinamica de condus a BMW M4 Cabriolet.

+ ADRENALINĂDinamica de condus a BMW M4 Cabriolet.

Senzaţia condusului oferită de BMW M4 Cabriolet este foarte intensă şi garantează plăcere nelimitată de a conduce. Acest sportiv de performanţă este complet pregătit pentru a asigura dinamică puternică şi manevrare agilă. Iar datorită numeroaselor tehnologii provenite din lumea motorsport, sportivul model utilizează întotdeauna cea mai mare precizie pentru a transforma puterea în tracţiune. Aspiraţiile sale sunt accentuate de pachetul M Competition cu motor mai puternic şi suspensie M adaptivă cu reglaje speciale.
 

BMW M4 Cabriolet (3):
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,1 – 10,2 (9,5 – 9,6)
Emisii medii de CO2, în g/km: 230 – 233 (215 – 218)


Valorile din paranteze se referă la modelul cu transmisia M Drivelogic cu 7 trepte şi ambreiaj dublu.

Citeşte în continuare
BMW M

NU FACE NICIUN COMPROMIS.

A conduce un BMW M4 Cabriolet înseamnă momente pline de adrenalină şi ocazia de a te bucura de tot ce are natura mai bun de oferit. Acest lucru devine posibil cu ajutorul motorului M de 431 CP. Mai mult de atât, datorită numeroaselor tehnologii inspirate din domeniul motorsport, precum diferenţialul M activ şi Servotronic M, acest automobil sport de top oferă precizie maximă şi perfecţiune tehnică. Astfel, depăşeşte orice limită şi îţi creşte pulsul.

PACHET M COMPETITION.

Senzaţie motorsport veritabilă: pachetul M Competition pentru BMW M4 Cabriolet oferă mai multă performanţă, datorită puterii crescute a motorului, suspensiei M adaptive cu reglaje speciale, Controlului dinamic al stabilităţii (DSC - Dynamic Stability Control) îmbunătăţit, diferenţialului M activ şi jantelor M din aliaj uşor de 20”, cu anvelope mixte.


Puterea motorului M TwinPower Turbo cu 6 cilindri pe benzină a fost crescută la 450 CP (331 kW). Sistemul de evacuare M Sport creează cu sunetul caracteristic modelelor M adrenalină pură. Suspensia M adaptivă cu reglaje speciale se asigură că fiecare comandă de direcţionare a automobilului este executată cu cea mai mare precizie, atât pe circuitul de curse, cât şi în utilizarea zilnică. Centurile de siguranţă specifice M oferă mai multă protecţie şi au dungi M discrete.


La exterior, una dintre cele mai impresionante caracteristici ale pachetului M Competition este reprezentată de jantele M forjate şi lucioase din aliaj uşor de 20” Star-spoke, tip 666 M, cu anvelope mixte. Caracterul sportiv al automobilului este accentuat şi mai mult datorită pachetului BMW Individual Shadow Line lucios cu conţinut extins negru lucios şi partea spate evidenţiată de ţevile de eşapament negre cromate.

  • Detalii dinamică de condus a pachetului M Competition

    Puterea motorului M TwinPower Turbo cu 6 cilindri pe benzină a fost crescută la 450 CP (331 kW). Sistemul de evacuare M Sport asigură sunet deosebit de puternic, caracteristic modelelor M – care îţi dă cu siguranţă fiori. Suspensia M adaptivă cu reglaje speciale se asigură că fiecare comandă de direcţionare a automobilului este executată cu cea mai mare precizie, atât pe circuitul de curse, cât şi în utilizarea zilnică.

  • Detalii exterior pachet M Competition

    La exterior, una dintre cele mai impresionante caracteristici ale pachetului M Competition este reprezentată de jantele M forjate şi lucioase din aliaj uşor de 20” Star-spoke tip 666 M, cu anvelope mixte. Caracterul sportiv al automobilului este accentuat şi mai mult datorită pachetului BMW Individual Shadow Line lucios cu conţinut extins în negru lucios, de la grila frontală a radiatorului, de-a lungul orificiilor laterale în formă de branhii din aripi până la inscripţionarea denumirii modelului şi partea spate evidenţiată de ţevile de eşapament în negru cromat.

VERSIUNI DE TRANSMISIE ALE BMW M4 CABRIOLET.

Transmisia M manuală cu 6 trepte şi transmisia M cu 7 trepte şi ambreiaj dublu, disponibile opţional pentru BMW M4 Cabriolet, îţi permit să alegi modul în care doreşti să-ţi accelerezi pulsul de la 0 la 180. Ambele tipuri de transmisie îţi garantează plăcere maximă de a conduce.

  • Transmisie M manuală cu 6 trepte

    Transmisia M manuală cu 6 trepte a BMW M4 Cabriolet are greutate mai mică cu 12 kg în comparaţie cu modelele tradiţionale şi formă mai compactă şi reprezintă, în mod clar, un exemplu de construcţie uşoară inteligentă. În interiorul transmisiei, garnitura de fricţiune din fibră de carbon face ca schimbările de treaptă să fie mai confortabile. În plus, transmisia este mai eficientă, pentru că sistemul de lubrifiere cu carter uscat permite distribuţia precisă a uleiului.

  • Transmisie M cu 7 trepte şi ambreiaj dublu

    Acum poţi schimba vitezele fără a întrerupe forţa de tracţiune, fără a utiliza ambreiajul sau fără a încetini: transmisia M cu 7 trepte, ambreiaj dublu şi Drivelogic face posibil acest lucru. Treptele de viteză pot fi schimbate în mod automat sau manual, prin utilizarea padelelor de schimbare a vitezelor de pe volan sau a schimbătorului de viteze. Funcţia Launch Control oferă acceleraţie maximă la plecarea de pe loc.

DIFERENŢIAL M ACTIV.

DIFERENŢIAL M ACTIV.

Diferenţialul M activ optimizează tracţiunea şi stabilitatea la condus atunci când automobilul schimbă banda de rulare, când accelerează după viraje, când intră în curbe cu viteză mare sau pe suprafeţe cu denivelări. Tracţiunea este optimizată prin intermediul unui dispozitiv controlat electronic, ce reduce diferenţa dintre viteza de rotaţie a roţilor spate.

SUSPENSIE M ADAPTIVĂ.

SUSPENSIE M ADAPTIVĂ.

Prin reglarea electronică a amortizoarelor, suspensia M adaptivă asigură în mod automat adaptarea optimă a automobilului, pentru a corespunde condiţiilor de drum. Setările suspensiei pot fi reglate pentru a oferi confort sporit sau condus dinamic şi sportiv, prin intermediul modurilor „COMFORT”, „SPORT” şi „SPORT+”, din cadrul sistemului „Driving Experience Control”.

365 DE ZILE DE SENZAŢII MOTORSPORT.

Transferul de tehnologie inovatoare motorsport către producţia de automobile sport standard reprezintă principala competenţă a BMW M GmbH. Din acest motiv BMW M4 Cabriolet beneficiază de echilibrul perfect între performanţă plină de adrenalină şi utilitate în călătoriile zilnice.

  • „Launch Control”

    Funcţia „Launch Control” oferă acceleraţie maximă la plecarea de pe loc. Aceasta setează motorul la viteza ideală de pornire, iar transmisia M cu ambreiaj dublu stabileşte în mod constant treptele de viteză, pentru ca în momentul acceleraţiei să fie disponibilă viteza optimă corespunzătoare a motorului.

  • Pachet M Driver

    Pachetul M Driver creşte viteza maximă la 280 km/h. Acesta poate fi comandat direct pentru automobilele noi sau poate fi adăugat ulterior. Toate celelalte caracteristici tehnice rămân neschimbate după instalarea pachetului M Driver. Pachetul include un voucher pentru cursul BMW M Intensive Training, parte a programului BMW Driving Experience.

  • M Drive

    Sistemul M Drive îţi permite să configurezi modul DSC („Dynamic Stability Control” – trad. Control dinamic al stabilităţii), aspectul sistemului Head-Up Display şi profilele de condus în funcţie de preferinţele individuale – pentru un stil de condus foarte confortabil sau foarte dinamic, cu răspuns direct. Acest lucru se realizează prin reglarea motorului, a amortizoarelor, a caracteristicilor de condus şi a transmisiei. Activarea este posibilă oricând prin apăsarea unuia din cele două butoane „M” integrate pe volanul multifuncţional.

  • Servotronic M

    Sistemul Servotronic M reglează servodirecţia, pentru ca aceasta să se potrivească vitezei curente de rulare şi asigură un răspuns direct şi precis al direcţiei, chiar şi la viteze mari. De asemenea, acest sistem asigură confort superior, prin minimizarea efortului fizic necesar la direcţionare, în timpul manevrelor de parcare şi la rularea pe drumuri înguste sau şerpuite.

  • Mod M Dynamic

    Modul M Dynamic, o subfuncţie a sistemului de Control dinamic al stabilităţii (DSC – Dynamic Stability Control), permite roţilor un derapaj limitat pentru a îmbunătăţi dinamica de condus. În timp ce DSC lucrează pentru a preveni subvirarea şi supravirarea, modul M Dynamic permite exploatarea potenţialului dinamic lateral şi longitudinal maxim al automobilului. Totuşi, accesul la asistenţa oferită de sistemul DSC este limitat.

ADERENŢĂ MAXIMĂ LA FRÂNARE.

O parte esenţială a experienţei de condus foarte dinamice oferite de BMW M4 Cabriolet este sistemul de frânare. Datorită preciziei şi eficienţei de care dispun, frânele M din material compozit şi frânele M cu discuri din carbon şi ceramică (disponibile opţional) asigură performanţă şi dinamică de neegalat.

  • Frâne M din material compozit

    Ca rezultat al utilizării diferitelor materiale, frânele M din material compozit au valori de decelerare excepţionale, precum şi stabilitate optimă, durată lungă de utilizare şi greutate scăzută, care are un impact pozitiv asupra agilităţii, a dinamicii şi a acceleraţiei. Etrierele albastre metalizate cu inscripţie „M” marchează sistemul de frânare de înaltă performanţă caracteristic M. Datorită designului specific, ocazional pot apărea anumite zgomote temporare după frânare lungă sau bruscă, zgomote care dispar după scurt timp. Pentru a evita zgomotele funcţionale, este necesară frânare mai puternică la intervale regulate. Cu umezeala acumulată pe discurile de frână, sistemul de frânare poate fi uscat automat în timpul acţiunii de frânare. Zgomotele funcţionale nu au efect asupra performanţei, a siguranţei operaţionale şi a stabilităţii frânelor.

  • Frâne M cu discuri din carbon şi ceramică

    Cu frânele M cu discuri din carbon şi ceramică disponibile opţional, utilizarea puterii de frânare este mai directă, sistemul nu se corodează, este mai rezistent la căldură şi la uzură şi contribuie la scăderea greutăţii automobilului, astfel agilitatea, dinamica şi acceleraţia sunt îmbunătăţite. Echipamentele tehnice speciale sunt vizibile prin etrierele aurii mate cu inscripţie „M” la exterior. Datorită unor proprietăţi specifice materialului, pot apărea anumite zgomote funcţionale intense în timpul acţiunii de frânare, de exemplu, după frânare lungă sau bruscă ori în condiţii de carosabil umed, cu puţin timp înainte de oprirea automobilului. Zgomotul cauzat de designul specific poate fi evitat prin uscarea automată a sistemului de fânare în caz de carosabil umed sau prin aplicarea unei frânări mai puternice după frânare lungă sau bruscă. Efectul negativ al umezelii şi al sării de pe carosabil pot determina ca nivelul de eficienţă al sistemului de frânare să corespundă cu cel al unui sistem convenţional. Această forţă de frânare scăzută poate fi compensată cu aplicarea unei presiuni mai mari asupra pedalei. Zgomotele funcţionale nu au efect asupra performanţei, a siguranţei operaţionale şi a stabilităţii frânelor.

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • Valorile din paranteze se referă la modelul cu transmisia M Drivelogic cu 7 trepte şi ambreiaj dublu.

    Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Reglementările Europene (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în Germania, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat.

    Valorile automobilelor marcate cu (3) sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. [În cazul acestor automobile şi în ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.]

    Clasa de eficienţă este determinată în concordanţă cu Directiva 1999/94/CE şi cu Reglementările Europene, în versiunea aplicabilă în prezent. Valorile indicate aici sunt bazate pe consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie în funcţie de ciclul NEDC pentru clasificarea automobilelor.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.