Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW M5 CS în Verde Frozen Deep

€ 121.618

Preţ

467 kW (635 HP)

Performance

Benzină

Motorizare şi tip de combustibil

THE M5

BMW M

NOILE MODELE BMW SERIA 5 SEDAN M: TOATE DETALIILE IMPORTANTE.

€ 121.618

Preţ

467 kW (635 HP)

Performance

Benzină

Motorizare şi tip de combustibil

THE M5NOILE MODELE BMW SERIA 5 SEDAN M: TOATE DETALIILE IMPORTANTE.

BMW M5 CS, BMW M5 Competition, BMW M5 şi BMW M550i xDrive Sedan.


Modelele BMW Seria 5 Sedan M combină sportivitatea specifică M cu eleganţa şi confortul unui sedan din clasa business într-o manieră remarcabilă. Descoperă patru automobile M unice cu personalităţi puternice: o putere remarcabilă de 635 CP (467 kW) şi o acceleraţie de la 0 la 100 km/h în doar 3 secunde fac din BMW M5 CS cel mai puternic BMW M5 Sedan care a existat vreodată. Parte dintr-o serie de producţie limitată, modelul special cu suspensia unică specifică M şi componente de design disponibile exclusiv pentru acest model garantează o senzaţie pură de motorsport. Având o putere maximă de 625 CP (460 kW) şi un sistem de suspensie optimizat pentru performanţă, BMW M5 Competition cu xDrive M depăşeşte cele mai mari aşteptări. Sedanul sport de înaltă performanţă subliniază vizual acest lucru prin numeroase caracteristici de design în negru lucios. În plus faţă de sistemul xDrive M creat pentru tracţiune şi dinamică maxime, BMW M5 are o suspensie care îndeplineşte toate cerinţele călătoriilor sportive, şi totodată confortabile, pe distanţe lungi. Prin interacţiunea cu motorul M cu 8 cilindri şi 600 CP (441 kW), acesta creează dinamică de condus care se distinge prin putere şi agilitate. În completarea cvartetului vine BMW M550i xDrive Sedan. Acest automobil sportiv oferă 530 CP (390 kW) şi impresionează printr-o combinaţie echilibrată de sportivitate, confort şi eficienţă.

BMW M5 CS:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,1 – 11,3
Emisii medii de CO2, în g/km: 253 – 258


BMW M5 Competition:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,1 – 11,3
Emisii medii de CO2, în g/km: 254 – 259


BMW M5:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,1 – 11,3
Emisii medii de CO2, în g/km: 254 – 259


BMW M550i xDrive Sedan:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,4 – 10,7
Emisii medii de CO2, în g/km: 238 – 243

Citeşte în continuare

COMPARAŢIE MODELE BMW SERIA 5 SEDAN M.

Detaliile sportive dintr-o privire: tren de rulare, suspensie şi performanţă.

BMW M5 CS.

Cel mai puternic BMW M5 vreodată: BMW M5 CS, număr limitat de modele produse.
  • Dinamică de conducere supremă datorită componentelor exclusive ale şasiului BMW M și unui concept de design exterior şi interior pentru greutate optimizată.
  • Motor de înaltă performanţă BMW M TwinPower Turbo cu 8 cilindri pe benzină, cu 635 CP / 467 kW
  • Transmisie M Steptronic cu 8 trepte cu Drivelogic şi M xDrive
  • 635 CP (467 kW), 750 Nm, 0-100 km / h în 3,0 sec
Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW M5 CS în Verde Frozen Deep

BMW M5 Competition.

Dinamică de condus superioară şi accente de design exclusive specifice M la exterior şi interior.
  • Motor de înaltă performanţă BMW M TwinPower Turbo cu 8 cilindri pe benzină, cu 625 CP
  • M xDrive cu diferenţial Active M şi transmisie M Steptronic cu 8 trepte cu Drivelogic
  • Caracteristici şi echipamente specifice exclusiv design-ului M
  • 625 CP (460 kW), 750 Nm, 0-100 km / h în 3,3 sec
Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW M5 Competition, F90, LCI, Facelift, 2020, în Roşu Imola de la BMW Individual

BMW M5.

Dinamică de condus specifică M, confort şi sportivitate la cele mai înalte niveluri.
  • Motor pe benzină BMW M TwinPower Turbo cu 8 cilindri, de înaltă performanță, cu 600 CP
  • M xDrive cu diferenţial Active M
  • Transmisie M Steptronic cu 8 trepte cu Drivelogic
  • 600 CP (441 kW), 750 Nm, 0-100 km / h în 3,4 sec
Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW M5, în Gri Brands Hatch metalizat

BMW M550i xDrive Sedan:

Combinaţia perfectă dintre sportivitate, confort şi utilitate zilnică.
  • Motor pe benzină BMW M TwinPower Turbo cu 8 cilindri şi 530 CP
  • Transmisie Steptronic Sport cu 8 trepte
  • BMW xDrive
  • 530 CP (390 kW), 750 Nm, 0-100 km / h în 3,8 sec
Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW M550i xDrive Sedan, în Verde Ermes de la BMW Individual
  • BMW M5 CS.
  • BMW M5 Competition.
  • BMW M5.
  • BMW M550i xDrive Sedan:

BMW M5 CS – DETALIILE IMPORTANTE.

Dinamica de condus şi elementele de design ale BMW M5 CS.

Cel mai puternic BMW M5 care a existat vreodată: BMW M5 CS. Cu o greutate redusă cu 70 kg, oferă cifre de performanţă revoluţionare şi ADN-ul BMW M5 până în cele mai mici detalii. O putere superioară de 635 CP catapultează sedanul de înaltă performanţă de la 0 la 100 km/h într-un timp impresionant de 3 secunde. Cu suspensia exclusivă, componente uşoare de construcţie şi design, disponibile doar pentru acest model, atinge un caracter unic în ceea ce priveşte performanţa şi aspiraţiile sportive premium. La exterior, accente exclusive de design, precum elementele din carbon şi accentele în Bronz Gold, îi subliniază supremaţia, atât din punct de vedere aerodinamic, cât şi optic. Caracterul motorsport continuă la interior cu Scaune M Carbon cu o siluetă Nürburgring pe tetiere şi cusături contrastante roşii, împreună cu o banchetă spate cu 2 locuri din materiale uşoare.

Imagine cu trei sferturi din partea din spate a BMW M5 CS în Verde Frozen Deep
Imagine în prim plan cu carcasa motorului BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri al BMW M5 CS F90 2021

Motorul BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri.

Motorul BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri, putere de 635 CP (467 kW) şi cuplu de 750 Nm accelerează automobilul de la 0 la 100 km/h în 3,0 secunde. Datorită turbocompresoarelor TwinScroll, a sistemului High-Precision Injection şi a sistemului de control complet variabil al supapei Valvetronic, motorul de 4.4 litri are o putere mare de propulsie chiar şi la turaţii mici, răspuns direct şi putere extraordinară.
Capota din carbon cu măsuri uşoare ale BMW M5 CS F90 2021 în Verde Frozen Deep

Reducerea greutăţii.

Amestecul inteligent de materiale cu plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP), precum şi măsurile speciale uşoare reduc greutatea, crescând în acelaşi timp agilitatea şi performanţa modelului BMW M5 CS.
Imagine în prim plan cu roata din aliaj uşor cu frâne M Carbon cu discuri din ceramică, Roşu lucios ale BMW M5 CS F90 2021

Frâne M Carbon cu discuri din ceramică, Roşu lucios.

Frânele M Carbon cu discuri din ceramică asigură forţă de frânare mai directă. De asemenea, acest sistem nu se corodează, tolerează o temperatură ridicată şi contribuie la scăderea greutăţii automobilului, astfel agilitatea, dinamica şi acceleraţia sunt îmbunătăţite. Echipamentele tehnice speciale sunt vizibile prin etrierele de culoare Roşu lucios decorate cu logoul M la exterior. Datorită unor proprietăţi specifice materialului, pot apărea anumite zgomote funcţionale intense în timpul acţiunii de frânare, de exemplu, după frânare lungă sau bruscă ori în condiţii de carosabil umed, cu puţin timp înainte de oprirea automobilului. Zgomotul cauzat de designul specific poate fi evitat prin uscarea automată a sistemului de frânare în caz de carosabil umed sau prin aplicarea unei frânări mai puternice după frânare lungă sau bruscă. Efectul negativ al umezelii şi al sării de pe carosabil pot determina ca nivelul de eficienţă al sistemului de frânare să corespundă cu cel al unui sistem convenţional. Această forţă de frânare scăzută poate fi compensată cu aplicarea unei presiuni mai mari asupra pedalei. Zgomotele funcţionale nu au efect asupra performanţei, a siguranţei operaţionale şi a stabilităţii frânelor.
Jante M din aliaj uşor Y-spoke, tip 789 M, în bronz Gold ale BMW M5 CS F90 2021

Jante M din aliaj uşor Y-spoke de 20”, tip 789 M, în bronz Gold, cu anvelope mixte şi anvelope pentru circuit

Jante M din aliaj uşor Y-spoke de 20”, tip 789 M, în bronz Gold, cu anvelope mixte şi anvelope pentru circuit, forjate, dimensiunea roţilor faţă 9,5 J x 20, cu anvelope 275/35 ZR20 şi spate 10,5 J x 20, cu anvelope 285/35 ZR20.
Imagine în prim plan cu spoilerul spate şi sistemul de evacuare M Sport al BMW M5 CS F90 2021 în Verde Frozen Deep

Sistem de evacuare M Sport.

Sistemul de evacuare M Sport cu ţevi duble din oţel inoxidabil produce un sunet sportiv, care poate fi modificat prin intermediul unui mecanism integrat cu clapetă de evacuare. Programele SPORT şi SPORT+, care pot fi selectate prin intermediul butoanelor dedicate dinamicii de condus, sunt accentuate de un sunet mult mai intens al motorului.
Imagine în prim plan cu schimbătorul de viteze al transmisiei Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic a BMW M5 CS F90 2021

Transmisie Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic.

Transmisia Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic are timpi scurţi între schimbările treptelor de viteză şi numeroase opţiuni de schimbare a vitezelor: poţi avea un stil de condus sportiv şi dinamic sau un stil confortabil şi eficient din punct de vedere al consumului de combustibil. Vitezele pot fi schimbate şi manual, prin intermediul schimbătorului de viteze sau al padelelor de schimbare a treptelor de viteză de pe volan.
Imagine de sus cu partea frontală a farurilor BMW Laserlight ale BMW M5 CS F90 2021 în Verde Frozen Deep

Faruri BMW Laserlight cu semnătură de lumină galbenă.

Atunci când este activată faza lungă cu laser, farurile BMW Laserlight iluminează şoseaua pe o rază de până la 650 m, adică pe o distanţă de aproape două ori mai mare decât farurile convenţionale. Luminile galbene, inscripţia BMW Laser din faruri şi marginile negre subliniază atât standardele tehnologice ale automobilului, cât şi sportivitatea acestuia.
Imagine de sus cu partea frontală laterală a capotei M Carbon a BMW M5 CS F90 2021 în Verde Frozen Deep

Capota M Carbon cu prize de aer.

Capota din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) are prize de aer din fibră de carbon la vedere.
Imagine în prim plan cu grila frontală M cu o ramă dintr-o singură bucată în bronz Gold a BMW M5 CS F90 2021 în Verde Frozen Deep

Grilă frontală M.

Grilă frontală M cu o ramă dintr-o singură bucată în bronz Gold conferă modelului M5 CS un aspect uimitor, distinctiv. Barele duble tridimensionale specifice M sunt finisate în Negru lucios şi au o emblemă M5 CS bronz gold.
Imagine în prim plan cu splitter-ul frontal M Carbon al BMW M5 CS, în Verde Frozen Deep

Splitter-ul frontal M Carbon.

Splitter-ul frontal din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) întăreşte aspectul orientat spre performanţă al M5 CS într-un mod uimitor.
Imagine în prim plan cu capacele oglinzilor M Carbon ale BMW M5 CS, în Verde Frozen Deep

Capace oglinzi M Carbon.

Capacele oglinzilor M din carbon cu design cu punte dublă, caracteristic M, scot în evidenţă designul puternic şi sportiv al automobilului.
Imagine în prim plan din spate cu spoilerul spate M Carbon al BMW M5 CS în Verde Frozen Deep

Spoiler spate M Carbon.

Spoilerul spate M Carbon subliniază designul exclusiv şi puternic al automobilului şi reduce semnificativ portanţa. Prin producerea forţei de apăsare pe puntea spate, acesta oferă automobilului o mai mare stabilitate în deplasare.
Imagine în prim plan cu spoilerul spate şi difuzorul spate M Carbon al BMW M5 CS, în Verde Frozen Deep

Difuzorul spate M Carbon.

Difuzorul spate din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP), perfect potrivit cu M5 CS, oferă un aspect şi mai sportiv şi întăreşte într-un mod impresionant aspectul orientat spre performanţă al automobilului.
Imagine în prim plan cu hayonul cu inscripţia modelului „M5 CS” a BMW M5 CS în Verde Frozen Deep

Inscripţia modelului „M5 CS”.

Inscripţia modelului „M5 CS” pe partea dreaptă a hayonului, grila frontală M şi prizele de aer laterale M sunt un indiciu pentru potenţialul extraordinar de ridicat al dinamicii de condus a automobilului.
Imagine din interiorul habitaclului cu scaunele M Carbon ale BMW M5 CS

Scaunul M Carbon.

Scaunul M Carbon cu logo-ul M5 iluminat, siluetă Nürburgring pe tetiere şi cusături contrastante în roşu Mugello combină greutatea redusă şi trăsăturile de competiţie ale unui scaun de curse cu funcţiile practice ale unui scaun M Sport. Conturul său oferă un suport lateral perfect împotriva alunecării şi confort excelent pentru călătoriile lungi.
Imagine din interior cu sistemul uşor de banchete din spate M al BMW M5 CS

Sistemul uşor de banchete din spate M.

Bancheta sportivă din spate este uşoară şi are două scaune cu centuri de siguranţă în trei puncte. De asemenea, spătarele celor două scaune din spate sunt decorate cu inscripţia CS, iar între ele există un compartiment de depozitare.
Imagine din interiorul habitaclului cu volanul M al BMW M5 CS

Volan M.

Volanul M care include butoane multifuncţionale, emblemă M şi airbag integrat pe partea conducătorului auto are padele de schimbare a vitezelor din carbon. Volanul îmbrăcat în Alcantara cu cusături contrastante roşii şi zone ergonomice pentru degetul mare se simte confortabil în mână. Un marcaj la ora 12 asigură orientarea şi poţi folosi, de asemenea, butoanele M Drive pentru a selecta setările dorite în timp ce conduci.
Imagine din interior a BMW M5 CS

Cotieră uşoară.

Cotierele sunt integrate în portierele din faţă şi din spate şi includ, de asemenea, o cotieră centrală dintr-o singură bucată fără compartiment de depozitare pe consola centrală uşoară.
Imagine din interior cu ornamentele interioare din aluminiu, cu structură din carbon ale BMW M5 CS

Ornamente interioare din aluminiu, cu structură din carbon.

Ornamente interioare din aluminiu, cu structură întunecată din carbon pe panoul de instrumente, pe uşi şi pe consola centrală şi bandă ornamentală în Crom închis şi inscripţie „CS” în Roşu.
Imagine în prim plan cu pragurile portierelor cu inscripţia „M5 CS” ale BMW M5 CS cu portiera deschisă

Pragurile portierelor cu inscripţia „M5 CS”.

De îndată ce se deschide portiera, pragul exclusiv al portierei din faţă cu inscripţia iluminată „M5 CS” oferă anticiparea exaltantă a experienţei de condus care urmează.

BMW M5 COMPETITION – DETALIILE IMPORTANTE.

Dinamica de condus şi elementele de design ale BMW M5 Competition.

Cu o putere de 625 CP (460 kW) şi o configurare specială a şasiului, care include, de asemenea, şi toate sistemele de control relevante, BMW M5 Competition preia conducerea. Numeroase accente caracteristice ale BMW M subliniază, de asemenea, acest aspect vizual inconfundabil.

Imagine din partea laterală cu BMW M5 Competition, în Roşu Imola de la BMW Individual
Imagine în prim plan cu carcasa motorului BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri al BMW M5 Competition

Motorul BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri.

Motorul BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri, putere de 625 CP (460 kW) şi cuplu de 750 Nm accelerează automobilul de la 0 la 100 km/h în 3,3 secunde. Datorită turbocompresoarelor TwinScroll, a sistemului High-Precision Injection şi a sistemului de control complet variabil al supapei Valvetronic, motorul de 4.4 litri are o putere mare de propulsie chiar şi la turaţii mici, răspuns direct şi putere extraordinară.
Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW M5 Competition cu xDrive M, în Roşu Imola de la BMW Individual

xDrive M.

xDrive M cu diferenţial M activ garantează tracţiune şi dinamică de condus maxime, atât în călătoriile zilnice, cât şi pe circuitul de curse. Tehnologia specifică M îmbină agilitatea caracteristică tracţiunii spate cu controlul oferit de sistemul de tracţiune integrală. Poţi alege între următoarele variante de tracţiune: tracţiune integrală, tracţiune integrală sport şi tracţiune faţă/spate, în modul cu sistemul DSC oprit.
Imagine din interior cu schimbătorul de viteze al BMW M5 Competition cu transmisie Steptronic M cu 8 viteze şi Drivelogic

Transmisie Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic.

Transmisia Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic are timpi scurţi între schimbările treptelor de viteză şi numeroase opţiuni de schimbare a vitezelor: poţi avea un stil de condus sportiv şi dinamic sau un stil confortabil şi eficient din punct de vedere al consumului de combustibil. Vitezele pot fi schimbate şi manual, prin intermediul schimbătorului de viteze sau al padelelor de schimbare a treptelor de viteză de pe volan.
Imagine în prim plan din interior cu schimbătorul de viteze al BMW M5 Competition cu butonul M MODE

Butonul M MODE.

Poţi folosi butonul M MODE de pe consola centrală, pentru a regla nivelul de control al sistemelor de asistare a conducătorului auto. Modul ROAD îţi oferă întreaga gamă de funcţii din partea sistemelor de asistenţă. Cu setările SPORT, aceştia doar te avertizează, dar nu intervin. În modul TRACK, poţi dezactiva complet sistemele de asistare, de exemplu, pe circuitul de curse. În funcţie de modul selectat, afişajul îţi arată şi informaţiile corespunzătoare pentru condus .
Imagine din interior cu schimbătorul de viteze cu setările M al BMW M5 Competition

Setările M.

Setările M îţi permit să configurezi diferiţi parametri ai dinamicii de condus, precum caracteristicile motorului, ale transmisiei şi ale direcţiei, reglajele amortizoarelor, sistemul de control dinamic al stabilităţii (DSC – „Dynamic Stability Control”), nivelul de control sau distribuirea puterii sistemului de tracţiune integrală xDrive M, în funcţie de necesităţi.
Imagine din habitaclu cu volanul M îmbrăcat în piele al BMW M5 Competition cu M Servotronic

M Servotronic.

În fiecare situaţie de condus, sistemul M Servotronic oferă putere optimă de direcţionare prin ajustarea sa în funcţie de viteza curentă de rulare. Mai mult, acesta asigură un răspuns direct şi precis al direcţiei, la orice viteză. Sistemul este reglat special pentru modelele M şi dispune de două setări diferite, care pot fi selectate prin simpla apăsare a unui buton.
Imagine în prim plan cu roata de la BMW M5 Competition şi frâne M Carbon cu discuri din ceramică, în Roşu Imola de la BMW Individual

Frâne M Carbon cu discuri din ceramică.

Frânele M Carbon cu discuri din ceramică asigură forţă de frânare mai directă. De asemenea, acest sistem nu se corodează, tolerează o temperatură ridicată şi contribuie la scăderea greutăţii automobilului, astfel agilitatea, dinamica şi acceleraţia sunt îmbunătăţite. Echipamentele tehnice speciale sunt vizibile prin etrierele aurii mate cu inscripţie M la exterior. Datorită unor proprietăţi specifice materialului, pot apărea anumite zgomote funcţionale intense în timpul acţiunii de frânare, de exemplu, după frânare lungă sau bruscă ori în condiţii de carosabil umed, cu puţin timp înainte de oprirea automobilului. Zgomotul cauzat de designul specific poate fi evitat prin uscarea automată a sistemului de frânare în caz de carosabil umed sau prin aplicarea unei frânări mai puternice după frânare lungă sau bruscă. Efectul negativ al umezelii şi al sării de pe carosabil pot determina ca nivelul de eficienţă al sistemului de frânare să corespundă cu cel al unui sistem convenţional. Această forţă de frânare scăzută poate fi compensată cu aplicarea unei presiuni mai mari asupra pedalei. Zgomotele funcţionale nu au efect asupra performanţei, a siguranţei operaţionale şi a stabilităţii frânelor.
Imagine în prim plan cu spoilerul spate şi sistemul de evacuare M Sport al BMW M5 Competition în Roşu Imola de la BMW Individual

Sistem de evacuare M Sport.

Sistemul de evacuare M Sport produce un sunet sportiv, care poate fi modificat prin intermediul unui mecanism integrat cu supape de evacuare. Programele SPORT şi SPORT+, care pot fi selectate prin intermediul butoanelor pentru dinamica de condus, sunt accentuate de un sunet mult mai intens al motorului, în timp ce programul orientat spre confort oferă un sunet mai discret.
Imagine cu partea frontală a BMW M5 Competition, în Roşu Imola de la BMW Individual, cu grilă M neagră lucioasă

Grilă frontală M.

Grila frontală M cu ramă neagră lucioasă dintr-o bucată oferă modelului M5 Competition un aspect distinctiv şi inconfundabil. Barele duble tridimensionale specifice M sunt, de asemenea, negre lucioase şi au emblemă M5 Competition neagră.
Imagine în prim plan cu BMW M5 Competition, în Roşu Imola de la BMW Individual, cu prize de aer laterale M negre lucioase

Prizele de aer laterale M.

Prizele de aer laterale M negre lucioase cu inscripţionarea denumirii modelului M5 Competition adaugă o notă sportivă tridimensională pronunţată şi subliniază combinaţia dinamică de perfecţiune tehnică şi design impresionant, caracteristică automobilelor M.
Imagine în prim plan cu BMW M5 Competition, în Roşu Imola de la BMW Individual, cu oglinzi exterioare M negre lucioase

Oglinzi exterioare specifice M.

Oglinzile exterioare negre lucioase cu design specific M oferă un caracter sportiv modelului M5 Competition.
Imagine în prim plan cu hayonul şi spoilerul M spate negru lucios ale BMW M5 Competition, în Roşu Imola de la BMW Individual

Spoiler M spate.

Spoilerul M negru lucios pentru partea spate accentuează silueta sportivă a automobilului şi scade în mod semnificativ portanţa. Acesta asigură automobilului mai multă tracţiune pe puntea spate la viteze mai mari datorită deportanţei, astfel stabilitatea direcţională este îmbunătăţită.
Imagine în prim plan din partea din spate cu ţevile duble de eşapament specifice M ale BMW M5 Competition, în Roşu Imola de la BMW Individual

Ţevi de eşapament duble specifice M.

Ţevile de eşapament duble negre cromate ale sistemului de evacuare M Sport evidenţiază, în mod vizual şi acustic, performanţa sportivă a automobilului.
Imagine în prim plan cu diffuser-ul şi spoilerul spate M în Negru lucios ale BMW M5 Competition, în Roşu Imola de la BMW Individual

Spoiler spate M în Negru lucios.

Spoilerul spate negru lucios al M5 Competition subliniază caracterul sportiv al automobilului şi îi oferă un aspect inconfundabil.
Imagine cu interiorul BMW M5 Competition, cu scaune M multifuncţionale

Scaune M multifuncţionale.

Scaunele M multifuncţionale pentru conducătorul auto şi pasagerul faţă cu design şi logo M5 iluminat evidenţiază aspectul sportiv al automobilului. Baza joasă a scaunelor şi părţile laterale înalte scot în evidenţă aspectul ergonomic al acestora şi garantează sprijin optim în părţile laterale. Acestea sunt foarte confortabile datorită numeroaselor posibilităţi de reglare.
Imagine din habitaclu cu volanul M îmbrăcat în piele al BMW M5 Competition

Volan M îmbrăcat în piele.

Volanul M îmbrăcat în piele cu design cu spiţe duble are butoane multifuncţionale, emblemă M, detalii cromate, butoane M1 şi M2 şi airbag integrat pe partea conducătorului auto. Acesta are cercul îmbrăcat în piele neagră cu cusături contrastante şi zone ergonomice pentru degetul mare şi conferă o senzaţie plăcută conducătorului auto atunci când îl manevrează.
Imagine din habitaclu cu butonul Start/Stop roşu al BMW M5 Competition

Buton Start/Stop roşu.

După ce ai deschis automobilul, butonul Start/Stop roşu îţi permite să porneşti motorul fără a introduce cheia în contact. Acesta este folosit şi pentru a opri motorul. Cheia automobilului este recunoscută automat, fără a fi nevoie să o introduci în contact.
Imagine cu interiorul BMW M5 Competition, cu manetă M pentru schimbarea vitezelor

Manetă M pentru schimbarea vitezelor.

Butonul pentru alegerea celor trei setări Drivelogic de schimbare a treptelor de viteză se află lângă logoul M din partea superioară a manetei M pentru schimbarea vitezelor, iar butonul P pentru poziţia de parcare este situat sub acestea. În modul S, conducătorul auto poate schimba vitezele manual prin folosirea manetei de schimbare a vitezelor în stilul caracteristic M; în modul D schimbarea vitezelor se realizează automat.
Imagine din habitaclu cu panoul de instrumente specific M al BMW M5 Competition

Panoul de instrumente specific M.

Panoul de instrumente specific M îţi permite să afişezi informaţii suplimentare, pentru condus deosebit de sportiv. Dacă ai selectat modul de condus TRACK pentru utilizare pe circuitul de curse, poţi vedea pe panoul de instrumente presiunea de supraalimentare, presiunea anvelopelor, temperaturile, precum şi forţa G a acceleraţiei laterale şi longitudinale.
Pragurile portierelor cu inscripţia „M5 Competition”

Praguri portiere cu inscripţia M5 Competition.

De îndată ce deschizi portierele, pragurile iluminate ale acestora cu inscripţia M5 Competition intensifică senzaţia de anticipare a experienţei de condus palpitante care va urma.

BMW M5 – DETALIILE IMPORTANTE.

Dinamica de condus şi elementele de design ale BMW M5.

BMW M5 reprezintă dovada supremă a pasiunii pentru tehnologie şi pentru inteligenţa inovatoare a condusului. Pentru dimensiuni ale dinamicii de condus neimaginate până acum la un sedan business. Plin de tehnologii de ultimă generaţie care fac rutina zilnică de afaceri mai sigură şi mai confortabilă. Sistemul inovator de tracţiune integrală xDrive M a puternicului BMW M5 cu motorul său de 600 CP (441 kW) transformă conducătorul auto într-un pilot sigur pe sine a unui sedan sport de înaltă performanţă cu putere incredibilă, precizie şi agilitate – plăcerea pură de a conduce la cel mai înalt nivel.

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW M5, în Gri Brands Hatch metalizat
Imagine în prim plan cu carcasa motorului BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri al BMW M5

Motorul BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri.

Motorul BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri, putere de 600 CP (441 kW) şi cuplu de 750 Nm accelerează automobilul de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde. Datorită turbocompresoarelor TwinScroll, a sistemului High-Precision Injection şi a sistemului de control complet variabil al supapei Valvetronic, motorul de 4.4 litri are o putere mare de propulsie chiar şi la turaţii mici, răspuns direct şi putere extraordinară.
Imagine din partea laterală a BMW M5 cu xDrive M, în Gri Brands Hatch

xDrive M.

xDrive M cu diferenţial M activ garantează tracţiune şi dinamică de condus maxime, atât în călătoriile zilnice, cât şi pe circuitul de curse. Tehnologia specifică M îmbină agilitatea caracteristică tracţiunii spate cu controlul oferit de sistemul de tracţiune integrală. Poţi alege între următoarele variante de tracţiune: tracţiune integrală, tracţiune integrală sport şi tracţiune faţă/spate, în modul cu sistemul DSC oprit.
Imagine din interior cu schimbătorul de viteze al BMW M5 cu transmisie Steptronic M cu 8 viteze şi Drivelogic

Transmisie Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic.

Transmisia Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic are timpi scurţi între schimbările treptelor de viteză şi numeroase opţiuni de schimbare a vitezelor: poţi avea un stil de condus sportiv şi dinamic sau un stil confortabil şi eficient din punct de vedere al consumului de combustibil. Vitezele pot fi schimbate şi manual, prin intermediul schimbătorului de viteze sau al padelelor de schimbare a treptelor de viteză de pe volan.
Imagine în prim plan din interior cu schimbătorul de viteze al BMW M5 cu butonul M MODE

Butonul M MODE.

Poţi folosi butonul M MODE de pe consola centrală, pentru a regla nivelul de control al sistemelor de asistare a conducătorului auto. Modul ROAD îţi oferă întreaga gamă de funcţii din partea sistemelor de asistenţă. Cu setările SPORT, aceştia doar te avertizează, dar nu intervin. În modul TRACK, poţi dezactiva complet sistemele de asistare, de exemplu, pe circuitul de curse. În funcţie de modul selectat, afişajul îţi arată şi informaţiile corespunzătoare pentru condus .
Imagine din interior cu schimbătorul de viteze cu setările M al BMW M5

Setările M.

Setările M îţi permit să configurezi diferiţi parametri ai dinamicii de condus, precum caracteristicile motorului, ale transmisiei şi ale direcţiei, reglajele amortizoarelor, sistemul de control dinamic al stabilităţii (DSC – „Dynamic Stability Control”), nivelul de control sau distribuirea puterii sistemului de tracţiune integrală xDrive M, în funcţie de necesităţi.
Imagine din habitaclu cu Servotronic M al BMW M5

M Servotronic.

În fiecare situaţie de condus, sistemul M Servotronic oferă putere optimă de direcţionare prin ajustarea sa în funcţie de viteza curentă de rulare. Mai mult, acesta asigură un răspuns direct şi precis al direcţiei, la orice viteză. Sistemul este reglat special pentru modelele M şi dispune de două setări diferite, care pot fi selectate prin simpla apăsare a unui buton.
Imagine în prim plan cu roată a BMW M5 cu Frâne M din material compozit, în Gri Brands Hatch

Frâne M din material compozit.

Datorită folosirii unui amestec de materiale, frânele M din material compozit oferă valori de decelerare impresionante şi sunt extrem de stabile şi durabile. Acestea cântăresc mai puţin, ceea ce are un impact pozitiv asupra agilităţii, a dinamicii şi a acceleraţiei. Etrierele în Roşu metalizat cu inscripţia M sunt elementele cheie ale acestor frâne de înaltă performanţă specifice M. Datorită unor proprietăţi specifice materialului, pot apărea anumite zgomote funcţionale intense în timpul acţiunii de frânare, de exemplu, după frânare lungă sau bruscă ori în condiţii de carosabil umed, cu puţin timp înainte de oprirea automobilului. Zgomotul cauzat de designul specific poate fi evitat prin uscarea automată a sistemului de frânare în caz de carosabil umed sau prin aplicarea unei frânări mai puternice după frânare lungă sau bruscă. Efectul negativ al umezelii şi al sării de pe carosabil pot determina ca nivelul de eficienţă al sistemului de frânare să corespundă cu cel al unui sistem convenţional. Această forţă de frânare scăzută poate fi compensată cu aplicarea unei presiuni mai mari asupra pedalei. Zgomotele funcţionale nu au efect asupra performanţei, a siguranţei operaţionale şi a stabilităţii frânelor.
Imagine în prim plan cu spoilerul spate şi sistemul de evacuare M Sport al BMW M5, în Gri Brands Hatch

Sistem de evacuare M Sport.

Sistemul de evacuare M Sport produce un sunet sportiv, care poate fi modificat prin intermediul unui mecanism integrat cu supape de evacuare. Programele SPORT şi SPORT+, care pot fi selectate prin intermediul butoanelor pentru dinamica de condus, sunt accentuate de un sunet mult mai intens al motorului, în timp ce programul orientat spre confort oferă un sunet mai discret.