ÎMBINĂ UTILUL CU PLĂCUTUL.

Serviciile şi aplicaţiile BMW X5.

Fii la curent cu noutăţile atunci când eşti pe drum: cu ajutorul gamei de servicii şi aplicaţii pentru BMW X5, nevoile tale de informare sunt satisfăcute pe deplin atunci când eşti la volan.
 

Control Display-ul cu design nou de interfaţă pentru utilizatori va fi disponibil din octombrie 2016.

SERVICII CONNECTEDDRIVE.

Serviciile ConnectedDrive opţionale reprezintă baza funcţiilor BMW ConnectedDrive şi îţi oferă numeroase informaţii, opţiuni de divertisment şi funcţii de service, atunci când te afli pe drum.


Aceste servicii includ funcţii care îţi permit să accesezi informaţii actualizate în funcţie de locaţie, precum informaţii meteo, ştiri, căutări online cu ajutorul GoogleTM sau funcţii de birou. În plus, poţi accesa comod servicii şi elemente individuale precum informaţii despre parcare, dar şi ghiduri de călătorie şi de hoteluri, prin intermediul meniului ConnectedDrive – din interiorul automobilului, fără a fi nevoie de conectarea unui smartphone.


Serviciile sunt disponibile pentru utilizarea comodă şi sigură a aplicaţiilor de smartphone, fără limită de timp. Această opţiune de echipare îţi permite accesul la BMW ConnectedDrive Store, unde ai la dispoziţie servicii şi aplicaţii conform solicitărilor individuale, oriunde şi oricând. Serviciile ConnectedDrive opţionale îţi oferă mult mai multe soluţii de acest fel, pentru ca fiecare călătorie în automobilul tău BMW să fie o experienţă de neuitat.

  • Pregătire pentru Apple CarPlay®

    Sistemul de pregătire pentru Apple CarPlay® permite utilizarea comodă şi wireless a funcţiilor speciale iPhone® în automobil. Astfel, conţinutul de pe smartphone, împreună cu funcţii precum muzică, mesaje text/ iMessage, telefonie, Siri şi aplicaţii speciale de la terţi sunt afişate în automobil şi pot fi operate în manieră obişnuită sau prin intermediul interfeţei pentru utilizator. Sistemul de pregătire pentru Apple CarPlay® poate fi utilizat prin ecranul cu suprafaţă tactilă, controller-ul iDrive sau sistemul de comandă vocală, în funcţie de echipamentele automobilului.

„BMW CONNECTED”.

„BMW Connected” este asistentul tău personal de mobilitate, care facilitează mobilitatea zilnică şi te ajută să ajungi relaxat(ă) şi în timp util la destinaţie. Toate serviciile importante sunt disponibile de la distanţă pe iPhone şi Apple Watch în orice moment, prin intermediul aplicaţiei.

Destinaţii găsite pe diverse website-uri sau prin intermediul altor aplicaţii, precum Yelp, Apple Maps sau Google Maps pot fi importate uşor şi comod în „BMW Connected” şi apoi transferate fără probleme către sistemul de navigaţie al automobilului, cu un singur click. Întâlnirile, inclusiv adresele şi ora planificată pentru sosire, care au fost salvate în calendarul iPhone-ului, sunt automat importate în agenda de mobilitate „BMW Connected”. În funcţie de locaţia curentă şi de condiţiile din trafic, „BMW Connected” calculează ora de sosire, anunţă utilizatorii din timp şi îi îndrumă pe jos de la automobilul parcat spre destinaţia finală. În cazul în care întârzierea nu poate fi evitată din cauza unor obstacole neprevăzute din trafic sau dacă nu poţi găsi un loc liber de parcare în apropierea destinaţiei finale, poţi trimite un mesaj prin „BMW Connected” pentru a informa persoana/ persoanele care te aşteaptă în legătură cu ora sosirii, fără a fi necesar să foloseşti telefonul mobil. În plus, „BMW Connected” poate recunoaşte destinaţii frecvente, pe care le adaugă automat în agenda de mobilitate.

Aplicaţia „BMW Connected” poate fi descărcată din Apple App Store.

SERVICIU DE ASISTENŢĂ „CONCIERGE”.

Ai vrut mereu să ştii cum e să ai propriul majordom? Acum e şansa ta. Te poţi bucura de un serviciu special – serviciul de asistenţă „Concierge” (serviciul nu este disponibil încă în România), parte a pachetului BMW ConnectedDrive.
Prin apăsarea unui singur buton, eşti transferat(ă) către operatorii de Call Center BMW, care îţi stau la dispoziţie ca „asistenţi personali” atunci când te afli în mişcare.
Fie că doreşti să găseşti un anumit restaurant, cel mai apropiat bancomat sau o farmacie cu program prelungit – operatorul de Call Center BMW îţi stă la dispoziţie pentru a te ajuta şi îţi poate transfera detalii legate de adresa căutată direct pe sistemul de navigaţie al automobilului tău, la cerere. Operatorul îţi poate face chiar şi o rezervare la restaurant sau la hotel. Serviciul de asistenţă „Concierge” funcţionează independent de telefonul tău mobil şi îţi este disponibil atât în ţară, cât şi în străinătate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, fără costuri suplimentare. Acest serviciu este disponibil doar împreună cu Serviciile ConnectedDrive.

ONLINE ENTERTAINMENT.

Coloana sonoră potrivită pentru fiecare situaţie de condus, şosea sau stare de spirit. Serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi oferă acces direct şi nelimitat la peste 12 milioane de melodii – fără a fi nevoie să utilizezi un alt dispozitiv, precum smartphone-ul tău.
Opţiunile de muzică de aici sunt pe toate gusturile. Cu serviciul Online entertainment îţi poţi deschide un cont contra cost la partenerii de muzică ai BMW.
În plus, ai muzică nu doar în automobilul tău BMW, ci îţi poţi folosi contul şi pe smartphone sau orice alt dispozitiv compatibil cu furnizorul de muzică BMW respectiv. Toate acestea fără alte costuri suplimentare – în şase ţări europene: Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia, Olanda şi Spania. Acest serviciu este disponibil doar împreună cu Serviciile ConnectedDrive.

INFORMAŢII DIN TRAFIC ÎN TIMP REAL.

Funcţia Informaţii din trafic în timp real (RTTI - Real Time Traffic Information) (funcţia nu este disponibilă încă în România) îţi oferă cele mai actualizate informaţii din trafic, în orice moment. Astfel, detalii referitoare la ora şi durata ambuteiajelor sunt redate virtual, aproape în timp real.
Datele astfel furnizate provin din surse precum profile de mişcare din reţelele de telefonie mobilă, date de GPS ale flotelor auto, aplicaţii de smartphone şi comunicate ale poliţiei. Aceste informaţii sunt analizate cu atât de multă precizie, încât este posibil să se determine locul ambuteiajului de la o distanţă de aproximativ 500 de metri. Acest lucru permite funcţiei RTTI să furnizeze informaţii în timp real despre condiţiile curente de trafic pe autostrăzi, şosele principale, drumuri de ţară şi numeroase rute urbane, precum şi să ofere recomandări de rute alternative.
Funcţia este disponibilă doar împreună cu Serviciile ConnectedDrive opţionale.

SERVICII LA DISTANŢĂ.

Numeroase funcţii ale automobilului, precum încuierea şi descuierea portierelor, pot fi operate de la distanţă cu ajutorul funcţiei de Servicii la distanţă din cadrul aplicaţiei „BMW Connected” (disponibilă în Apple App Store).

La fel ca şi portalul pentru clienţi „BMW ConnectedDrive”, aplicaţia oferă de asemenea posibilitatea de a accesa informaţii despre automobil, precum distanţa care mai poate fi parcursă în mod electric, statusul geamurilor sau al portierelor. În acest fel conducătorul auto este întotdeauna pe deplin informat cu privire la statusul automobilului, chiar şi de la distanţă şi are toate informaţiile în acelaşi loc, pentru acces comod.

Poate fi indicată şi locaţia curentă a automobilului. Pentru a accesa această funcţie, trebuie doar să activezi funcţia de Servicii la distanţă, prin intermediul portalului pentru clienţi „BMW ConnectedDrive” de la adresa www.bmw-connecteddrive.com.

APEL DE URGENŢĂ INTELIGENT.

Funcţia Apel de urgenţă inteligent (funcţia nu este disponibilă încă România) oferă asistenţă rapidă şi în permanenţă, precum şi sprijin din partea personalului autorizat – în limba ta, chiar şi atunci când te afli în altă ţară.
Dacă are loc un accident grav care să implice activarea airbag-urilor sau a tensiometrelor centurilor de siguranţă, se declanşează un apel de urgenţă automat. Detalii importante precum locaţia exactă a automobilului, gravitatea accidentului şi riscuri posibile de rănire a pasagerilor sunt transmise la Call Center-ul BMW, prin intermediul cardului SIM integrat în automobil (acesta funcţionează independent de orice dispozitiv de telefonie mobilă). Operatorul de Call Center BMW va informa cel mai apropiat centru de salvare în situaţii de urgenţă şi va oferi asistenţă prin telefon, până la sosirea echipajului de salvare. Apelul telefonic poate fi declanşat şi manual în cazul în care, de exemplu, alţi participanţi la trafic au nevoie de ajutor.