DESCHIDE CALEA. ŞI LASĂ-TE URMAT.

Serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive în BMW X6.

Un aspect esenţial: echipamentele inovatoare de la BMW ConnectedDrive se asigură că eşti mereu conectat(ă). Prin intermediul Serviciilor şi aplicaţiilor de la BMW ConnectedDrive, ai acces la informaţii, divertisment şi servicii online direct în automobilul tău. Spre exemplu, funcţia Informaţii din trafic în timp real (funcţia nu este disponibilă încă în România) îţi permite să verifici situaţia din trafic în avans. Serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi oferă acces la milioane de melodii. În plus, cu funcţia Apel de urgenţă inteligent (funcţia nu este disponibilă încă în România), obţii asistenţă rapidă în situaţii de urgenţă.

Control Display-ul cu design nou de interfaţă pentru utilizatori va fi disponibil din octombrie 2016.

SERVICII CONNECTEDDRIVE.

Serviciile ConnectedDrive opţionale îţi oferă numeroase informaţii, divertisment şi funcţii de service atunci când te afli pe drum.

Oferta include acces la informaţii actualizate în funcţie de locaţie, precum informaţii meteo, ştiri, căutări online de la Google™ sau funcţii de birou practice. Servicii şi funcţii, precum informaţiile despre parcare, ghiduri de călătorie şi de hoteluri pot fi accesate direct din automobil prin intermediul meniului ConnectedDrive, fără a fi nevoie de smartphone.

De asemenea, poţi beneficia şi de acces comod şi nelimitat la aplicaţii speciale pentru smartphone, pentru ca fiecare călătorie în automobilul tău BMW să fie o experienţă de neuitat.

  • BMW Apps

    Opţiunea „Apps” este o platformă care permite utilizarea comodă a aplicaţiilor de smartphone selectate în automobilele BMW. Pentru a oferi numeroase aplicaţii clienţilor săi, BMW dezvoltă propriile aplicaţii (precum „BMW Connected” sau „BMW M Laptimer”), dar se află în strânsă colaborare şi cu parteneri precum Spotify, Napster, GoPro, Deezer şi Audible. Iar acest lucru înseamnă că astfel de aplicaţii pot fi de asemenea utilizate în mod sigur în interiorul automobilului. Nu trebuie decât să conectezi la automobil un smartphone compatibil, prin intermediul adaptorului „snap-in”, a cablului USB de la smartphone sau wireless. Toate funcţiile aplicaţiilor pot fi operate uşor prin intermediul Controller-ului iDrive. Numărul de aplicaţii disponibile în automobil creşte permanent, datorită parteneriatelor apropiate dintre BMW şi un număr mare de furnizori din domeniu. Pentru informaţii suplimentare, accesează www.bmw.com/apps.

„BMW CONNECTED”.

„BMW Connected” este asistentul tău personal de mobilitate, care facilitează mobilitatea zilnică şi te ajută să ajungi relaxat(ă) şi în timp util la destinaţie. Toate serviciile importante sunt disponibile de la distanţă pe iPhone şi Apple Watch în orice moment, prin intermediul aplicaţiei.


Destinaţii găsite pe diverse website-uri sau prin intermediul altor aplicaţii, precum Yelp, Apple Maps sau Google Maps pot fi importate uşor şi comod în „BMW Connected” şi apoi transferate fără probleme către sistemul de navigaţie al automobilului, cu un singur click. Întâlnirile, inclusiv adresele şi ora planificată pentru sosire, care au fost salvate în calendarul iPhone-ului, sunt automat importate în agenda de mobilitate „BMW Connected”. În funcţie de locaţia curentă şi de condiţiile din trafic, „BMW Connected” calculează ora de sosire, anunţă utilizatorii din timp şi îi îndrumă pe jos de la automobilul parcat spre destinaţia finală. În cazul în care întârzierea nu poate fi evitată din cauza unor obstacole neprevăzute din trafic sau dacă nu poţi găsi un loc liber de parcare în apropierea destinaţiei finale, poţi trimite un mesaj prin „BMW Connected” pentru a informa persoana/ persoanele care te aşteaptă în legătură cu ora sosirii, fără a fi necesar să foloseşti telefonul mobil. În plus, „BMW Connected” poate recunoaşte destinaţii frecvente, pe care le adaugă automat în agenda de mobilitate.


Aplicaţia „BMW Connected” poate fi descărcată din Apple App Store.

APEL DE URGENŢĂ.

Apelul de urgență se poate efectua manual sau declanșa automat în cazul unui accident. Se stabilește o conexiune tip voce cu serviciul public de urgenţă (112). Dacă are loc un accident grav care să implice activarea airbag-urilor sau a tensiometrelor centurilor de siguranţă, se declanşează un apel de urgenţă automat. Apelul telefonic poate fi declanşat şi manual în cazul în care, de exemplu, alţi participanţi la trafic au nevoie de ajutor.