TERMENI ŞI CONDIŢII PENTRU MY BMW.

Portalul pentru clienţi My BMW, disponibil la adresa https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/my-bmw.html (denumit în continuare „My BMW”) este un serviciu al BMW Group România („BMW”).

 

Aceşti Termeni şi condiţii se aplică relaţiei contractuale privind utilizarea serviciului My BMW şi a tuturor serviciilor BMW din acest context, precum şi a responsabilităţilor utilizatorului (denumit în continuare „utilizator”).

 

Termenii şi condiţiile pot fi găsite oricând la https://www.bmw.ro/ro_RO/footer/footer-section/mybmw_terms_and_conditions.html.

 

Modificările Termenilor şi condiţiilor vor fi publicate cu cel puţin şase săptămâni înainte de data intrării în vigoare, iar utilizatorul va fi informat în mod personal, în măsura în care BMW poate stabili legătura în consecinţă. În cazul în care utilizatorul a fost de acord să fie contactat electronic de către BMW, modificările Termenilor şi condiţiilor pot fi trimise în mod corespunzător. Termenii şi condiţiile modificate vor face parte din contract în cazul în care utilizatorul nu a respins modificările în timpul acordat înainte de adoptare. În caz de respingere, BMW are dreptul de a anula contractul.

 

1. Informaţii generale

 

Următoarele funcţii vor fi disponibile utilizatorului după ce se înscrie în My BMW:

 

1.1. Funcţii importante

 

1.1.1. Dashboard My BMW

 

Utilizatorul îşi va vedea datele personale furnizate (de exemplu, atunci când este întâmpinat după conectare şi în secţiunea „hobby-uri/ interese”).

 

1.1.2. Afişarea informaţiilor specifice automobilului

 

Utilizatorul va vedea datele specifice automobilului (de exemplu, imagini cu automobilul, numărul de portiere, tipul de transmisie, caracteristici ale motorului, sistemul de propulsie, denumirea modelului, compatibilitatea ConnectedDrive sau catalogul de piese de schimb) atunci când seria de şasiu este introdusă în câmpurile specifice.

 

1.1.3. Partenerul BMW preferat

 

În cazul în care utilizatorul, în timp ce vizita website-ul, a ales un partener ale cărui servicii vor fi utilizate în principal în timpul oricăror acţiuni viitoare, partenerul preferat va fi salvat şi utilizat pentru procesarea următoarelor acţiuni solicitate. Partenerii preferaţi existenţi pot fi şterşi, modificaţi sau adăugaţi în My BMW de către utilizator, în orice moment.

 

1.1.4. Manualul online al automobilului

 

Dacă o serie de şasiu valabilă a fost adăugată cu succes în My BMW şi a fost creată o pagină specifică automobilului, utilizatorul poate vizualiza manualul online de utilizare al automobilului. Utilizatorul apasă pe un buton din pagina Detalii automobil şi va fi transferat pe o pagină de servicii a BMW („BA Online”). Atunci când apasă pe buton, seria de șasiu salvată va fi transferată automat în sistemul „BA Online”, iar manualul de operare corespunzător va fi afişat utilizatorului.

 

1.1.5. Arhivă (My Garage)

 

Utilizatorul poate configura orice automobil ales de el de pe website-ul https://www.bmw.ro/ro/ssl/configurator.html (configurator automobil). Funcţia „arhivă (My Garage)” permite utilizatorului să acceseze configuraţia salvată în configuratorul de automobile, să continue configuraţia salvată sau să înceapă activităţi suplimentare ulterioare, cum ar fi solicitarea unei oferte sau a unui test drive.

 

1.1.6. Formulare web introduse anterior cu datele existente ale utilizatorilor

 

Utilizatorul poate iniţia diverse solicitări pe website, cum ar fi trimiterea unei solicitări de test drive. După ce utilizatorul se conectează în My BMW, datele personale existente sunt transferate într-un formular, iar utilizatorul trebuie doar să completeze informaţiile lipsă.

 

1.2. „BMW Group Log-in”:

 

Prin înscrierea pentru My BMW, utilizatorul are acces şi la „BMW Group Log-in”. Datorită „BMW Group Log-in”, un cont online pentru utilizatori creat de BMW, utilizatorul se poate înscrie pentru toate aplicaţiile conectate fără a fi nevoie să finalizeze alt proces de înscriere. Acestea reprezintă în special website-urile şi aplicaţiile BMW Group şi ale mărcilor sale. Astfel, utilizatorul trebuie să-şi amintească doar o singură parolă şi poate să-şi folosească datele în mod extensiv. Prin posibilitatea de a se conecta cu datele de acces furnizate chiar de el, utilizatorul recunoaşte serviciul ca unul dintre serviciile din „BMW Group Log-in”.

 

1.2.1. După înscrierea pentru My BMW, ofertele respective pot fi atribuite printr-o solicitare automată unui utilizator autorizat. Utilizatorul este condus direct la conţinutul relevant, fără nicio autentificare ulterioară. În acest scop, aplicaţia trimite datele utilizatorului, care au fost introduse în formularul de înregistrare, către serverul de conectare al BMW. Serverul verifică autorizarea aplicaţiei pe baza acestor date. O aplicaţie autorizată va avea acces la datele stocate de utilizator. Astfel, aplicaţia respectivă se poate adresa utilizatorului pe nume, iar setările personalizate ale utilizatorului pot fi afişate dacă utilizatorul le-a furnizat deja şi dacă aplicaţia respectivă le acceptă.

 

1.2.2. Aplicaţiile primesc acces la datele utilizatorului introduse în „BMW Group Log-in”, pentru a le folosi pentru diverse servicii. Dacă utilizatorul foloseşte „BMW Group Log-in”, adresa poştală nu trebuie să fie introdusă din nou dacă un test drive va fi programat după conectare sau dacă un serviciu precum ConnectedDrive va fi rezervat, lucru care va fi stabilit prin factură.

 

1.2.3. Pentru a oferi acest serviciu utilizatorilor cu „BMW Group Log-in”, datele de la BMW vor fi transmise companiei BMW Group, care este furnizorul aplicaţiilor folosite de utilizator.

 

1.3. Administrarea datelor esenţiale şi consimţământul:

 

1.3.1. În plus, My BMW permite utilizatorului să gestioneze centralizat un cont. Utilizatorul poate modifica şi/ sau edita oricând datele de bază, cum ar fi adresa de e-mail, numele de utilizator, parola sau adresa poştală.

 

1.3.2. În plus, utilizatorul poate vizualiza orice confirmare a consimţământului dată pentru utilizarea ulterioară a informaţiilor personale pentru activităţi de marketing, cercetare de piaţă sau pentru primirea de oferte individuale. My BMW furnizează informaţii privind confirmarea consimţământului utilizatorului către companiile locale din cadrul BMW Group.

 

1.4. Funcţiile oferite de My BMW pot fi utilizate doar de persoane cu vârsta de peste 18 ani.


2. Informaţii de înscriere/ stabilirea unui contract de utilizare

 

2.1. Utilizatorul este obligat să introducă în mod real datele de bază (adresa de e-mail, eventual numele de utilizator, numele şi/ sau informaţiile de contact) solicitate în timpul înscrierii şi, în special, să nu utilizeze informaţii ale unor terţe părţi. De asemenea, utilizatorul trebuie să aleagă o parolă sigură care să corespundă regulilor indicate la înscriere.

 

2.2. Utilizatorul asigură schimbarea imediată a datelor personale din zona corespunzătoare în cazul modificării datelor de bază.

 

2.3. Profil existent:

 

Dacă este disponibil un profil existent într-o aplicaţie conectată la „BMW Group Log-in”, utilizatorul se poate înscrie şi cu datele de acces existente în My BMW. La înscriere, utilizatorul va lua la cunoştinţă aceşti termeni de utilizare. Termenii My BMW vor fi apoi furnizaţi utilizatorului prin e-mail.

 

2.4. Înscriere:

 

Prin trimiterea formularului de înscriere completat, utilizatorul este de acord să încheie un contract cu BMW pentru utilizarea My BMW. Contractul intră în vigoare atunci când BMW confirmă oferta prin e-mail. BMW îşi rezervă dreptul de a refuza înscrierile individuale chiar şi fără a motiva acest lucru.

 

3. Condiţii speciale şi obligaţiile clientului

 

3.1. Utilizatorul nu trebuie să utilizeze în mod eronat My BMW şi conţinutul său. În mod excepţional, utilizatorul poate doar să decripteze conţinutul criptat cu software-ul furnizat pentru acest lucru şi să nu-l manipuleze sau să-l modifice în alt mod. Utilizatorul nu trebuie să anuleze notificările privind drepturile de autor şi cele de marcă înregistrată.

 

3.2. Utilizatorul trebuie să protejeze conţinutul de orice utilizare de către persoane neautorizate şi împotriva altor utilizări incorecte, să nu facă modificări şi/ sau adăugiri şi/ sau acţiuni similare care să asigure buna funcţionare a My BMW şi/ sau să pună în pericol copiii sau adolescenţii prin demonstrarea sau punerea la dispoziţie a unui astfel de conţinut, pentru acea categorie de vârstă. Utilizează conţinutul preluat doar în zona de utilizare furnizată de BMW şi nu schimba măsurile tehnice utilizate de BMW pentru limitarea teritorială a utilizării, nu le eluda sau ignora în orice alt mod.

 

3.3. Utilizatorul este răspunzător faţă de BMW pentru daunele, costurile şi cheltuielile suportate ca urmare a încălcării relaţiei de utilizare dintre BMW şi utilizatori şi va proteja BMW împotriva oricărei reclamaţii a unei terţe părţi care decurge din această situaţie. Acest lucru nu se aplică în cazul în care utilizatorul nu este responsabil pentru încălcare. Utilizatorul are răspunderea de a dovedi că nu este responsabil de încălcare.

 

4. Ştergerea contului, rezilierea contractului şi anularea My BMW

 

4.1. Utilizatorul poate şterge contul My BMW în orice moment şi astfel poate anula transferul de utilizare al My BMW. În acest scop, opţiunea „şterge contul” este furnizată pe pagina de profil. Dacă utilizatorul şterge contul, datele asociate acelui cont vor fi afecate. Contul va fi şters complet şi nu va mai putea fi folosit pentru niciuna dintre aplicaţiile conectate. Pentru a şterge contul, utilizatorul trebuie să se conecteze la cont şi să caute opţiunea „şterge contul”. Ca alternativă, utilizatorul poate şterge contul contactând serviciul pentru clienţi prin adresa de e-mail infobmw@bmw.ro sau linia telefonică: +40 312 269 269 (de la 09:00 la 18:00). Serviciul de relaţii cu clienţii va prelua solicitarea şi o va efectua. În cazul în care contul este şters, datele din cont vor fi şterse în conformitate cu regulamentul intern de ştergere al BMW.

 

4.2. Ştergerea contului nu are nicio influenţă asupra consimţământului afişat în My BMW privind scopurile publicitare, cercetarea de piaţă sau primirea unor oferte personalizate. Utilizatorul poate schimba sau revoca confirmările de consimţământ direct în cadrul My BMW. Ca alternativă, utilizatorul poate explica cererile de modificare sau revocarea prin intermediul canalelor de contact furnizate în declaraţia de consimţământ.

 

4.3. Ştergerea contului My BMW nu determină automat anularea altor servicii rezervate în cadrul companiei BMW Group. Pentru alte servicii, perioadele de preaviz în conformitate cu condiţiile de utilizare respective se aplică exclusiv.

 

4.4. BMW şi utilizatorul pot rezilia contractul My BMW (în măsura în care acesta ar trebui să se aplice pe perioadă nedeterminată) şi un serviciu permanent, în orice moment, cu un preaviz de şase săptămâni înainte de reziliere. În caz contrar, în situaţia unui termen de rulare limitat, anularea este posibilă cu şase săptămâni înainte de sfârşitul termenului, în cazul în care acesta ar fi altfel prelungit automat.

 

5. Gestionarea datelor de acces

 

5.1. Prin înscrierea pentru My BMW, utilizatorul este obligat să folosească datele de acces (adresa de e-mail şi parola) exclusiv pentru uzul propriu. Transferul sau divulgarea acestor date de acces către terţe părţi este strict interzisă. Dacă utilizatorul suspectează utilizarea necorespunzătoare a datelor sale de acces, BMW trebuie informat imediat. În cazul responsabilităţii utilizatorului pentru utilizarea necorespunzătoare a datelor de acces, utilizatorul va răspunde de toate consecinţele utilizării abuzive a contului până la data notificării abuzului şi a schimbării personale a parolei.

 

5.2. BMW îşi rezervă dreptul de a bloca temporar sau permanent datele de acces şi/ sau de a anula contractul cu utilizatorul fără a specifica o perioadă, în special în cazul indicării incorecte a informaţiilor de contact sau a divulgării neautorizate.


6. Contact

Serviciul de relaţii cu clienţii poate fi contactat prin e-mail infobmw@bmw.ro sau telefonic +40 312 269 269 (de la 09:00 la 18:00).

 

7. Răspundere

 

7.1. BMW nu îşi asumă răspunderea pentru acurateţea şi actualitatea datelor şi informaţiilor furnizate prin intermediul My BMW.

 

7.2. Compania BMW nu este răspunzătoare pentru consecinţele unor perturbări, întreruperi şi defecţiuni ale serviciilor.

 

7.3. În cazul unei neglijenţe minore, BMW va fi răspunzătoare doar în cazul încălcării unor obligaţii esenţiale, cum ar fi cele pe care contractul intenţionează să le impună BMW în conformitate cu conţinutul şi scopul său ori ale căror îndeplinire facilitează executarea corectă a contractului şi la a cărui aderare utilizatorul poate avea încredere în mod regulat. Această răspundere este limitată la daunele specifice menţionate la încheierea contractului.

 

7.4. Răspunderea personală a reprezentanţilor legali, a agenţilor şi a angajaţilor BMW pentru daunele cauzate de aceştia prin neglijenţă minoră este de asemenea limitată la domeniul de aplicare descris în secţiunea anterioară.

 

7.5. Răspunderea BMW pentru ascunderea frauduloasă a unui defect, de la preluarea unei garanţii sau a unui risc de achiziţie şi în conformitate cu legea privind răspunderea pentru produse, nu este afectată. Restricţiile de răspundere nu se aplică intenţiei, neglijenţei grave sau punerii în pericol a vieţii, a integrităţii corporale sau a sănătăţii.

 

8. Jurisdicţia şi legea aplicabilă

 

8.1. Locul exclusiv de jurisdicţie pentru toate reclamaţiile care decurg din relaţia de business cu comercianţii este România.

 

8.2. Acelaşi loc de jurisdicţie se aplică în cazul în care clientul nu are un loc general de jurisdicţie în ţară, dacă, după încheierea contractului, domiciliul său sau reşedinţa obişnuită este transferată din ţară sau dacă domiciliul său sau reşedinţa obişnuită nu este cunoscută în momentul acţiunii respective.

 

8.3. Toate litigiile care decurg din sau pe baza acestei relaţii contractuale sunt guvernate de legea românească, cu excepţia legii ONU privind vânzările. Această opţiune a legii se aplică doar în măsura în care aceste dispoziţii neobligatorii privind protecţia consumatorului din statul în care consumatorul îşi are reşedinţa obişnuită la acel moment sunt eficiente.

 

9. Dispoziţii finale

 

În cazul în care dispoziţiile individuale ale condiţiilor de utilizare sunt sau devin nule, valabilitatea celorlalte condiţii de utilizare rămâne neschimbată.

 

Status: 16 martie 2018

 

Informaţii legale privind protecţia datelor pentru My BMW

 

Standardele înalte pe care le asociaţi calităţii produselor şi serviciilor noastre influenţează modul în care administrăm datele tale. Scopul nostru este de a crea şi de a menţine baza pentru o relaţie de business de încredere cu clienţii noştri actuali şi potenţiali. Confidenţialitatea şi integritatea datelor tale personale sunt foarte importante pentru noi.

 

Cine este responsabil de prelucrarea datelor?

 

https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/my-bmw.html (denumit în continuare „BMW”) furnizează clientului anumite informaţii şi servicii de asistenţă (denumite în continuare „servicii”) sub numele „My BMW” (denumit în continuare „My BMW”). În cadrul serviciului My BMW, clientul îşi poate gestiona datele de bază şi poate schimba consimţământul acordat companiilor BMW Group din țara respectivă pentru scopuri publicitare, cercetare de piaţă şi primirea de oferte personalizate şi de asemenea îşi poate retrage consimţământul oricând doreşte. De asemenea, clientul poate alege dintr-o varietate de servicii gratuite. BMW este responsabil pentru gestionarea datelor de bază şi furnizarea de servicii.

 

Ce fel de date sunt prelucrate şi cu ce scop?

 

Datele colectate în legătură cu încheierea unui contract sau furnizarea serviciilor sunt prelucrate în următoarele scopuri:

 

A. Încheierea unui contract [articolul 6, alineatul (1), litera (b) din GDPR]

 

Următoarele categorii de date sunt prelucrate în legătură cu încheierea unui contract pentru utilizarea My BMW:

 

Informaţii de contact (de exemplu, numele de familie, prenumele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon);
Informaţii despre cont (nume de utilizator, parolă);
Numărul de identificare al automobilului/ seria de şasiu (VIN).

 

B. Respectarea obligaţiei contractuale faţă de serviciile din cadrul My BMW [articolul 6, alineatul (1), litera (b) din GDPR]

 

În scopul îndeplinirii contractului dintre tine şi BMW, BMW oferă diverse servicii, cum ar fi reprezentarea datelor colectate de tine şi declaraţia ta de consimţământ.

 

În scopul furnizării acestor servicii de către BMW şi de către furnizorii de servicii desemnaţi, sunt prelucrate următoarele informaţii (dacă este necesar, personale) din automobil:

 

Informaţii de contact (de exemplu, numele de familie, prenumele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon);
Informaţii despre cont (nume de utilizator, parolă);
Declaraţia de consimţământ pentru utilizarea ulterioară a datelor cu caracter personal (în scopuri de marketing, cercetare de piaţă, pentru primirea de oferte individuale);
Numărul de identificare al automobilului/ seria de şasiu (VIN).

 

Deşi furnizarea acestor date nu este necesară pentru încheierea contractului, BMW nu-ţi poate oferi serviciul fără furnizarea datelor tale şi prelucrarea acestora. Te rugăm să consulţi detaliile referitoare la funcţiile serviciului din secţiunea TERMENI ŞI CONDIŢII de mai sus.


C. Asistarea clienţilor pe baza consimţământului [articolul 6, alineatul (1), litera (a) din GDPR]

 

Dacă ţi-ai dat consimţământul pentru utilizarea în continuare a datelor tale personale în mod separat, vom prelucra sau vom transmite unor terţe părţi informaţiile furnizate pe baza consimţământului tău informat, de exemplu pentru activităţi de marketing şi/ sau cercetare de piaţă.

 

Detalii despre acest subiect pot fi găsite în declaraţia de consimţământ respectivă, care poate fi retrasă în orice moment. Poţi vizualiza, schimba sau retrage, dacă este necesar, declaraţia ta de consimţământ pentru activităţi de marketing, cercetare de piaţă şi pentru primirea de oferte individuale în My BMW, în orice moment.

 

D. Respectarea obligaţiilor legale la care este supus BMW [articolul 13, alineatul (1) litera (c) şi articolul 6, alineatul (1), litera (c) din GDPR]

 

În plus, BMW va prelucra date cu caracter personal dacă există obligaţia legală de a face acest lucru. De exemplu, BMW poate fi obligat din punct de vedere legal să dezvăluie date cu caracter personal autorităţilor publice sau altor terţe părţi.

 

Cât timp stocăm datele tale?

 

Stocăm datele tale personale atât timp cât este necesar pentru scopul respectiv. Dacă datele sunt prelucrate în mai multe scopuri, acestea sunt şterse automat sau sunt stocate într-o formă în care să nu poată fi făcută legătura direct cu tine, de îndată ce a fost îndeplinit ultimul scop specificat.

 

Cum sunt securizate datele tale?

 

Îţi securizăm datele cu ajutorul tehnologiei de ultimă generaţie. De exemplu, următoarele măsuri de securitate sunt utilizate pentru a-ţi proteja datele personale împotriva folosirii neadecvate sau a oricărei alte forme de prelucrare neautorizată:

 

accesul la datele cu caracter personal este restricţionat la un număr limitat de persoane autorizate în scopurile specificate;
datele colectate sunt transferate doar în formă criptată;
în plus, datele sensibile sunt stocate doar în formă criptată;
sistemele informatice utilizate pentru prelucrarea datelor sunt izolate din punct de vedere tehnic de alte sisteme pentru a preveni accesul neautorizat, de exemplu prin accesarea ilegală a sistemului;
în plus, accesul la aceste sisteme informatice este monitorizat permanent pentru a detecta şi a preveni abuzurile într-un stadiu incipient.

 

Cui vom furniza aceste date şi cum le vom proteja?

 

BMW este o companie globală. Datele personale sunt prelucrate de preferinţă în cadrul UE de către angajaţii BMW, companiile naţionale de vânzări, partenerii autorizaţi şi furnizorii de servicii angajaţi de noi.

 

Dacă datele sunt prelucrateîn ţări din afara UE, BMW te asigură că datele tale personale sunt prelucrate în conformitate cu nivelul european de protecţie a datelor, utilizând acorduri standard UE, inclusiv măsuri tehnice şi organizatorice adecvate.

 

Unele ţări din afara UE, precum Canada sau Elveţia, au fost considerate oficial de către UE ca fiind capabile să ofere un nivel adecvat şi comparabil de protecţie a datelor. Drept urmare, transferurile de date către aceste ţări nu necesită nicio autorizaţie sau acord specific.

 

Cum poţi revizui sau modifica setările tale de confidenţialitate?

 

Poţi revizui sau modifica setările relevante pentru protecţia datelor din acordul tău pentru utilizarea ulterioară a datelor tale personale pentru activităţi de marketing, cercetare de piaţă sau pentru primirea de oferte individuale şi, dacă este necesar, poţi retrage consimţământul în orice moment prin intermediul My BMW.

 

Datele de contact, drepturile tale în calitate de persoană vizată şi dreptul tău de a înainta o plângere către o autoritate de supraveghere.

 

Ai dreptul de a solicita acces la datele tale personale, de a rectifica/ şterge datele tale personale, de a restricţiona prelucrarea datelor, de a contesta prelucrarea acestora şi/ sau de a-ţi exercita dreptul la portabilitatea datelor.

 

Poţi revizui datele stocate de BMW în conformitate cu instrucţiunile de la punctul B. prin intermediul My BMW în orice moment.

 

Dacă prelucrarea datelor se bazează pe consimţământul tău, îţi poţi retrage consimţământul în orice moment cu efecte pentru viitor.

 

Prin urmare, te rugăm să contactezi Serviciul BMW pentru relaţii cu clienţii, utilizând adresa de e-mail infobmw@bmw.ro sau sunând la linia telefonică +40 312 269 269 (de la 09:00 la 18:00).

 

Poţi de asemenea, să contactezi direct ofiţerul BMW AG pentru protecţia şi confidenţialitatea datelor:


În plus, ai dreptul să înaintezi o plângere către o autoritate de supraveghere, atunci când crezi că BMW nu se ocupă corect de preocupările tale cu privire la prelucrarea datelor tale personale.

Citeşte în continuare