DISPONIBILITATE BMW CONNECTED DRIVE ÎN ROMÂNIA.

 

BMW ConnectedDrive este un pachet de tehnologii care include numeroase servicii şi aplicaţii care te conectează cu lumea din jurul tău. Activităţile de realizat sunt astfel mai uşoare şi mai rapide şi îţi oferă mai mult timp pentru ceea ce este cu adevarat important: familia ta, prietenii tăi şi timpul tău liber. Descoperă multiplele faţete ale BMW ConnectedDrive.

Pe această pagină vei găsi informaţii detaliate despre disponibilitatea serviciilor BMW ConnectedDrive în România. 

1. Apel de urgenţă BMW (inclus în echiparea standard)

Apelul de urgență se poate efectua manual sau declanșa automat în cazul unui accident. Se stabilește o conexiune tip voce cu serviciul public de urgenţă (112). Dacă are loc un accident grav care să implice activarea airbag-urilor sau a tensiometrelor centurilor de siguranţă, se declanşează un apel de urgenţă automat. Apelul telefonic poate fi declanşat şi manual în cazul în care, de exemplu, alţi participanţi la trafic au nevoie de ajutor.

2. Teleservices (inclus în echiparea standard)

Funcţia BMW Teleservices programează automobilul BMW la service şi conectează uşor şi rapid la serviciul BMW Mobile Care. Date privind starea automobilului precum notificările de verificare-control (Check-Control), vor fi transferate automat către partenerul autorizat BMW.

3. Servicii ConnectedDrive (echipament opțional)

 

Aceste servicii îţi permit să accesezi informaţii actualizate în funcţie de locaţie, precum informaţii meteo, ştiri, căutări online de la GoogleTM  și integrarea aplicațiilor de pe telefonul mobil.

 

 

Doar serviciile menţionate anterior sunt disponibile în Romania. Informaţiile au fost actualizate în septembrie 2017. 

Informaţii generale

Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft, Petuelring 130, 80788 München, cu sediul în München şi înregistrată la Registrul Comerţului de pe lângă tribunalul din München cu numărul HRB 42243 (denumită în continuare „BMW”) oferă clientului anumite informaţii legate de automobil şi de funcţiile de asistenţă (denumite în continuare „servicii”) disponibile, sub numele de BMW ConnectedDrive. BMW nu colectează, stochează sau procesează datele clienţilor pentru serviciile enumerate aici – cu excepţia cazului în care acest lucru este menţionat în mod explicit în descrierea care urmează pentru fiecare dintre serviciile individuale. În cazul serviciilor care necesită colectarea, stocarea şi procesarea de date cu caracter personal, astfel încât aceste servicii să poată fi efectiv furnizate, clienţii sunt informaţi cu privire la acest lucru în prealabil şi sunt rugaţi să îşi acorde consimţământul. Serviciile sunt furnizate prin intermediul cartelei SIM instalate în automobil. Taxele pentru conexiunile de voce şi de date sunt incluse în tariful serviciilor. BMW colectează, stochează şi procesează datele referitoare la automobil în baza prevederilor legale în măsura în care acest lucru este necesar pentru crearea de conţinut şi pentru utilizarea serviciilor.