BMW electric charging

NE ŢINEM PROMISIUNILE.

500.000 de automobile electrificate ale Grupului BMW pe şoselele din întreaga lume.

Automobilul BMW 330e pe care Sebastian Mackensen, Directorul de vânzări şi marketing pentru Germania, l-a predat noului său proprietar la BMW Welt a fost un automobil foarte special. Odată cu acesta, producătorul premium a atins reperul de jumătate de milion de automobile electrificate livrate clienţilor din întreaga lume. 

"O jumătate de milion de automobile reprezintă cea mai bună dovadă: cu gama noastră variată de automobile electrificate, satisfacem nevoile clienţilor noştri. Acum le creştem semnificativ frecvenţa: în doi ani, vrem să avem un milion de automobile electrificate pe şoselele din întreaga lume. Aceasta este contribuţia noastră la o protecţie eficientă a climei", a declarat Oliver Zipse, preşedintele Consiliului de administraţie al BMW AG.

Citeşte în continuare
NE ŢINEM PROMISIUNILE.500.000 de automobile electrificate ale Grupului BMW pe şoselele din întreaga lume.

Dar în cadrul Grupului BMW, nu ne culcăm niciodată pe-o ureche. De aceea, ofensiva automobilelor electrificate nu numai că va continua, dar se va intensifica. Însă acest lucru nu se va întâmpla fără un simţ necesar al proporţiei. La urma urmei, clienţii sunt cei care ar trebui şi trebuie să decidă ce tip de motorizare să aleagă pentru următorul lor automobil BMW. În plus, condiţiile cadrului legal de pe pieţele respective se pot schimba rapid. Pentru a fi pregătiţi pentru toţi aceşti parametri, Grupul BMW se bazează pe diferite motorizări.

 

Cel mai bun exemplu al acestei strategii prudente "Puterea alegerii" este reprezentat de BMW X3. Acest SUV va fi primul automobil BMW care va fi disponibil în patru versiuni de motorizare anul viitor: diesel, benzină, plug-in hybrid şi pur electric. Cea mai mare piaţă pentru modelul BMW iX3 pur electric este China, unde automobilul este produs pentru piaţa mondială. Acolo, sunt tot mai multe semnale că guvernul nu se mai bazează doar pe motoare electrice. Prin urmare, este important să fim pregătiţi pentru toate eventualităţile. 

Cu douăsprezece automobile electrificate în prezent în producţie, Grupul BMW este deja unul dintre principalii furnizori mondiali în domeniul mobilităţii electrice. Pentru anii următori, compania şi-a stabilit obiective clare pentru vânzările de automobile electrice: în Europa, un sfert din toate automobilele vândute urmează să fie electrificate până în 2021. Până în 2025, procentul ar trebui să fie deja o treime, iar până în 2030 să reprezinte jumătate din toate automobilele Grupului BMW vândute în Europa.

Citeşte în continuare

"O jumătate de milion de automobile reprezintă cea mai bună dovadă: cu gama noastră variată de automobile electrificate, satisfacem cu exactitate nevoile clienţilor noştri."



Oliver Zipse, preşedintele Consiliului de Administraţie al BMW AG