UN PARTENER SIGUR ŞI DE ÎNCREDERE.

Asistență BMW în cazul unei defecțiuni.

Eşti mereu pe mâinile experţilor: bucură-te de plăcere nelimitată de a conduce şi de un grad ridicat de siguranţă şi confort în automobilul tău BMW. Serviciul BMW de asistenţă mobilă în caz de defecțiune se asigură că nu eşti neglijat(ă) în caz de urgenţă. 365 de zile pe an, 24 de ore pe zi. Tot ce trebuie să faci este să contactezi Serviciul BMW de asistenţă mobilă: acesta va trimite un echipaj BMW Servicemobile sau va organiza o acţiune de asistenţă rutieră cu ajutorul partenerilor BMW. În anumite situaţii, beneficiezi de asemenea de rezervare la hotel sau de transport cu taxi. În cazul unei defecțiuni, experţii Serviciului de asistenţă mobilă sunt alături de tine. Aceştia ştiu cu exactitate ce intervenţii sunt necesare , aşadar te vor pune în mişcare în cel mai scurt timp posibil. Oriunde călătoreşti, Serviciul BMW de asistenţă mobilă în caz de defecțiune mereu alături de tine.

ASISTENȚĂ TELEFONICĂ BMW ÎN CAZUL UNEI DEFECȚIUNI.

Linia telefonică BMW în cazul unei defecțiuni este primul ajutor în cazul unui accident. BMW îţi oferă sprijin şi asistenţă tehnică şi se ocupă de toate detaliile, inclusiv organizarea serviciului de tractare, predarea unui automobil de schimb sau elaborarea raportului iniţial către compania de asigurări. Sistemul BMW de asistenţă mobilă te pune din nou în mişcare chiar şi în cele mai dificile situaţii, rapid şi simplu. Experţii noştri sunt mereu alături de tine, indiferent de situaţie.

  • Serviciile liniei telefonice BMW în cazul unei defecțiuni

    Este suficient un singur apel la numărul de telefon 08 008 269 00 în România şi +431 525 03 66 27 internaţional pentru a primi răspunsuri la toate întrebările tale. Serviciu de tractare, automobil de schimb sau soluţionare reclamaţii: sistemul BMW de asistenţă în caz de accident se ocupă de toate detaliile esenţiale în situaţii de urgenţă.

    Acest serviciu include următoarele: • Linie telefonică în caz de accident, disponibilă 24 ore, gratuit pentru toţi clienţii BMW indiferent unde te afli în România.
    • Organizarea serviciului de tractare şi predarea unui automobil de schimb (automobil închiriat) pe perioada lucrărilor de repraţie.
    • Notificarea celui mai apropiat partener de Service BMW.
    • Partenerul tău de service BMW te sprijină în elaborarea raportului către compania de asigurări.
    • Asistenţă în negocierea facturării şi a soluţionării reclamaţiilor cu compania de asigurări, cu profesionalismul caracteristic BMW.
    • Recomandări generale cu privire la comportamentul în caz de accident.
    • Sfaturi cu privire la opţiuni alternative de continuare a călătoriei.
    Eventualele costuri suplimentare precum serviciul de tractare, costurile de reparaţie şi automobilul de schimb, etc. nu sunt incluse în acest pachet.

  • Repararea automobilului în cazul unei defecțiuni

    Calitate supremă, păstrare a valorii - primul ajutor pentru automobilulu tău BMW: cu ajutorul tehnologiilor avansate, lucrările de reparaţie ale automobilelor BMW devin din ce în ce mai sofisticate. Partenerul tău de Service BMW este singurul în măsură să realizeze aceste lucrări cu precizie şi conform celor mai înalte standarde. Specialiştii BMW experimentaţi recondiţionează automobilul tău BMW din punct de vedere tehnic şi vizual şi se asigură că acesta respectă specificaţiile de testare în caz de accident. După cum este de aşteptat, lucrările de reparaţie sunt efectuate cu ajutorul Pieselor BMW Originale, fabricate cu atenţie sporită la detalii şi testate în mod complex. Iar dacă automobilul tău BMW necesită lucrări de vopsitorie, acest lucru este realizat de experţii noştri cu ajutorul vopselelor ecologice BMW ColorSystem.

ASISTENȚĂ BMW ÎN CAZUL UNEI DEFECȚIUNI: MOBILE CARE.

Cu serviciile BMW de Asistenţă mobilă, beneficiezi de un pachet de servicii mobile care îţi oferă sprijin în cazul unei defecţiuni. Pentru mobilitate maximă - atunci când contează cu adevărat. Indiferent de dată sau de oră, trebuie doar să contactezi Serviciul BMW de Asistenţă mobilă prin intermediul meniului iDrive (doar în cazul automobilelor echipate cu sistemul Control Display) sau să apelezi
08 008 269 00 în România sau +431 525 03 66 27 dacă te afli în străinătate.

În cele mai multe cazuri, specialiştii BMW îţi oferă instrucţiuni utile prin telefon. În cazul automobilelor echipate cu funcţia BMW TeleServices, obţii asistenţă cu ajutorul serviciului BMW TeleServices de diagnoză şi asistenţă.
În cazul în care este nevoie de asistenţă rutieră la survenirii defecțiunii. BMW îţi oferă serviciul BMW Servicemobile (Vă rugăm să verificaţi dacă acest serviciu este disponibil pe piaţa dvs.) în mod rapid şi sigur, precum şi multe alte avantaje precum serviciu de tractare, taxi sau cazare la hotel. Cu ajutorul serviciului BMW de Asistenţă mobilă şi al garanţiei de mobilitate la nivel european, beneficiezi de toate avantajele la bordul automobilului tău BMW. Desigur, gama extinsă de servicii BMW de Asistenţă mobilă este disponibilă în mod gratuit.

  • Asistenţă rutieră la locul survenirii defecţiunii

    În cele mai multe cazuri BMW oferă consilierea şi sprijinul necesare la telefon. Cu toate acestea, în cazul în care este nevoie de ajutor la locul survenirii defecţiunii, putem trimite imediat un echipaj BMW Servicemobile sau vom organiza o acţiune de asistenţă rutieră cu ajutorul partenerilor noştri autorizaţi. Costurile aferente sunt în totalitate suportate de BMW (până la maximum 100 euro). Notă: serviciul de asistenţă rutieră la locul survenirii defecţiunii se limitează exclusiv la recondiţionarea tehnică a automobilului tău.

  • Asistenţă în cazul avarierii anvelopelor şi în caz de pană

    În cazul unei pene, BMW îţi oferă asistenţă pe care te poţi baza. Dacă automobilul tău este echipat cu anvelope run-flat, iar cele de schimb nu sunt disponibile în decurs de patru ore, costurile pentru servicii suplimentare sunt de asemenea rambursate, cu excepţia costului anvelopelor. În cazul unor defecţiuni mai puţin grave precum pierderea cheii automobilului sau încuierea acesteia în interiorul automobilului, în caz de alimentare cu combustibil neconform sau rezervor gol, te von sprijini în găsirea unor soluţii viabile pentru problema ta. Te rugăm să iei în considerare faptul că BMW nu îşi asumă răspunderea pentru costuri aferente serviciilor de asistenţă rutieră la locul incidentului, serviciilor de asistenţă mobilă descrise mai sus ori în afara scopului menţionat mai sus.

  • Serviciu de tractare până la cel mai apropiat partener de Service BMW

    În cazul în care defecţiunile nu pot fi soluţionate la locul survenirii lor, BMW suportă costurile pentru tractarea automobilului tău BMW până la cel mai apropiat partener de service BMW.

  • Servicii de transport cu taxi

    În cazul în care automobilul tău a suferit o defecţiune şi ai nevoie de transport cu taxi, BMW suportă costul uneia sau mai multor călătorii care să însumeze maximum 80 de euro.

  • Servicii de cazare la hotel

    În cazul în care este necesar să petreci noaptea la hotel ca urmare a unei defecţiuni a automobilului tău BMW, noi vom suporta costurile de cazare la hotel pentru toţi pasagerii, până la realizarea reparaţiilor sau pentru o perioadă maximă de patru nopţi (hotel cu grad de confort de maximum 4 stele). Condiţie necesară: defecţiunea a survenit la o distanţă mai mare de 50 de kilometri de domiciliul tău.

  • Continuă călătoria cu un automobil de schimb

    BMW suportă costurile unui automobil de schimb până la finalizarea lucrărilor de reparaţie, pentru un număr de maximum de trei zile lucrătoare, inclusiv weekend-uri, pe plan naţional. Te rugăm să iei în considerare faptul că disponibilitatea unui automobil de schimb variază în funcţie de regiune şi de situaţie. Termenii şi condiţiile generale ale serviciilor comerciale de închiriere automobile pot include restricţii geografice.

  • Alte servicii pentru mobilitate maximă

    În plus faţă de serviciile menţionate mai sus şi pentru a te bucura de mobilitate maximă, BMW suportă costurile următoarelor servicii în limita a maximum 650 de euro pentru fiecare defecţiune survenită.
    În funcţie de circumstanţe, vom suporta costurile aferente transportului tău la destinaţie, cu trenul sau cu avionul, în limita sumei menţionate mai sus.
    În cazul în care vei suporta costul pentru servicii de tractare, BMW le va deconta în limita menţionată mai sus. Dacă este necesar, vom organiza returnarea automobilului tău la destinaţie. O condiţie necesară pentru acest serviciu este ca timpul necesar reparaţiilor, începând cu momentul în care automobilulul tău a ajuns la service şi până la finalizarea lucrărilor de reparaţie să nu depăşească trei zile lucrătoare. În acest caz, distanţa dintre locul survenirii defecţiunii şi domiciliul tău trebuie să depăşească 100 km. Returnarea automobilului din altă ţară poate dura aproximativ 10 zile (transport inclus în pachet).*

    * Notă privind acest serviciu: costurile pentru o serie de servicii distincte de mobilitate sunt rambursabile în limita a maximum 650 de euro pentru fiecare defecţiune survenită.

RAMBURSAREA COSTURILOR.

Ca principiu de bază, sunt rambursabile doar costurile a căror natură şi sumă totală au fost verificate de către Serviciul BMW de asistenţă mobilă. În general, ne ocupăm în mod direct de costurile serviciilor de Asistenţă mobilă. În cazuri excepţionale în care plata este suportată de tine personal, aceste costuri vor fi rambursate imediat. Pentru a realiza acest lucru, avem nevoie de facturile în original pentru serviciile prestate (de exemplu, facturi emise de companiile de tractare), împreună cu o copie a facturii pentru serviciile de reparaţii, precum şi un raport complet privind defecţiunea survenită.

ACOPERIRE.

Serviciile BMW de Asistenţă mobilă sunt valabile în cazul survenirii unei defecţiuni în următoarele ţări europene:
Albania, Andorra, Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Latvia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Serbia şi Muntenegru, Suedia, Elveţia, Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv Insulele Canare) şi Turcia.

Dacă ai întrebări referitoare la serviciul BMW de Asistenţă mobilă, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 08 008 269 00 (pentru România) sau +431 525 03 66 27(pentru restul statelor în care este disponibil acest serviciu).

VALABILITATEA SERVICIILOR BMW DE ASISTENŢĂ MOBILĂ.

BMW îţi oferă garanţia mobilităţii în Europa cu ajutorul serviciilor de Asistenţă mobilă, valabile pentru o perioadă maximă de cinci ani de la data primei înmatriculări a automobilului.

  • Servicii complete de mobilitate pentru o perioadă de doi ani

    Această ofertă include servicii complete de mobilitate, în conformitate cu termenii şi condiţiile actuale ale serviciului BMW de Asistenţă mobilă, pentru o perioadă de doi ani pentru toate automobilele BMW noi înmatriculate începând cu data de 1 ianuarie 2011.

  • Reînnoirea garanţiei de mobilitate

    Ulterior expirării perioadei de garanţie de 24 de luni, poţi reînnoi garanţia de mobilitate pentru automobilul tău BMW. Dacă ai făcut o programare pentru schimbul de ulei la un partener de Service BMW autorizat, garanţia de mobilitate pentru serviciul BMW de Asistenţă mobilă este reînnoită automat pentru o perioadă de 24 de luni, până la atingerea pragului maxim de cinci ani de la data primei înmatriculări a automobilului. Data pentru următorul schimb de ulei este determinată de computerul de bord, în funcţie de stilul individual de condus. Introducerea datei în cartea de service a automobilului tău sau factura aferentă service-ului permit verificarea acestor informaţii. Chiar dacă nu ai apelat la un service BMW autorizat pentru schimbul de ulei, nimic nu te împiedică să reînnoieşti garanţia de mobilitate. Dacă programezi un schimb de ulei la un service BMW autorizat, garanţia de mobilitate pentru serviciul de Asistenţă mobilă este reînnoită automat pentru o perioadă suplimentară de 24 de luni, fără a se depăşi perioada maximă de cinci ani de la data primei înmatriculări a automobilului. Te rugăm să iei în considerare faptul că garanţia de mobilitate pentru serviciul BMW de Asistenţă mobilă expiră la sfârşitului celui de-al cincilea an de la data primei înmatriculări a automobilului tău.

  • Excluderea garanţiei de mobilitate

    Avantajele conferite de serviciul BMW de Asistenţă mobilă în ceea ce priveşte garanţia de mobilitate nu se vor pierde în cazul în care alte lucrări de service sau de reparaţie - inclusiv servicii suplimentare de verificare sau completare ulei - sunt realizate la un service care nu este autorizat BMW. Cu toate acestea, serviciile incluse în garanţia de mobilitate oferită de serviciul BMW de Asistenţă mobilă vor fi anulate dacă pierderea mobilităţii automobilului a rezultat din nerespectarea intervalelor de verificare şi de service recomandate de producător sau dacă verificările, lucrările de service sau alt gen de reparaţii efectuate de ateliere neautorizate nu sunt conforme cu recomandările producătorului.