Primul BMW i7 integral electric combină cea mai avansată tehnologie BMW eDrive cu sisteme inovative de asistenţă şi entertainment pentru o experienţă multisenzorială unică.
- Faruri din cristal şi grilă frontală iluminată BMW „Iconic Glow”
- Atmosferă luxoasă şi relaxantă în interior cu My Modes individuale
- 400 kW* şi o autonomie complet electrică de peste 600 km*
BMW i7 xDrive60*:
Consum mixt de energie, în kWh/100 km (WLTP): 19.6–18.4
Autonomie electrică în km (WLTP): 590–625
* Valorile sunt provizorii

NOUL BMW SERIA 7.
Află mai multeSUGESTII DE CONFIGURAŢII PENTRU NOUL BMW i7.

ESSENCE
- Suspensie Executive Drive Pro
- BMW IconicSounds Electric
- Protecție acustică pentru pietoni

BALANCE
- Pachet M Sport
- Suspensie Executive Drive Pro
- Capitonaj plafon Alcantara antracit cu conținut extins
*Până în 03/23 doar împreună cu piele Merino BMW Individual în combinaţie lână/caşmir cu conţinut exclusiv Alb Smoke/ Gri deschis.
**Indisponibil împreună cu echipamentele „scaun multifuncţional, faţă” (nu se aplică pachetului M sport, M sport Pro).
***În combinaţie cu pachetul M sport şi pachetul M sport Pro: reprezentările pot varia.
DINAMICA DE CONDUS A NOULUI BMW SERIA i7.

AUTONOMIA ŞI ÎNCĂRCAREA NOULUI BMW i7.
AUTONOMIE DE PESTE 600 KM.

DESCOPERĂ GAMA BMW i7.
DESCOPERĂ GAMA BMW i7.
BMW i7 xDrive60
591 - 625 WLTP 0 g/km CO2
BMW i7 xDrive60
591 - 625 km WLTP 0 g/km CO2Selectează modelul
Estimated Range could not be calculated.
Estimated Range could not be calculated.
Prin folosirea Google Maps, utilizatorii sunt supuşi Termenilor suplimentari de utilizare a serviciului Google Maps/Google Earth (inclusiv Politica de confidenţialitate Google).
Vezi Termenii suplimentari de utilizare a serviciului Google Maps/Google Earth şi Politica de confidenţialitate Google.
De ce variază autonomiile?
Autonomia unui automobil electric depinde de diverşi factori, cum ar fi stilul de condus, condiţiile de traseu, echipamentele automobilului, condiţiile meteorologice şi sarcina utilă.
În detaliu
Viteza mare (pe autostradă) reduce autonomia cel mai mult, în timp ce traficul din oraş duce la o autonomie mai mare datorită vitezei mai reduse şi a ratelor mari de recuperare (spre deosebire de automobilele cu motoare cu combustie internă). Mai mult, autonomia este redusă atunci când afară sunt temperaturi scăzute, din cauza utilizării sistemului de încălzire, iar la temperaturi ridicate din cauza funcţionării sistemului de climatizare la capacitate mare. În ceea ce priveşte caracteristicile/echipamentele speciale, alegerea unor anvelope de dimensiuni mari reduce, în general, autonomia (dacă dezavantajul aerodinamic nu este compensat de un design mai închis al roţii). Clasa de rezistenţă la rulare a anvelopelor este de asemenea relevantă pentru autonomie: de exemplu utilizarea unei anvelope de iarnă reduce autonomia în comparaţie cu o anvelopă de vară Label A.
Specificaţiile generale ale autonomiei şi valorile autonomiei pentru acest indicator
În alegerea modelului, autonomia comunicată se bazează pe ciclul WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”).
WLTP permite calcularea autonomiei în condiţiile de conducere recomandate. WLTP presupune existenţa unui stil de conducere defensiv, cu o combinaţie de rute incluzând străzi din oraş, drumuri rurale şi autostrăzi.
Indicatorul de autonomie îţi permite să estimezi autonomia în cazul condiţiilor tale specifice de condus. Cercul exterior reprezintă valoarea autonomiei calculată pe baza distanţelor liniare (nu harta rutieră reală), în timp ce cercul interior arată valoarea calculată -30% pentru a ţine cont de rutele din viaţa reală.
Care sunt ipotezele care stau la baza setărilor stilului de condus?
Setarea unui stil de conducere „sportiv” presupune conducerea 100% pe autostradă cu o viteză medie de aproximativ 130 km/h şi un stil de depăşire dinamic. Setarea „economică” presupune conducerea defensivă pe drumurile de ţară cu o viteză medie de aproximativ 80 km/h. Setările intermediare generează o combinaţie dintre cele două.
DURATĂ DE ÎNCĂRCARE PENTRU O AUTONOMIE DE 100 KM.

Încărcarea la domiciliu pentru o autonomie de 100 km.
01:38 h – Wallbox (11kW)
01:38 h – Flexible Fast Charger (11 kW) la prize industriale
08:13 h – Cablu standard de încărcare sau Flexible Fast Charger (2,3 kW) la o priză casnică

Încărcarea în timpul călătoriei pentru o autonomie de 100 km.
00:06 h – Staţie de încărcare de mare putere (capacitate maximă de încărcare pentru un automobil)
00:21 h – Staţie de încărcare rapidă (50 kW)
00:48 h – Staţie de încărcare CA (capacitate maximă de încărcare pentru un automobil)
Performanţele de încărcare depind de tipul de încărcare, temperatura ambientală, profilul individual de condus şi de utilizarea consumatorilor auxiliari. Intervalele de autonomie prezentate au la bază condiţiile optime WLTP. Timpii de încărcare se aplică pentru o temperatură ambientală de 23 de grade Celsius după o călătorie şi pot diferi în funcţie de comportamentul de utilizare.
TEHNOLOGIILE DE ÎNCĂRCARE ALE NOULUI BMW i7.

SOLUŢII DE ÎNCĂRCARE. UŞOR. ORICÂND. ORIUNDE.
Încarcă noul BMW i7 rapid, uşor şi simplu:
- Încarcă de la 10% la 80% cu 195 kW* în doar 34 de minute* la un punct de încărcare de mare putere
- Inclus în pachetul de livrare: tot ce ai nevoie pentru a-ţi încărca automobilul acasă şi pe drum
- Te bucuri de soluţii variate de încărcare pentru noul BMW i7. Află de la dealerul tău mai multe informaţii despre sistemul de încărcare BMW Wallbox, serviciul de instalare şi încărcare cu BMW Service.
DESIGNUL EXTERIOR AL NOULUI BMW i7.

DETALII EXTERIOARE ALE NOULUI BMW i7.

Design frontal.
Design frontal emblematic. Farurile BMW „Iconic Glow” din cristal cu elemente din cristale Swarovski şi grila frontală cu contur iluminat radiază personalitate.

Imagine din partea laterală.
Liniile cursive transformă dimensiunea generoasă a noului BMW i7 într-un spaţiu proporţional din punct de vedere estetic. Un element cromat scoate în evidenţă curba Hofmeister la fel ca o bijuterie scumpă.