Site-ul nu este complet disponibil momentan.

Instrumentul nostru pentru gestionarea permisiunilor dvs. să utilizăm cookie-uri este offline temporar. Prin urmare, pot lipsi unele funcționalități care necesită consimțământul dvs. să utilizăm cookie-uri.

Beneficiile și impactul
automobilelor electrice.

Planificarea costurilor. Utilizarea zilnică. Impactul asupra mediului.

BMW iX3: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km[1]: 17,6 – 18,0; Autonomie electrică, WLTP în km: 461 – 471

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

Beneficiile legate de costurile automobilelor electrice.

Automobilele electrice reprezintă mai mult decât o investiție în viitor. În prezent, acestea oferă deja o gamă largă de beneficii care devin din ce în ce mai convingătoare cu fiecare nouă generație de modele. Un automobil electric este mai scump la achiziţie față de unul cu motor cu ardere internă de dimensiuni comparabile. Cu toate acestea, pe întreaga sa durată de viață, costul total implicat de deținerea unui model electric BMW este mai mic.

Beneficiile automobilelor electrice în viața de zi cu zi.

Cu un model electric BMW, mobilitatea devine din ce în ce mai ușoară, în special în orașe. În unele țări, benzile de autobuz sunt adesea aprobate pentru automobilele electrice private. Taxele de parcare sunt de obicei reduse sau chiar eliminate.

Beneficiile vehiculelor electrice, durata de viață a bateriei

Baterii cu o durată de viață impresionantă.

Bateriile automobilelor electrice au fost dezvoltate cu cea mai mare atenție. Conducătorii auto pot avea un impact pozitiv asupra duratei de viață a bateriei unui model electric, prin adaptarea propriului comportament de condus. De asemenea, și prin menținerea stării de încărcare recomandate de 10-80%. Gestionarea inteligentă a căldurii reglează bateria la temperatura optimă de funcționare și previne supraîncălzirea.

Impactul automobilelor electrice asupra mediului.

Beneficiile recuperării energiei în cazul automobilelor electrice.

Frânarea regenerativă este cunoscută și sub numele de recuperare a energiei. În acest proces, energia cinetică este transformată în energie electrică atunci când automobilul frânează. Autonomia unui model electric depinde de comportamentul la volan și de profilul rutei. Un alt beneficiu este reducerea poluării cauzate de abraziunea plăcuțelor de frână.

BMW i5 M60 xDrive Sedan: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; autonomie electrică, WLTP în km: 473–539

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

Eficiență sporită.

Beneficiile vehiculelor electrice, randamentul

Randamentul unui automobil indică proporția de energie furnizată care este utilizată efectiv pentru propulsarea sa înainte. Dacă se iau în considerare ciclul de conducere prescris de UE (WLTP) și pierderile survenite în timpul încărcării și descărcării bateriei, randamentul actualei generații BMW de sisteme de propulsie electrică este de aproximativ 75%.

Beneficiile vehiculelor electrice, randamentul

Aproximativ 75% din energia încărcată este utilizată efectiv pentru propulsarea automobilului atunci când conduci un model electric BMW. În cazul automobilelor cu motor cu ardere internă, randamentul în condiții comparabile este de aproximativ 33%. Pierderile de randament la motoarele cu ardere internă sunt rezultatul căldurii reziduale.

Gamă largă de modele electrice BMW.

    • i4 eDrive40 Gran Coupé
    • BMW i4 eDrive40 Gran Coupé

    • De la 56.823,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      506–613 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:30 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      154 - 209 km

    • i4 M60 xDrive Gran Coupé
    • BMW M

      BMW i4 M60 xDrive Gran Coupé

    • De la 68.485,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      433–546 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:30 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      141 - 185 km

    • i5 eDrive40 Sedan
    • BMW i5 eDrive40 Sedan

    • De la 69.913,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      513–626 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:30 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      157 - 211 km

    • i5 M60 xDrive Sedan
    • BMW M

      BMW i5 M60 xDrive Sedan

    • De la 100.853,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      473–539 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:30 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      145 - 174 km

    • i5 eDrive40 Touring
    • BMW i5 eDrive40 Touring

    • De la 71.936,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      495–602 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:30 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      149 - 204 km

    • i5 M60 xDrive Touring
    • BMW M

      BMW i5 M60 xDrive Touring

    • De la 104.515,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      455–522 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:30 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      143 - 171 km

    • i7 xDrive60
    • BMW i7 xDrive60

    • De la 132.447,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      587–624 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:34 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      151 - 186 km

    • i7 M70 xDrive
    • BMW M

      BMW i7 M70 xDrive

    • De la 173.145,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      488–559 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:34 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      144 - 170 km

    • iX1 eDrive20
    • BMW iX1 eDrive20

    • De la 46.767,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      431–473 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:29 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      132 - 152 km

    • iX2 xDrive30
    • BMW iX2 xDrive30

    • De la 56.168,00 €

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      418–449 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:29 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      125 - 140 km

    • iX xDrive60
    • BMW iX xDrive60

    • De la 98.354,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      597–701 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:35 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      166 - 217 km

    • iX M70 xDrive
    • BMW M

      BMW iX M70 xDrive

    • De la 122.927,00 € 

    • Autonomie electrică (WLTP)[2]

      519–600 km

    • Durată de încărcare c.c (stare de încărcare 10-80%)[3]

      0:35 h

    • Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere (HPC) în km[4]

      146 - 183 km

BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 18–14,9; autonomie electrică, WLTP în km: 506–613

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW i4 M60 xDrive Gran Coupé: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 20,9–16,8; autonomie electrică, WLTP în km: 433–546

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW i5 eDrive40 Touring: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; autonomie electrică, WLTP în km: 495–602

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW i5 M60 xDrive Sedan: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; autonomie electrică, WLTP în km: 473–539

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW i5 eDrive40 Touring: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; autonomie electrică, WLTP în km: 495–602

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW i5 M60 xDrive Touring: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 20,1–17,7; autonomie electrică, WLTP în km: 455–522

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW i7 xDrive60: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 19,7–18,5; autonomie electrică, WLTP în km: 587–624

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW i7 M70 xDrive: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 23,8–20,8; autonomie electrică, WLTP în km: 488–559

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW iX1 eDrive20: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; autonomie electrică, WLTP în km: 431–473

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW iX2 xDrive30: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; autonomie electrică, WLTP în km: 418–449

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW iX xDrive60: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 21–17,9; autonomie electrică, WLTP în km: 597–701

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

BMW iX M70 xDrive: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; autonomie electrică, WLTP în km: 519–600

Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

Întrebări frecvente.

Totul despre electromobilitate.

Consum şi emisii CO₂.

BMW i4 eDrive40 Gran Coupé[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 18–14,9; Autonomie electrică, WLTP în km: 506–613

BMW i4 M60 xDrive Gran Coupé[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 20,9–16,8; Autonomie electrică, WLTP în km: 433–546

BMW i5 eDrive40 Sedan[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 17,9–14,7; Autonomie electrică, WLTP în km: 513–626

BMW i5 M60 xDrive Sedan[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; Autonomie electrică, WLTP în km: 473–539

BMW i5 eDrive40 Touring[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; Autonomie electrică, WLTP în km: 495–602

BMW i5 M60 xDrive Touring[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 20,1–17,7; Autonomie electrică, WLTP în km: 455–522

BMW i7 xDrive60[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 19,7–18,5; Autonomie electrică, WLTP în km: 587–624

BMW i7 M70 xDrive[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 23,8–20,8; Autonomie electrică, WLTP în km: 488–559

BMW iX1 eDrive20[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; Autonomie electrică, WLTP în km: 431–473

BMW iX2 xDrive30[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; Autonomie electrică, WLTP în km: 418–449

BMW iX xDrive60[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 21–17,9; Autonomie electrică, WLTP în km: 597–701

BMW iX M70 xDrive[2]: Consum de energie, cumulat WLTP, în kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; Autonomie electrică, WLTP în km: 519–600

[1] Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO₂, consumul de energie electrică şi autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă şi respectă versiunea în vigoare a Regulamentului (UE) 715/2007. Pentru autonomie, datele determinate conform WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale (disponibile în acest caz pe piaţa din Germania). Pentru automobilele care au fost nou aprobate ca tip începând cu 1 ianuarie 2021, există doar datele oficiale conform WLTP. În plus, valorile NEDC sunt şterse din certificatele de conformitate începând cu 1 ianuarie 2023 conform Regulamentului UE 195/2022. Pentru mai multe informaţii despre procedurile de măsurare WLTP, accesează www.bmw.com/wltp

Mai multe informaţii despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO₂ în funcţie de model ale noilor automobile pentru pasageri consultă „Ghidul consumului de combustibil, emisiilor de CO₂ şi al consumului de electricitate ale noilor automobile pentru pasageri",, disponibil gratuit la toate punctele de vânzare, Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Germania, şi la https://www.dat.de/co2/.

[2] Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.

[3] Performanţele de încărcare depind de starea încărcării, temperatura ambientală, profilul individual de condus şi de utilizarea consumatorilor auxiliari. Intervalele de autonomie prezentate au la bază condiţiile optime WLTP. Durata de încărcare se aplică pentru o temperatură ambientală de 23 de grade Celsius după o călătorie şi poate diferi în funcţie de comportamentul de utilizare.

[4] Autonomia reîncărcată în km după 10 minute de încărcare de mare putere a fost determinată în conformitate cu DIN70080 în ciclul WLTP. Aceasta depinde de echipamentul vehiculului, de profilul individual de condus, de temperatura mediului ambiant, de starea de încărcare şi de utilizarea consumatorilor suplimentari.