DATE TEHNICE PENTRU BMW iX2.
|
Tip motorizare |
Electric |
|---|---|
|
Putere în kW (CP) |
150 (204) |
|
Cuplu în Nm |
250 |
|
Transmisie |
1 viteză, automată |
|
Tren de rulare |
Tracţiune faţă |
|
Putere (Nominală)/putere-30-minute în kW (CP) |
150 (204) / 68 (92) |
|---|---|
|
Cuplu (nominal) în Nm |
250 |
|
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. |
8,6 |
|---|---|
|
Viteză maximă electrică, în km/h |
170 |
|
placeholder
Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO₂, consumul de energie electrică și autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă și respectă versiunea în vigoare Regulamentului (CE) 715/2007 și a Regulamentului (UE) 1151/2017. Pentru autonomie, datele determinate conform WLTP iau în considerare orice echipamente opționale (disponibile în acest caz pe piața din Germania). Pentru automobilele care au fost nou aprobate ca tip începând cu 1 ianuarie 2021, există doar datele oficiale conform WLTP. În plus, valorile NEDC sunt șterse din certificatele de conformitate începând cu 1 ianuarie 2023 conform Regulamentului UE 195/2022. Pentru mai multe informații despre procedurile de măsurare WLTP, accesează www.bmw.com/wltp. |
|
|---|---|
|
Emisii de CO₂, combinat (WLTP) în g/km |
0 |
|
Consum de energie electrică (combinat, WLTP), în kWh/100 km |
16,9–15,3 |
|
Autonomie electrică (WLTP) în km placeholder
Autonomia depinde de diverşi factori, în special: stilul individual de a conduce, caracteristicile rutei, temperatura exterioară, încălzire/sistemul de climatizare, sistemul de precondiţionare. |
439–478 |
|
Zgomot de rulare în dB(A) |
66 placeholder
Valorile măsurate în conformitate cu Regulamentul CEE-ONU nr. 51/Regulamentul (UE) nr. 540/2014 sunt rotunjite. |
|
placeholder
Performanţele de încărcare depind de starea încărcării, temperatura ambientală, profilul individual de a conduce şi de utilizarea consumatorilor auxiliari. Intervalele de autonomie prezentate au la bază condiţiile optime WLTP. Timpii de încărcare se aplică pentru o temperatură ambientală de 23 de grade Celsius după o călătorie şi pot diferi în funcţie de comportamentul de utilizare |
|
|---|---|
|
Capacitate baterie în kWh |
64,8 |
|
Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere în km |
132 - 152 |
|
Putere maximă de încărcare c.a. în kW |
11 |
|
Durata minimă de încărcare c.a. 0–100% în ore |
6:30 |
|
Putere maximă de încărcare c.c. în kW |
130 |
|
Durata minimă de încărcare c.c. 10-80% în ore |
0:29 |
|
4.554 mm
|
|
|
1.845 mm
|
|
|
1.560 mm
|
|
|
Lungime în mm |
4.554 |
|
Lăţime în mm |
1.845 |
|
Înălţime în mm |
1.560 |
|
Lăţime inclusiv oglinzi (conducător auto/partea pasagerului) în mm |
2.104 |
|
Distanţa între axe în mm |
2.692 |
|
Masă proprie automobil în kg placeholder
Greutatea fără sarcină (UE) se referă la un automobil cu echipare standard şi nu include echipamente opţionale. Greutate fără sarcină include un rezervor plin 90% şi un conducător auto cu greutatea de 75 kg. Echipamentele opţionale pot afecta greutatea automobilului selectat, sarcina utilă şi viteza maximă dacă echipamentul selectat are un impact asupra aerodinamicii automobilului. |
1.960 |
|
Masă brută permisă în kg |
2.460 |
|
Sarcină utilă în kg |
575 |
|
Sarcină maximă pentru bare suport pentru plafon cu montaj fără bare longitudinale, în kg |
75 |
|
Masă remorcabilă cu frână, la pante cu înclinaţie de până la 12%/ descărcare bară de remorcare în kg placeholder
Sarcina remorcii depinde de opţiunile automobilului |
750 / 80 |
|
Capacitate portbagaj în l |
525–1.400 |
|
Tip motorizare |
Electric |
|---|---|
|
Putere în kW (CP) placeholder
Creştere temporară <10 secunde peste valoarea nominală specificată |
230 (313) placeholder
Creştere temporară <10 secunde peste valoarea nominală specificată |
|
Cuplu în Nm |
494 |
|
Transmisie |
1 viteză, automată |
|
Tren de rulare |
Tracţiune integrală |
|
Putere (Nominală)/putere-30-minute în kW (CP) |
225 (306) / 104 (141) |
|---|---|
|
Cuplu (nominal) în Nm |
494 |
|
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. |
5,6 |
|---|---|
|
Viteză maximă electrică, în km/h |
180 |
|
placeholder
Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO₂, consumul de energie electrică și autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă și respectă versiunea în vigoare Regulamentului (CE) 715/2007 și a Regulamentului (UE) 1151/2017. Pentru autonomie, datele determinate conform WLTP iau în considerare orice echipamente opționale (disponibile în acest caz pe piața din Germania). Pentru automobilele care au fost nou aprobate ca tip începând cu 1 ianuarie 2021, există doar datele oficiale conform WLTP. În plus, valorile NEDC sunt șterse din certificatele de conformitate începând cu 1 ianuarie 2023 conform Regulamentului UE 195/2022. Pentru mai multe informații despre procedurile de măsurare WLTP, accesează www.bmw.com/wltp. |
|
|---|---|
|
Emisii de CO₂, combinat (WLTP) în g/km |
0 |
|
Consum de energie electrică (combinat, WLTP), în kWh/100 km |
17,7–16,3 |
|
Autonomie electrică (WLTP) în km placeholder
Autonomia depinde de diverşi factori, în special: stilul individual de a conduce, caracteristicile rutei, temperatura exterioară, încălzire/sistemul de climatizare, sistemul de precondiţionare. |
418–449 |
|
Zgomot de rulare în dB(A) |
65 placeholder
Valorile măsurate în conformitate cu Regulamentul CEE-ONU nr. 51/Regulamentul (UE) nr. 540/2014 sunt rotunjite. |
|
placeholder
Conform studiului de evaluare a ciclului de viață la începutul producției, vezi raportul BMW Vehicle Footprint pentru detalii |
|
|---|---|
|
Emisiile de CO₂e până la predarea vehiculului (domeniul 1, 2, 3up), aprox. în t |
14,6 |
|
Conținutul de materii prime secundare al întregului vehicul, aprox. în % |
16 |
|
placeholder
Performanţele de încărcare depind de starea încărcării, temperatura ambientală, profilul individual de a conduce şi de utilizarea consumatorilor auxiliari. Intervalele de autonomie prezentate au la bază condiţiile optime WLTP. Timpii de încărcare se aplică pentru o temperatură ambientală de 23 de grade Celsius după o călătorie şi pot diferi în funcţie de comportamentul de utilizare |
|
|---|---|
|
Capacitate baterie în kWh |
64,8 |
|
Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere în km |
125 - 140 |
|
Putere maximă de încărcare c.a. în kW |
11 |
|
Durata minimă de încărcare c.a. 0–100% în ore |
6:30 |
|
Putere maximă de încărcare c.c. în kW |
130 |
|
Durata minimă de încărcare c.c. 10-80% în ore |
0:29 |
|
4.554 mm
|
|
|
1.845 mm
|
|
|
1.560 mm
|
|
|
Lungime în mm |
4.554 |
|
Lăţime în mm |
1.845 |
|
Înălţime în mm |
1.560 |
|
Lăţime inclusiv oglinzi (conducător auto/partea pasagerului) în mm |
2.104 |
|
Distanţa între axe în mm |
2.692 |
|
Masă proprie automobil în kg placeholder
Greutatea fără sarcină (UE) se referă la un automobil cu echipare standard şi nu include echipamente opţionale. Greutate fără sarcină include un rezervor plin 90% şi un conducător auto cu greutatea de 75 kg. Echipamentele opţionale pot afecta greutatea automobilului selectat, sarcina utilă şi viteza maximă dacă echipamentul selectat are un impact asupra aerodinamicii automobilului. |
2.095 |
|
Masă brută permisă în kg |
2.605 |
|
Sarcină utilă în kg |
585 |
|
Sarcină maximă pentru bare suport pentru plafon cu montaj fără bare longitudinale, în kg |
75 |
|
Masă remorcabilă cu frână, la pante cu înclinaţie de până la 12%/ descărcare bară de remorcare în kg placeholder
Sarcina remorcii depinde de opţiunile automobilului |
1.200 / 80 |
|
Capacitate portbagaj în l |
525–1.400 |
ROŢI ŞI ANVELOPE BMW.
Supunem anvelopele automobilelor noastre la teste stricte cu până la 50 de criterii diferite privind calitatea – semnificativ mai mult decât este necesar conform regulamentului uniform de etichetare a anvelopelor, care se aplică în întreaga Europă. Aici vei găsi toate informaţiile despre proprietăţile anvelopelor utilizate de BMW.
Consum de combustibil şi emisii de CO₂.
BMW iX2 xDrive30[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 17,7–16,3; autonomie electrică, WLTP în km: 418–449
[1] Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.
Valorile pentru performanţe, consum şi emisii de CO₂ sunt valabile pentru automobilele cu transmisie standard. Valorile din paranteze pătrate se aplică automobilelor cu transmisie automată.