DATE TEHNICE PENTRU BMW iX2.
Tip motorizare |
Electric |
---|---|
Putere în kW (CP) |
150 (204) |
Cuplu în Nm |
250 |
Transmisie |
1 viteză, automată |
Tren de rulare |
Tracţiune faţă |
Putere (Nominală)/putere-30-minute în kW (CP) |
150 (204) / 68 (92) |
---|---|
Cuplu (nominal) în Nm |
250 |
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. |
8,6 |
---|---|
Viteză maximă electrică, în km/h |
170 |
1 | |
---|---|
Emisii de CO₂, combinat (WLTP) în g/km |
0 |
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km |
16,9–15,3 |
Autonomie electrică (WLTP) în km 2 |
439–478 |
Zgomot de rulare în dB(A) |
66 6 |
3 | |
---|---|
Capacitate baterie în kWh |
64,8 |
Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere în km 3 |
132 - 152 |
Putere maximă de încărcare c.a. în kW |
11 / 22 |
Durata de încărcare c.a. 0–100% în ore |
6:30 / 3:45 |
Putere maximă de încărcare c.c. în kW |
130 |
Durata de încărcare c.c. 10-80% în ore |
0:29 |
4.554 mm
|
|
1.845 mm
|
|
1.560 mm
|
|
Lungime în mm |
4.554 |
Lăţime în mm |
1.845 |
Înălţime în mm |
1.560 |
Lăţime inclusiv oglinzi (conducător auto/partea pasagerului) în mm |
2.104 |
Distanţa între axe în mm |
2.692 |
Masă proprie automobil în kg 4 |
1.960 |
Masă brută permisă în kg |
2.460 |
Sarcină utilă în kg |
575 |
Sarcină maximă pentru bare suport pentru plafon cu montaj fără bare longitudinale, în kg |
75 |
Masă remorcabilă cu frână, la pante cu înclinaţie de până la 12%/ descărcare bară de remorcare în kg 5 |
750 / 80 |
Capacitate portbagaj în l |
525–1.400 |
Tip motorizare |
Electric |
---|---|
Putere în kW (CP) |
230 (313) 7 |
Cuplu în Nm |
494 |
Transmisie |
1 viteză, automată |
Tren de rulare |
Tracţiune integrală |
Putere (Nominală)/putere-30-minute în kW (CP) |
225 (306) / 104 (141) |
---|---|
Cuplu (nominal) în Nm |
494 |
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. |
5,6 |
---|---|
Viteză maximă electrică, în km/h |
180 |
1 | |
---|---|
Emisii de CO₂, combinat (WLTP) în g/km |
0 |
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km |
17,7–16,3 |
Autonomie electrică (WLTP) în km 2 |
418–449 |
Zgomot de rulare în dB(A) |
65 6 |
8 | |
---|---|
Emisiile de CO₂e până la predarea vehiculului (domeniul 1, 2, 3up), aprox. în t |
14,6 |
Conținutul de materii prime secundare al întregului vehicul, aprox. în % |
16 |
3 | |
---|---|
Capacitate baterie în kWh |
64,8 |
Autonomie adăugată după 10 minute de încărcare de mare putere în km 3 |
125 - 140 |
Putere maximă de încărcare c.a. în kW |
11 / 22 |
Durata de încărcare c.a. 0–100% în ore |
6:30 / 3:45 |
Putere maximă de încărcare c.c. în kW |
130 |
Durata de încărcare c.c. 10-80% în ore |
0:29 |
4.554 mm
|
|
1.845 mm
|
|
1.560 mm
|
|
Lungime în mm |
4.554 |
Lăţime în mm |
1.845 |
Înălţime în mm |
1.560 |
Lăţime inclusiv oglinzi (conducător auto/partea pasagerului) în mm |
2.104 |
Distanţa între axe în mm |
2.692 |
Masă proprie automobil în kg 4 |
2.095 |
Masă brută permisă în kg |
2.605 |
Sarcină utilă în kg |
585 |
Sarcină maximă pentru bare suport pentru plafon cu montaj fără bare longitudinale, în kg |
75 |
Masă remorcabilă cu frână, la pante cu înclinaţie de până la 12%/ descărcare bară de remorcare în kg 5 |
1.200 / 80 |
Capacitate portbagaj în l |
525–1.400 |
ROŢI ŞI ANVELOPE BMW.
Supunem anvelopele automobilelor noastre la teste stricte cu până la 50 de criterii diferite privind calitatea – semnificativ mai mult decât este necesar conform regulamentului uniform de etichetare a anvelopelor, care se aplică în întreaga Europă. Aici vei găsi toate informaţiile despre proprietăţile anvelopelor utilizate de BMW.
Consum de combustibil şi emisii de CO₂.
BMW iX2 xDrive30[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 17,7–16,3; autonomie electrică, WLTP în km: 418–449
[1] Valorile indicate se bazează pe procedura obligatorie de măsurare WLTP. Valorile reale depind de diverşi factori, cum ar fi greutatea încărcăturii, stilul de condus, traseul, condiţiile meteorologice, consumul electric auxiliar (inclusiv aer condiţionat), anvelope, starea bateriei.
Valorile pentru performanţe, consum şi emisii de CO₂ sunt valabile pentru automobilele cu transmisie standard. Valorile din paranteze pătrate se aplică automobilelor cu transmisie automată.