NOILE MODELE BMW M3 CS, BMW M3 COMPETITION CU xDRIVE M, BMW M3 COMPETITION, BMW M3, BMW M340i xDRIVE, BMW M340d xDRIVE.
BMW M3 CS:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 10,1 – 10,4
Emisii cumulate de CO₂ (WLTP), în g/km: 229 – 234
BMW M3 Competition Sedan cu xDrive M:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 10,0 – 10,1
Emisii cumulate de CO₂ (WLTP) în g/km: 228 – 230
BMW M3 Competition Sedan:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 9,8
Emisii cumulate de CO₂ (WLTP) în g/km: 223 – 224
BMW M3 Sedan:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 10,0 – 10,2
Emisii cumulate de CO₂ (WLTP) în g/km: 227 – 231
BMW M340i xDrive Sedan:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 7,8 – 8,5
Emisii cumulate de CO₂ (WLTP) în g/km: 177 – 192
BMW M340d xDrive Sedan:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 5,9 – 6,4
Emisii cumulate de CO₂ (WLTP) în g/km: 154 – 169
COMPARAŢIE MODELE BMW M SERIA 3 SEDAN.
Cele mai importante detalii de performanţă dintr-o privire: design, motor, suspensie şi putere.
BMW M3 CS.
- Motor performant BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie cu 550 CP.
- Suspensie specifică CS şi design uşor.
- Elemente de design exclusive M3 CS.
- 505 CP (450 kW), 650 Nm, acceleraţie de la 0 la 100 km/h în 3,4 s.
BMW M3 COMPETITION SEDAN.
- Motor performant BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie cu 510 CP.
- Transmisie rapidă Steptronic Sport M cu 8 trepte şi Drivelogic.
- Tracţiune spate sau tracţiune integrală xDrive M.
- 510 CP (375 kW), 650 Nm, acceleraţie de la 0 la 100 km/h în 3,9 s.
BMW M3 SEDAN.
- Motor performant BMW M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie cu 480 CP.
- Transmisie manuală M cu 6 trepte cu schimbare de viteză scurtă şi precisă.
- Tracţiune spate sportivă pentru emoţie maximă la limită.
- 480 CP (353 kW), 550 Nm, acceleraţie de la 0 la 100 km/h în 4,2 s.
BMW M340i xDRIVE SEDAN.
- Motor TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie cu 374 CP.
- Transmisie Steptronic Sport cu 8 trepte de viteză.
- BMW xDrive.
- 374 CP (275 kW), 500 Nm, acceleraţie de la 0 la 100 km/h în 4,4 s.
BMW M340d xDRIVE SEDAN.
- Motor M TwinPower Turbo diesel cu 6 cilindri în linie cu 340 CP
- Transmisie Steptronic Sport cu 8 trepte de viteză.
- BMW xDrive.
- 340 CP (250 kW), 700 Nm, acceleraţie de la 0 la 100 km/h în 4,6 s.
- BMW M3 CS.
- BMW M3 COMPETITION SEDAN.
- BMW M3 SEDAN.
- BMW M340i xDRIVE SEDAN.
- BMW M340d xDRIVE SEDAN.
BMW M3 CS – DETALIILE IMPORTANTE.
Dinamica de condus şi elementele de design ale BMW M3 CS.

- Dinamica
- Exterior
- Interior

Motorul de înaltă performanţă M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri.
Motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie cu 550 CP (405 kW) oferă distribuţie superioară a puterii şi sunetul inconfundabil al motorului M.

Dinamica de condus specifică CS.
De la arcurile specifice, barele anti-ruliu, elementele de amortizare şi braţele de control la controlul tracţiunii: BMW M3 CS este făcut pentru circuitul de curse.

Greutate redusă.
Pentru un condus mai agil, componentele din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) şi construcţia uşoară inteligentă reduc greutatea cu cca. 20 kg comparativ cu BMW M3 Competition cu xDrive M.

Capotă şi splitter-ul frontal din carbon.
Capota cu carbon vizibil şi splitter-ul frontal din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) întăresc semnificativ aspectul orientat spre performanţă al BMW M3 CS.

Faruri BMW Laserlight cu elemente galbene.
Farurile laser M fac ca luminile de fază lungă să bată deosebit de departe, amintind de maşinile de curse GT cu pictogramele lor galben intens.

Spoiler M Carbon spate.
Spoilerul spate M Carbon întăreşte presiunea de contact pe stradă la călătoriile mai rapide şi măreşte controlul tău asupra BMW M3 CS. Pe lângă valoarea sa vizuală ca referinţă la curse, generează mai multă forţă de presiune pe puntea spate şi asigură o experienţă de condus mai stabilă şi superioară, mai ales în timpul manevrelor rapide la viraje.

Scaune M Carbon.
Scaunul M Carbon bicolor Negru/roşu cu cusături contrastante combină materialele uşoare şi trăsăturile de competiţie ale unui scaun de curse cu seria de funcţionalităţi ale unui scaun M Sport.

Bancheta spate bicoloră Negru/roşu.
Prezenţa sportivă a exteriorului se continuă şi în partea din spate. Bancheta spate cu un aspect bicolor Negru şi Roşu atrage privirile în interior.

Consolă centrală din carbon cu emblemă roşie CS.
Consola centrală uşoară clasică, optimizată din punct de vedere al greutăţii, realizată din fibră de carbon, evidenţiază potenţialul dinamic al automobilului.
BMW M3 CS – IMPRESII.
Detaliile de design ale BMW M3 CS la exterior şi în interior.
Grila frontală specifică CS cu semnătură roşie.
Jante din aliaj uşoare, forjate cu design exclusiv CS cu anvelope pentru circuit.
Volan M îmbrăcat în piele Alcantara.
Bara de ancorare faţă M opţională.
Embleme specifice CS
Prag pentru portieră specific CS.
Opţional frâne M Carbon cu discuri din ceramică, în roşu.
Amortizor zgomot pe spate M Titanium.

BMW M3 CS grilă frontală specifică CS neagră cu semnătură model special roşie

BMW M3 CS Jante din aliaj uşoare, forjate (design exclusiv CS) cu anvelope pentru circuit

BMW M3 CS Volan M îmbrăcat în piele Alcantara

BMW M3 CS Bara de ancorare faţă M

BMW M3 CS Embleme specifice CS

BMW M3 CS Prag pentru portieră specific CS

BMW M3 CS Frâne M Carbon cu discuri din ceramică, Roşu lucios

BMW M3 CS Amortizor zgomot pe spate M Titanium
Grila frontală specifică CS cu semnătură roşie.
Jante din aliaj uşoare, forjate cu design exclusiv CS cu anvelope pentru circuit.
Volan M îmbrăcat în piele Alcantara.
Bara de ancorare faţă M opţională.
Embleme specifice CS
Prag pentru portieră specific CS.
Opţional frâne M Carbon cu discuri din ceramică, în roşu.
Amortizor zgomot pe spate M Titanium.
BMW M3 COMPETITION SEDAN – DETALIILE IMPORTANTE.
Dinamica de condus şi elementele de design ale BMW M3 Competition Sedan.

- Dinamica
- Design

Motor performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie.
Motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie cu 510 CP (375 kW) oferă distribuţie superioară a puterii şi sunetul inconfundabil al motorului M.

Transmisie Steptronic Sport.
Transmisia M Steptronic cu 8 trepte şi „Drivelogic” oferă numeroase opţiuni de schimbare a vitezelor: de la o experienţă de condus extrem de dinamică la una foarte confortabilă, în mod manual sau automat.

xDrive M.
xDrive M cu diferenţial M activ garantează tracţiune şi dinamică de condus maxime, atât în călătoriile zilnice, cât şi pe circuitul de curse. Tehnologia specifică M opţională îmbină agilitatea caracteristică tracţiunii spate cu controlul oferit de sistemul de tracţiune integrală.