Skip to main content

Site-ul nu este complet disponibil momentan.

Instrumentul nostru pentru gestionarea permisiunilor dvs. să utilizăm cookie-uri este offline temporar. Prin urmare, pot lipsi unele funcționalități care necesită consimțământul dvs. să utilizăm cookie-uri.

SUV-ul integral electric BMW iX2 xDrive30

VREAU ACEASTĂ CONFIGURAŢIE

BMW iX2 xDrive30[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 16,3-17,7; Autonomie electrică (WLTP) în km: 449 – 417

GAMA BMW X.

Caracteristica distinctivă a gamei BMW X este reprezentat de automobile individuale care au ADN-ul tipic X. Un design sportiv şi robust întâlneşte performanţa fără compromisuri. Cu acest SUV, vederea clară de pe scaun, tracţiunea integrală inteligentă BMW xDrive şi consumul de combustibil excelent îţi permit să explorezi lumea într-un mod nou şi interesant.

Recomandate
Preț crescător
Preț descrescător
Cai putere
iX M60
iX M60
  • 455 (619) kw (CP)
  • 0–100 de la 3,8 Sec
BMW i

BMW iX M60.

De la 132.804,00 €

BMW iX M60[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 21,9 – 24,7; Autonomie electrică (WLTP) în km: 564 – 501

iX xDrive40
  • până la 240 (326) kw (CP)
  • 0–100 de la 6,1 Sec
BMW i

BMW iX.

De la 80.325,00 €

iX3
  • până la 210 (286) kw (CP)
  • 0–100 de la 6,8 Sec
BMW i

BMW iX3.

De la 68.425,00 €

BMW iX2 xDrive30
  • până la 230 (313) kw (CP)
  • 0–100 de la 5,6 Sec
BMW i

BMW iX2.

De la 55.514,00 €

iX1 xDrive30
  • până la 230 (313) kw (CP)
  • 0–100 de la 5,6 Sec
BMW i

BMW iX1.

De la 53.967,00 €

XM
  • până la 480 (653) kw (CP)
  • 0–100 de la 4,3 Sec
BMW M

Modelele BMW XM.

X7 M60i xDrive
X7 M60i xDrive
  • 390 (530) kw (CP)
  • 0–100 de la 4,7 Sec
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

De la 128.044,00 €

BMW X7 M60i xDrive: Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 12,1 – 12,9; Emisii cumulate de CO₂ (WLTP), în g/km: 273 – 292

X6 M Competition
  • până la 460 (625) kw (CP)
  • 0–100 de la 3,9 Sec
BMW M

Modelele BMW X6 M.

De la 147.501,00 €

X5 M Competition
  • până la 460 (625) kw (CP)
  • 0–100 de la 3,9 Sec
BMW M

Modele BMW X5 M.

De la 144.466,00 €

X4 M
  • până la 353 (480) kw (CP)
  • 0–100 de la 4 Sec
BMW M

Modelele BMW X4 M.

De la 102.697,00 €

X3 M
  • până la 353 (480) kw (CP)
  • 0–100 de la 4 Sec
BMW M

Modelele BMW X3 M.

De la 101.091,00 €

BMW X2 M35i xDrive
BMW X2 M35i xDrive
  • 221 (300) kw (CP)
  • 0–100 de la 5,4 Sec
BMW M

BMW X2 M35i xDrive.

De la 59.322,00 €

BMW X2 M35i xDrive: Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 7,7 – 8,0; Emisii cumulate de CO₂ (WLTP), în g/km: 174 – 181

X1 M35i xDrive
X1 M35i xDrive
  • 221 (300) kw (CP)
  • 0–100 de la 5,4 Sec
BMW M

BMW X1 M35i xDrive.

De la 57.775,00 €

BMW X1 M35i xDrive: Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 7,8 – 8,1;Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 176 – 183

X7 xDrive40d
  • până la 259 (352) kw (CP)
  • 0–100 de la 5,9 Sec

BMW X7.

De la 103.054,00 €

X6 xDrive40i
  • până la 280 (381) kw (CP)
  • 0–100 de la 5,4 Sec

BMW X6.

De la 87.287,00 €

X5 xDrive40i
  • până la 280 (381) kw (CP)
  • 0–100 de la 5,4 Sec

BMW X5.

De la 82.586,00 €

X4 xDrive30d
  • până la 210 (286) kw (CP)
  • 0–100 de la 5,7 Sec

BMW X4.

De la 68.009,00 €

X3 xDrive30d
  • până la 210 (286) kw (CP)
  • 0–100 de la 5,7 Sec

BMW X3.

De la 64.260,00 €

X2 sDrive20i
  • până la 125 (170) kw (CP)
  • 0–100 de la 8,3 Sec

BMW X2.

De la 43.911,00 €

X1 sDrive20i
  • până la 125 (170) kw (CP)
  • 0–100 de la 8,3 Sec

BMW X1.

De la 42.364,00 €

SUBIECTE SUPLIMENTARE.

Centru de sustenabilitate Seria i

SUSTENABILITATE BMW.

BMW i7

ELECTROMOBILITATEA BMW.

PREZENTAREA GENERALĂ A GAMEI BMW X.

Pătrunde în lumea BMW X. Şi toate avantajele oferite de gama largă de modele BMW SUV. Indiferent că optezi pentru un SUV electric eficient, un model plug-in hybrid flexibil sau un motor cu combustie. De la maşini mici şi compacte până la modele mari cu 7 locuri şi automobile off-road luxoase şi confortabile. Noi sau uzate. Găseşte SUV-ul care se potriveşte perfect cu viaţa ta.

BMW X1.

SUV BMW X1

PRIMA GENERAŢIE (BMW E84).

Odată cu lansarea sa pe piaţă, în 2009, BMW X1 a trecut direct în fruntea segmentului SUV-urilor compacte premium. Robust şi versatil pe de o parte, sportiv şi agil pe de altă parte. Tracţiunea integrală inteligentă BMW xDrive distribuie puterea rapid şi eficient către roţile din faţă şi din spate. Tracţiunea şi dinamica de condus rezultate ating un nivel extrem de ridicat.

Din punct de vedere vizual, exteriorul său lasă o impresie sportivă şi puternică. Echipamentele pentru interior impresionează prin benzile ornamentale în culori asortate şi inserţiile din oţel inoxidabil de înaltă calitate.

Perioada de producţie: 2009 – 2015
Motoare: 2,0 - 3,0 litri (116 - 306 CP, 85 - 225 kW), 4 şi 6-cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.454 mm / 1.798 mm / 1.545 mm

SUV BMW X1

A DOUA GENERAŢIE (BMW F48).

Fie că vorbim despre liniile stridente care se ridică spre partea din spate sau de plafonul înclinat: designul sportiv al celei de-a doua generaţii BMW X1 îl face şi mai dinamic. Datorită unor echipamente inovatoare precum BMW Head-Up Display sau farurile cu LED cu iluminare adaptivă disponibile opţional, acest automobil off-road impresionează cu tehnologiile sale moderne. O nouă generaţie de motoare turbo diesel şi pe benzină asigură o combinaţie excelentă între eficienţă şi sportivitate. Mai mult, începând cu martie 2020, acest SUV este disponibil şi ca model plug-in hybrid. Pe lângă tracţiunea integrală agilă BMW xDrive, acum este disponibil şi cu tracţiune pe faţă.

Datorită grilei frontale duble semnificativ mai proeminentă şi a gurilor de admisie mai mari de pe părţile laterale ale spoilerului faţă, automobilul arată şi mai elegant din 2019, când a avut parte de un facelift.

 

Perioada de producţie: 2015 – 2022

Motoare: 1,5 - 2,0 litri (85 - 170 kW, 116 - 231 CP), 3 şi 4 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.439 – 4.447 mm/1.821 mm/1.582 – 1.612 mm

SUV BMW X1

A TREIA GENERAŢIE (BMW U11).

Din 2022, BMW X1 a devenit la fel de încrezător pe cât este de versatil şi funcţional. Acesta este disponibil ca model cu motor cu combustie, plug-in hybrid sau în versiune pur electrică. Limbajul său de design îi conferă o prezenţă impunătoare: fie că vorbim despre partea frontală proeminentă, cu o spectaculoasă grilă frontală dublă şi aproape pătrată, despre elementele de design monolitice sau despre impresionantele pasaje ale roţilor tipice pentru seria X.

Farurile adaptive cu LED subţiri, care se prelungesc spre marginile automobilului, scot în evidenţă accentele dinamice ale automobilului. Acelaşi lucru este valabil şi în cazul proporţiilor sale.

Combinaţia dintre putere şi dinamică se reflectă şi în echipamentele tehnice. BMW X1 este disponibil fie cu tracţiune faţă, fie cu agilul sistem BMW xDrive. Pe lângă o dinamică de condus îmbunătăţită, aceasta asigură şi un nivel ridicat de tracţiune şi siguranţă la volan. Transmisia automată Steptronic cu 7 trepte şi dublu ambreiaj asigură schimbări line ale treptelor de viteză, confort la volan şi scade consumul de combustibil. Modelele plug-in hybrid au o autonomie pur electrică (WLTP) de până la 86 km[1].

Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: 1,5 - 2,0 litri (136 - 326 CP, 100 - 240 kW)[2], 3 şi 4 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.500 mm/1.845 mm/1.630 – 1.642 mm

BMW X2.

SUV BMW X2

PRIMA GENERAŢIE (BMW F39).

Un automobil concept bazat pe BMW X1, BMW X2 a fost lansat în 2016. . De atunci, acest model SUV ne-a inspirat cu designul său expresiv şi cu strălucirea sa în materie de tehnologie. Pasajele aproape pătrate ale roţilor au un caracter exclusivist şi extrovertit, la fel ca linia plată a plafonului. În partea frontală, grila frontală dublă care se lărgeşte spre partea inferioară şi gurile de admisie transmit încredere şi îndrăzneală.

Şi în ceea ce priveşte dinamica de condus, BMW X2 este în fruntea „haitei” de modele SUV mai mici. Motoarele turbo moderne, în combinaţie cu transmisiile Steptronic, se asigură că ai mereu puterea la îndemână. Cu tracţiunea integrală BMW xDrive opţională, SUV-ul Coupé este în elementul lui şi departe de mediul urban. Pe orice suprafaţă, de fapt. Logourile BMW de pe montantul C amintesc de modele BMW emblematice precum 2000 CS şi 3.0 CSL.

 

Perioada de producţie: 2018 – prezent

Motoare: 1,5 - 2,0 litri (100 - 225 kW, 136 - 306 CP), 3 şi 4 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.360 mm/1.824 mm/1.512 – 1.526 mm

SUV BMW X2

A DOUA GENERAŢIE (U10).

Cea de-a doua generaţie a modelul BMW X2 a fost lansată în 2024. Designul SUV-ului este caracterizat de linii puternice şi de o siluetă de coupé. În partea frontală, grilele frontale sportive cu design Mesh scot în evidenţă aspectul izbitor al automobilului. În faţă şi în spate, luminile cu tehnologie LED de ultimă generaţie asigură un design sportiv şi vizibilitate optimă.

În interior te întâmpină materiale de înaltă calitate, tehnologii inovatoare şi confort ergonomic. Tapiţeria din piele sintetică perforată atrage toate privirile şi decorează scaunele incredibil de confortabile. Programele inovatoare de divertisment, care includ jocuri şi streaming video, pot fi urmărite în confort. Utilizează setările de navigaţie şi ale automobilului pe afişajul mare BMW Curved Display şi pe BMW Live Cockpit Professional. Iar plafonul panoramic din sticlă premium deschide spaţiul de deasupra ta, făcând ca interiorul să pară şi mai mare de pe toate scaunele.

Cu o putere de 170 CP (125 kW)[3], BMW X2 accelerează până la o viteză maximă de 213 km/h. Experimentează o dinamică de condus palpitantă şi beneficiază de ajutorul sistemelor inteligente de asistenţă pentru conducătorul auto, cum ar fi, de exemplu, Asistentul la parcare Plus, care îţi oferă şi o vizualizare 3D a zonei înconjurătoare. Sau Driving Assistant Professional, care menţine în siguranţă pe banda de rulare şi distanţa faţă de alte automobile până la 210 km/h.

Perioada de producţiei: începând cu 2024
Motoare: 1,5 - 2,0 litri (150 - 300 CP, 110 - 221 kW), 3 şi 4 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.554 – 4.567 mm/1.845 mm/1.575 – 1.590 mm

BMW X3.

SUV BMW X3

PRIMA GENERAŢIE (BMW E83).

În 2003, BMW X3 a fost prezentat la cea de-a 60-a ediţie a IAA. Acolo, automobilul off-road a fost prezentat aproape fără concurenţă. Noul sistem inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive a debutat aici. Acesta distribuie eficient puterea între puntea faţă şi cea spate. Şi designul atrăgător şi sportiv a fost prezentat în premieră aici. De exemplu, în spectaculoasa parte frontală a maşinii, în care farurile bi-xenon sunt în aceeaşi linie cu grila frontală dublă. Acestea scot în evidenţă semnalizatoarele caracteristice, care fac ca automobilele BMW din această perioadă să fie uşor de recunoscut de la distanţă, chiar şi pe întuneric.

A avut parte de un facelift în 2006. Acesta a rafinat grila radiatorului, stopurile şi spoilerul faţă. Motoarele au devenit mai eficiente şi mult mai puternice.

 

Perioada de producţie: 2003 – 2010

Motoare: 2,0 - 3,0 litri (105 - 210 kW, 143 - 286 CP), 4 şi 6 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.565 mm/1.853 mm/1.674 mm

SUV BMW X3

A DOUA GENERAŢIE (BMW F25).

Şase ani mai târziu, succesorul apare cu un design complet nou. Încrezător şi competent cu o gamă întreagă de funcţii noi. De exemplu, amortizoare controlate electronic care se adaptează în mod activ la suprafaţa drumului. Şi controlul dinamicii de condus, care permite motorului să răspundă mai rapid la mişcările pedalei de acceleraţie. Acest lucru este valabil şi pentru schimbările dinamice ale treptelor de viteze, precum şi pentru sensibilitatea direcţiei şi a controlului dinamic al stabilităţii (DSC). O gamă întreagă de sisteme inteligente de asistenţă, cum ar fi asistentul de menţinere a benzii de circulaţie şi BMW Head-Up Display, permit o experienţă de condus complet nouă. Asta fără a fi nevoiţi să renunţăm la virtuţile standard ale unui model BMW.

Versiunea actualizată în 2014 a SUV-ului introduce un nou design al farurilor şi semnalizatoare în oglinzile exterioare. Interiorul este dotat cu mai multe elemente cromate, un volan din piele disponibil standard şi mult mai multe opţiuni pentru personalizarea modelului BMW X3.

 

Perioada de producţie: 2010 – 2017

Motoare: 2,0 - 3,0 litri (105 - 230 kW, 143 - 313 CP), 4 şi 6 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.648 mm/1.881 mm/1.661 mm

SUV BMW X3

A TREIA GENERAŢIE (BMW G01 & F97).

Cea de-a treia generaţie a SUV-ului este disponibilă din 2017. Deşi modelul este mai mare decât predecesorul său, are o greutate mai mică. Acest lucru îl face deosebit de agil. Farurile, grila radiatorului şi stopurile maşinii îi scot în evidenţă lăţimea. Graţie grilei frontale duble şi gurilor de admisie mai late, BMW X3 este plin de încredere şi sportiv.

Habitaclul are multă personalitate, este modern şi poate fi operat prin intermediul comenzilor prin gesturi BMW. Sistemele inteligente de asistenţă sunt printre cele mai bune din întreaga industrie. De exemplu, automobilul poate depăşi automat. Şasiul, transmisia şi motorul au un design sportiv. Este disponibilă şi tracţiunea integrală inteligentă BMW xDrive. Maşina este pregătită pentru orice situaţie: în mediul urban, în mediul rural sau în natură.

 

Perioada de producţie: 2017 – prezent

Motoare: 2,0 - 3,0 litri (184 - 510 CP, 135 - 375 kW)[2], 4 şi 6 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.708 – 4.734 mm/1.891 – 1.897 mm/1.667 – 1.676 mm

BMW X4.

SUV BMW X4

PRIMA GENERAŢIE (BMW F26).

În 2014, BMW a prezentat un SUV Coupé de clasă medie. În ceea ce priveşte aspectele tehnice, BMW X4 este bazat pe BMW X3. Cu toate acestea, din punct de vedere al designului, este foarte diferit. Linia curbată a plafonului şi liniile estetice duble subliniază caracterul sportiv al automobilului, chiar şi privit din lateral. De asemenea, şi partea din faţă şi cea din spate scot în evidenţă lăţimea automobilului. Acest lucru se datorează grilei frontale duble din faţă, precum şi farurilor şi stopurilor care se extind pe părţile laterale ale automobilului.

BMW X4 este propulsat de o gamă largă de motoare. Unităţile de propulsie eficiente şi puternice permit automobilului să funcţioneze într-un mod agil şi dinamic în orice situaţie. Sistemul de tracţiune integrală disponibil standard permite o dinamică de condus unică. Pe orice suprafaţă, de fapt.

 

Perioada de producţie: 2014 – 2018

Motoare: 2,0 - 3,0 litri (135 - 230 kW, 184 - 313 CP), 4 şi 6 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.671 mm/1.881 mm/1.624 mm

SUV BMW X4

A DOUA GENERAŢIE (BMW G02 & F98).

Cea de-a doua generaţie a modelului BMW X4 este şi mai sportivă. Cu pasaje ale roţilor îndrăzneţe, un ecartament lat şi o linie a plafonului asemănătoare unui coupé. Astfel, designul transferă la exterior caracteristicile tipice ale unui model X: putere, încredere şi sportivitate. Stopurile cu LED înguste lăţesc vizual partea din spate a automobilului. Acelaşi lucru face şi linia ridicată de deasupra aripilor spate. Grilă frontală dublă şi farurile cu LED înguste domină partea frontală a automobilului. Acest lucru consolidează expresia sportiv şi dinamică a acestui SUV Coupé.

Sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive este inclus pe toate modelele BMW X4. În combinaţie cu transmisia automată cu 8 trepte, care este disponibilă standard, automobilul impresionează printr-o dinamică de condus inegalabilă. Interiorul dispune de ecrane tactile mari, comenzi prin gesturi BMW şi sisteme inteligente şi moderne de asistenţă.

 

Perioada de producţie: 2018 – prezent

Motoare: 2,0 - 3,0 litri (135 - 375 kW, 184 - 510 CP), 4 şi 6 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.733 – 4.758 mm/1.918 – 1.938 mm/1.618 – 1.621 mm

BMW X5.

SUV BMW X5

PRIMA GENERAŢIE (BMW E53).

O inovaţie revoluţionară: în 1999, primul automobil off-road de la BMW a fost prezentat lumii. Acest Automobil Sportiv Utilitar (SUV) cu tracţiune integrală disponibilă standard combină exclusivitatea cu sportivitatea şi confortul. Un automobil de clasă premium cu agilitatea pe care o aştepţi de la un BMW. Nu în ultimul rând, datorită configuraţiei excelente a şasiului şi suspensiei şi a motoarelor puternice cu şase şi opt cilindri.

În 2003, facelift-ul conferă un aspect distinctiv graţie grilei frontale duble revizuite. Dar aduce şi îmbunătăţiri tehnice sub forma noului BMW xDrive. Tracţiunea semnificativ îmbunătăţită şi capacitatea de reacţie mai rapidă oferă avantaje clare în ceea ce priveşte manevrabilitatea şi dinamica. În 2004, cel mai puternic motor cu opt cilindri devine disponibil - cu BMW X5 4,8is. Cilindreea sa de 4,8 litri şi puterea de 360 CP (265 kW) scot în evidenţă acest model. Sunt produse peste 500.000 de unităţi ale modelului E53.

 

Perioada de producţie: 1999 – 2006

Motoare: 3,0 - 4,8 litri (135 - 265 kW, 184 - 360 CP), 6 şi 8 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.667 mm/1.872 – 1.925 mm/1.707 – 1.715 mm

SUV BMW X5

A DOUA GENERAŢIE (BMW E70).

În 2006, apare succesorul modelului BMW X5. Acesta impresionează cu inovaţiile sale tehnice, cum ar fi tracţiunea adaptivă. Beneficiază de stabilizare anti-ruliu şi influenţează în mod activ amortizoarele. Din punct de vedere vizual, acest automobil de teren este mai sportiv şi mai agil datorită designului revizuit. Acest lucru se datorează, printre altele, pasajelor distinctive ale roţilor. Farurile au semnalizatoare în formă de inel şi lumini de deplasare integrate. Astfel, automobilul poate fi identificat imediat ca fiind un BMW, fie că este la amurg sau pe timp de noapte. Un al treilea rând opţional de scaune permite acum transportul a până la şase pasageri suplimentari.

În actualizarea modelului din 2010, SUV-ul primeşte faruri cu LED. Şi o gamă de motoare complet modernizată. Sistemele inteligente de asistenţă includ acum Speed Limit Info şi pilot automat activ. O altă funcţie memorabilă este sistemul Side View. Această funcţie constă în camere amplasate pe părţile laterale ale automobilului pentru a le oferi conducătorilor auto o imagine de ansamblu şi mai bună.

 

Perioada de producţie: 2006 – 2013

Motoare: 3,0 - 4,8 litri (173 - 300 kW, 235 - 408 CP), 6 şi 8 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.854 mm/1.933 mm/1.739 mm

SUV BMW X5

A TREIA GENERAŢIE (BMW F15).

Îmbunătăţirile aerodinamice ale celei de-a treia generaţii sunt vizibile imediat. Un sistem sofisticat de guri de admisie în spoilerul faţă şi o priză de aer în spatele roţilor din faţă reduc vortexurile de aer create în pasajele roţilor din faţă. Acest lucru sporeşte coeficientul aerodinamic. Proporţiile armonioase emană rafinament, încredere şi agilitate.

Lumina ambientală din interior arată deosebit de elegant. Utilizarea de materiale de înaltă calitate, prelucrate în mod minuţios, scoate în evidenţă această abordare nobilă. Acest lucru poate fi observat, de exemplu, în cazul pielii cu cusături duble. Poţi controla intuitiv sistemele complete de asistenţă pentru conducătorul auto datorită controlerului tactil iDrive revizuit cu interfaţă sensibilă. Inclusiv pilotul automat cu asistenţă în ambuteiaje. Şi sistemul BMW Night Vision, care face ca oamenii şi animalele să fie uşor de văzut pe întuneric.

 

Perioada de producţie: 2013 – 2018

Motoare: 2,0 - 4,4 litri (160 - 330 kW, 218 - 450 CP), 4, 6 şi 8 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.880 – 4.886 mm/1.938 – 1.985 mm/1.717 – 1.762 mm

SUV BMW X5

A PATRA GENERAŢIE (BMW G05).

BMW X5 este încrezător şi impresionant datorită dimensiunilor sale sporite şi a grilei frontale duble, acum formată dintr-o singură bucată. Opţional, farurile cu LED pot ilumina clar şoseaua cu ajutorul sistemului Laserlight. BMW Live Cockpit Professional devine complet digital şi poate fi personalizat pentru a se potrivi nevoilor tale. Îl poţi controla intuitiv prin gesturi şi comenzi vocale. Sistemele moderne inteligente de asistenţă ajută conducătorul auto în situaţii periculoase, cum ar fi la frânare.

În pachetul off-road, SUV-ul dispune de patru moduri de rulare pentru diferite tipuri de teren. Pentru o experienţă ideală la volan în orice moment. Motoarele eficiente şi şasiul reglabil asigură agilitate şi dinamică. Ca model plug-in hybrid, acest SUV oferă plăcerea de a conduce fără emisii locale şi aproape silenţios în deplasările tale de zi cu zi, datorită motorului electric auxiliar.

Perioada de producţie: 2018 – 2022
Motoare: 2,0 - 4,4 litri (231 - 530 CP, 170 - 390 kW), 4, 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.922 – 4.938 mm/2.004 – 2.015 mm/1.745 – 1.747 mm

SUV BMW X5

A CINCEA GENERAŢIE (BMW G05 & F95).

În 2022, datorită unui facelift complet al părţii frontale, BMW X5 arată ca un model aproape nou. Un design emblematic care scoate în evidenţă aspectul sportiv. Grila radiatorului caracteristică BMW este dotată cu sistemul de iluminare „Iconic Glow”. Faruri cu LED mai înguste. Împreună, acestea creează un chip frapant şi expresiv. Această abordare de design se extinde la stopurile cu LED tridimensionale şi la ecartamentul mai lat al părţii din spate. În funcţie de pachetul selectat, aspectul modern (X Line) sau cel sportiv (pachetul M Sport) al modelului BMW X5 este îmbunătăţit şi mai mult.

Şi interiorul automobilului este modern. Afişajul integrat BMW Curved Display şi BMW Interaction Bar, ca element de operare, creează o experienţă multimedia. Aplicaţiile din sticlă „Crafted Clarity” conferă un accent luxos. Elementele din sticlă de cristal lustruită sunt lucrate manual şi decorează schimbătorul de viteze cu simbolul X iluminat, butonul start/stop şi controlerul iDrive. Graţie noului sistem de asistenţă pentru remorcă, te poţi deplasa acum şi cu spatele cu o remorcă ataşată.

SUV-ul oferă o dinamică de condus sportivă cu puternicul motor BMW TwinPower Turbo cu combustie şi 6 cilindri. Impresionează prin confortul suprem la volan datorită pachetului xOffroad şi a suspensiei pneumatice adaptive pe 2 axe.

 

Perioada de producţie: 2022 – prezent

Motoare: 3,0 - 4,4 litri (298 - 625 CP, 219 - 460 kW)[2], 6 şi 8 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.935 mm / 2.004 mm / 1.765 mm

BMW X6.

SUV BMW X6

PRIMA GENERAŢIE (BMW E71).

Este un Coupé? Este un SUV? În 2008, pe străzi apare un automobil off-road care nu poate fi încadrat în nicio clasă. BMW X6 combină cele mai bune calităţi ale ambelor clase de automobile. Un automobil pentru individualişti care apreciază performanţa. Graţie motoarelor cu 6 şi 8 cilindri, dispune de multă putere, pe care Dynamic Performance Control o implementează în mod optim, sporind în acelaşi timp precizia direcţiei. Împreună cu sistemul inteligent de tracţiune integrală xDrive, stabilitatea direcţională şi tracţiunea sunt optimizate, deoarece cuplul poate fi distribuit eficient la fiecare roată în parte.

 

Acest automobil de teren are un aspect deosebit de aerodinamic datorită liniilor laterale asemănătoare unui coupé. În combinaţie cu grila frontală dublă, farurile înguste lărgesc vizual partea din faţă a maşinii.

Designul se schimbă discret ca parte a actualizării din 2012 a modelului. Semnalizatoarele laterale sunt disponibile acum cu tehnologie LED. De asemenea, este disponibilă o gamă mai largă de opţiuni de echipare. De exemplu, capota sportivă.

Perioada de producţie: 2008 – 2014
Motoare: 3,0 - 4,4 litri (173 - 300 kW, 235 - 408 CP), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.876 – 4.877 mm/1.983 mm/1.684 – 1.690 mm

SUV BMW X6

A DOUA GENERAŢIE (BMW F16).

Succesorul intră în scenă cu un caracter şi mai independent. Farurile „trase” până la grila frontală dublă fac ca acest model SUV să pară şi mai lat. Partea frontală este şi mai accentuată. Stopurile mai late sporesc aspectul părţii din spate. Bordurile duble de pe părţile laterale atrag toate privirile. Interiorul dispune de materiale de înaltă calitate, instrumente moderne şi iluminare ambientală reglabilă în funcţie de culoare. Bucură-te de o cantitate practic nelimitată de muzică şi conţinut prin streaming.

Noile motoare oferă mai multă putere, sporind în acelaşi timp eficienţa. Împreună cu tracţiunea integrală xDrive disponibilă standard şi cu transmisia automată cu 8 trepte, acestea te invită să te bucuri de o deplasare dinamică şi agilă.

Perioada de producţie: 2014 – 2019
Motoare: 3,0 - 4,4 litri (190 - 330 kW, 258 - 450 CP), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.909 mm/1.989 mm/1.689 – 1.702 mm

SUV BMW X6

A TREIA GENERAŢIE (BMW G06).

În 2019, noua versiune BMW X6 beneficiază de proporţii consistente şi un design expresiv. Faruri pe faţă şi stopuri pe spate foarte înguste şi lungi. Guri de admisie mari pe părţile laterale şi sub grila frontală dublă. Datorită iluminării automate şi a sistemului opţional Laserlight, SUV-ul este vizibil chiar şi pe întuneric. Motoarele puternice, sistemele inteligente de asistenţă şi tracţiunea integrală xDrive standard asigură o dinamică de condus deosebit de impresionantă.

 

Cele 20 de difuzoare ale sistemului de sunet surround Bowers & Wilkins Diamond îţi oferă o experienţă de ascultare de neuitat. Cu BMW X6, ajungi la destinaţie nu doar rapid şi în siguranţă, ci şi în confort maxim.

Perioada de producţie: 2019 – 2022
Motoare: 2,0 - 3,0 litri (265 - 530 CP, 195 - 390 kW), 4 şi 6/8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.935 – 4.948 mm/2.004 – 2.019 mm/1.693 – 1.697 mm

SUV BMW X6

A PATRA GENERAŢIE (BMW G06 & F96).

Sportivitate musculoasă cu expresivitate maximă. Cea de-a patra generaţie a modelului BMW X6 este echipată standard cu pachetul M Sport. Partea frontală decorată cu sistem de iluminare „Iconic Glow” pe grilă atrage privirile tuturor. La fel şi elementele de design sportive, optimizate din punct de vedere aerodinamic la exterior. Pachetul M Shadow Line lucios, ţevile de eşapament specifice M, jantele din aliaj uşor BMW de 20” şi bara-spoiler faţă şi spate cu design M atrag atenţia tuturor.

Sportivitatea luxoasă şi tehnologiile moderne definesc interiorul. Afişajul BMW Curved Display şi panoul de instrumente cu ecran specific M, volanul M îmbrăcat în piele, pedalele M exclusive şi pragurile portierelor decorate cu inscripţia M iluminată îl fac deosebit de elegant.

Cu motorul său puternic BMW M TwinPower Turbo cu 8 cilindri, acest model SUV are parte de o dinamică pură de condus. Datorită pachetului xOffroad şi a transmisiei Steptronic Sport cu 8 trepte, oferă confort maxim la volan pe orice suprafaţă. De asemenea, este controlat direct şi agil prin intermediul suspensiei M adaptive şi al funcţiei de sprint.

Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: 3,0 - 4,4 litri (298 - 625 CP, 219 - 460 kW), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.960 mm / 2.004 mm / 1.700 mm

BMW X7.

SUV BMW X7

PRIMA GENERAŢIE (BMW G07).

Când BMW X7 este lansat, devine cel mai mare SUV construit vreodată de BMW. În această privinţă, poate fi comparat doar cu modelul BMW XM, lansat ulterior. Cu toate acestea, stilul său minimalist şi limbajul simplu de design îl fac uşor şi agil. Sportiv şi plin de încredere, acesta se bazează pe calităţile emblematice BMW. Şi le redefineşte. Confortul luxos la volan şi dinamica de condus puternică se remarcă în această clasă. Acest lucru se datorează, printre altele, braţelor duble de suspensie în faţă, osiei cu cinci legături în spate, precum şi tracţiunii integrale xDrive şi transmisiei automate cu 8 trepte.

La interior, în faţă, conducătorul auto primeşte toate informaţiile relevante prin intermediul a două ecrane de 12,3“ şi controlează simultan diversele funcţii şi sistemele inteligente de asistenţă. În partea din spate, două ecrane gestionează sistemul de divertisment de la bord. Când pasagerii privesc în sus, pot vedea un plafon panoramic disponibil standard, care dispune de 15.000 de puncte de lumină colorată în întuneric. SUV-ul oferă o gamă largă de opţiuni de personalizare. De la piele Merino cu cusături contrastante până la vopsea exclusivistă, toate dorinţele sunt îndeplinite.

În 2022, BMW X7 primeşte un facelift expresiv şi elegant. Cu grila frontală iluminată BMW „Iconic Glow”, ecartamentul lat şi noua culoare exterioară Gri Sparkling Copper, statutul său de automobil de lux este scos în evidenţă. Afişajul BMW Curved Display şi sistemul de operare BMW 8 din habitaclu asigură o experienţă digitală inovatoare.

 

Perioada de producţie: 2019 – prezent
Motoare: 3,0 - 4,4 litri (259 - 390 kW, 352 - 530 CP), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 5.151 – 5.181 mm/2.000 mm/1.835 mm

BMW XM.

SUV BMW XM

PRIMA GENERAŢIE (BMW G09).

Datorită noului motor V8, puternicul BMW XM cucereşte şoselele cu o putere de 748 CP (550 kW). Iar cu o autonomie pur electrică de 83 km (WLTP)[1], asigură în acelaşi timp o deplasare silenţioasă şi fără emisii locale. Datorită tehnologiei moderne plug-in hybrid, SUV-ul combină ce-i mai bun din cele două lumi.

De asemenea, proporţiile ample şi puternice demonstrează independenţa sa fără compromisuri. Cu noul său design frontal inconfundabil, marca BMW M îşi menţine poziţia consacrată în segmentul de lux.

Combinaţia de elemente BMW M şi BMW X este menţinută în mod consecvent şi la interior. Partea din faţă este orientată spre performanţă. Aşa cum este tipic pentru BMW M, conducătorul auto este în mod clar în centrul atenţiei. Noul grup de ecrane al BMW Curved Display creează o punte între orientarea tradiţională către conducătorul auto şi funcţiile moderne şi digitale.

Partea frontală axată pe conducătorul auto este juxtapus cu atmosfera confortabilă şi luxoasă din spate. Aici, pasagerii sunt răsfăţaţi cu un loc de relaxare demn de o vedetă. Datorită materialelor de înaltă calitate, a suprafeţelor rafinate şi a detaliilor expresive. Punctul de atracţie vizuală în partea din spate este plafonul cu o structură prismatică tridimensională. Împreună cu iluminarea ambientală, acest element subliniază într-un mod impresionant interacţiunea dintre luxul progresiv şi confort.

Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: Motor cu combustie de 4,4 litri (489 - 585 CP, 360 - 430 KW) cu 8 cilindri + motor electric (197 CP, 145 kW), putere totală (653 - 748 CP, 480 - 550 kW)[2]
Lungime/lăţime/înălţime: 5.110 mm/2.005 mm/1.755 mm

BMW iX1.

BMW iX1

PRIMA GENERAŢIE (BMW U11 BEV).

În 2022, BMW iX1 este primul SUV electric lansat de BMW. În acelaşi timp, este modelul electric entry-level din clasa SUV-urilor BMW mai mici.

BMW iX1 combină dinamica de condus impresionantă a unui SUV compact clasic cu eficienţa modernă a tehnologiei BMW eDrive. Oferă o autonomie mare datorită bateriei plate de înaltă tensiune amplasate sub caroserie şi a sistemului de recuperare: până la 474 de kilometri (WLTP)[1] cu o singură încărcare a bateriei. Puterea de 313 CP (230 kW)[4] completează acest pachet impresionant de puternic.

Partea frontală îndrăzneaţă şi proporţiile spectaculoase creează o vedere laterală modernă şi dinamică. Accentele albastre scot în evidenţă motorul electric al acestui automobil robust. Interiorul acestui E-SUV este la fel de modern. Bucură-te de o experienţă deosebit de confortabilă datorită scaunelor active. Elegantul ecran fără ramă BMW Curved Display cu control tactil şi vocal este interfaţa centrală pentru puternicul BMW iDrive.

Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: Motor electric (204 – 313 CP, 150 – 230 kW)[4]
Lungime/lăţime/înălţime: 4.500 mm/1.845 mm/1.616 mm

BMW iX2.

SUV BMW iX2

PRIMA GENERAŢIE (BMW U10 BEV).

BMW iX2 2024 combină spaţiul generos dintr-un SUV cu avantajele propulsiei pur electrice. Acesta are un design puternic, cu linii spectaculoase şi o siluetă de SUV coupé. În partea frontală, grilă frontală iluminată BMW Iconic Glow scoate în evidenţă caracterul unic al maşinii. În combinaţie cu jantele M din aliaj uşor de 20", echipamentele din pachetul M Sport conferă un impuls suplimentar aspectului vioi al BMW iX2.

Acest SUV este la fel de elegant la interior pe cât este de puternic la exterior. Scaunele sale sport ergonomice oferă suport optim chiar şi în cazul unui stil de condus sportiv. Foloseşte ecranul mare BMW Curved Display şi BMW Live Cockpit Professional cu Sistemul de operare 9 pentru a controla intuitiv muzica, jocurile şi navigaţia cu vizualizare clară a traseului. Iar datorită celor 12 difuzoare ale sistemului hi-fi Harmon Kardon, muzica ta preferată va suna şi mai impresionant! Plafon panoramic din sticlă premium deschide spaţiul de deasupra ta, făcând ca interiorul să pară şi mai mare din fiecare scaun.

Cu o putere de 313 CP (230 kW)[4], BMW iX2 accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,6 secunde. Pe lângă dinamica de condus excelentă, beneficiezi şi de sisteme inteligente de asistenţă, cum ar fi, de exemplu, Asistentul la parcare Plus, care îţi oferă şi o vizualizare 3D a zonei înconjurătoare. Sau Driving Assistant Professional, care menţine în siguranţă pe banda de rulare şi distanţa faţă de alte automobile.

Perioada de producţie: Începând cu 2024
Motoare: Motor electric (313 CP, 230 kW)[4]
Lungime/lăţime/înălţime: 4.554 mm/1.845 mm/1.560 mm

BMW iX3.

SUV BMW iX3

PRIMA GENERAŢIE (BMW G08 BEV).

Prezentat ca un automobil „concept” în 2018, versiunea electrificată a modelului BMW X3 a ajuns la parteneri în 2021. Graţie celei de-a cincea generaţii a tehnologiei BMW eDrive, BMW iX3 oferă o dinamică de condus impresionantă cu o putere de 286 CP (210 kW). Cuplul de 400 Nm este disponibil instantaneu şi în orice moment. Împreună cu şasiul reglat în mod inteligent, acesta este deosebit de dinamic în mişcare. Şi pe distanţe mai lungi. Datorită, în mare parte, sistemului de recuperare, autonomia pur electrică (WLTP) este de 450 de kilometri[1].

Dar acest SUV electric impresionează şi la interior. Habitaclul animat BMW Live are parte de o ambianţă modernă şi elegantă şi este decorat cu detalii precum butonul albastru de pornire. BMW iX3 se simte ca acasă atât în mediul urban, cât şi off-road.

Perioada de producţie: 2021 – prezent
Motoare: Motoare: Motorul electric (286 CP, 210 KW)
Lungime/lăţime/înălţime: 4.734 mm/1.891 mm/1.668 mm

BMW iX.

BMW iX i20

PRIMA GENERAŢIE (BMW i20).

Chiar şi partea frontală a modelului BMW iX garantează un aspect plin de expresivitate. Farurile extrem de înguste contrastează cu grila frontală dublă expansivă. În spatele acesteia, numeroşi senzori sunt gata de utilizare. Un alt aspect memorabil este designul aerodinamic curat şi consecvent, cu mânerele portierelor încastrate şi un limbaj de design clar.

Cu o autonomie impresionantă (WLTP) de până la 630 km[1] şi o putere de 523 CP (385 kW), acest E-SUV impresionează prin precizie tehnică, sofisticare şi adecvare la utilizarea de zi cu zi.

La interior, BMW iX sporeşte confortul, sportivitatea şi inovaţia într-o experienţă interioară complet nouă. Sistemul iDrive complet reproiectat este evoluţia logică pentru o utilizare simplă şi naturală. Toate notificările apar pe ecranele orientate spre conducătorul auto sau sunt proiectate pe parbriz prin intermediul afişajului Head-Up. Sistemele inteligente de asistenţă oferă o experienţă de condus confortabilă şi sigură. BMW iX este alegerea evidentă pentru un SUV pur electric, orientat spre viitor, din clasa premium.

Perioada de producţie: 2021 – prezent
Motoare: Motoare: Motor electric (326 – 619 CP, 240 – 455 kW)

ÎNTREBĂRI FRECVENTE.

Consum şi emisii CO₂.

BMW iX M60[1]:
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 21,9 – 24,7;
Autonomie electrică (WLTP) în km: 564 – 501

BMW iX[1]:
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 19,4 – 24,7;
Autonomie electrică, WLTP în km: 633 – 403

BMW iX3[1]:
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 17,6 – 18,0;
Autonomie electrică, WLTP în km: 461 – 471

BMW iX2[1]:
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 16,3 – 17,7;
Autonomie electrică, WLTP în km: 449 – 417

BMW iX1[1]:
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 15,4 – 18,1;
Autonomie electrică, WLTP în km: 417 – 474

BMW XM[1]:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 1,5 – 2,0;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 35 – 45;
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 32,5 – 33,6;
Autonomie electrică, WLTP în km: 76 – 83

BMW X7 M60i xDrive:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 12,1 – 12,9;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 273 – 292

BMW X7:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 7,8 – 12,9;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 203 – 292

BMW X6:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 7,1 – 12,3;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 187 – 279

BMW X5[1]:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 7,3 – 12,5;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 18 – 283;
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 22,9 – 27,0;
Autonomie electrică, WLTP în km: 94 – 110

BMW X4:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 5,7 – 9,5;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 149 – 215

BMW X3[1]:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 2,0 – 9,5;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 45 – 216;
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 18,9 – 20,5;
Autonomie electrică, WLTP în km: 42 – 50

BMW X2 M35i xDrive:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 7,7 – 8,0;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 174 – 181

BMW X2:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 5,1 – 8,0;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 133 – 181

BMW X1 M35i xDrive:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 7,8 – 8,1;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 176 – 183

BMW X1[1]:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 0,7 – 8,1;
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 16 – 183;
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 16,8 – 19,3;
Autonomie electrică, WLTP în km: 71 – 85

[1] Autonomia depinde de diverşi factori, în special: stilul individual de a conduce, caracteristicile rutei, temperatura exterioară, încălzire/sistemul de climatizare, sistemul de precondiţionare.

[2] Pentru plug-in hybrid: Valorile motorului electric depind de starea de încărcare a bateriei.

[3] Compus din motor cu combustie (115 kW) şi motor electric până la 14 kW.

[4] Creştere temporară <10 secunde peste valoarea nominală specificată. Cifrele pentru performanţe, consum şi emisii de CO₂ sunt valabile pentru automobilele cu transmisie standard.

Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO₂, consumul de energie electrică şi autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă şi respectă versiunea în vigoare a Regulamentului (UE) 715/2007. Pentru autonomie, datele determinate conform WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale (disponibile în acest caz pe piaţa din Germania). Pentru automobilele care au fost nou aprobate ca tip începând cu 1 ianuarie 2021, există doar datele oficiale conform WLTP. În plus, valorile NEDC sunt şterse din certificatele de conformitate începând cu 1 ianuarie 2023 conform Regulamentului UE 195/2022.  Pentru mai multe informaţii despre procedurile de măsurare WLTP, accesează www.bmw.com/wltp


Mai multe informaţii despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO₂ în funcţie de model ale noilor automobile pentru pasageri consultă „Ghidul consumului de combustibil, emisiilor de CO₂ şi al consumului de electricitate ale noilor automobile pentru pasageri”, disponibil gratuit la toate punctele de vânzare, Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Germany, şi la https://www.dat.de/co2/.

Datele de performanţă ale motoarelor pe benzină se aplică automobilelor care utilizează combustibil cu cifră octanică de 98 (RON). Datele privind consumul de combustibil se aplică automobilelor care utilizează combustibili de referinţă în conformitate cu Regulamentul UE 715/2007. De asemenea, poate fi utilizată benzină fără plumb cu cifra octanică de 91 (RON) şi mai mult, cu un conţinut maxim de etanol de 10% (E10). BMW recomandă combustibil cu cifra octanică de 95 (RON). Pentru maşinile de înaltă performanţă, BMW recomandă combustibil cu cifra octanică de 98 (RON).