PARTENERIATE ELECTRIZANTE.

BMW i

Colaborările BMW i.

PARTENERIATE ELECTRIZANTE.

Colaborările BMW i.

BMW i este pionier al tehnologiilor inovatoare şi vizionare. Astfel, colaborările cu persoane care determină inovaţia şi care gândesc în acelaşi mod nu este deloc surprinzătoare. Cu proiectele sale fascinante împreună cu parteneri din domeniul artelor, al culturii, al designului şi al arhitecturii sau proiecte de colaborare cu alte branduri premium care oferă produse ce completează perfect automobilele BMW i – aceast brand gândeşte global şi sustenabil.

PARTENERIATE ELECTRIZANTE.Colaborările BMW i.

BMW i este pionier al tehnologiilor inovatoare şi vizionare. Astfel, colaborările cu persoane care determină inovaţia şi care gândesc în acelaşi mod nu este deloc surprinzătoare. Cu proiectele sale fascinante împreună cu parteneri din domeniul artelor, al culturii, al designului şi al arhitecturii sau proiecte de colaborare cu alte branduri premium care oferă produse ce completează perfect automobilele BMW i – aceast brand gândeşte global şi sustenabil.

BMW i

TED.

BMW i a încheiat un parteneriat cu TED pentru a crea „Next Visionaries”, o iniţiativă globală care caută să provoace persoanele inovatoare, oamenii care aduc schimbări, visătorii şi vizionarii să reinterpreteze viitorul mobilităţii – să descopere cum visurile şi viziunile pot schimba modul în care ne vom deplasa peste 30, 50, 200 de ani.

Un număr total de peste 180 de viziuni au intrat în competiţia „Next Visionaries” în perioada de înscriere, care a fost de doar câteva săptămâni. Cele mai promiţătoare contribuţii au fost publicate spre discuţie într-o variantă editată pe www.nextvisionaries.com. Un juriu de selecţie alcătuit din experţi de la BMW i şi TED au ales apoi şase concurenţi pentru runda finală din Frankfurt. Aceştia au fost îndrumaţi de mentori cu experienţă – toţi vorbitori TED – care i-au ajutat să se pregătească pentru prezentarea de la deschiderea Salonului Internaţional Auto (IAA) de la Frankfurt din 2017.

Finaliştii competiţiei „Next Visionaries” şi-au prezentat în direct ideile unui public invitat format din 500 de persoane din domenii creative, din mediul de afaceri şi din media. Juriul a declarat-o câştigătoare a competiţiei pe Sandra Philips datorită ideii sale de utilizare în comun a automobilelor, care acordă atenţie factorilor sociali şi extraurbani. „Asemenea tuturor finaliştilor, Sandra Phillips a dat dovadă de creativitate. Conceptul propus de aceasta este destul de avansat şi ia în calcul schimbarea socială”, a afirmat Hildegard Wortmann, vicepreşedinte executiv al BMW şi membru al juriului „Next Visionaries”, care ne-a oferit mai multe detalii despre această decizie.

Premiul şi pasul următor pentru Sandra Phillips a fost să se pregătească pentru scena TED din New York, unde şi-a prezentat ideea în cadrul unui discurs TED, în noiembrie 2017.

INOVAŢII PENTRU VIITOR.
BMW i ÎN CAMPIONATUL „FIA FORMULA E”.

CAMPIONATUL „FIA FORMULA E”. #ELECTRICITEMENT– în cele mai mari oraşe ale lumii.

Hong Kong, Ciudad de Mexico, Paris, Berlin, New York, Montreal: Formula E electrizează unele dintre cele mai mari oraşe de pe planetă. Cursele inovatoare pentru monoposturi cu propulsie electrică sunt ţinute pe circuite stradale spectaculoase din toată lumea.

BMW a recunoscut încă de la început potenţialul Campionatului „FIA Formula E” şi a cucerit încă de atunci fanii cu automobilele BMW i Support Car în cadrul curselor de weekend. Qualcomm BMW i8 Safety Car este cel mai spectaculos dintre automobilele oferite de BMW i în calitate de „Partener auto oficial”.

Talentul din spatele Andretti Autosport este o vedetă a pistelor de curse din America: Michael Andretti. MS Amlin Andretti este şi unul dintre membrii fondatori ai Formula E. BMW îşi aduce contribuţia pentru a susţine echipa americană. Angajamentul acestei echipe de curse va fi prelungit după începerea sezonului 4, înainte ca BMW să facă parte dintr-o echipă de lucru în cadrul sezonului 5 al Campionatului „FIA Formula E”.

SOHO HOUSE.

Încă din octombrie 2014, BMW i şi Soho House Group (SHG) au creat împreună experienţe orientate spre arta contemporană, inovaţie şi design. În calitate de partener global de automobile al Soho House Group, BMW i va pune la dispoziţia membrilor şi a invitaţilor automobile BMW i3, pentru le oferi experienţă specială de condus la multe dintre locaţiile clubului şi la evenimente culturale. Soho House şi BMW i vor colabora în cadrul unui program de arte internaţional, în locaţiile Soho House din Europa şi din SUA.

Povestea Soho House a început în 1995 în Strada Greek din Londra. Două decenii mai târziu, portofoliul conţine în prezent numeroase cluburi, hoteluri, restaurante şi spa-uri în Marea Britanie, Europa continentală, SUA şi Canada.

  • Marea Britanie

    Londra este, desigur, metropola cea mai importantă din Anglia şi de asemenea cuprinde cea mai mare concentraţie de localuri Soho House. Nu departe de Soho House din Strada Greek este Dean Street Townhouse, un hotel cu 39 de camere, iar puţin mai departe spre est se află Shoreditch House. Dacă mergi spre vest găseşti Little House, cel mai bine păstrat restaurant cu bar şi lounge din Mayfair, precum şi Electric House din Notting Hill şi High Road House, un stabiliment liniştit din Chiswick. Toate locaţiile oferă mâncare şi băuturi excepţionale, precum şi numeroase oportunităţi de relaxare şi de practicare a diverselor sporturi.

    Cei cărora le place viaţa din afara orașului sunt de asemenea luaţi în considerare. La două ore de mers cu automobilul din capitală se află Babington House, o casă situată în zona rurală Somerset pe o întindere de aproximativ 73.000 m2. Aceasta cuprinde 32 de dormitoare cu design individual, un restaurant deschis 24 de ore pe zi şi avangardistul Cowshed Spa.

  • Europa continentală

    Prima locaţie din Europa continentală a fost Berlin, în districtul plin de viaţă Mitte. Soho House Berlin şi-a deschis porţile în mai 2010. Casa ocupă opt etaje, are o zonă vastă pentru club, piscină pe acoperiş şi bar, sală de sport complet echipată, sală de cinema şi Cowshed Spa cu baie hammam.

    Turul european continuă şi în sudul continentului: Soho House îşi deschide locaţii în Istanbul (în februarie 2015) şi în Barcelona (la începutul anului 2016).

  • America de Nord

    Anul 2003 marchează începutul prezenţei Soho House în America de Nord – într-o clădire de epocă construită iniţial pentru a fi utilizată ca depozit, în Meatpacking District. Soho House New York are şase etaje şi oferă 30 de camere spaţioase, restaurant, bar, cinematograf cu 44 de locuri, piscină pe acoperiş, precum şi Cowshed Spa.

    Următoarea adresă este chiar pe Sunset Boulevard, acolo unde Soho House West Hollywood a fost deschisă într-o clădire de birouri remarcabilă, în primăvara anului 2010. Aceasta a fost urmată, câteva luni mai târziu, de Soho Beach House în Miami care oferă farmec sud-american, două piscine şi propriul club pe plajă.

    Doi ani mai târziu, chiar peste „frontiera verde”, s-a deschis Soho House Toronto, care a fost inaugurată cu o serie de evenimente pentru a sărbători Festivalul Internaţional de Film de la Toronto.

    În august 2014 – conform motto-ului „Păstrează-l pe cel mai mare pentru final” –, SHG şi-a deschis cea mai vastă proprietate deţinută până în prezent: Soho House Chicago, pe terenul de 10.000 m2 al unei foste fabrici de curele.

Louis Vuitton.

Genţi de voiaj excepţionale pentru un automobil excepţional. Louis Vuitton a creat o nouă gamă de genţi de voiaj pentru BMW i8, fabricate în întregime din fibre de carbon, pentru a se asorta cu habitaclul. Stofa creată din material inovator extrem de uşor, dar în acelaşi timp foarte durabil, este caracterizată prin rezistenţă foarte mare la impact, rupere şi abraziune. La fel ca BMW i8, gama de genţi de voiaj impresionează prin designul unic – elegant, masculin şi inconfundabil.

Setul de genţi a fost creat pentru a asigura utilizarea optimă a spaţiului. Geanta mare pentru voiaj, pe care o poţi transporta în mână sau pe urmăr, se potriveşte perfect în portbagajul BMW i8. Există spaţiu liber pentru geanta de haine pe raftul de depozitare din portbagaj. Servieta rezistentă cu suprafaţă rigidă, care este ideală pentru laptop, stă în perfectă siguranţă pe scaunele din spate. Iar geanta mică pentru călătorie poate fi aşezată deasupra servietei. Toate genţile din setul pentru voiaj au mânere din piele, plăcuţe pentru nume, precum şi celebrul lacăt marca Louis Vuitton.

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i3 (94 Ah) (3):
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 0
    Consum de energie, în kWh/100 km: 13,6*/ 13,1**

    Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i3 (94 Ah) cu sistem de extindere a autonomiei (3):
    Emisii medii de CO2, în g/km: 14,0*/ 13,0**
    Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 11,9*/ 11,5**
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,6

    Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i3s (94 Ah) (3):
    Emisii medii de CO2, în g/km: 0
    Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 14,3
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0

    Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i3s (94 Ah) cu sistem de extindere a autonomiei (3):
    Emisii medii de CO2, în g/km: 14,0
    Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 12,5
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,7

    Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i8 cu BMW iPerformance şi sistem hibrid „plug-in” (3):
    Emisii medii de CO2, în g/km: 42
    Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 14,0
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 1,9

    Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i8 Roadster cu BMW iPerformance şi sistem hibrid „plug-in” (3):
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 2,1
    Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 14,5
    Emisii medii de CO2, în g/km: 46

    * Jante 1: de 19”

    ** Jante 2: de 20”, cu anvelope de iarnă

    Cifrele pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie se aplică în funcţie de formatul de jante şi anvelope selectat.

    Autonomia automobilului depinde de diverşi factori, în special de: stilul individual de condus, ruta selectată, condiţiile meteo, utilizarea sistemului de încălzire/ aer condiţionat şi de cerinţele individuale.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.