MAI MULTĂ AGILITATE. MAI PUŢINĂ REZISTENŢĂ LA ÎNAINTARE.

Aerodinamică.

MAI MULTĂ AGILITATE. MAI PUŢINĂ REZISTENŢĂ LA ÎNAINTARE.

Aerodinamică.

Ideile bune nu sunt neapărat şi complicate: datorită măsurilor aerodinamice precum controlul gurilor de aerisire, spoilerul spate activ sau prizele de aer „Air Curtain” din spoilerul faţă, automobilul tău BMW poate atinge un coeficient optimizat de rezistenţă la înaintare. Acest lucru are efect pozitiv asupra eficienţei şi stabilităţii la condus şi scade în acelaşi timp nivelul de zgomot în habitaclu. Convinge-te singur(ă).

MAI MULTĂ AGILITATE. MAI PUŢINĂ REZISTENŢĂ LA ÎNAINTARE.Aerodinamică.

Ideile bune nu sunt neapărat şi complicate: datorită măsurilor aerodinamice precum controlul gurilor de aerisire, spoilerul spate activ sau prizele de aer „Air Curtain” din spoilerul faţă, automobilul tău BMW poate atinge un coeficient optimizat de rezistenţă la înaintare. Acest lucru are efect pozitiv asupra eficienţei şi stabilităţii la condus şi scade în acelaşi timp nivelul de zgomot în habitaclu. Convinge-te singur(ă).

Read more

GRILĂ RADIATOR CU DIRECŢIONARE ACTIVĂ A FLUXULUI DE AER.

Grila radiatorului cu direcţionare activă a fluxului de aer ştie când este nevoie de aer pentru motor, frâne sau alte componente şi deschide automat prizele de aer. Dacă nu mai este necesară admisia de aer, le închide din nou, ceea ce îmbunătăţeşte aerodinamica şi are drept rezultat consum mic de combustibil.

PRIZE DE AER „AIR CURTAIN”.

În timp ce tu controlezi automobilul, prizele de aer „Air Curtain” controlează fluxul de aer. Acest lucru se datorează faptului că scad rezistenţa la înaintare a caroseriei într-un mod foarte simplu, dar foarte eficient. Canalele sale care se îngustează accelerează fluxul de aer şi îl ghidează pentru a trece pe lângă roţi. Astfel se reduc turbulenţele în arcadele roţilor şi frecarea la nivelul caroseriei, iar consumul de combustibil şi emisiile de CO2 sunt mici.

PRIZE DE AER „AIR BREATHER”.

Accelerezi. Mergi din ce în ce mai repede. Şi totuşi nu simţi nicio rezistenţă la înaintare. Acest lucru se întâmplă pentru că prizele de aer „Air Breather” direcţionează aerul de la roţile din faţă, iar astfel turbulenţele din zona arcadelor roţilor se reduc, curenţii de aer se descompun şi prin urmare consumul de combustibil şi emisiile de CO2 sunt mici.

SPOILER SPATE ACTIV.

Pe măsură ce creşte viteza, cresc şi forţele care acţionează asupra caroseriei automobilului. La viteze de 110 km/h, spoilerul spate activ se extinde automat, iar astfel coeficientul de frecare se reduce, ţinuta de drum este optimizată şi presiunea asupra punţii spate scade. În plus, consumul de combustibil este redus şi prin urmare scad emisiile de CO2. La viteze de 70 km/h, spoilerul spate se retrage automat.

ELEMENT „AIR BLADE”.

Elementul „Air Blade” este o extensie cu muchii ascuţite a montantului C, care separă fluxul de aer şi reduce curentul din spatele automobilului. Astfel rezistenţa aerodinamică în partea spate a automobilului scade, care la rândul său are ca rezultat consum de combustibil şi emisii de CO2 mici.

JANTE AERO.

Sunt perfecte pentru aerodinamică eficientă: jantele Aero cu rezistenţă optimizată şi design în stil turbină orientează în mod optim aerul pe părţile laterale ale automobilului, iar astfel aerodinamica automobilului creşte.

AERODINAMICA BMW i8.

Caroserie optimizată, formă uimitoare, greutate mică: BMW i8 îşi demonstrează clar caracterul de automobil sport pur-sânge. O serie de trăsături optimizate aerodinamic se asigură că modelul beneficiază de dinamică maximă şi de eficienţă optimă. Un exemplu se poate observa la stopurile LED create pe principiul designului stratificat şi construite ca nişte canale de aer prin care trece fluxul de aer.

Consum de combustibil şi emisii de CO2 pentru BMW i8 (3):
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 1,9
Emisii medii de CO2, în g/km: 42
Consum mediu de energie, în kWh/100 km: 14,0

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Reglementările Europene (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în Germania, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat.

    (1) Valorile sunt valabile până la data de 15.04.2018. Pentru detalii privind disponibilitatea acestora, te rugăm să contactezi dealerul tău BMW.

    Valorile automobilelor marcate cu (3) sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. [În cazul acestor automobile şi în ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.]

    Clasa de eficienţă este determinată în concordanţă cu Directiva 1999/94/CE şi cu Reglementările Europene, în versiunea aplicabilă în prezent. Valorile indicate aici sunt bazate pe consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie în funcţie de ciclul NEDC pentru clasificarea automobilelor.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.