Instrumentul nostru pentru gestionarea permisiunilor dvs. să utilizăm cookie-uri este offline temporar. Prin urmare, pot lipsi unele funcționalități care necesită consimțământul dvs. să utilizăm cookie-uri.

VIITORUL ESTE ELECTRIC, DIGITAL ŞI CIRCULAR.
Pentru BMW Group, sustenabilitatea este ferm ancorată în strategia corporativă. În același timp, aceasta se poate baza pe o tradiție îndelungată atunci când se pune problema modului în care pot fi realizate progrese suplimentare în materie de management sustenabil. Scopul declarat este o abordare cuprinzătoare, cu trei piloni, care se extind de-a lungul întregului lanț de valoare adăugată: ecologic, social, economic, precum și cu accent pe economia circulară. În cadrul acestei scheme, dezvoltarea automobilelor electrice este un factor crucial - dar nu singurul: pentru BMW Group, sustenabilitatea se extinde de la lanțul de aprovizionare, trecând prin dezvoltare și producție, și până la sfârșitul fazei de utilizare a tuturor automobilelor.
AMPRENTA AUTOMOBILULUI BMW.

Schimbarea începe cu transparenţa.
Cum pot afla care este amprenta ecologică a viitorului meu automobil? Amprenta automobilului BMW este răspunsul la întrebarea ta. Patru criterii cheie de sustenabilitate – IMPACTUL CLIMATIC, EFICIENŢA, ECONOMIA CIRCULARĂ, LANŢUL DE APROVIZIONARE – şi o evaluare extinsă a ciclului de viaţă (LCA), verificat de Agenţia germană de inspecţie tehnică, îţi pot oferi o imagine completă.
SUSTENABILITATEA ESTE O PARTE PERMANENTĂ A STRATEGIEI BMW GROUP.
ABORDAREA NOASTRĂ CUPRINZĂTOARE BAZATĂ PE TREI PILONI.

Ecologic.
BMW Group s-a angajat să respecte Acordul climatic de la Paris și să ajungă la zero emisii nete până cel târziu în 2050. Acest angajament este parte integrantă a abordării noastre holistice 360° privind sustenabilitatea, ancorată în strategia noastră corporativă.
Pe calea către zero net, ne-am stabilit obiective ambițioase și bazate pe știință pentru CO₂ pe termen scurt. Ne propunem să ne reducem amprenta globală de CO₂ per vehicul cu 40% pentru întregul ciclu de viață până în 2030 (față de nivelurile din 2019).

Social.
BMW Group se consideră o întreprindere şi un angajator cu responsabilitate socială faţă de propriii angajaţi şi faţă de societate. Din acest motiv, acordă o mare importanţă sănătăţii, diversităţii şi oportunităţilor de dezvoltare pentru forţa sa de muncă. În calitate de jucător global, BMW Group este la fel de conştient de responsabilitatea sa faţă de societate.

Economic.
BMW Group este conştient de importanţa sa economică şi îşi organizează guvernanţa corporativă în conformitate cu principii responsabile orientate spre creşterea valorii afacerii pe o bază sustenabilă. Respectarea îndrumărilor este extrem de importantă. Le considerăm piatra de temelie a succesului pe termen lung şi sunt consfinţite în cultura noastră corporativă. Prin această abordare, ne propunem să evităm de la bun început prejudiciile financiare şi pierderea încrederii în noi. Pe cale de consecinţă, gestionarea riscurilor posibile nu pierde niciodată din vedere viitorul şi consecinţele pentru compania noastră.
RAPORTUL BMW GROUP.
RAPORT INTEGRAT PRIVIND STAREA DE FAPT ACTUALĂ.

BMW Group consideră că responsabilitatea sa constă în cuantificarea şi transparenţa rapoartelor sale.
- Începând cu anul 2020, combinăm raportul nostru anual cu raportul nostru privind sustenabilitatea pentru a realiza un singur raport de grup integrat.
- În 2022, BMW Group a primit premiul pentru Câştigarea Încrederii Publice pentru cea mai bună raportare în materie de sustenabilitate în rândul companiilor DAX 40.
- Acest raport combinat oferă o imagine de ansamblu precisă a obiectivelor noastre în domeniul sustenabilităţii şi prezintă şi obiectivele anuale atinse.
RATINGURILE DE SUSTENABILITATE ALE BMW.
BMW GROUP ȘI ORGANIZAŢII PRECUM ECOVADIS.

BMW Group consideră că evaluările externe reprezintă o modalitate foarte importantă de a furniza evaluări obiective partenerilor şi clienţilor. Astfel, ca o chestiune de principiu, cerem mereu ca solicitările de declaraţii externe să fie direcţionate către comunicatele de presă ale BMW Group şi către managerii de conturi cheie din cadrul BMW Group , pentru a obţine o imagine concludentă asupra unor subiecte sau probleme specifice.
SERVICII.
BMW Group dispune de o gamă largă de instrumente şi servicii pentru a sprijini clienţii B2B în atingerea obiectivelor de sustenabilitate, astfel încât aceştia să îşi poată organiza automobilul într-un mod şi mai eficient şi sustenabil. Tool Fleet Data reprezintă un exemplu pentru acest lucru: Acest instrument oferă un număr mare de servicii şi furnizează diverse date despre automobile pentru proprietarii unei flote de automobile BMW sau MINI. Datele referitoare la flotă sunt oferite în cinci module şi acoperă mai mult de zece tipuri de aplicaţii relevante pentru gestionarea flotei. Acestea variază de la gestionarea kilometrajului şi a contractelor până la starea automobilului şi furnizarea de poziţii GPS. Serviciile de reparaţii, întreţinerea şi consumul sunt incluse. Începând cu anul 2023, în ofertă vor fi incluse şi trei noi game de servicii privind sustenabilitatea. Datele pot fi accesate fie direct de pe site, fie în mod flexibil prin intermediul unei interfeţe (API).
ÎNTREBĂRI FRECVENTE.
Cum este consfinţită sustenabilitatea în cadrul BMW Group?
Obiectivele specifice ale BMW Group sunt axate pe reducerea emisiilor de CO2, creșterea eficienței resurselor și îmbunătățirea în continuare a standardelor sociale și de mediu. Din acest motiv, în iulie 2020 au fost definite obiective clare, care urmează să fie implementate până în 2030. Aceste obiective acoperă o gamă largă de subiecte, de la reducerea emisiilor de CO2 și promovarea electromobilității, până la economia circulară, respectarea standardelor de mediu și sociale și asumarea responsabilității sociale.
BMW Group ia foarte în serios abordarea sa integrativă a conceptului de sustenabilitate. Acesta este motivul pentru care toate cele trei dimensiuni ale sustenabilității (mediu, probleme sociale, guvernanță corporativă responsabilă) reprezintă un factor esențial în luarea deciziilor pentru toate proiectele. Din acest motiv, încorporăm măsuri care vizează sustenabilitatea în cadrul întregii companii, în special privitor la proiectare, trecând prin dezvoltare și producție, până la vânzări. În plus, utilizăm măsuri specifice pentru a motiva diviziile noastre comerciale să devină mai sustenabile în diferite domenii de activitate.Este BMW Group membru al EcoVadis? Cum se situează la nivel de industrie internaţională?
BMW Group este membru al EcoVadis şi se află în topul celor 2% în clasamentul pentru acest sector: scorul EcoVadis (din 11/2022) este de 75/100, comparativ cu o medie de 45/100 pentru acest sector.