Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Un viitor mai sustenabil pentru Grupul BMW

VIITORUL ESTE ELECTRIC, DIGITAL ŞI CIRCULAR.

VIITORUL ESTE ELECTRIC, DIGITAL ŞI CIRCULAR.

Pentru BMW Group, sustenabilitatea este ferm ancorată în strategia corporativă. În același timp, aceasta se poate baza pe o tradiție îndelungată atunci când se pune problema modului în care pot fi realizate progrese suplimentare în materie de management sustenabil. Scopul declarat este o abordare cuprinzătoare, cu trei piloni, care se extind de-a lungul întregului lanț de valoare adăugată: ecologic, social, economic, precum și cu accent pe economia circulară. În cadrul acestei scheme, dezvoltarea automobilelor electrice este un factor crucial - dar nu singurul: pentru BMW Group, sustenabilitatea se extinde de la lanțul de aprovizionare, trecând prin dezvoltare și producție, și până la sfârșitul fazei de utilizare a tuturor automobilelor.

Citeşte în continuare

AMPRENTA AUTOMOBILULUI BMW.

Sustenabilitate BMW 2023 amprentă automobil

Schimbarea începe cu transparenţa.

Cum pot afla care este amprenta ecologică a viitorului meu automobil? Amprenta automobilului BMW este răspunsul la întrebarea ta. Patru criterii cheie de sustenabilitate – IMPACTUL CLIMATIC, EFICIENŢA, ECONOMIA CIRCULARĂ, LANŢUL DE APROVIZIONARE – şi o evaluare extinsă a ciclului de viaţă (LCA), verificat de Agenţia germană de inspecţie tehnică, îţi pot oferi o imagine completă. 

SUSTENABILITATEA ESTE O PARTE PERMANENTĂ A STRATEGIEI BMW GROUP.

ABORDAREA NOASTRĂ CUPRINZĂTOARE BAZATĂ PE TREI PILONI.

Obiectivul declarat al BMW Group este de a acoperi toate cele trei dimensiuni ale sustenabilităţii (ecologică, socială şi economică) pe întregul lanţ valoric. Astfel, aceşti trei piloni formează cadrul de acţiune şi contribuie împreună la atingerea obiectivelor stabilite. Pe lângă transparenţa obiectivelor şi a rezultatelor noastre, această abordare cuprinzătoare reprezintă baza fundamentală pentru o cooperare bazată pe încredere cu clienţii noştri B2B.
Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală

Ecologic.

BMW Group s-a angajat să respecte Acordul climatic de la Paris și să ajungă la zero emisii nete până cel târziu în 2050. Acest angajament este parte integrantă a abordării noastre holistice 360° privind sustenabilitatea, ancorată în strategia noastră corporativă.

 

Pe calea către zero net, ne-am stabilit obiective ambițioase și bazate pe știință pentru CO₂ pe termen scurt. Ne propunem să ne reducem amprenta globală de CO₂ per vehicul cu 40% pentru întregul ciclu de viață până în 2030 (față de nivelurile din 2019).

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Social Angajaţi BMW în faţa clădirii cu baloane colorate în aer

Social.

BMW Group se consideră o întreprindere şi un angajator cu responsabilitate socială faţă de propriii angajaţi şi faţă de societate. Din acest motiv, acordă o mare importanţă sănătăţii, diversităţii şi oportunităţilor de dezvoltare pentru forţa sa de muncă. În calitate de jucător global, BMW Group este la fel de conştient de responsabilitatea sa faţă de societate.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Economic Imagine din interior Producţie BMW şi depozit

Economic.

BMW Group este conştient de importanţa sa economică şi îşi organizează guvernanţa corporativă în conformitate cu principii responsabile orientate spre creşterea valorii afacerii pe o bază sustenabilă. Respectarea îndrumărilor este extrem de importantă. Le considerăm piatra de temelie a succesului pe termen lung şi sunt consfinţite în cultura noastră corporativă. Prin această abordare, ne propunem să evităm de la bun început prejudiciile financiare şi pierderea încrederii în noi. Pe cale de consecinţă, gestionarea riscurilor posibile nu pierde niciodată din vedere viitorul şi consecinţele pentru compania noastră.

RAPORTUL BMW GROUP.

RAPORT INTEGRAT PRIVIND STAREA DE FAPT ACTUALĂ.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Raportul Grupului BMW infografic albastru cu automobil concept BMW

BMW Group consideră că responsabilitatea sa constă în cuantificarea şi transparenţa rapoartelor sale.
 

  • Începând cu anul 2020, combinăm raportul nostru anual cu raportul nostru privind sustenabilitatea pentru a realiza un singur raport de grup integrat.
  • În 2022, BMW Group a primit premiul pentru Câştigarea Încrederii Publice pentru cea mai bună raportare în materie de sustenabilitate în rândul companiilor DAX 40.
  • Acest raport combinat oferă o imagine de ansamblu precisă a obiectivelor noastre în domeniul sustenabilităţii şi prezintă şi obiectivele anuale atinse.

RATINGURILE DE SUSTENABILITATE ALE BMW.

BMW GROUP ȘI ORGANIZAŢII PRECUM ECOVADIS.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Logo EcoVadis

BMW Group consideră că evaluările externe reprezintă o modalitate foarte importantă de a furniza evaluări obiective partenerilor şi clienţilor. Astfel, ca o chestiune de principiu, cerem mereu ca solicitările de declaraţii externe să fie direcţionate către comunicatele de presă ale BMW Group şi către managerii de conturi cheie din cadrul BMW Group , pentru a obţine o imagine concludentă asupra unor subiecte sau probleme specifice.

SERVICII.

BMW Group dispune de o gamă largă de instrumente şi servicii pentru a sprijini clienţii B2B în atingerea obiectivelor de sustenabilitate, astfel încât aceştia să îşi poată organiza automobilul într-un mod şi mai eficient şi sustenabil. Tool Fleet Data reprezintă un exemplu pentru acest lucru: Acest instrument oferă un număr mare de servicii şi furnizează diverse date despre automobile pentru proprietarii unei flote de automobile BMW sau MINI. Datele referitoare la flotă sunt oferite în cinci module şi acoperă mai mult de zece tipuri de aplicaţii relevante pentru gestionarea flotei. Acestea variază de la gestionarea kilometrajului şi a contractelor până la starea automobilului şi furnizarea de poziţii GPS. Serviciile de reparaţii, întreţinerea şi consumul sunt incluse. Începând cu anul 2023, în ofertă vor fi incluse şi trei noi game de servicii privind sustenabilitatea. Datele pot fi accesate fie direct de pe site, fie în mod flexibil prin intermediul unei interfeţe (API).

Citeşte în continuare

DATE PRIVIND FLOTA - NOILE SERVICII PRIVIND SUSTENABILITATEA.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Date privind flota Un automobil BMW se deplasează pe şosea cu un munte pe fundal
  • Evaluarea şi transparenţa cifrelor privind emisiile de CO₂ în evaluarea proporţiei de deplasare fără emisii pentru PHEV-uri - analiză potenţială şi recomandare pentru electrificarea parcului auto.

SOLUŢII DE ÎNCĂRCARE BMW.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală BMW Charging Automobil BMW la o staţie de încărcare cu o femeie în prim-plan

Încărcare convenabilă la câteva sute de mii de puncte de încărcare publice din Europa cu energie electrică din surse regenerabile. De asemenea, oferim soluții individuale pentru încărcarea la domiciliu și la locul de muncă.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE.

  • Cum este consfinţită sustenabilitatea în cadrul BMW Group?
  • Este BMW Group membru al EcoVadis? Cum se situează la nivel de industrie internaţională?