BMW i
Imagine cu trei sferturi din partea laterală a unor automobile electrice BMW - BMW Seria i - staţionând pe nisip, văzute de sus

O SCURTĂ ISTORIE A MODELELOR BMW I.

Explorează alături de noi istoria automobilelor electrice BMW i. Aici sunt dezvoltate noi tipuri de propulsoare şi noi tehnologii, iar viitorul devine realitate astăzi.

Citeşte în continuare

O SCURTĂ ISTORIE A MODELELOR BMW I.

BMW i3.

O maşină electrică cu o dinamică de condus excepţională şi dotată cu tehnologie de ultimă oră. BMW i3 este un automobil ideal pentru cei care ştiu ce vor şi este o expresie a unui stil de viaţă revoluţionar. Combină de minune sustenabilitatea cu emoţia şi eficienţa inteligentă cu manevrabilitatea sportivă. Aşa se simte plăcerea pură de a conduce.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE (i01).

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a unui BMW Seria i BMW i3 I01 din prima generaţie pe bandă

BMW i3 este introdus în reprezentanţele partenerilor în 2013. Nu este doar primul BMW cu motor electric, ci este şi primul automobil produs în masă cu habitaclul din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP). Masa automobilului este asemănătoare cu cea a unei maşini compacte normale, chiar şi cu baterii. Mai mult, numeroase piese din BMW i3 sunt fabricate din materii prime regenerabile.

Motorul electric dezvoltă 170 CP (125 kW), iar cuplul este utilizat în totalitate încă de la plecarea de pe loc. Lansat în 2017, BMW i3S are o viteză maximă cu 10 km/h mai mare, dezvoltând 184 CP (135 kW). Din 2016, bateria are o capacitate de 94 Ah. Lansarea modelului BMW i3 cu o baterie de 120 Ah înseamnă că extinderea opţională a autonomiei (un motor pe benzină care încarcă bateria) a fost indisponibilă pentru modelele germane începând cu 2018. Are o autonomie de până la 307 km (WLTP*), iar bateria poate fi încărcată până la 80% în doar 42 de minute la o staţie de încărcare rapidă. Peste 200.000 de automobile au fost fabricate până în momentul de faţă.

Perioada de producţie: 2013 – prezent

Motoare: Motor electric (125 - 134 kW, 170 - 184 CP), extindere opţională a autonomiei disponibilă până în 2018 (motor pe benzină de 0,65 l, 28 kW, 38 CP)

Lungime/lăţime/înălţime: 3.999 – 4.011 mm/1.775 mm/1.578 mm

Autonomie (electric): 307 km (WLTP)

*Informaţii suplimentare furnizate la cerere. Mai multe informaţii despre procedura de testare WLTP pot fi găsite la www.bmw.de/wltp. 

BMW i4.

Primul BMW Seria 4 Gran Coupé pur electric stabileşte noi standarde. Performanţele extraordinare sunt completate de confortul excelent şi emisiile locale zero.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE (G26 BEV).

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a unui BMW Seria i BMW i4 G26 din prima generaţie în timp ce se deplasează

Impresionant şi îndrăzneţ sunt cuvintele care descriu cel mai bine noul BMW i4 pur electric. Farurile dinamice şi înclinate contribuie la caracterul expresiv al acestui automobil cu patru uşi, la fel cum o fac şi arcadele roţilor şi geamurile laterale din spate.

Motorul electric dezvoltă până la 544 CP** (400 kW**) şi asigură o dinamică de condus nemaiîntâlnită graţie cuplului maxim disponibil indiferent de viteza de rulare. BMW i4 pare că pluteşte lin pe şosea în timp ce pasagerii se bucură de confortul aproape silenţios din habitaclu. Iar şasiul meticulos şi exact şi manevrabilitatea spectaculoasă oferă şoferului un control total asupra automobilului. Distribuirea sofisticată a greutăţii şi interacţiunea dintre componentele suspensiei şi ale sistemului de propulsie joacă un rol esenţial. Autonomia de până la 591* kilometri (BMW i4 eDrive40 WLTP*) face ca acest automobil electric să fie extrem de versatil şi ideal pentru utilizarea zilnică. 

 

Perioada de producţie: de la sfârşitul anului 2021

Motoare**: Motor electric (250 – 400 kW, 340 – 544 CP)

Autonomie: 493 – 591 kilometri (WLTP*)

*Informaţii suplimentare furnizate la cerere. Mai multe informaţii despre procedura de testare WLTP pot fi găsite la www.bmw.de/wltp. 

** Aceste cifre sunt valori anticipate şi nu sunt încă confirmate în mod oficial.

BMW i8.

Prezentat în 2009, la Salonul Auto Internaţional (IAA) din Germania, sub formă de automobil concept BMW Vision Efficient Dynamic, BMW i8 este prima maşină sport plug-in hybrid produsă în masă din lume. Aceasta combină sustenabilitatea cu un design unic şi îndrăzneţ şi performanţe extraordinare. 

 

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE (i12, i15).

Imagine cu trei sferturi din partea laterală a unui BMW Seria i BMW i8 I12 I15 din prima generaţie pe stradă

Consumul de combustibil al unei maşini mici şi performanţele unui automobil sport - BMW i8 le bifează pe toate graţie motorului său hibrid. Graţie tracţiunii electrice pe faţă, acest coupé poate ajunge până la 120 km/h, iar motorul TwinPower Turbo cu trei cilindri propulsează puntea spate. Sistemul de propulsie dezvoltă 362 CP (266 kW) şi, începând cu 2018, 374 CP (275 kW), asigurând o dinamică de conducere care combină ce-i mai bun din ambele lumi. Acest automobil revoluţionar este şi primul automobil produs în masă care este dotat cu faruri opţionale cu tehnologie laser. Din 2018, BMW i8 este disponibil şi în versiunea roadster, fiind fabricate peste 20.500 unităţi până acum. 

Perioada de producţie: 2013 – 2020

Motoare: Propulsor hibrid de 1,5 litri (170 kW, 231 CP), cu 3 cilindri + motor electric (131 - 143 CP, 96 - 105 kW), putere cumulată de 362 - 374 CP, 266 - 275 kW

Lungime/lăţime/înălţime: 4.689 mm/1.942 mm/1.289 – 1291 mm

Autonomie (electric): 37 – 55 kilometri (NEDC*)

*Informaţii suplimentare furnizate la cerere. Mai multe informaţii despre procedura de testare WLTP pot fi găsite la www.bmw.de/wltp.

BMW iX3.

Cu primul SAV BMW pur electric, BMW integrează tehnologiile viitorului în conceptele auto actuale. Opţiunile de încărcare inteligente sunt combinate cu cea mai spectaculoasă dinamică de condus şi cu un design cu contururi clare şi puternice.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE PUR ELECTRICĂ (G08 BEV).

Imagine cu trei sferturi din partea laterală a unui BMW Seria i BMW iX3 G08 din prima generaţie în timp ce se deplasează

În 2021, noul BMW X3 cu propulsie electrică şi-a făcut debutul în showroom-uri. Acest automobil electric este uşor de recunoscut din exterior graţie grilei frontale unice BMW i. Interiorul beneficiază de numeroase elemente de design spectaculoase, cum ar fi, de exemplu, butonul de pornire albastru şi lumina ambientală standard, predefinită în albastru BMW i. 

Tehnologia din automobil este la fel de inovatoare şi modernă. Motorul dezvoltă 286 CP (210 kW) şi asigură manevrabilitatea dinamică tipică unui BMW. Sistemul de propulsie este fabricat fără a fi utilizate pământuri rare, asigurându-se astfel un grad suplimentar de sustenabilitate. Nivelul de recuperare poate fi ajustat la una din cele patru setări, în funcţie de confortul dorit, acest lucru influenţând autonomia de 458 km (WLTP*). Bateria poate fi încărcată până la 80% în doar 34 de minute la staţiile de încărcare de mare putere.

Perioada de producţie: 2021 – prezent

Motoare: Motorul electric (286 CP, 210 KW)

Lungime/lăţime/înălţime: 4.734 mm/1.891 mm/1.668 mm

Autonomie: 458 kilometri (WLTP*)

*Informaţii suplimentare furnizate la cerere. Mai multe informaţii despre procedura de testare WLTP pot fi găsite la www.bmw.de/wltp. 

BMW iX.

Primul SAV pur electric cu tracţiune integrală de la BMW – BMW iX oferă lux, minimalism redefinit şi un motor care beneficiază de tehnologie de ultimă generaţie. Confortul maxim face echipă cu designul monolitic şi senzaţia unică de spaţiu: Este automobilul unei noi generaţii.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE (i20).

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a unui BMW Seria i BMW iX I20 din prima generaţie în timp ce se deplasează

Forma puristă a noului BMW iX, cu linii minimaliste, dar caracteristice, şi detalii integrate fără cusur care scot în evidenţă spiritul inovator al automobilului. Să nu uităm de forma de T din faţă şi cele mai subţiri faruri dezvoltate vreodată de BMW care se potrivesc perfect cu grila frontală dublă plină de personalitate. Mânerele încastrate, portierele fără cadru şi contururile dreptunghiulare ale arcadelor roţilor se unesc pentru a crea o aură modernă şi îndrăzneaţă.

Dar BMW iX este impresionant şi din punct de vedere tehnic, cu cele două motoare electrice puternice şi propulsia electrică BMW xDrive cu tracţiune integrală. Modelul BMW iX xDrive40 dezvoltă peste 326 CP (240 kW) şi beneficiază de o autonomie de 372 - 425 km (WLTP*). Experienţa de la volan este şi mai impresionantă în noul BMW iX xDrive 50, cu o putere de peste 523 CP (385 kW) şi o autonomie planificată de până la 630 km (WLTP*). Bateria poate fi încărcată complet în mai puţin de 40 de minute la staţiile de încărcare rapidă (staţii de încărcare de mare putere).

Noul sistem iDrive şi sistemele complexe de asistenţă se combină cu şasiul şi propulsorul pentru a crea o experienţă de conducere extraordinară care prezintă clar cum va arăta viitorul: Progresul tehnic, precizia şi luxul sunt omniprezente în acest SAV premium.

Perioada de producţie: de la sfârşitul anului 2021

Motoare: Motor electric (326 – 523 CP, 240 – 385 kW)

Autonomie: 372 – 630 kilometri (WLTP*)

*Informaţii suplimentare furnizate la cerere. Mai multe informaţii despre procedura de testare WLTP pot fi găsite la www.bmw.de/wltp.

BMW Seria i Automobile BMW staţionând în faţa unui partener BMW

AUTOMOBILE RULATE APROBATE BMW.

Consum de energie şi autonomie.

  • BMW i3:
    Consum de energie în kWh/100km: 15,3 – 16,6
    Autonomie electrică în km: 278 – 307

    BMW i4(1):
    Consum de energie în kWh/100km: 16 – 24
    Autonomie electrică în km: 493 – 591

    BMW iX3:
    Consum de energie în kWh/100km: 18,6 – 19,0
    Autonomie electrică în km: 450 – 458

    BMW iX:
    Consum de energie în kWh/100km: 19,4 – 23,0
    Autonomie electrică în km: 327 – 630

    Valorile pentru automobilele marcate cu (1) sunt preliminare.

    Datele oficiale despre consumul de electricitate şi autonomia electrică au fost determinate în conformitate cu procedura de măsurare obligatorie şi respectă Regulamentul (UE) 715/2007 valabil la momentul aprobării acestora. Cifrele WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale în cazul autonomiei. Pentru automobilele de tip nou testate începând cu 01.01.2021, nu mai există date oficiale conform NEDC, ci doar conform WLTP. Pentru mai multe informaţii despre procedurile de măsurare WLTP, vizualizaţi www.bmw.de/wltp.