+ ADRENALINĂ

BMW M

BMW M4 Coupé. Mult mai puternic.

BMW M

+ ADRENALINĂ

BMW M4 Coupé. Mult mai puternic.

+ ADRENALINĂBMW M4 Coupé. Mult mai puternic.
BMW M

Acceleraţie 0-100 km/h, în sec.

4,3 (4,1)

Putere în kW (CP), la 1/min.

317 (431)/ 5.500-7.300

Consum mixt de combustibil, în l/100 km

8,3 – 8,8

Emisii de CO₂, în g/km

204 (194)

Un sportiv de performanţă pentru şosea şi pentru circuitul de curse, pentru drifturi perfecte, viraje rapide şi drumurile drepte dintre acestea. Pentru a-ţi oferi experienţe de condus pline de adrenalină, atunci când strângi ferm volanul în mâini, iar degetele îţi sunt pregătite pentru a acţiona padelele de schimbare a vitezelor cu răspuns prompt, plasate pe volan. BMW M4 Coupé: un model sport creat pentru a-ţi accelera pulsul.

LIMBAJ FASCINANT.

Design impresionant.

Sportiv, cu aspect dinamic şi care-ţi oferă sentimente puternice şi fără egal. Partea frontală impresionează datorită prizelor de aer mai mari ce reprezintă un indiciu al puterii maxime a BMW M4 Coupé. Sentimentul este dus mai departe, cu ajutorul jantelor din aliaj uşor şi a părţii spate robuste.

Linia unui coupé.

Designul curbat este evidenţiat de linia uşor înclinată a plafonului, specifică modelelor coupé. Aspectul sportiv este completat de jantele exclusive din aliaj uşor şi de oglinzile exterioare M care au fost optimizate din punct de vedere aerodinamic. Putere la superlativ: silueta dinamică a automobilului subliniază partea spate unică.

Parte frontală puternică.

Partea frontală dispune de două grile ale radiatorului cu bare duble, de prize de aer mai mari şi de faruri cu tehnologie LED cu grafică îmbunătăţită. Designul filigranat şi aspectul luminos asigură prezenţă impunătoare pe timp de zi şi iluminare perfectă a carosabilului pe timp de noapte.

Parte spate unică.

Arcadele late ale roţilor reprezintă un indicativ al puterii oferite de BMW M4 Coupé. Hayonul din fibră de carbon cu spoiler integrat în partea spate îmbină funcţionalitatea cu designul, iar stopurile cu tehnologie LED au fost optimizate şi accentuează prezenţa automobilului sport, indiferent dacă sunt aprinse ori nu. Difuzorul M şi ţevile de eşapament M duble se îmbină perfect în spoilerul spate, care dispune de supape de aer specifice.

Elemente aerodinamice.

Cele două prize de aer ale elementului „Air Curtain” şi elementele decorative de pe părţile laterale cu element „Air Breather” integrat scad coeficientul aerodinamic din jurul arcadelor roţilor. Astfel, performanţa şi aerodinamica sunt optimizate, iar pulsul tău creşte.

Plafon din fibră de carbon.

Plafonul din plastic ranforsat cu fibră de carbon (PRFC) face parte din conceptul de construcţie uşoară inteligentă al BMW şi contribuie la scăderea greutăţii şi la coborârea centrului de greutate al automobilului. Astfel, agilitatea şi dinamica sunt sporite atunci când accelerezi, frânezi şi când intri în viraje.

Faruri cu tehnologie LED.

Stopurile sunt de asemenea iluminate cu ajutorul tehnologiei pe bază de diode emiţătoare de lumină. Acestea au formă de „L”, emit lumină în mod continuu şi sunt amplasate armonios în contrast cu capacul portbagajului, iar astfel este evidenţiat aspectul stilat şi unic al părţii spate.

PACHET M COMPETITION.

Pachetul M Competition creşte puterea motorului datorită suspensiei M adaptive special reglate, iar astfel dinamica de condus a automobilului este sporită. Sistemul M sport de evacuare cu ţevi de eşapament duble în negru cromat produce un sunet deosebit de dinamic al motorului. Mai mult, pachetul include şi scaune M sport cu construcţie uşoară şi jante M exclusive din aliaj uşor de 20” cu anvelope mixte.

450 CP

Pachetul M Competition disponibil opţional se asigură că motorul de 331 kW al BMW M4 Coupé oferă şi mai multă putere. Pachetul include şi suspensie M adaptivă special reglată, jante M din aliaj uşor de 20” Star-spoke, tip 666 M, lustruite, cu anvelope mixte şi sistem de evacuare M Sport care produce sunet inconfundabil.

LINIA DE SOSIRE.

BMW M

LINIA DE SOSIRE.

BMW M4 Coupé a fost supus la numeroase teste pe circuitul de curse, pentru a transfera inovaţiile multiple din domeniul motorsport în producţia de serie. Rezultatul este mai mult decât impresionant: putere maximă şi acceleraţie fără egal, care îndeplinesc cerinţele de agilitate şi manevrare precisă. În orice situaţie de condus. Pe orice suprafaţă de drum. În plus, ai parte de adrenalină care-ţi aduce zâmbetul pe buze.

MOTOR M TWIN POWER TURBO PE BENZINĂ CU 6 CILINDRI ÎN LINIE.

Motorul M TwinPower Turbo cu 6 cilindri în linie şi capacitate de 3.0 litri îţi oferă ce este mai bun din ambele lumi: turaţii de până la 7.600 rpm, putere foarte mare şi cuplu de până la 550 Nm. Injecţia directă de benzină bi-turbo şi reglajul fin caracteristic M asigură răspuns direct al motorului, la cea mai fină atingere a pedalei de acceleraţie, cu eficienţă sporită şi cuplu maxim. Inovaţii precum construcţia rezistentă la uzură sau arborele cotit cu greutate scăzută continuă conceptul de construcţie uşoară inteligentă, îmbunătăţesc dinamica şi acceleraţia, în timp ce scad consumul de combustibil şi asigură distribuţie optimă a greutăţii, în raport de aproape 50:50. Rezultatul: stil de condus activ fără precedent, accentuat de sunetul inconfundabil al motorului M.

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • Valorile dintre paranteze se aplică automobilelor cu transmisie M Drivelogic cu 7 trepte şi ambreiaj dublu.

    Consumul de combustibil este determinat în concordanţă cu circuitul ECE de condus (93/116/EC), şi depinde de formatul şi dimensiunea anvelopelor selectate. Modelele ilustrate aici au diverse echipamente opţionale.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale autoturismelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.

    Cifrele nu se referă la un anumit model, nu fac parte din oferta de produse şi sunt afişate doar pentru a compara diferitele modele. Conform Directivei 1999/94/CE, emisiile de CO2 generate de producerea şi furnizarea de combustibili sau de alte surse de energie nu au fost luate în considerare în momentul efectuării acestor calcule.