BMW EfficientDynamics, consum de combustibil şi emisii de noxe

CONSUM DE COMBUSTIBIL ŞI EMISII DE NOXE.

BMW EfficientDynamics: detalii despre procedura de măsurare a consumului de combustibil şi a emisiilor de noxe, precum şi informaţii despre tehnologia diesel.

Consumul de combustibil şi emisiile de noxe ale automobilelor noi sunt determinate prin intermediul unei proceduri standardizate. În septembrie 2018, Noul Ciclu European de Condus (NEDC – „New European Driving Cycle”) aplicat anterior a fost înlocuit de un ciclu de condus mai realist, denumit WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”). Acesta este suplimentat de testul RDE („Real Driving Emissions”, trad. „Emisii de noxe generate în condiţii reale de condus”), care măsoară poluanţii emişi direct în timpul condusului. Cu noua procedură de testare, consumatorii vor putea să evalueze mai bine consumul de combustibil şi emisiile de noxe ale automobilului lor pe viitor. Pe această pagină, poţi obţine şi informaţii utile despre sustenabilitatea şi eficienţa motoarelor diesel.

Citeşte în continuare
CONSUM DE COMBUSTIBIL ŞI EMISII DE NOXE. BMW EfficientDynamics: detalii despre procedura de măsurare a consumului de combustibil şi a emisiilor de noxe, precum şi informaţii despre tehnologia diesel.

CINCI ASPECTE DESPRE PROCEDURA DE TESTARE WLTP.

  • 01 Noua procedură de măsurare legală WLTP are o bază mai practică.
  • 02 Testele se efectuează pe o perioadă mai lungă de timp, la viteze mai mari şi cu o evoluţie mai dinamică.
  • 03 Valorile standard ale noii proceduri sunt mai apropiate de valorile reale ale consumului de combustibil.
  • 04 Detaliile oferă un grad mai mare de transparenţă în ceea ce priveşte costurile anticipate pentru combustibil.
  • 05 Tehnica de măsurare WLTP a fost implementată treptat încă de la 1 septembrie 2017.

TEHNICA DE MĂSURARE WLTP.

Procedură de testare precisă pentru obţinerea unor valori cât mai realiste posibil ale consumului de combustibil şi ale emisiilor de noxe.

Tehnica de măsurare WLTP este bazată pe date de condus reale, colectate la nivel global, astfel valorile stabilite vor fi, de asemenea, mult mai realiste. Printre schimbările implicate, se numără condiţiile de testare redefinite şi semnificativ mai stricte, vitezele de testare mai mari, împreună cu durata mai mare de testare (30 de minute în loc de 20).
Pentru a stabili cu mai multă precizie valorile emisiilor de noxe, noua procedură de testare include atât echipamentele standard, cât şi echipamentele opţionale disponibile în automobil. Prin urmare, sunt comunicate două valori pentru fiecare model de automobil: cea mai scăzută şi cea mai ridicată valoare standard a consumului de combustibil, în funcţie de aerodinamică, greutate şi rezistenţă la rulare. Datorită procedurii WLTP, vei putea evalua mai bine consumul de combustibil şi emisiile de noxe ale automobilului. În cazul unei configuraţii specifice a automobilului, valoarea standard individuală va fi indicată direct. Chiar şi cu această procedură de testare, pot apărea abateri în situaţiile reale de condus. Cu toate acestea, consumul de combustibil şi emisiile de noxe obţinute în călătoriile zilnice variază în funcţie de diverse condiţii, precum topografia, climatul şi stilul personal de condus. Alţi factori care pot influenţa rezultatul sunt traficul, greutatea transportată şi sistemele utilizate în automobil, precum aerul condiţionat. Dar un lucru este clar: condiţiile de testare sunt mai realiste ca înainte, ceea ce înseamnă că se aşteaptă, în teorie, atât consum de combustibil şi emisii de noxe mai mari, cât şi autonomie mai scăz ută pentru modelele electrice. Însă, acest lucru nu va avea niciun impact asupra consumului de combustibil sau a autonomiei în situaţii reale de condus. În plus, BMW Group lucrează mereu la tehnologii noi pentru a scădea consumul de combustibil şi pentru a creşte autonomia.
Toate automobilele BMW Group care pot fi comandate în ţările UE 28+ sunt omologate în conformitate cu metoda de testare WLTP.
În Germania, însă, legea stipulează faptul că valorile măsurate cu WLTP vor fi iniţial comunicate printr-un calcul care le transformă înapoi în valori NEDC. Comisia Europeană a creat o tehnică de corelaţie în acest scop, care va fi obligatorie pentru toţi producătorii de automobile.
Această treaptă este creată pentru a simplifica tranziţia. Durata sa va depinde de legislaţia naţională respectivă şi, prin urmare, va varia de la piaţă la piaţă.
Din septembrie 2018, toţi producătorii de automobile vor fi obligaţi să efectueze teste conform procedurii WLTP pentru toate automobilele vândute atât în Uniunea Europeană, cât şi în Elveţia, Turcia, Norvegia, Liechtenstein şi Israel (UE 28+).
Iar din ianuarie 2021, toate ţările care adoptă legislaţia Uniunii Europene pentru înmatricularea automobilelor vor trebui să emită şi să comunice valori WLTP pentru toate automobilele.

Citeşte în continuare

WLTP ÎN COMPARAŢIE CU NEDC.

Află mai multe detalii despre diferenţele specifice dintre procedura de testare veche şi cea nouă.

Procedură de testare
NEDC
WLTP

EMISII DE NOXE GENERATE ÎN CONDIŢII REALE DE CONDUS (RDE).

Proceduri de măsurare realiste ale poluanţilor emişi de un automobil condus pe şosea.

De la mijlocul lunii mai 2016, procedurile de măsurare RDE („Real Driving Emissions”, trad. „Emisii de noxe generate în condiţii reale de condus”) sunt obligatorii pentru toţi producătorii de automobile din Uniunea Europeană, precum şi din Elveţia, Turcia, Norvegia, Liechtenstein şi Israel. În cadrul testelor RDE, emisiile de poluanţi, precum particulele în suspensie şi oxizii de azot (NOx), sunt măsurate direct în timpul condusului. Această metodă stabileşte valorile medii ale emisiilor de noxe la care te poţi aştepta în călătoriile zilnice.
Pentru a scădea mai mult valorile poluanţilor în utilizarea zilnică, BMW Group aplică diverse tehnologii pentru scăderea emisiilor de noxe ale modelelor sale.
Măsurile BMW „BluePerformance”, de exemplu, scad emisiile de oxizi de azot (NOx) la motoarele diesel. Odată cu introducerea noii generaţii de motoare diesel cu 6 cilindri din 2020, convertorul catalitic pentru depozitare localizat în apropierea motorului este înlocuit de un sistem SCR mult mai eficient, care se află tot în apropierea motorului. Ca rezultat, conversia oxizilor de azot (NOx) este îmbunătăţită, în special în timpul condusului urban. Un al doilea convertor catalitic SCR („Selective Catalytic Reduction”, trad. „Reducere catalitică selectivă”, SCR), localizat în şasiu, asemenea celui anterior, oferă suport suplimentar şi, în funcţie de automobil, are propriul sistem de dozare AdBlue.
BMW Group a fost primul producător de automobile care a introdus combinaţia de convertor catalitic pentru depozitarea oxizilor de azot (NOx) şi sistem SCR în producţia de serie. Prin stabilirea dozei duble de AdBlue, BMW stabileşte noi standarde în purificarea gazelor de evacuare şi în scăderea poluării.
În plus, din anul 2006, modelele diesel au filtru de particule în echiparea standard, pentru a reduce emanarea particulelor în suspensie. De asemenea, la modelele cu motor pe benzină, filtre de particule speciale sunt acum disponibile în toată gama.
Astfel, BMW Group poate respecta valorile limită RDE ale standardului de emisii de noxe EU6d, care a devenit obligatoriu pentru toate automobilele noi începând cu luna ianuarie 2020. Spre deosebire de EU6c, standardul de emisii de noxe EU6d acum, de asemenea, defineşte valorile limită pentru numărul de particule şi oxizi de azot (NOx) în testele RDE efectuate.
Standardul EU6d garantează faptul că automobilul tău respectă cele mai stricte valori limită EU ale emisiilor de noxe, din prezent.

Citeşte în continuare

MOTOARE CU TEHNOLOGIE BMW TWINPOWER TURBO.

Puternice şi eficiente: motoare BMW pe benzină şi diesel.

Motoarele inovatoare pe benzină şi diesel cu tehnologie BMW TwinPower Turbo reprezintă punctul central al fiecărui automobil BMW. Acestea îmbină cele mai noi sisteme de injecţie, controlul complet variabil al performanţei şi tehnologia inovatoare a turbocompresorului.

Citeşte în continuare
BMW EfficientDynamics, motoarele BMW TwinPower Turbo pe benzină

Motoare BMW TwinPower Turbo pe benzină.

Iată câteva exemple de motoare care stabilesc standarde noi: motorul inovator pe benzină cu 3 cilindri, care oferă rulare excepţională; motorul pe benzină cu 4 cilindri; motorul BMW TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie, distins în multiple rânduri cu premiul „Engine of the Year” (trad. „Motorul anului”). Ultima generaţie de motoare din familia BMW EfficientDynamics este economică, are emisii de noxe mici şi oferă putere mai mare decât predecesoarele sale.

Pentru a creşte eficienţa şi dinamica, acest pachet inovator – un punct de reper în strategia BMW EfficientDynamics – îmbină cea mai recentă tehnologie de injecţie şi controlul complet variabil al supapei Valvetronic, inclusiv VANOS dublu cu tehnologia inovatoare a turbocompresorului. Rezultatul este un sistem de propulsie foarte eficient, care ilustrează în mod impresionant expertiza BMW în domeniul motoarelor.

Citeşte în continuare
BMW EfficientDynamics, motoare BMW TwinPower Turbo diesel

Motoare BMW TwinPower Turbo diesel.

Principiul BMW EfficientDynamics este implementat în mod sistematic la motoarele BMW TwinPower Turbo diesel: prin îmbinarea economiei, a randamentului şi a caracteristicilor de rulare optime cu consumul mic de combustibil. Nu există nicio îndoială cu privire la eficienţa şi la dinamica acestor motoare. În acelaşi timp, motoarele BMW TwinPower Turbo diesel cu 3 cilindri, ca motoare mici ideale, motoarele inovatoare BMW TwinPower Turbo diesel cu 4 cilindri şi mai ales motoarele puternice BMW TwinPower Turbo diesel cu 6 cilindri în linie – toate au emisii de noxe foarte mici şi coeficient de frecare scăzut. Prin urmare, distracţia maximă la condus este garantată. Motoarele diesel cu construcţie uşoară din aluminiu, aparţinând familiei de motoare BMW EfficientDynamics, au turbocompresoare cu geometrie variabilă a turbinei, iar injecţia de combustibil este realizată de cea mai recentă generaţie a sistemului de injecţie directă Common Rail.

Citeşte în continuare
BMW EfficientDynamics, imagine în prim plan cu motorul BMW diesel

MOTOARE BMW DIESEL: INOVATOARE, SUSTENABILE ŞI EFICIENTE.

Motorul diesel este un motor economic important şi, în acelaşi timp, un sistem de propulsie inovator şi foarte eficient, care contribuie în mod sustenabil la îndeplinirea obiectivelor de mediu. Datorită tehnologiei de injecţie AdBlue, emisiile de azot ale automobilelor moderne BMW diesel tind către valoarea zero. Proceduri suplimentare de purificare a gazelor de evacuare sunt folosite în plus pentru a scădea şi mai mult emisiile poluante. În consecinţă, motorul diesel este un sistem de propulsie eficient şi sustenabil, în special pentru conducătorii auto care parcurg, în mod regulat, distanţe lungi. În cadrul BMW Group, toate tipurile de propulsie sunt dezvoltate şi îmbunătăţite în continuare, în paralel.

CE TREBUIE SĂ ŞTII DESPRE MOTOARELE DIESEL.

Fie că este vorba despre sustenabilitate, costuri scăzute sau eficienţă, există multe motive întemeiate care susţin motoarele diesel moderne. Însă, adesea detaliile şi informaţiile de bază lipsesc. Formează-ţi propria opinie cu ajutorul sumarului informativ despre sistemul de propulsie diesel şi despre emisiile poluante integrat aici.

Citeşte în continuare
  • Motorul diesel şi mediul înconjurător
  • Particule în suspensie şi filtre de particule
  • Ce este mai exact dioxidul de carbon?
  • Ce înseamnă oxidul de azot (NOx)?
  • Standardul EU de emisii de noxe
  • Zone ecologice
  • Autocolant pentru emisii
BMW EfficientDynamics, condus eficient

CONDUS EFICIENT CU BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EfficientDynamics, tehnologiile inovatoare de la BMW EfficientDynamics

TEHNOLOGIILE INOVATOARE DE LA BMW EFFICIENT DYNAMICS.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE – METODE DE MĂSURARE PENTRU CONSUM DE COMBUSTIBIL ŞI EMISII DE NOXE.

Întrebările tale. Răspunsurile noastre.

  • Ce este WLTP?
  • Ce este ciclul de condus WLTP?
  • Ce presupune WLTP pentru mine?
  • Ce este RDE?
  • Ce este EU6?
  • Ce înseamnă „Selective Catalytic Reduction” (trad. „Reducere catalitică selectivă”, SCR)?
  • Ce este „BluePerformance”?
  • Ce este un filtru de particule?
  • Ce înseamnă WLTP pentru automobilele electrice şi cele hibrid?