BMW EfficientDynamics, consum de combustibil şi emisii de noxe

CONSUM DE COMBUSTIBIL ŞI EMISII DE NOXE.

BMW EfficientDynamics: detalii despre procedura de măsurare a consumului de combustibil şi a emisiilor de noxe, precum şi informaţii despre tehnologia diesel.

Consumul de combustibil și emisiile de CO2 ale vehiculelor noi sunt determinate prin intermediul unei proceduri standardizate. În septembrie 2018, Noul ciclu de conducere european (NEDC), aplicabil anterior, a fost înlocuit cu un ciclu de conducere mai realist, numit WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure). Testul RDE (Real Driving Emissions), care măsoară poluanții emiși direct pe carosabil, vine în completarea acestuia. Datorită noilor proceduri de testare, consumatorii vor putea evalua mai bine în viitor consumul de combustibil și emisiile vehiculelor lor. În această pagină, puteți obține, de asemenea, informații utile despre randamentul motoarelor diesel.

Citeşte în continuare
CONSUM DE COMBUSTIBIL ŞI EMISII DE NOXE. BMW EfficientDynamics: detalii despre procedura de măsurare a consumului de combustibil şi a emisiilor de noxe, precum şi informaţii despre tehnologia diesel.

CINCI ASPECTE DESPRE PROCEDURA DE TESTARE WLTP.

  • 01 Noua procedură de măsurare legală WLTP are o bază mai practică.
  • 02 Testele se efectuează pe o perioadă mai lungă de timp, la viteze mai mari şi cu o evoluţie mai dinamică.
  • 03 Valorile standard ale noii proceduri sunt mai apropiate de valorile reale ale consumului de combustibil.
  • 04 Detaliile oferă un grad mai mare de transparenţă în ceea ce priveşte costurile anticipate pentru combustibil.
  • 05 Tehnica de măsurare WLTP a fost implementată treptat încă de la 1 septembrie 2017.

TEHNICA DE MĂSURARE WLTP.

Procedură de testare precisă pentru obţinerea unor valori cât mai realiste posibil ale consumului de combustibil şi ale emisiilor de noxe.

Tehnica de măsurare WLTP este bazată pe date de condus reale, colectate la nivel global, astfel valorile stabilite vor fi, de asemenea, mult mai realiste. Printre schimbările implicate, se numără condiţiile de testare redefinite şi semnificativ mai stricte, vitezele de testare mai mari, împreună cu durata mai mare de testare (30 de minute în loc de 20).


Pentru a stabili cu mai multă precizie valorile emisiilor de noxe, noua procedură de testare include atât echipamentele standard, cât şi echipamentele opţionale disponibile în automobil. Prin urmare, sunt comunicate două valori pentru fiecare model de automobil: cea mai scăzută şi cea mai ridicată valoare standard a consumului de combustibil, în funcţie de aerodinamică, greutate şi rezistenţă la rulare. Datorită procedurii WLTP, vei putea evalua mai bine consumul de combustibil şi emisiile de noxe ale automobilului. În cazul unei configuraţii specifice a automobilului, valoarea standard individuală va fi indicată direct. Chiar şi cu această procedură de testare, pot apărea abateri în situaţiile reale de condus. Cu toate acestea, consumul de combustibil şi emisiile de noxe obţinute în călătoriile zilnice variază în funcţie de diverse condiţii, precum topografia, climatul şi stilul personal de condus. Alţi factori care pot influenţa rezultatul sunt traficul, greutatea transportată şi sistemele utilizate în automobil, precum aerul condiţionat. Dar un lucru este clar: condiţiile de testare sunt mai realiste ca înainte, ceea ce înseamnă că se aşteaptă, în teorie, atât consum de combustibil şi emisii de noxe mai mari, cât şi autonomie mai scăz ută pentru modelele electrice. Însă, acest lucru nu va avea niciun impact asupra consumului de combustibil sau a autonomiei în situaţii reale de condus. În plus, BMW Group lucrează mereu la tehnologii noi pentru a scădea consumul de combustibil şi pentru a creşte autonomia.


Toate automobilele BMW Group care pot fi comandate în ţările UE 28+ sunt omologate în conformitate cu metoda de testare WLTP. În Germania, însă, legea stipulează faptul că valorile măsurate cu WLTP vor fi iniţial comunicate printr-un calcul care le transformă înapoi în valori NEDC. Comisia Europeană a creat o tehnică de corelaţie în acest scop, care va fi obligatorie pentru toţi producătorii de automobile.

 

Din septembrie 2018, toţi producătorii de automobile sunt obligaţi să efectueze teste conform procedurii WLTP pentru toate automobilele vândute atât în Uniunea Europeană, cât şi în Elveţia, Turcia, Norvegia, Liechtenstein şi Israel (UE 28+).

 

Iar din ianuarie 2021, toate ţările care adoptă legislaţia Uniunii Europene pentru înmatricularea automobilelor trebuie să emită şi să comunice valori WLTP pentru toate automobilele.

Citeşte în continuare

WLTP ÎN COMPARAŢIE CU NEDC.

Află mai multe detalii despre diferenţele specifice dintre procedura de testare veche şi cea nouă.

Procedură de testare
NEDC
WLTP

EMISII DE NOXE GENERATE ÎN CONDIŢII REALE DE CONDUS (RDE).

Proceduri de măsurare realiste ale poluanţilor emişi de un automobil condus pe şosea.

De la mijlocul lunii mai 2016, procedurile de măsurare RDE („Real Driving Emissions”, trad. „Emisii de noxe generate în condiţii reale de condus”) sunt obligatorii pentru toţi producătorii de automobile din Uniunea Europeană, precum şi din Elveţia, Turcia, Norvegia, Liechtenstein şi Israel. În cadrul testelor RDE, emisiile de poluanţi, precum particulele în suspensie şi oxizii de azot (NOx), sunt măsurate direct în timpul condusului. Această metodă stabileşte valorile medii ale emisiilor de noxe la care te poţi aştepta în călătoriile zilnice.


Pentru a scădea mai mult valorile poluanţilor în utilizarea zilnică, BMW Group aplică diverse tehnologii pentru scăderea emisiilor de noxe ale modelelor sale.
Măsurile BMW „BluePerformance”, de exemplu, scad emisiile de oxizi de azot (NOx) la motoarele diesel. Odată cu introducerea noii generaţii de motoare diesel cu 6 cilindri din 2020, convertorul catalitic pentru depozitare localizat în apropierea motorului este înlocuit de un sistem SCR mult mai eficient, care se află tot în apropierea motorului. Ca rezultat, conversia oxizilor de azot (NOx) este îmbunătăţită, în special în timpul condusului urban. Un al doilea convertor catalitic SCR („Selective Catalytic Reduction”, trad. „Reducere catalitică selectivă”, SCR), localizat în şasiu, asemenea celui anterior, oferă suport suplimentar şi, în funcţie de automobil, are propriul sistem de dozare AdBlue.


BMW Group a fost primul producător de automobile care a introdus combinaţia de convertor catalitic pentru depozitarea oxizilor de azot (NOx) şi sistem SCR în producţia de serie. Prin stabilirea dozei duble de AdBlue, BMW stabileşte noi standarde în purificarea gazelor de evacuare şi în scăderea poluării.
În plus, din anul 2006, modelele diesel au filtru de particule în echiparea standard, pentru a reduce emanarea particulelor în suspensie. De asemenea, la modelele cu motor pe benzină, filtre de particule speciale sunt acum disponibile în toată gama.


Astfel, BMW Group poate respecta valorile limită RDE ale standardului de emisii de noxe EU6d, care a devenit obligatoriu pentru toate automobilele noi începând cu luna ianuarie 2020. Spre deosebire de EU6c, standardul de emisii de noxe EU6d acum, de asemenea, defineşte valorile limită pentru numărul de particule şi oxizi de azot (NOx) în testele RDE efectuate.


Standardul EU6d garantează faptul că automobilul tău respectă cele mai stricte valori limită EU ale emisiilor de noxe, din prezent.

Citeşte în continuare

MOTOARE CU TEHNOLOGIE BMW TWINPOWER TURBO.

Puternice şi eficiente: motoare BMW pe benzină şi diesel.

Motoarele inovatoare pe benzină şi diesel cu tehnologie BMW TwinPower Turbo reprezintă punctul central al fiecărui automobil BMW. Acestea îmbină cele mai noi sisteme de injecţie, controlul complet variabil al performanţei şi tehnologia inovatoare a turbocompresorului.

Citeşte în continuare
BMW EfficientDynamics, motoarele BMW TwinPower Turbo pe benzină

Motoare BMW TwinPower Turbo pe benzină.

Iată câteva exemple de motoare care stabilesc standarde noi: motorul inovator pe benzină cu 3 cilindri, care oferă rulare excepţională; motorul pe benzină cu 4 cilindri; motorul BMW TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie, distins în multiple rânduri cu premiul „Engine of the Year” (trad. „Motorul anului”). Ultima generaţie de motoare din familia BMW EfficientDynamics este economică, are emisii de noxe mici şi oferă putere mai mare decât predecesoarele sale.

 

Pentru a creşte eficienţa şi dinamica, acest pachet inovator – un punct de reper în strategia BMW EfficientDynamics – îmbină cea mai recentă tehnologie de injecţie şi controlul complet variabil al supapei Valvetronic, inclusiv VANOS dublu cu tehnologia inovatoare a turbocompresorului. Rezultatul este un sistem de propulsie foarte eficient, care ilustrează în mod impresionant expertiza BMW în domeniul motoarelor.

Citeşte în continuare
BMW EfficientDynamics, motoare BMW TwinPower Turbo diesel

Motoare BMW TwinPower Turbo diesel.

Principiul BMW EfficientDynamics este implementat în mod sistematic la motoarele BMW TwinPower Turbo diesel: prin îmbinarea economiei, a randamentului şi a caracteristicilor de rulare optime cu consumul mic de combustibil. Nu există nicio îndoială cu privire la eficienţa şi la dinamica acestor motoare. În acelaşi timp, motoarele BMW TwinPower Turbo diesel cu 3 cilindri, ca motoare mici ideale, motoarele inovatoare BMW TwinPower Turbo diesel cu 4 cilindri şi mai ales motoarele puternice BMW TwinPower Turbo diesel cu 6 cilindri în linie – toate au emisii de noxe foarte mici şi coeficient de frecare scăzut. Prin urmare, distracţia maximă la condus este garantată. Motoarele diesel cu construcţie uşoară din aluminiu, aparţinând familiei de motoare BMW EfficientDynamics, au turbocompresoare cu geometrie variabilă a turbinei, iar injecţia de combustibil este realizată de cea mai recentă generaţie a sistemului de injecţie directă Common Rail.

Citeşte în continuare
BMW EfficientDynamics, imagine în prim plan cu motorul BMW diesel

MOTOARELE DIESEL BMW: PROGRES ȘI EFICIENȚĂ.

Motorul diesel nu este doar un motor important al economiei, ci și un motor extrem de eficient. Datorită tehnologiei inovatoare de injecție cu AdBlue, emisiile de azot ale vehiculelor diesel BMW moderne tind spre zero. În plus, sunt utilizate proceduri suplimentare de purificare a gazelor de eșapament pentru a reduce și mai mult emisiile poluante. Prin urmare, motorul diesel este un sistem de propulsie eficient, în special pentru conducătorii auto care parcurg în mod regulat distanțe lungi. În cadrul BMW Group, toate tipurile de propulsie sunt supuse în paralel dezvoltării și îmbunătățirii continue.

CE TREBUIE SĂ ŞTII DESPRE MOTOARELE DIESEL.

Fie că este vorba de rentabilitate, fie că este vorba de eficiență, există multe motive întemeiate care vin în sprijinul motoarelor diesel moderne. Totuși, există deseori o lipsă de date și de informații de bază. Construiți-vă propria opinie cu ajutorul prezentării informative furnizate aici pe tema sistemelor de propulsie diesel și a emisiilor poluante.

Citeşte în continuare
  • Motorul diesel şi mediul înconjurător.
  • Particule în suspensie şi filtre de particule.
  • Ce este mai exact dioxidul de carbon?
  • Ce înseamnă oxidul de azot (NOx)?
  • Standardul EU de emisii de noxe.
  • Zone ecologice.
  • Autocolant pentru emisii.
BMW EfficientDynamics, condus eficient

CONDUS EFICIENT CU BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EfficientDynamics, tehnologiile inovatoare de la BMW EfficientDynamics

TEHNOLOGIILE INOVATOARE DE LA BMW EFFICIENT DYNAMICS.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE – METODE DE MĂSURARE PENTRU CONSUM DE COMBUSTIBIL ŞI EMISII DE NOXE.

Întrebările tale. Răspunsurile noastre.

  • Ce este WLTP?
  • Ce este ciclul de condus WLTP?
  • Ce presupune WLTP pentru mine?
  • Ce este RDE?
  • Ce este EU6?
  • Ce înseamnă „Selective Catalytic Reduction” (trad. „Reducere catalitică selectivă”, SCR)?
  • Ce este „BluePerformance”?
  • Ce este un filtru de particule?
  • Ce înseamnă WLTP pentru automobilele electrice şi cele hibrid?