Noi standarde: BMW X1 Dorinţa sa de acţiune este vizibilă mai ales în designul său sportiv. La prima vedere, acesta este un model X prin definiţie: exteriorul este caracterizat de consolele scurte şi ampatamentul lung, tipice pentru SAV (Sports Activity Vehicle). Îşi face clare ambiţiile cu dinamică şi agilitate convingătoare. Şi mulţumită flexibilităţii şi versatilităţii superioare, în combinaţie cu tehnologiile inovative, asigură maximum de confort la fiecare pas al călătoriei.

Oferta pentru modele Plug-in hybrid & ecotichet.
Află mai multeDETALIILE DE DESIGN ALE MODELULUI BMW X1.

DESIGN SPORTIV.

ELEMENTELE DE DESIGN ALE BMW X1.
- Exterior
- Interior

Farurile adaptive cu LED ale BMW X1 F48 LCI

Jante din aliaj uşor Y-spoke de 19”, tip 580, bicolor.

Oglindă exterioară cu proiecţie X1 cu tehnologie LED.

Pachet de lumini.

Scaune spate reglabile.

Piele Dakota cu perforaţii | Oyster şi Gri.
BMW X1 xDRIVE25e PLUG-IN HYBRID.
Descoperă avantajele şi principalele caracteristici tehnice ale modelului BMW X1 xDrive25e cu propulsie hibridă inovatoare.

Tehnologia plug-in hybrid a modelului BMW X1 xDrive25e.

Modurile de condus ale BMW X1 xDrive25e.

Încărcarea modelului BMW X1 xDrive25e.
*ofertă specifică pieţei

Servicii digitale pentru modelul BMW X1 xDrive25e.
TEHNOLOGIA MODELULUI BMW X1 xDrive25e.
Urmăreşte video-urile noastre instructive pentru a afla totul despre modelele BMW plug-in hybrid.
















MODELELE BMW X1.
Model Advantage
- Sistem de asistenţă la parcare (PDC – „Park Distance Control”), spate
- Sistem de deschidere şi închidere fără atingere a hayonului
- Pilot automat cu funcţie de frânare
- Sistem de climatizare automat pe 2 zone
Model xLine
- Jante din aliaj uşor Y-spoke de 18”, tip 579; există şi alte variante de jante disponibile
- Bară-spoiler frontală cu protecţie pentru baia de ulei şi alte elemente de design în Argintiu mat
- Scaune în combinaţie material textil/piele Cross Track Maro Granite cu accente negre sau, ca alternativă, piele Dakota cu perforaţii; există şi alte variante de tapiţerie disponibile
- Ornamente interioare în Pearl închis la culoare, cu accente în Crom Pearl; există şi alte variante de ornamente disponibile
Model Sport Line
- Jante din aliaj uşor Double-spoke de 18”, tip 578; există şi alte variante de jante disponibile
- Bară-spoiler frontală cu elemente de design negre lucioase, protecţie pentru baia de ulei în culoarea caroseriei
- Scaune sport în combinaţie material textil/piele Sensatec Antracit cu accente gri; există şi alte variante de tapiţerie disponibile
- Volan sport îmbrăcat în piele
Model M Sport
- Pachet M Aerodinamic cu spoiler faţă, praguri laterale, pasaje roţi în culoarea caroseriei, spoiler spate cu inserţie difuzor Dark Shadow
- Jante M din aliaj uşor Double-spoke de 18”, tip 570 M; există şi alte variante de jante disponibile
- Scaune sport pentru şofer şi pasagerul din faţă din material textil Micro Hexagon/Sensatec Negru sau material textil Antracit/Sensatec cu detalii gri; există şi alte variante de tapiţerie disponibile
- Suspensie M Sport, coborâtă; ca alternativă, suspensie standard
- Volan M îmbrăcat în piele
- Model Advantage
- Model xLine
- Model Sport Line
- Model M Sport
TEHNOLOGIILE DE PROPULSIE ALE MODELULUI BMW X1.
Performanţă pe toate planurile.

Motor TwinPower Turbo pe benzină cu 4 cilindri.

BMW xDrive.

Suspensie adaptivă.

Transmisie Steptronic Sport.

Frâne M Sport.
INOVAŢIILE MODELELUI BMW X1.
Eşti mereu informat atunci când conduci.

Driving Assistant Plus.

Asistentul la parcare.

BMW Head-Up Display.

Sistem wireless de încărcare telefon mobil.
DATELE TEHNICE ALE MODELULUI BMW X1.
Modelul BMW X1 xDrive20i.
Putere maximă în CP (kW), la 1/min: | 178 (131) |
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec.: | 7,3 |
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: | 6,9 – 7,7 |
Emisii medii de CO₂, în g/km: | 158 – 175 |

SERVICII BMW.
SERVICE ŞI ASISTENŢĂ PENTRU BMW X1.

BMW Service Inclusive.
- Serviciu de verificare a automobilului
- Service microfiltru
- Service lichid de frână

BMW Teleservices.

Asistenţă rutieră BMW
CONSUM DE COMBUSTIBIL ŞI EMISII DE CO₂.
BMW X1 xDrive20i:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,9 – 7,7
Emisii medii de CO₂, în g/km: 158 – 175
BMW X1 xDrive25e**:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 1,7 – 2,1
Emisii medii de CO₂, în g/km: 39 – 47
Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 15,0 – 15,7
Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO₂, consumul de electricitate şi autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă şi respectă Regulamentul (UE) 715/2007 modificat. Cifrele WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale în cazul autonomiei. Pentru automobilele nou omologate începând cu data de 01.01.2021, specificaţiile oficiale există numai conform WLTP. Mai multe informaţii despre metodele de măsurare WLTP sunt disponibile la adresa www.bmw.de/wltp
** La temperaturi sub 0 grade Celsius, modul de conducere pur electric al acestui plug-in hybrid va fi disponibil numai după ce bateria se va încălzi până la o stare de funcţionare, după ce automobilul a parcurs câţiva kilometri.
Consum de combustibil şi emisii de CO₂.
BMW X1 xDrive20i:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,9 – 7,7
Emisii medii de CO₂, în g/km: 158 – 175
BMW X1 xDrive25e**:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 1,7 – 2,1
Emisii medii de CO₂, în g/km: 39 – 47
Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 15,0 – 15,7
Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO₂, consumul de electricitate şi autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă şi respectă Regulamentul (UE) 715/2007 modificat. Cifrele WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale în cazul autonomiei. Pentru automobilele nou omologate începând cu data de 01.01.2021, specificaţiile oficiale există numai conform WLTP. Mai multe informaţii despre metodele de măsurare WLTP sunt disponibile la adresa www.bmw.de/wltp.
** La temperaturi sub 0 grade Celsius, modul de condus pur electric al acestui plug-in hybrid va fi disponibil numai după ce bateria se va încălzi până la o stare de funcţionare, după ce vehiculul a parcurs câţiva kilometri.