BMW M8 Competition Cabriolet, BMW M8 Cabriolet și BMW M850i xDrive Cabriolet.
Trăiește plăcerea de a conduce sportiv la cel mai înalt nivel cu impresionantul BMW Seria 8 Cabriolet M:
- Modelele BMW M8 Competition Cabriolet și BMW M8 Cabriolet combină ADN-ul M pur cu exclusivitatea supremă pentru aventuri cu un puternic caracter sportiv și de lux.
- BMW M850i xDrive Cabriolet impresionează printr-o simbioză unică între confort, performanță și eficiență.
BMW M8 Competition Cabriolet:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,2 – 11,6
Emisii medii de CO2, în g/km: 255 – 265
BMW M8 Cabriolet:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,2 – 11,6
Emisii medii de CO2, în g/km: 255 – 265
BMW M850i xDrive Cabriolet:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,7 – 11,0
Emisii medii de CO2, în g/km: 243 – 249
COMPARAȚIE MODELE BMW SERIA 8 CABRIOLET M.
Detaliile sportive dintr-o privire.
BMW M8 COMPETITION CABRIOLET.
- Motor performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri în V și 625 CP (460 kW)
- xDrive M cu diferenţial M activ şi transmisie Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic
- Elemente şi echipamente de design exclusive
- 625 CP/460 kW, 750 Nm, accelerație de la 0 la 100 km/h în 3,3 s
BMW M8 CABRIOLET.
- Motor performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri în V și 600 CP (441 kW)
- xDrive M cu diferenţial M activ
- Transmisie Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic
- 600 CP/441 kW, 750 Nm, accelerație de la 0 la 100 km/h în 3,4 s
BMW M850i xDRIVE CABRIOLET.
- Motor performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri în V și 530 CP (390 kW)
- Transmisie Steptronic Sport cu 8 trepte
- BMW xDrive cu diferenţial M Sport
- 530 CP/390 kW, 750 Nm, accelerație de la 0 la 100 km/h în 4,1 s
- BMW M8 COMPETITION CABRIOLET.
- BMW M8 CABRIOLET.
- BMW M850i xDRIVE CABRIOLET.
BMW M8 COMPETITION CABRIOLET – DETALII IMPORTANTE.
Dinamica de condus și elementele de design ale BMW M8 Competition Cabriolet.
BMW M8 Competition Cabriolet întruchipează nivelul de performanță de top pentru modelele BMW Seria 8 Cabriolet M.
- Stilul unic definește un nou limbaj în materie de design pentru modelele cabriolet sport de lux și este un reper de performanță, precum și o prezență impresionantă. În habitaclu, dotările îndrăznețe M se îmbină cu detalii luxoase pentru a crea o atmosferă sportivă și exclusivistă.

- Dinamica de condus
- Design

Motor performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri în V și 625 CP.
Cea mai nouă versiune a motorului M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri în V garantează conformitatea cu cele mai noi standarde. Motorul de turație mare dezvoltă o putere de 625 CP (460 kW). Cele două turbocompresoare se disting mulțumită țevilor de evacuare cu cilindru transversal cu caracteristici de răspuns optime. Motorul V8 este proiectat și pentru sarcini extreme pe circuit.

Transmisie Steptronic Sport M cu 8 trepte şi Drivelogic.

Frâne M Carbon cu discuri din ceramică.
Frânele M Carbon cu discuri din ceramică asigură o forţă de frânare şi mai directă. Frâna nu este corozivă şi tolerează şi mai multă căldură. Impresionează prin uzură extrem de redusă şi contribuie la scăderea greutăţii automobilului, cu un impact pozitiv asupra agilităţii, dinamicii şi acceleraţiei. Echipamentele tehnice speciale sunt vizibile prin etrierele aurii mate cu inscripţie „M” la exterior. Din cauza unor proprietăţi specifice materialului, pot apărea anumite zgomote funcţionale intense în timpul acţiunii de frânare, de exemplu, după frânare lungă sau bruscă ori în condiţii de carosabil umed, cu puţin timp înainte de oprirea automobilului. Zgomotul provocat de designul specific poate fi evitat prin uscarea automată a sistemului de frânare în caz de carosabil umed sau prin aplicarea unei frânări mai puternice după frânare lungă sau bruscă. Efectul negativ al umezelii şi al sării de pe carosabil, de exemplu după utilizarea spălătoriilor auto, roua de peste noapte, condusul prin ploaie etc., pot determina ca nivelul de eficienţă al sistemului de frânare să corespundă cu cel al unui sistem convenţional. Această forţă de frânare scăzută poate fi compensată cu aplicarea unei presiuni mai mari asupra pedalei. Zgomotele funcţionale nu au efect asupra performanţei, a siguranţei operaţionale şi a stabilităţii frânelor.

Elemente de design exclusiviste în negru lucios.
Capacele oglinzilor, prizele de aer M şi spoilerul spate în negru lucios sporesc aspectul dinamic al modelului noul BMW M8 Competition Cabriolet. Cu pachetul exterior M Carbon opţional, toate elementele sunt fabricate din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP).

Jante M din aliaj uşor Star-spoke de 20”, tip 813 M, Bicolor.

Scaune M Sport.
BMW M8 COMPETITION CABRIOLET – IMPRESII.
Detaliile de design ale BMW M8 Competition Cabriolet la exterior și în interior.
Design sportiv în partea din faţă cu spoiler faţă M şi jante M din aliaj uşor, tip 813 M, Bicolor.
Interior sportiv şi elegant cu softtop-ul deschis.
Design sportiv în partea din spate cu spoiler spate M şi sistem de evacuare M Sport.
Habitaclu sportiv cu volan M îmbrăcat în piele şi panou de instrumente specific M.
Interior spaţios şi luxos cu softtop-ul deschis.
Spoiler spate M distinctiv cu două ţevi de eşapament duble.
Design impresionant în partea din faţă cu spoiler faţă M şi grilă frontală M neagră.
Siluetă elegantă cu softtop închis şi jante M din aliaj uşor, tip 813 M.

BMW M8 Competition Cabriolet

BMW M8 Competition Cabriolet

BMW M8 Competition Cabriolet

Habitaclu, BMW M8 Competition Cabriolet

Scaune M Sport, BMW M8 Competition Cabriolet

BMW M8 Competition Cabriolet

BMW M8 Competition Cabriolet

BMW M8 Competition Cabriolet
Design sportiv în partea din faţă cu spoiler faţă M şi jante M din aliaj uşor, tip 813 M, Bicolor.
Interior sportiv şi elegant cu softtop-ul deschis.
Design sportiv în partea din spate cu spoiler spate M şi sistem de evacuare M Sport.
Habitaclu sportiv cu volan M îmbrăcat în piele şi panou de instrumente specific M.
Interior spaţios şi luxos cu softtop-ul deschis.
Spoiler spate M distinctiv cu două ţevi de eşapament duble.
Design impresionant în partea din faţă cu spoiler faţă M şi grilă frontală M neagră.
Siluetă elegantă cu softtop închis şi jante M din aliaj uşor, tip 813 M.
BMW M8 CABRIOLET – DETALII IMPORTANTE.
Dinamica de condus și elementele de design ale BMW M8 Cabriolet.
- Elementele de design M impresionante, cromate și în culoarea caroseriei determină accente inconfundabile la interior, iar detaliile extravagante din interiorul elegant subliniază caracterul sportiv exclusivist.

- Dinamica de condus
- Design

Motor performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri în V și 600 CP.
Cea mai nouă versiune a motorului M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri în V garantează conformitatea cu cele mai noi standarde. Motorul de turație mare dezvoltă o putere de 600 CP (441 kW). Cele două turbocompresoare se disting mulțumită țevilor de evacuare cu cilindru transversal cu caracteristici de răspuns optime. Motorul V8 este proiectat și pentru sarcini extreme pe circuit.

xDrive M.

Sistem de evacuare M Sport.

Grilă frontală M cromată lucioasă.

Prize de aer laterale M cromate lucioase.

Faruri M Shadow Line.
BMW M8 CABRIOLET – IMPRESII.
Detaliile de design ale BMW M8 Cabriolet la exterior și în interior.
Design sportiv în partea din faţă cu grilă frontală M cromată şi spoiler faţă M.
Spate impunător cu ţevi de eşapament duble cromate.
Jante M impresionante din aliaj uşor Star-spoke de 20”, tip 813 M, Bicolor.
Splendid: sistem de sunet surround Bowers & Wilkins Diamond.

BMW M8 Cabriolet

BMW M8 Cabriolet

Jante M din aliaj uşor Star-spoke de 20”, tip 813 M, Bicolor, BMW M8 Cabriolet

Sistem de sunet surround Bowers & Wilkins Diamond, BMW M8 Cabriolet
Design sportiv în partea din faţă cu grilă frontală M cromată şi spoiler faţă M.
Spate impunător cu ţevi de eşapament duble cromate.
Jante M impresionante din aliaj uşor Star-spoke de 20”, tip 813 M, Bicolor.
Splendid: sistem de sunet surround Bowers & Wilkins Diamond.
BMW M850i xDRIVE CABRIOLET – DETALII IMPORTANTE.
Dinamica de condus și elementele de design ale BMW M850i xDrive Cabriolet.
- Designul exterior progresiv al BMW M850i xDrive Cabriolet fascinează cu elemente de design distinctive în negru lucios.
- Designul interior oferă o ambianță sportivă care satisface cele mai înalte standarde de lux.

- Dinamica de condus
- Design

Motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri în V cilindri, 530 CP.
Un atlet de top care transmite o plăcere de a conduce pură: Motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri în V oferă distribuție superioară a puterii, condus lin și sunetul inconfundabil al motorului M. Două turbocompresoare, controlul complet variabil al supapelor Valvetronic și injecția directă de benzină, de mare precizie, asigură performanțe remarcabile.

BMW xDrive.

Direcţie integrală adaptivă.
