MODELELE BMW X4 M.

Patru modele puternice ale BMW X4 pentru o diferenţă sportivă.

BMW X4 M COMPETITION.

Dinamică de condus supremă şi exclusivitate.
  • Motorul performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri
  • xDrive M cu diferenţial M activ şi transmisie Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic
  • Elemente de design exclusiviste şi echipamente
  • 375 kW/ 510 CP, 600 Nm, 0 – 100 km/h în 4,1 sec.
Exteriorul BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat.

BMW X4 M.

Dinamică de condus la cel mai înalt nivel.
  • Motorul performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri
  • xDrive M cu diferenţial M activ
  • Transmisie Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic
  • 353 kW/ 480 CP, 600 Nm, 0 – 100 km/h în 4,2 sec.
Exteriorul BMW X4 M în Alb Alpine.

BMW X4 M40i.

Performanţă perfect echilibrată şi confort în utilizarea zilnică.
  • Motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri
  • BMW xDrive
  • Transmisie Steptronic cu 8 trepte
  • 260 kW/ 354 CP, 500 Nm, 0 – 100 km/h în 4,8 sec.
Exteriorul BMW X4 M40i în Negru Sapphire metalizat.

BMW X4 M40d.

Putere şi eficienţă fără sacrificii.
  • Motorul M TwinPower Turbo diesel cu 6 cilindri
  • BMW xDrive
  • Transmisie Steptronic cu 8 trepte
  • 240 kW/ 326 CP, 680 Nm, 0 – 100 km/h în 4,9 sec.
Exteriorul BMW X4 M40d în Albastru Phytonic metalizat.
  • BMW X4 M COMPETITION.
  • BMW X4 M.
  • BMW X4 M40i.
  • BMW X4 M40d.

BMW X4 M COMPETITION ŞI BMW X4 M.

Caracteristici ale performanţei.

Două modele, performanţă unică: toate componentele trenului de rulare şi ale şasiului subliniază rădăcinile motorsport ale BMW M. Completat de adevăratul caracter X, acestea asigură plăcere de a conduce caracteristică M pe orice tip de suprafaţă.
Imagine cu trei sferturi din partea spate exterioară a BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat rulând.
BMW X4 M Competition şi BMW X4 M, cu motorul performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri.

Motorul performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie.

Motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie furnizează putere superioară şi o rulare lină, îmbinate cu un sunet sportiv al motorului. Datorită sistemului VANOS dublu, Valvetronic, sistemului High Precision Injection şi celor două turbocompresoare, acesta generează 353 kW (480 CP), iar la modelul Competition chiar 375 kW (510 CP).
BMW X4 M Competition şi BMW X4 M, cu bară M din carbon pentru fixarea sistemului de amortizare al motorului.

Bară M din carbon pentru fixarea sistemului de amortizare.

Bara M din carbon pentru fixarea sistemului de amortizare creşte rigiditatea în partea faţă şi oferă mai multă precizie la manevrarea automobilului. Componenta din plastic ranforsat cu fibre de carbon de calitate premium este foarte uşoară şi creează atmosferă unică motorsport atunci când capota este ridicată. Astfel, este evidenţiat potenţialul sportiv al automobilului.
Imagine în prim-plan cu partea laterală spate a BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu suspensie specifică M.

Suspensie specifică M.

Suspensia specifică M accentuează dinamica extraordinară a automobilului. Pe lângă cele trei moduri de condus „COMFORT”, „SPORT” şi „SPORT+”, conducătorul auto poate alege între trei setări diferite pentru controlul dinamic al stabilităţii (DSC – „Dynamic Stability Control”), pentru a se potrivi stilului preferat de condus.
Control Display-ul din interiorul BMW X4 M Competition şi BMW X4 M cu xDrive M.

xDrive M.

BMW xDrive M şi diferenţialul M activ garantează tracţiune maximă şi dinamică de condus atât în modul sportiv, cât şi în situaţiile de condus zilnice. Datorită tehnologiei M specifice, automobilul poate fi întotdeauna direcţionat cu exactitate şi controlat în siguranţă pe orice suprafaţă de condus şi chiar şi atunci când ieşi cu viteză din viraje.
Interiorul BMW X4 M Competition şi BMW X4 M cu schimbător de viteze M şi transmisie Steptronic M cu 8 trepte.

Transmisie Steptronic M cu 8 trepte.

Transmisia Steptronic M cu 8 trepte şi Drivelogic oferă numeroase opţiuni de condus: de la foarte dinamic la confortabil şi până la modul de economisire a combustibilului. Conducătorul auto poate schimba manual vitezele folosind schimbătorul de viteze, padelele de schimbare a vitezelor de pe volan sau prin alegerea modului automat.
Habitaclul BMW X4 M Competition şi BMW X4 M cu volan M îmbrăcat în piele şi Servotronic M.

Servotronic M.

În orice situaţie de condus, Servotronic M furnizează puterea potrivită de manevrare prin ajustarea la viteza curentă de condus. În plus, oferă direcţionare precisă la orice viteză. Sistemul este ajustat conform caracteristicilor M şi oferă trei setări diferite care pot fi selectate prin simpla apăsare a unui buton.
Jantele M din aliaj uşor cu frâne M din material compozit ale BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat.

Frâne M din material compozit.

Ca rezultat al utilizării diferitelor materiale, frânele M din material compozit au valori de decelerare excepţionale, precum şi stabilitate optimă, durată lungă de utilizare şi greutate scăzută, care are un impact pozitiv asupra agilităţii, a dinamicii şi a acceleraţiei. Etrierele albastre metalizate cu inscripţie „M” marchează sistemul de frânare de înaltă performanţă caracteristic M. Datorită designului specific, ocazional pot apărea anumite zgomote temporare după frânare lungă sau bruscă, zgomote care dispar după scurt timp. Pentru a evita zgomotele funcţionale, este necesară frânare mai puternică la intervale regulate. Cu umezeala acumulată pe discurile de frână, sistemul de frânare poate fi uscat automat în timpul acţiunii de frânare. Zgomotele funcţionale nu au efect asupra performanţei, a siguranţei operaţionale şi a stabilităţii frânelor.
Imagine cu partea spate exterioară a BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu sistem de evacuare M Sport şi difuzor aerodinamic din carbon.

Sistem de evacuare M Sport.

Sistemul de evacuare M Sport oferă un sunet dinamic care poate fi modificat prin intermediul mecanismului de evacuare. Programele „SPORT” şi „SPORT+”, care pot fi selectate prin butoanele pentru dinamica de condus, sunt accentuate de un sunet mai intens al motorului, în timp ce programul „COMFORT” oferă un sunet mai discret al acestuia.

BMW X4 M COMPETITION.

Elemente de design.

Proporţiile robuste, silueta dinamică în stil coupé şi elementele de design M perfect coordonate oferă BMW X4 M Competition un aspect care sugerează performanţele sale extraordinare. În interior, sportivitatea se îmbină cu detalii exclusiviste pentru a crea o experienţă unică.
Imagine cu trei sferturi din partea laterală exterioară a BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat.
  • Exterior
  • Interior
Imagine cu partea frontală exterioară a BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu grila M a radiatorului neagră lucioasă.

Grilă M a radiatorului.

Grila M a radiatorului neagră lucioasă, cu inscripţionarea denumirii modelului domină designul M dinamic al părţii frontale. Barele duble negre lucioase imită stilul Double-spoke caracteristic jantelor M din aliaj uşor. Grila M a radiatorului evidenţiază caracterul sportiv al automobilului şi puterea care aşteaptă să fie eliberată.
Imagine în prim-plan cu partea spate exterioară a BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu spoiler spate din carbon şi inscripţionarea denumirii modelului „X4 M Competition”.

Inscripţionarea denumirii modelului „X4 M Competition”.

Inscripţionarea neagră a denumirii modelului „X4 M Competition” în partea spate reprezintă un simbol al potenţialului dinamic al automobilului.
Imagine cu exteriorul BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu inscripţionarea denumirii modelului pe prizele de aer M negre lucioase.

Prize de aer M laterale.

Prizele de aer M laterale cu inscripţionarea denumirii modelului oferă un aspect sportiv tridimensional, subliniază potenţialul impresionant al automobilului şi anunţă experienţa extraordinară de condus care te aşteaptă. Acestea reprezintă îmbinarea dinamică dintre perfecţiunea tehnică şi designul incredibil care a caracterizat automobilele M încă de la început.
Imagine cu exteriorul BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu pachet M din carbon pentru exterior şi oglinzi exterioare M cu capace din carbon.

Oglinzi exterioare M.

Oglinzile exterioare M optimizate aerodinamic reprezintă o parte importantă a designului M sportiv şi dinamic. Designul cu punte dublă al bazei oglinzilor, subliniază eleganţa şi precizia până la ultimul detaliu. Semnalizatoarele suplimentare cu tehnologie LED sunt integrate în ramele oglinzilor.
Imagine cu exteriorul BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu pachet M din carbon pentru exterior şi spoiler M din carbon pentru partea spate.

Spoiler M pentru partea spate.

Spoilerul M pentru partea spate subliniază silueta sportivă a automobilului. Acesta asigură automobilului mai multă tracţiune pe puntea spate la viteze mai mari, astfel stabilitatea este îmbunătăţită.
Imagine cu interiorul BMW X4 M Competition, cu scaune M Sport în combinaţie de piele Merino în Gri Adelaide.

Scaune M Sport.

Scaunele M Sport ergonomice au reglaje multiple şi tetiere parţial integrate şi oferă suport excelent în părţile laterale pentru conducătorul auto şi pasagerul faţă. În plus, lăţimea spătarului poate fi ajustată în mod individual. Designul deosebit, cu logo „M” iluminat, subliniază alura sportivă a automobilului. (Centurile de siguranţă M vor fi disponibile începând cu 8/2019.)
Imagine cu interiorul BMW X4 M Competition, cu panoul de instrumente cu ornamente interioare „Carbon Fibre”.

Ornamente interioare „Carbon Fibre”.

Ornamente interioare „Carbon Fibre” pentru panoul de instrumente, portiere şi consola centrală cu detalii în crom Pearl.
Habitaclul BMW X4 M Competition cu volan M îmbrăcat în piele cu butoane multifuncţionale.

Volan M îmbrăcat în piele.

Volanul M îmbrăcat în piele cu design cu spiţe duble are butoane multifuncţionale, emblemă „M”, detalii cromate şi airbag integrat pe partea conducătorului auto. Acesta are cercul îmbrăcat în piele neagră cu cusături contrastante şi zone ergonomice pentru degetul mare şi conferă o senzaţie plăcută conducătorului auto atunci când îl manevrează. Conducătorul auto poate folosi butoanele „M Drive” pentru a alege setările preferate în timpul condusului.
Imagine cu interiorul BMW X4 M Competition, cu schimbător de viteze M.

Schimbător de viteze M.

Butonul pentru alegerea celor trei setări „Drivelogic” se află lângă emblema „M”, în partea de sus a schimbătorului de viteze M. Butonul „P” pentru parcare se află chiar sub acestea. În modul „S” manual, conducătorul auto poate schimba vitezele manual prin folosirea manetei în modul „M”, iar în modul „D”, schimbarea se produce automat.
Imagine cu habitaclul BMW X4 M Competition, cu panou de instrumente specific M.

Panou de instrumente specific M.

Panoul de instrumente specific M are patru afişaje – vitezometru, turometru, indicator combustibil şi temperatură ulei – precum şi indicator de status pentru sistemele dinamicii de condus M – direcţie, suspensie, motor, Drivelogic şi xDrive M. Un Info Display poate fi ajustat individual şi afişează, de exemplu, temperatura exterioară şi funcţiile computerului de bord.
Imagine cu habitaclul BMW X4 M Competition, cu buton start/ stop roşu.

Buton start/ stop.

Butonul start/ stop roşu este localizat în consola centrală şi este folosit pentru a porni motorul fără cheie, după ce automobilul a fost descuiat. Acesta poate fi folosit şi pentru a opri motorul. Cheia automobilului este recunoscută automat, fără a fi nevoie să o introduci în contact.
Imagine cu interiorul BMW X4 M Competition, cu praguri portiere cu inscripţie „Competition”.

Praguri portiere cu inscripţie „Competition”.

Din momentul în care păşesc înăuntru, conducătorul auto şi pasagerul faţă sunt întâmpinaţi de pragurile portierelor cu inscripţie „X4 M Competition”. Inscripţia neagră de pe pragurile portierelor faţă exprimă calitate şi exclusivitate.
Imagine cu interiorul BMW X4 M Competition, cu centuri de siguranţă M.

Centuri de siguranţă M.

Centurile de siguranţă M* cu sistem de pretensionare şi limitator de forţă au un detaliu caracteristic M, cusut, şi evidenţiază calitatea înaltă şi ambianţa sportivă din interior. (* Disponibile începând cu 8/2019)
Imagine cu trei sferturi din partea laterală a BMW X4 M în Alb Alpine.
Imagine cu partea frontală exterioară a BMW X4 M în Alb Alpine, cu grilă M a radiatorului cu detalii cromate şi inscripţionarea denumirii modelului.
Imagine cu partea exterioară a BMW X4 M în Alb Alpine, cu jante M din aliaj uşor de 21”, în Gri Orbit.
Imagine cu partea exterioară a BMW X4 M în Alb Alpine, cu prize de aer M laterale cu detalii cromate şi inscripţionarea denumirii modelului.
Imagine cu partea exterioară a BMW X4 M în Alb Alpine, cu oglinzi exterioare în culoarea caroseriei.
Imagine în prim-plan cu partea spate exterioară a BMW X4 M în Alb Alpine, cu inscripţionarea denumirii modelului.
Imagine cu partea spate exterioară a BMW X4 M în Alb Alpine, cu ţevi de eşapament cromate.
Imagine cu interiorul BMW X4 M, cu scaune Sport din piele Merino în Portocaliu Sakhir.
Imagine cu habitaclul BMW X4 M, cu volan M îmbrăcat în piele cu cusături M contrastante.

BMW X4 M.

BMW X4 M îşi demonstrează potenţialul: proporţiile puternice şi silueta bine definită sunt completate de detalii cromate pe rama grilei radiatorului, pe prizele de aer laterale, precum şi pe ţevile de eşapament cromate. Jantele M din aliaj uşor de 21”, lucioase, în Gri Orbit asigură o postură impunătoare, din orice unghi l-ai privi. Modul de expresie sportiv se continuă în interior. Scaunele sport din piele Merino în Portocaliu Sakhir oferă confort pentru conducătorul auto şi pasagerul faţă, atât în utilizarea zilnică, cât şi pe traseele dinamice ale circuitului. Pentru a completa interiorul exclusivist s-au folosit detalii unice, cum ar fi plafonul BMW Individual în antracit sau volanul M îmbrăcat în piele cu cusături M contrastante. (Centurile de siguranţă M prezentate mai sus vor fi disponibile din 8/2019).

Imagine cu exteriorul BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu pachet M din carbon pentru exterior, cu inserţii ale elementelor laterale ale spoilerelor şi grile de aer din carbon.
Imagine cu exteriorul BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu pachet M din carbon pentru exterior şi oglinzi exterioare din carbon.
Imagine cu exteriorul BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu pachet M din carbon pentru exterior şi spoiler M din carbon în partea spate.
Imagine cu exteriorul BMW X4 M Competition în Roşu Toronto metalizat, cu pachet M din carbon pentru exterior şi difuzor aerodinamic din carbon în partea spate.

PACHET M DIN CARBON PENTRU EXTERIOR.

Pachetul M din carbon* pentru exterior subliniază cerinţele sportive şi exclusivitatea automobilului. Inserţiile elementelor laterale ale barei-spoiler frontale, grilele de aer, oglinzile exterioare şi difuzorul aerodinamic din partea spate sunt realizate din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP). Difuzorul dintr-o bucată se extinde pe întreaga lăţime şi încadrează cele două perechi de ţevi de eşapament. (* Disponibil din 8/2019)

BMW X4 M40i ŞI BMW X4 M40d.

Design şi dinamică de condus.

Design puternic şi dinamică de condus sportivă: BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d îşi demonstrează ADN-ul sportiv datorită elementelor exclusiviste din interior şi de la exterior precum, a pachetului de tehnologii pentru performanţă.
Imagine cu trei sferturi din partea frontală stângă a BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d în Negru Sapphire metalizat cu raze de lumină.
  • Design
  • Dinamică
Imagine cu trei sferturi din partea frontală dreaptă a BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d în Negru Sapphire metalizat.

Design exclusivist.

Elementele de design exclusiviste evidenţiază potenţialul dinamic al BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d atât în interior, cât şi la exterior. Acestea includ prize de aer mai mari, rama grilei, barele grilei radiatorului şi oglinzile exterioare în Gri Cerium, împreună cu scaunele Sport, volanul M îmbrăcat în piele cu padele de schimbare a vitezelor şi inscripţie exclusivă „M40i” pe instrumente, pe pragurile portierelor şi în partea spate.
Imagine cu habitaclu BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d, cu volan M îmbrăcat în piele.

Volan M îmbrăcat în piele.

Volanul M îmbrăcat în piele cu design cu spiţe triple are butoane multifuncţionale şi airbag integrat pe partea conducătorului auto. Acesta este îmbrăcat în piele Walknappa neagră cu cusături negre şi zone ergonomice pentru degetul mare şi oferă o experienţă sportivă de condus.
Imagine cu interiorul BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d, cu scaune Sport pentru conducătorul auto şi pasagerul faţă.

Scaune Sport pentru conducătorul auto şi pasagerul faţă.

Scaunele Sport cu reglare individuală pentru conducătorul auto şi pasagerul faţă au numeroase opţiuni de reglare manuală, inclusiv pentru lăţimea spătarului, poziţia înainte şi înapoi şi unghiul scaunului şi al spătarului. Datorită protecţiilor mai înalte ale şezutului şi ale spătarului, precum şi a contururilor precise ale protecţiilor laterale, scaunele asigură ergonomie şi sprijin lateral optim pentru corp.
Imagine cu partea frontală exterioară a BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d în Negru Sapphire metalizat, cu pachet M Aerodinamic.

Pachet M Aerodinamic.

Pachetul M Aerodinamic evidenţiază caracterul sportiv al automobilului şi îi optimizează fluxul de aer. Acesta are spoiler faţă cu prize de aer mai mari, praguri laterale speciale şi spoiler spate cu difuzor aerodinamic. Ţevile de eşapament sunt cromate.
Imagine cu exteriorul BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d în Negru Sapphire metalizat, cu ţevi de eşapament negre cromate.

Ţevi de eşapament negre cromate.

Ţevile de eşapament distinctive, din dreapta şi din stânga, cu ornamente negre cromate oferă o declaraţie despre performanţa sportivă a automobilului.
Imagine cu trei sferturi din partea spate exterioară a BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d în Negru Sapphire metalizat, rulând, cu raze de lumină.

Dinamică de condus şi agilitate.

BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d oferă precizie şi agilitate extraordinare. Caracteristicile dinamice sunt îmbunătăţite, iar plăcerea de a conduce este asigurată datorită noii calibrări a suspensiei, a direcţiei Sport variabile, a frânelor M Sport standard şi a sistemului de tracţiune integrală BMW xDrive cu accent pe partea spate.
Imagine cu trei sferturi din partea laterală exterioară a BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d în Negru Sapphire metalizat, rulând, cu jante din aliaj uşor.

Suspensie M adaptivă.

Suspensia M adaptivă poate fi oricând ajustată electronic pentru a se potrivi oricărui drum şi condiţiilor de condus. Conducătorul auto poate ajusta caracteristicile suspensiei prin intermediul butonului „Driving Experience Control” pentru a alege oricând stilul de condus preferat: de la confortabil până la foarte sportiv cu direcţionare agilă.
Imagine cu exteriorul BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d în Negru Sapphire metalizat, cu jante din aliaj uşor şi frâne M Sport.

Frâne M Sport.

Frânele M Sport au patru etriere fixe cu pistoane în partea faţă şi două etriere flotante de culoare albastră închisă cu două pistoane în partea spate, cu emblemă „M” şi discuri mari de frână pentru a asigura o performanţă extraordinară la frânare.
Imagine cu partea spate exterioară a BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d în Negru Sapphire metalizat, cu sistem de evacuare M Sport.

Sistem de evacuare M Sport.

Sistemul de evacuare M Sport produce un sunet sportiv, care este determinat de modul de condus şi poate fi modificat prin intermediul unui mecanism integrat cu supape de evacuare. Programele „SPORT” şi „SPORT+”, care pot fi selectate prin intermediul butonului „Driving Experience Control”, sunt accentuate de un sunet mult mai intens al motorului, în timp ce programul orientat spre confort oferă un sunet mai discret.
Imagine cu interiorul BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d, cu schimbător de viteze şi transmisie Steptronic Sport cu 8 trepte.

Transmisie Stepronic Sport.

Transmisia Steptronic Sport cu 8 trepte oferă schimbare foarte sportivă a treptelor de viteză. Aceasta este disponibilă în versiune automată sau manuală, cu padele sau manetă de schimbare a vitezelor – pentru condus confortabil sau foarte dinamic. În modul „SPORT” şi cu schimbătorul de viteze în poziţia S/M din stânga, acţiunea de schimbare a treptelor este configurată pentru a oferi cea mai bună performanţă.
Imagine cu habitaclul BMW X4 M40i şi BMW X4 M40d, cu volan M îmbrăcat în piele şi direcţie sport variabilă.

Direcţie sport variabilă.

Direcţia sport variabilă cu Servotronic oferă răspuns promt şi agil în timpul condusului şi efort fizic redus la virare. Aceasta reacţionează la unghiul volanului în diverse rapoarte. Acest lucru oferă manevrabilitate îmbunătăţită în timpul condusului dinamic şi scade efortul fizic necesar la virare atunci când parchezi sau manevrezi automobilul.

MOTOR M TWINPOWER TURBO PE BENZINĂ.

Imagine cu BMW X4 M40i, cu motor M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie.

MOTOR M TWINPOWER TURBO PE BENZINĂ.

Împreună cu transmisia Steptronic Sport cu 8 trepte, motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie al BMW X4 M40i oferă o dinamică impresionantă datorită performanţei sale superioare. Echipat cu un turbocompresor TwinScroll, sistemul de control complet variabil al supapei Valvetronic şi sistemul High-Precision Injection, acesta generează 260 kW (354 CP) şi furnizează un cuplu maxim de 500 Nm.

MOTOR M TWINPOWER TURBO DIESEL.

Imagine cu BMW X4 M40d, cu motor M TwinPower Turbo diesel cu 6 cilindri.

MOTOR M TWINPOWER TURBO DIESEL.

Motorul M TwinPower Turbo diesel cu 6 cilindri al BMW X4 M40d impresionează prin performanţă şi eficienţă. Echipat cu două turbocompresoare TwinScroll cu geometrie variabilă a turbinei şi sistemul de injecţie directă Common Rail, motorul optimizat din punctul de vedere al greutăţii produce 240 kW (326 CP) şi un cuplu impresionant de 680 Nm. Acest lucru garantează propulsie excelentă şi dinamică de condus crescută.

MODELELE BMW X4 M.

Sisteme de asistare a conducătorului auto şi conectivitate.

Te concentrezi pe ceea ce contează: datorită sistemelor inovatoare de asistare a conducătorului auto şi a funcţiilor utile din habitaclu, modelele BMW X4 M reprezintă mobilitatea contemporană la cel mai înalt nivel.
Modelele BMW X4 M cu Control Display şi Driving Assistant Plus.

Driving Assistant Plus.

Pachetul Driving Assistant Plus îţi oferă mai mult confort şi siguranţă în situaţii de condus monotone sau complexe. Acestea se referă pe de o parte la ambuteiaje, trafic aglomerat sau călătorii lungi prin oraş, pe drumuri de ţară sau pe autostrăzi, iar pe de altă parte la traversarea intersecţiilor şi la schimbările periculoase de bandă.
Modelele BMW X4 M cu Control Display şi Asistent „Plus” la parcare.

Asistent „Plus” la parcare.

Pachetul de echipamente Asistent „Plus” la parcare îţi permite să parchezi şi să manevrezi automobilul cu uşurinţă. Acesta are sistem de camere video cu perspectivă panoramică, ce include cameră cu perspectivă de sus, cameră video cu perspectivă 3D de la distanţă, sistem de asistenţă la parcare (PDC – „Park Distance Control”), precum şi Asistent la parcarea laterală, funcţie de frânare în caz de urgenţă – parte din sistemul activ de Asistenţă la parcare (Active PDC – „Active Park Distance Control”) şi Asistent la parcare cu funcţie de orientare liniară, care parchează automobilul complet automat în spaţii laterale sau perpendiculare faţă de drum.
Imagine cu BMW X4 M Competition şi BMW X4 M cu BMW Head-Up Display şi afişaj specific M.

BMW Head-Up Display.

Sistemul BMW Head-Up Display integral color cu afişaj specific M proiectează toate informaţiile esenţiale pentru condus direct în câmpul tău vizual, astfel tu te poţi concentra exclusiv asupra condusului. Sunt afişate informaţii precum viteza curentă şi, în funcţie de echipamentele instalate în automobil, instrucţiuni de navigaţie, informaţii obţinute de la sistemul Speed Limit Info cu privire la limita de viteză şi restricţiile de depăşire, împreună cu servicii de divertisment şi telefonie. Sistemul BMW Head-Up Display al BMW X4 M şi BMW X4 M Competition are un afişaj specific M (te rugăm să consulţi imaginea).
Modelele BMW X4 M cu Control Display şi sistem de navigaţie „Professional”.

Sistem de navigaţie „Professional”.

Sistemul de navigaţie „Professional” are ecran LCD color de 10,25” şi radio BMW „Professional” cu DVD drive, precum şi 20 GB de memorie pentru fişiere audio, de exemplu. Este operat intuitiv prin intermediul Controller-ului iDrive Touch şi al celor şapte butoane pentru funcţii favorite sau, ca alternativă, prin ecranul tactil.

DATE TEHNICE.

Mase
Masa la gol (UE), în kg
2045
Masa maximă admisă, în kg
2500
Sarcina admisă, în kg
530
Sarcina admisă pe puntea faţă/ spate, în kg
1.185/ 1.425
Capacitate minimă portbagaj (cu scaunele în poziţie verticală/ cu top-ul deschis), în litri
525
Capacitate maximă portbagaj (cu scaunele pliate/ cu top-ul închis), în litri
1430
Sarcină remorcă (fără sistem de frânare), în kg
750
Sarcină remorcă (cu sistem de frânare) 8%, în kg
2400
Sarcină remorcă (cu sistem de frânare) 12%, în kg
2400
Motor
Cilindri/ supape
6/ 4
Capacitatea în cmc
2993
Alezaj/ cursă, în mm
90,0/ 84,0
Putere maximă în kW (CP), la 1/min.
375 (510)/ 6.250
Cuplu maxim în Nm, la 1/min.
600/ 2.600 - 5.950
Raport compresie : 1
9.3
Performanţă
Viteza maximă în km/h
250 (285)
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec.
4.1
Consum de combustibil
Consum urban, în l/100 km
12,8 - 13,5
Consum extraurban, în l/100 km
8,7 - 9,0
Consum mixt, în l/100 km
10.5
Emisii medii de CO₂, în g/km
239
Capacitate rezervor, în litri (aprox.)
65
Jante
Dimensiuni anvelope faţă
255/40 ZR21
Dimensiuni anvelope spate
265/40 ZR21
Dimensiuni şi material jante faţă
9,5 J x 21", EH2, din aliaj uşor
Dimensiuni şi material jante spate
10 J x 21", EH2, din aliaj uşor
Mase
Masa la gol (UE), în kg
2045
Masa maximă admisă, în kg
2500
Sarcina admisă, în kg
530
Sarcina admisă pe puntea faţă/ spate, în kg
1.185/ 1.425
Capacitate minimă portbagaj (cu scaunele în poziţie verticală/ cu top-ul deschis), în litri
525
Capacitate maximă portbagaj (cu scaunele pliate/ cu top-ul închis), în litri
1430
Sarcină remorcă (fără sistem de frânare), în kg
750
Sarcină remorcă (cu sistem de frânare) 8%, în kg
2400
Sarcină remorcă (cu sistem de frânare) 12%, în kg
2400
Motor
Cilindri/ supape
6/ 4
Capacitatea în cmc
2993
Alezaj/ cursă, în mm
90,0/ 84,0
Putere maximă în kW (CP), la 1/min.
353 (480)/ 6.250
Cuplu maxim în Nm, la 1/min.
600/ 2.600 - 5.600
Raport compresie : 1
9.3
Performanţă
Viteza maximă în km/h
250 (280)
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec.
4.2
Consum de combustibil
Consum urban, în l/100 km
12,9 - 13,7
Consum extraurban, în l/100 km
8,6 - 9,0
Consum mixt, în l/100 km
10.5
Emisii medii de CO₂, în g/km
239
Capacitate rezervor, în litri (aprox.)
65
Jante
Dimensiuni anvelope faţă
255/45 ZR20
Dimensiuni anvelope spate
265/45 ZR20
Dimensiuni şi material jante faţă
9 J x 20", EH2, din aliaj uşor
Dimensiuni şi material jante spate
10 J x 20", EH2, din aliaj uşor
Mase
Masa la gol (UE), în kg
1.900
Masa maximă admisă, în kg
2.430
Sarcina admisă, în kg
600
Sarcina admisă pe puntea faţă/ spate, în kg
1.190/ 1.375
Capacitate minimă portbagaj (cu scaunele în poziţie verticală/ cu top-ul deschis), în litri
525
Capacitate maximă portbagaj (cu scaunele pliate/ cu top-ul închis), în litri
1430
Sarcină remorcă (fără sistem de frânare), în kg
750
Sarcină remorcă (cu sistem de frânare) 8%, în kg
2400
Sarcină remorcă (cu sistem de frânare) 12%, în kg
2400
Motor
Cilindri/ supape
6/ 4
Capacitatea în cmc
2.998
Alezaj/ cursă, în mm
94,6/ 82,0
Putere maximă în kW (CP), la 1/min.
260 (354)/ 5.500 - 6.500
Cuplu maxim în Nm, la 1/min.
500/ 1.550 - 4.500
Raport compresie : 1
11,0
Performanţă
Viteza maximă în km/h
250
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec.
4.8
Consum de combustibil
Consum urban, în l/100 km
11,3 - 11,5
Consum extraurban, în l/100 km
7,6 - 7,7
Consum mixt, în l/100 km
9,0 - 9,1
Emisii medii de CO₂, în g/km
205 - 206
Capacitate rezervor, în litri (aprox.)
65
Jante
Dimensiuni anvelope faţă
245/45 R20 103W XL
Dimensiuni anvelope spate
275/40 R20 106W XL
Dimensiuni şi material jante faţă
8 J x 20", din aliaj uşor
Dimensiuni şi material jante spate
9,5 J x 20", din aliaj uşor
Mase
Masa la gol (UE), în kg
1.970
Masa maximă admisă, în kg
2.525
Sarcina admisă, în kg
600
Sarcina admisă pe puntea faţă/ spate, în kg
1.220/ 1.425
Capacitate minimă portbagaj (cu scaunele în poziţie verticală/ cu top-ul deschis), în litri
525
Capacitate maximă portbagaj (cu scaunele pliate/ cu top-ul închis), în litri
1430
Sarcină remorcă (fără sistem de frânare), în kg
750
Sarcină remorcă (cu sistem de frânare) 8%, în kg
2400
Sarcină remorcă (cu sistem de frânare) 12%, în kg
2400
Motor
Cilindri/ supape
6/ 4
Capacitatea în cmc
2.993
Alezaj/ cursă, în mm
90,0/ 84,0
Putere maximă în kW (CP), la 1/min.
240 (326)/ 4.400
Cuplu maxim în Nm, la 1/min.
680/ 1.750 - 2.750
Raport compresie : 1
16,5
Performanţă
Viteza maximă în km/h
250
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec.
4,9
Consum de combustibil
Consum urban, în l/100 km
7,2 - 7,3
Consum extraurban, în l/100 km
5,9 - 6,3
Consum mixt, în l/100 km
6,4 - 6,6
Emisii medii de CO₂, în g/km
170 - 173
Capacitate rezervor, în litri (aprox.)
68
Jante
Dimensiuni anvelope faţă
245/45 R20 103W XL
Dimensiuni anvelope spate
275/40 R20 106W XL
Dimensiuni şi material jante faţă
8 J x 20", din aliaj uşor
Dimensiuni şi material jante spate
9,5 J x 20", din aliaj uşor

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • BMW X4 M(2):
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,5
    Emisii medii de CO₂, în g/km: 239

    BMW X4 M Competition(2):
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,5
    Emisii medii de CO₂, în g/km: 239

    BMW X4 M40i:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 9,0 – 9,1
    Emisii medii de CO₂, în g/km: 205 – 206

    BMW X4 M40d:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,4 – 6,6
    Emisii medii de CO₂, în g/km: 170 – 173

    Valorile automobilelor marcate cu (2) sunt provizorii.

    Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO₂ şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Reglementările Europene (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în Germania, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO₂ pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO₂ ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.

    Valorile automobilelor sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. În ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO₂ (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO₂ pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.